naja dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant en dat ligt niet aan jou
Mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook vroeger lagen er gewoon uitreksels van boeken in de bibliotheek die je kon gebruiken.
En wat ga je eten ?quote:
En ik heb toch al een paar keer gelezen dat het niet goed is wat AI als antwoord gafquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
je merkt het nog, dat is fase 1. daarna niet meer is fase 2. fase 3 is. het herhaalt zichzelf over mensen die nadenken. of erger nog herhaalt zichzelf, ik voorspel, black mirror.
Drie jaar te laat geboren, anders was het X geweest. Ik heb in mijn leven echt wel geleerd wat werken is omdat mijn ouders maar weinig hadden en ik zelf voor mijn geld moest werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Bazen zoals jou uitgezonderd uiteraard
tuurlijk en wie ging die zoeken? en voor zelfde vragen nu vraag ff chatgtp?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook vroeger lagen er gewoon uitreksels van boeken in de bibliotheek die je kon gebruiken.
En morgen is het weer andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
Wat is Nederland zonder oma's gehaktbal? Toch kunnen we beter minderen
https://www.ad.nl/binnenl(...)-minderen~a2ecb2698/
Hey Google, hoe laat gaat de snackbar open?
Deze werd eerder gepost. Dat bepalen we toch zeker zelf wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben gewoon irritant en dat ligt niet aan jou
Goedemorgen ToT.quote:
Ik heb AI nodig om hier een leesbare reactie van te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en wie ging die zoeken? en voor zelfde vragen nu vraag ff chatgtp?
is dat btw waarheid wel wat je dan hoort? of is het wat veel mensen ooit op internet hebben gezegd?
Eerder vannacht mss, maar toen sliep ik meestentijds. Hoorde het nieuws net op de radio, en nu heb ik gvd trek in zo'n vette fabrieksgehaktbal uit de Jusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze werd eerder gepost. Dat bepalen we toch zeker zelf wel.
Ah ze hebben weer een vrijbrief nodig om vlees onbetaalbaar te kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
oke wat maakt AI ervan? Ben wel benieuwd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb AI nodig om hier een leesbare reactie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |