Dat is je PI (posticon), wanneer je op je laptop kiest voor een PI en daarna kiest voor "stel geselecteerde pi in als standaard" komt hij bij al je posts te staan, ook die je daarna op je mobiel plaatst.quote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als ik op mijn laptop forum dan heb ik zo’n leuk hartje waar ik nu zo’n bladpapiertje oid zie. Ik heb op m’n laptop op standaard geklikt. Maar nu ik weer via m’n telefoon forum is het weg. Kan dit niet via telefoon? Ik forum eigenlijk nooit op m’n laptop dus dat zou jammer zijn.
Maar dat is dus niet het geval. In mijn post van gisteren en vanochtend was het blaadje weerzichtbaar.quote:Op zondag 7 december 2025 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is je PI (posticon), wanneer je op je laptop kiest voor een PI en daarna kiest voor "stel geselecteerde pi in als standaard" komt hij bij al je posts te staan, ook die je daarna op je mobiel plaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2025 11:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké, ik heb nu de lay-out veranderd en nu zie ik het wel. Maar nu is deze autist compleet de weg kwijt in het forum
Dat is vreemd, ik heb het zojuist zitten testen omdat ik zeker wilde weten of er een verschil tussen desktop en mobiel, maar bij mij zag ik op beiden mijn pi.quote:Op zondag 7 december 2025 11:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval. In mijn post van gisteren en vanochtend was het blaadje weerzichtbaar.
I give up.quote:Op zondag 7 december 2025 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer ik op mijn laptop een standaard pi instel komt die pi wel bij mijn post die ik op mijn mobiel doe.
Het is gelukt; dank je welquote:Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je profiel staat de usericonmanager, daar heb je je UI opgeslagen, maar dan moet je achter de UI nog even klikken op Gebruik dit usericon, daarna staat hij standaard bij je naam.
@Donnaquote:Op woensdag 3 december 2025 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De user krijgt een pop up dat hij/zij een abo heeft zodra het aangeschaft is en ik denk dat het wel duidelijk is omdat de ads ontbreken
Die ads ontbreken dus al niet automatisch. Die moet je echt uit zetten.quote:
Duidelijk, dank voor de opheldering! Ik had het natuurlijk ook gewoon moeten melden, maar eind goed al goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Die ads ontbreken dus al niet automatisch. Die moet je echt uit zetten.
De meldingen onder het belletje (mobiel) bleek door veel users in het fluflu topic niet gelezen te worden. Daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen, maar ik weet het dus ook niet 100% zeker of daar wel een melding komt.
Het kan anoniem dus vind ik niet hoor! Ik zal het eens even navragen vandaag. Als de oogjes open zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:02 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Duidelijk, dank voor de opheldering! Ik had het natuurlijk ook gewoon moeten melden, maar eind goed al goed.
Dankzij de poly en het stoppen van dit topic op Viva denk,quote:Op maandag 5 januari 2026 16:02 schreef Donna het volgende:
In 2025 een toename van 34% in het aantal posts in SHO ten opzichte van 2024.
Ja was dat 2025 dat het topic daar stopte?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Dankzij de poly en het stoppen van dit topic op Viva denk,
Maar
Weet ik niet meer 🤷♀quote:Op maandag 5 januari 2026 18:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja was dat 2025 dat het topic daar stopte?
Ah thanks. Ja dus!quote:
Ja klopt dat is al een behoorlijke tijd geleden voor mijn idee.quote:Op maandag 5 januari 2026 19:14 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Een groot deel was al eerder over, door een eerdere sluiting. Toen gingen Brokkel, Tarantelle, Harper en nog een paar hier al naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |