Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lichamelijk valt het wel mee met een paracetamol dieet, ik heb net met een beetje pijn en moeite ook gewoon mijn tanden kunnen poetsen met rechts.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]ja dus, dan alleen maar belangrijk om goed je rust te pakken, uitrusten van alle stress die je had
heb je er last van? of valt dat allemaal mee?
Waarschijnlijk dat ook eerst, voordat de pyjamabroek aan gaat.quote:
gelukkig dat 1 van de 2 wat makkelijker is danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Lichamelijk valt het wel mee met een paracetamol dieet, ik heb net met een beetje pijn en moeite ook gewoon mijn tanden kunnen poetsen met mijn rechts.
In mijn hoofd vind ik het alleen wel lastig om het te accepteren maar ik vind dat ik het voor mij doen best knap heb gedaan vandamentaal is het ook niet niks natuurlijkag. Ik heb momenteel wel medicatie waardoor ik wat meer rust kan vinden in mijn hoofd.
Mentaal heb ik het er moeilijker mee dan lichamelijk.
Nou er zitten er drie in he.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
voor mij nieuw ijsje geprobeerd:
[ afbeelding ]![]()
die smaakt naar meer
Oh ik weet ook wel zeker dat ik er ooit ook wel aan zal wennen maar dat gaat wel een hele tijd duren vrees ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig dat 1 van de 2 wat makkelijker is dan![]()
maar het is vooral heel erg veel wennen, over een tijdje weet je (hopelijk) niet beter
Ik ben jaloers op je wilskracht.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn gezonde verstand houd mij tegen.. ze waren niet goedkoop
Ik vind het nu te koud voor ijsjes. Verwarming heeft alweer aangestaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog Snickers-ijsjes. Niet zo heel veel meer denk ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het nu te koud voor ijsjes. Verwarming heeft alweer aangestaan.
quote:
Hey mscholquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 05:12 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie dit programma ? het is zo grappig![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Pickwick Clear Tea.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net bij het T ZZ. De waterkoker was klaar. Ik schenk het in de theepot en denk bij mezelf. "Die thee is nog wel erg licht van kleur.'
Eerder dat het zakje er nog in moest.quote:
Ja, jij moet vandaag gaan. Ik ga zaterdag of zondag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het zo proberen maar mijn teen is niet blij
is je teen boos op je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het zo proberen maar mijn teen is niet blij
niet zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, jij moet vandaag gaan. Ik ga zaterdag of zondag.
Het is vrijdagquote:
op 3 plaatsen gebroken?quote:
Het zit je ook niet meequote:
Wees een vent die rent!quote:
Ja, stuurt m'n navigatie me door het drukke deel van Rotterdam en ben ik nog al die tijd kwijtquote:
Ik kom straks ook naar Rotterdamquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, stuurt m'n navigatie me door het drukke deel van Rotterdam en ben ik nog al die tijd kwijt
Ik moet die andere route uit m'n hoofd leren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom straks ook naar Rotterdam
Ja, op 1 dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees een vent die rent!
Ja, dat je niet links moet stemmen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonsopgang is dit een teken?
Dit is de grootste grap die ik ooit gehoord hebquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat je niet links moet stemmen.
Een manvrije toekomst?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonsopgang is dit een teken?
Dat soberso, want dat is gewoon een keuzequote:
Totdat je een foutje maakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso, want dat is gewoon een keuze
Ja een beetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de vis nog geholpen bij het afvallen?
Caroline van der Plas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor het eten, alles met techniek en bescherming tegen leeuwen en wolven?
eten: ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor het eten, alles met techniek en bescherming tegen leeuwen en wolven?
Gaat niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een man toelaten op je kwetsbare dagen natuurlijk.
Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het levenquote:
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Oh, als ik die speed pedelec wil, ben ik bijna heel mijn reiskostenvergoeding kwijt
Wordt niet betaald door de baas helaas.
Zoals een carrière in de IT-wereld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij mal. Heb wel betere dingen te doen in het leven
Nattekat in het OV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
ik zei niet dat ie er in moet stappen.quote:
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat ie er in moet stappen.
ik vroeg wat zn werkgever doet met OVkosten
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar de gedachte is wel grappig toch?
Kan 'ie elke dag de voordelen ervaren van rechts stemmen.quote:
Gelukkig is-ie meer van het dragen dan van het klagen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je met het OV gaat? betalen ze dan de werkelijke kosten?
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreizigerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou hem niet herkennen als hij met t OV moet. Hij gaat (zelfs bij extreme hittegolf) dan volledig in regenpak en poncho met een balaclava en zonnebril.
je zegt het goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond hier op het forum ooit bekend als de treinreiziger
hmm... slechte werkgevertquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding is vast. Alles dat gedeclareerd wordt is netto, de rest is gewoon een bonus.
Omdat ik meer vergoed krijg dan ik kwijt ben aan reiskosten? Als ik eroverheen ga, krijg ik het verschil wel uitbetaald.quote:
ow ik las vast als in een vast bedrag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik meer vergoed krijg dan ik kwijt ben aan reiskosten? Als ik eroverheen ga, krijg ik het verschil wel uitbetaald.
Maar dan is ie toch juist heel herkenbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bij naam enzo.... alleen als die idiootquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan is ie toch juist heel herkenbaar
De FOK! servers aanvallen denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen gisteren?
dat is wel oliedomquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:12 schreef essnhills het volgende:
3 stempassen in de bus, en een creditcard ding. Niet mijn eigen stempas natuurlijk.
En ik hoorde daarna de overbuurman zeggen tegen iemand dat dit de verkeerde straat was en dat ie bij iedereen moest aanbellen om de verkeerd bezorgde post weer terug te halen.
Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ookquote:
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De FOK! servers aanvallen denk ik
Hij pakt het graag grondig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.
Que?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen gisteren?
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra opletquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ook![]()
Nu was het iemand anders en deze kwam met een stortvloed aan excuses aan de deur.
dan had je het vast nodigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
Meer dan 12 uur in bed gelegen joh
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra oplet
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.
Moeder kan af en toe 3 woordjes er tussen krijgen.
Dit was een man, ook zonder Post kleding, en de post in een shopper.
Zou me niets verbazen als dit haar vader was ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...
en dan denk je..... het is PostNL....
die ligt 4 straten verderopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
Hier is ie gisteren binnengekomen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
ik ookquote:
Strempas.quote:
Och ja, die zwerfpalen waren weer aan het demonstreren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkeerschaos, treinchaos, FOK! lag eruit, politieacties...
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
"Werkweek van rond de dertig uur wint terrein" oftewel, lonen zijn te hoog?
nee, opvang is te duur dus door minder te werken heb je in elk geval nog een break even pointquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
de mijne nog nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.
Maak ik me soms schuldig aan. Al krijg ik wat ik wil doen altijd wel af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..
ja ik werk op papier ook geen 40 uur.. in de praktijk ga ik daar wel overheen
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Dat mensen een andere afweging maken in tijd/geld verdeling dan jullie betekent niet meteen dat ze lui zijn jongens.
Neequote:
Geen luiwammessen?quote:
Ik ben te lui voor goede spellingscontrolequote:
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb nog best redelijk geslapen eigenlijk.
Jij mag dat!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor goede spellingscontrole
quote:
Uhm weet nog niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?
Wel redelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Maar fijn dat je reselijk hebt kunnen slapen @:ama
Hoe gaat het verder?
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:
Ohja dat mag niet he. Helemaal niet als mod heb ik geleerd van de week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
O_oquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
HALLO!quote:
Nee, op naar het F1 forum!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Donna het volgende:
Het werk is wel weer gedaan. Mijn collega is op vakantie dus moet morgen en zondag ook nog even een beetje doen. Zit al over m'n uren heen, dus de laptop kan dicht.
Op naar de bank en Netflix!
heb je je al aangemeld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Donna het volgende:
Het werk is wel weer gedaan. Mijn collega is op vakantie dus moet morgen en zondag ook nog even een beetje doen. Zit al over m'n uren heen, dus de laptop kan dicht.
Op naar de bank en Netflix!
Dat doe ik ook vanaf de bank.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, op naar het F1 forum!
Oh heerlijk. Ben gisteren heerlijk uit eten geweest, maar heb nu alweer zin om de deur uit te gaan.quote:
quote:
Letten we niet op joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef Donna het volgende:
Kan helemaal niet trouwens want ik zit in een legging waarmee ik niet de deur uit kan.
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef Donna het volgende:
Kan helemaal niet trouwens want ik zit in een legging waarmee ik niet de deur uit kan.
En dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.
Alright, goed punt meneer de psych.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.
Ja ik vind 17° toch een beetje fris als je op de bank zit en toch bijna niks kan doen.quote:
Wat heb je? Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Normaal is dat nog wel redelijk te doen omdat ik nog wel bezig ben maar ja dat gaat nu even lastig of dat mag niet.
Mijn halve vinger is geamputeerd. Verder weinig zin om in detail te treden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik heb iets gemist denk ik.
Okee. Serieus? Okee. Kut zeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn halve vinger is geamputeerd. Verder weinig zin om in detail te treden.
Nou rustig maar. Hoe vaak zegt men wel niet dood in bed te liggen, maar dan ligt diegene obviously niet dood in bed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik dat zeggen als ik niet serieus ben.
Thanks. Het is mentaal het moeilijkste maar als mijn (halve) vinger is hersteld (en dat zal vrij snel gaan) dan kan ik na bijna 2 jaar eindelijk dit boek een keer sluiten en hoef ik in principe een hele tijd niet meer terug naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou rustig maar. Hoe vaak zegt men wel niet dood in bed te liggen, maar dan ligt diegene obviously niet dood in bed.
Heftig iig. Sterkte.
Lichamelijk zal ik er hopelijk wel beter aan wennen als het goed genezen is want ik vond het gisteren niet echt een prettig gezicht met die hechtingen erbij enz.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Dat is dan wel weer een fijn vooruitzicht. Hopelijk pakt het echt zo goed uit.
Mentaal lijkt me idd heel heftig.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Ik overweeg ook naar de meet te gaan. Ik vind de gedachte echt doodeng maar het is voor mijn hoofd wel goed denk ik. Ik ken mezelf en ik ben juist geneigd om dit allemaal te ontlopen maar dat moet ik juist niet doen.
Daarom en als ik door heb dat andere mensen niet raar doen Dan denk ik dat ik het zelf ook wel een stuk beter of sneller kan accepteren. Ik weet ook gewoon wel dat het vooral in mijn hoofd zit maar ja toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nu![]()
Iedereen wil het misschien even zien of zo. En er wat van vinden. En na 5 minuten gaat het weer gewoon over eten en schransen en bunkeren en kirbyaleren en zo zoals altijd
Oh nou, dan doen we dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.![]()
Kom eraan!quote:
Mooi aantal uur in de week voor een mooie werk-prive balans. Ik leef niet om te werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
WIJ doen dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik wil juist dat mensen gewoon doen alsof er niks gebeurd is.
Gewoon overheen knoerten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of dat kleine harige monster zo weer op de weg zit
Waarom? Heb je nog nooit een halve vinger gezien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nu![]()
Iedereen wil het misschien even zien of zo. En er wat van vinden. En na 5 minuten gaat het weer gewoon over eten en schransen en bunkeren en kirbyaleren en zo zoals altijd
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom? Heb je nog nooit een halve vinger gezien?
Ja maar je snapt toch zelf ook wel dat ik juist niet wil dat iedereen daar iets over gaat zeggen. Dan voel ik me juist een soort circusact. Twijfel nu ook of ik me wel moet opgeven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij dan). Dat wekt interesse, zo werken mensen
![]()
Maar als Ama dat liever niet heeft, dan ook prima hoor. Is haar vinger he
Oh zo. Ja, oké ik heb dat niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij dan). Dat wekt interesse, zo werken mensen
![]()
Maar als Ama dat liever niet heeft, dan ook prima hoor. Is haar vinger he
Ja hoor, snap ik ook prima. En het is goed dat dat bij deze dan uitgesproken en duidelijk isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch zelf ook wel dat ik juist niet wil dat iedereen daar iets over gaat zeggen. Dan voel ik me juist een soort circusact. Twijfel nu ook of ik me wel moet opgeven.
Je Swiffert met je foon?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Als de pijn zo blijft ga ik dit weekend ook gewoon voorzichtig stofzuigen denk ik. Als 1 niks is en 10 heel erg dan geef ik het nu een 2.
Loopt nu ook met mijn telefoon in mijn rechterhand door het huis te Swifferen.
Poh wat een droom.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou pas een goeie app zijn. "Hey Google, swiffer mijn hele huis schoon!"
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Google zegt helaas kan ik niet schoonmaken. Flauw.
Ja, gewoon de regels volgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een datum voor die meet of moet ik echt PM'en @:cherrylips?
Fail. Dertig jaar innovatie, duizend miljard aan investeringen, maar een beetje swifferen HO MAARquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Google zegt helaas kan ik niet schoonmaken. Flauw.
Ja ik vind het ook wel een beetje flauw hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fail. Dertig jaar innovatie, duizend miljard aan investeringen, maar een beetje swifferen HO MAAR
betaalbare robots die je helpen in het huishouden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me soms wel af wat ik allemaal nog mee ga maken in mijn leven qua technische snufjes want sinds ik leef is wel zoveel in de wereld gekomen.. dat ik mij dus afvraag wat krijgen we nog meer.
Gaan we dat nog meemaken ja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
betaalbare robots die je helpen in het huishouden?
Hedwig hoopt van wel...quote:
Godverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hedwig hoopt van wel...
[ afbeelding ]
ja ik hier ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
zag trouwens de oliebollenkramen al staan
Oh lekker. Ik ga weer roepen net als ieder jaar dat als ik binnenkort in het centrum ben dat ik daar wat haal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
zag trouwens de oliebollenkramen al staan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
Maar meestal komt het erop neer dat ik uiteindelijk toch pas 31 december eet omdat ze dan bij de Jumbo hier te koop zijn.
Ja ik vergeet het elke keer ofzo. Terwijl bij een vriendin van mij in de wijk ook een kraam staat en ook nog relatief dicht bij haar huis.quote:
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik ga weer roepen net als ieder jaar dat als ik binnenkort in het centrum ben dat ik daar wat haal.
Gewoon niet 39 stuks kopen maar af en toe eens eentje. Het leven wordt er niet leuker op als je alleen maar gezond eet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.
Eens zien wat daar van terechtkomt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vergeet het elke keer ofzo. Terwijl bij een vriendin van mij in de wijk ook een kraam staat en ook nog relatief dicht bij haar huis.
Wel benieuwd hoe duur die krengen dit jaar zijn.
Nou ik vind het toch altijd wel iets hebben om op oudjaarsdag oliebollen te eten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.
Eens zien wat daar van terechtkomt
En zijn weer veel leuke nieuwe dingen uitgekomen. Maar volgens mij is onze smaak daarin wel een beetje anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik kan ook wel weer eens een doosje lego kopen idd.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Als ik teveel geld en ruimte had ging ik die Death Star kopen van ¤1000.
Maar zo heet het toch niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat het meer een death Ring is?
ja ik zou sowieso alleen naar Technic kijken denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En zijn weer veel leuke nieuwe dingen uitgekomen. Maar volgens mij is onze smaak daarin wel een beetje anders.
nee dat klopt, maar gewoon beetje suf dat ze de death star teruggebracht hebben naar een "ring" en dan zoveel geld durven te vragenquote:
Alles en dan "maar" ¤1400?! Ik zit zeker wel op twee a drie keer dat bedrag als ik mijn hele wishlist koop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
als ik teveel geld had, had ik mn winkelmandje gekocht bij lego.. a ~1400 euro
oh, ik heb alleen de sets die eruit gaan ingedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles en dan "maar" ¤1400?! Ik zit zeker wel op twee a drie keer dat bedrag als ik mijn hele wishlist koop.
Ja dat is de afdeling die ik weer oversla.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zou sowieso alleen naar Technic kijken denk ik.
Ik vind stiekem dat hij best tof is gedaan en je krijgt echt zoveel poppetjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar gewoon beetje suf dat ze de death star teruggebracht hebben naar een "ring" en dan zoveel geld durven te vragen
Ik denk al 1400 Lijkt me wel een beetje weinig voor alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik heb alleen de sets die eruit gaan ingedaan
Speciale telefoonhoesjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou pas een goeie app zijn. "Hey Google, swiffer mijn hele huis schoon!"
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:39 schreef mschol het volgende:
maar helaas moet ik nog wat andere dingen kopen die belangrijker zijn (raambekleding, meubels)
Schimpie de schimmelteentagel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de irritantste reclame die jullie ooit gehoord hebben? Ik vind zelf die van Paula voor "koeien"vlekken vla dicht in de buurt komen.
Ohja goeie. Fucking nasty ook als dat rond etenstijd op TV kwam.quote:
de vaginale schimmel zit daar ook wel in de buurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja goeie. Fucking nasty ook als dat rond etenstijd op TV kwam.
geen idee, die onthoud ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de irritantste reclame die jullie ooit gehoord hebben? Ik vind zelf die van Paula voor "koeien"vlekken vla dicht in de buurt komen.
Je kan ook al je meubels van lego maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.
Ik heb me altijd afgevraagd als ze zelf niet dachten van hey dit is wellicht niet het beste tijdstip voor zulke reclames.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vaginale schimmel zit daar ook wel in de buurt
of de tena lady
deze had ik gemist (hoedan..?) maar dat zou ik zo kunnen creeeren hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.
Ik probeer LEGO en mijn kat zoveel mogelijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook al je meubels van lego maken.
alles voor het geldquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd als ze zelf niet dachten van hey dit is wellicht niet het beste tijdstip voor zulke reclames.
Ja geen idee wat je nog meer nodig zou hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
deze had ik gemist (hoedan..?) maar dat zou ik zo kunnen creeeren hoor
mja.. ik wil ook andere hobbys kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja geen idee wat je nog meer nodig zou hebben.
Echte kat weg doen, LEGO kat ervoor in de plaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer LEGO en mijn kat zoveel mogelijk uit elkaar te houden.
Daar heb je een bureau (en computer) voor toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik wil ook andere hobbys kunnen hebben
daar heb ik ook wel wat kasten achter staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je een bureau (en computer) voor toch?
Nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte kat weg doen, LEGO kat ervoor in de plaats.
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
maarja, bank en tv zou ik zonder issues weg kunnen doen ja
Ik vind een bank en TV wel belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebben
Tv zou kunnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
tv staat hier al maanden uit..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebben
Ohja zo nog die citroen maanzaad bananenbrood muffins makenquote:
Maar een film kijken ofzo is toch chiller om gewoon lekker op de bank te doen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie bureaustoel, en pc zijn voor mij belangrijk
films/series kijk ik ook al tijdje niet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar een film kijken ofzo is toch chiller om gewoon lekker op de bank te doen?
die heb ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
en ik twijfel om dit ding te kopen:
https://www.kaercher.com/(...)dition-16334260.html
Heb ik, maar vind het in de praktijk toch een beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
en ik twijfel om dit ding te kopen:
https://www.kaercher.com/(...)dition-16334260.html
bevalt dat ding?quote:
het werkt op zich prima, maar ramen wassen blijft mijn minst favoriete bezigheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bevalt dat ding?
leifheit heeft er ook 1 die kan ik weer op een verlengsteel plaatsen die ik al heb, maar die lijkt minder goed te zijn
ik doe et liever ook niet maar huidige raamwisser is echt ruk en omdat ramen vervangen zijn zitten er allemaal water vlekken overweeg ik dus maar zo'n aankoopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het werkt op zich prima, maar ramen wassen blijft mijn minst favoriete bezigheid
Daar gebruik ik een glasspray met microvezel doek voor, werkt beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe et liever ook niet maar huidige raamwisser is echt ruk en omdat ramen vervangen zijn zitten er allemaal water vlekken overweeg ik dus maar zo'n aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |