Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ookquote:
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De FOK! servers aanvallen denk ik
Hij pakt het graag grondig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder was het ook een enorme chaos in Den Haag, dus niet alleen dat.
Que?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat was je allemaal aan het doen gisteren?
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra opletquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker hier. Krijg vaker post voor de straat hiernaast. Om de paar weken/maanden, steeds dezelfde postbode ook![]()
Nu was het iemand anders en deze kwam met een stortvloed aan excuses aan de deur.
dan had je het vast nodigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
Meer dan 12 uur in bed gelegen joh
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook gewoon op de dag van de stempassen... je zou juist zeggen dat je dan extra oplet
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
De normale postdame die hier altijd loopt, doet het samen met haar moeder. Die kun je altijd 3 kwartier vantevoren al horen aankomen want die postdame houdt letterlijk nooit op met praten.
Moeder kan af en toe 3 woordjes er tussen krijgen.
Dit was een man, ook zonder Post kleding, en de post in een shopper.
Zou me niets verbazen als dit haar vader was ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms.... denk je... PostNL zou toch beter met het personeel om moeten kunnen gaan...
en dan denk je..... het is PostNL....
die ligt 4 straten verderopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
Hier is ie gisteren binnengekomen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
Volgens de app krijg ik vandaag ook mijn stempas. Ben benieuwd of die ook daadwerkelijk komt
ik ookquote:
Strempas.quote:
Och ja, die zwerfpalen waren weer aan het demonstreren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkeerschaos, treinchaos, FOK! lag eruit, politieacties...
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
"Werkweek van rond de dertig uur wint terrein" oftewel, lonen zijn te hoog?
nee, opvang is te duur dus door minder te werken heb je in elk geval nog een break even pointquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
de mijne nog nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb nog nooit anders dan 40 uur gewerkt.
Maak ik me soms schuldig aan. Al krijg ik wat ik wil doen altijd wel af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tegenwoordig is men liever lui dan moe heb ik het idee..
ja ik werk op papier ook geen 40 uur.. in de praktijk ga ik daar wel overheen
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
Dat mensen een andere afweging maken in tijd/geld verdeling dan jullie betekent niet meteen dat ze lui zijn jongens.
Neequote:
Geen luiwammessen?quote:
Ik ben te lui voor goede spellingscontrolequote:
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb nog best redelijk geslapen eigenlijk.
Jij mag dat!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor goede spellingscontrole
quote:
Uhm weet nog niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
ben je vandaag een luilak, luiwammes, luiaard of gewoon lui?
Wel redelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef essnhills het volgende:
Maar fijn dat je reselijk hebt kunnen slapen @:ama
Hoe gaat het verder?
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:
Ohja dat mag niet he. Helemaal niet als mod heb ik geleerd van de week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
O_oquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen!
Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
HALLO!quote:
Nee, op naar het F1 forum!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Donna het volgende:
Het werk is wel weer gedaan. Mijn collega is op vakantie dus moet morgen en zondag ook nog even een beetje doen. Zit al over m'n uren heen, dus de laptop kan dicht.
Op naar de bank en Netflix!
heb je je al aangemeld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Donna het volgende:
Het werk is wel weer gedaan. Mijn collega is op vakantie dus moet morgen en zondag ook nog even een beetje doen. Zit al over m'n uren heen, dus de laptop kan dicht.
Op naar de bank en Netflix!
Dat doe ik ook vanaf de bank.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, op naar het F1 forum!
Oh heerlijk. Ben gisteren heerlijk uit eten geweest, maar heb nu alweer zin om de deur uit te gaan.quote:
quote:
Letten we niet op joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef Donna het volgende:
Kan helemaal niet trouwens want ik zit in een legging waarmee ik niet de deur uit kan.
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef Donna het volgende:
Kan helemaal niet trouwens want ik zit in een legging waarmee ik niet de deur uit kan.
En dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.
Alright, goed punt meneer de psych.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan wel, je wil alleen niet graag genoeg.
Ja ik vind 17° toch een beetje fris als je op de bank zit en toch bijna niks kan doen.quote:
Wat heb je? Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Normaal is dat nog wel redelijk te doen omdat ik nog wel bezig ben maar ja dat gaat nu even lastig of dat mag niet.
Mijn halve vinger is geamputeerd. Verder weinig zin om in detail te treden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik heb iets gemist denk ik.
Okee. Serieus? Okee. Kut zeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn halve vinger is geamputeerd. Verder weinig zin om in detail te treden.
Nou rustig maar. Hoe vaak zegt men wel niet dood in bed te liggen, maar dan ligt diegene obviously niet dood in bed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik dat zeggen als ik niet serieus ben.
Thanks. Het is mentaal het moeilijkste maar als mijn (halve) vinger is hersteld (en dat zal vrij snel gaan) dan kan ik na bijna 2 jaar eindelijk dit boek een keer sluiten en hoef ik in principe een hele tijd niet meer terug naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou rustig maar. Hoe vaak zegt men wel niet dood in bed te liggen, maar dan ligt diegene obviously niet dood in bed.
Heftig iig. Sterkte.
Lichamelijk zal ik er hopelijk wel beter aan wennen als het goed genezen is want ik vond het gisteren niet echt een prettig gezicht met die hechtingen erbij enz.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Dat is dan wel weer een fijn vooruitzicht. Hopelijk pakt het echt zo goed uit.
Mentaal lijkt me idd heel heftig.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
Ik overweeg ook naar de meet te gaan. Ik vind de gedachte echt doodeng maar het is voor mijn hoofd wel goed denk ik. Ik ken mezelf en ik ben juist geneigd om dit allemaal te ontlopen maar dat moet ik juist niet doen.
Daarom en als ik door heb dat andere mensen niet raar doen Dan denk ik dat ik het zelf ook wel een stuk beter of sneller kan accepteren. Ik weet ook gewoon wel dat het vooral in mijn hoofd zit maar ja toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nu![]()
Iedereen wil het misschien even zien of zo. En er wat van vinden. En na 5 minuten gaat het weer gewoon over eten en schransen en bunkeren en kirbyaleren en zo zoals altijd
Oh nou, dan doen we dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.![]()
Kom eraan!quote:
Mooi aantal uur in de week voor een mooie werk-prive balans. Ik leef niet om te werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
WIJ doen dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik wil juist dat mensen gewoon doen alsof er niks gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |