mja.. ik wil ook andere hobbys kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja geen idee wat je nog meer nodig zou hebben.
Echte kat weg doen, LEGO kat ervoor in de plaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer LEGO en mijn kat zoveel mogelijk uit elkaar te houden.
Daar heb je een bureau (en computer) voor toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik wil ook andere hobbys kunnen hebben
daar heb ik ook wel wat kasten achter staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar heb je een bureau (en computer) voor toch?
Nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte kat weg doen, LEGO kat ervoor in de plaats.
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
maarja, bank en tv zou ik zonder issues weg kunnen doen ja
Ik vind een bank en TV wel belangrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebben
Tv zou kunnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
tv staat hier al maanden uit..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik in huis moet hebben
Ohja zo nog die citroen maanzaad bananenbrood muffins makenquote:
Maar een film kijken ofzo is toch chiller om gewoon lekker op de bank te doen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie bureaustoel, en pc zijn voor mij belangrijk
films/series kijk ik ook al tijdje niet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar een film kijken ofzo is toch chiller om gewoon lekker op de bank te doen?
die heb ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
en ik twijfel om dit ding te kopen:
https://www.kaercher.com/(...)dition-16334260.html
Heb ik, maar vind het in de praktijk toch een beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:14 schreef mschol het volgende:
en ik twijfel om dit ding te kopen:
https://www.kaercher.com/(...)dition-16334260.html
bevalt dat ding?quote:
het werkt op zich prima, maar ramen wassen blijft mijn minst favoriete bezigheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
bevalt dat ding?
leifheit heeft er ook 1 die kan ik weer op een verlengsteel plaatsen die ik al heb, maar die lijkt minder goed te zijn
ik doe et liever ook niet maar huidige raamwisser is echt ruk en omdat ramen vervangen zijn zitten er allemaal water vlekken overweeg ik dus maar zo'n aankoopquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het werkt op zich prima, maar ramen wassen blijft mijn minst favoriete bezigheid
Daar gebruik ik een glasspray met microvezel doek voor, werkt beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe et liever ook niet maar huidige raamwisser is echt ruk en omdat ramen vervangen zijn zitten er allemaal water vlekken overweeg ik dus maar zo'n aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |