Ik heb altijd in ze geloofd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat we moeten steunen op GAE voor Europese punten
Precies. Ik weet niet wat iedereen steeds loopt te klagen, als je het mij vraagt doe jij je werk meer dan prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had andere geluiden gehoord.
Dus hij heeft eerst jouw declaraties verwerkt voor die van de FOK! servers, waardoor FOK! uren plat lagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies. Ik weet niet wat iedereen steeds loopt te klagen, als je het mij vraagt doe jij je werk meer dan prima.
Geen idee waar je het over hebt, volgens mij doet hij altijd alles stipt op tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus hij heeft eerst jouw declaraties verwerkt voor die van de FOK! servers, waardoor FOK! uren plat lag
Zul je altijd zien dat als je zelf niet maakt de tegenstander wel scoort...quote:
Ja het is niet dat ze geen kans krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat als je zelf niet maakt de tegenstander wel scoort...
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Wereld op z'n kop, Go Ahead wint, andere NL ploegen vallen door de mand
Nou ja als het Ajax van dit seizoen opeens de tegenstanders scheel zou tikken dan zou dat nog wel veel gekker zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Ja, ok, eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het Ajax van dit seizoen opeens de tegenstanders scheel zou tikken dan zou dat nog wel veel gekker zijn.
Goede reis en een fijne ontspannen vakantiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Straks beginnen aan deel 1 van de autorit naar het noorden van Denemarken.
Zin in.
Goede reis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zin in.
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zin in.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede reis en een fijne ontspannen vakantie
Dank jequote:
Ik hoop het ook! Ze komen ook massaal naar Nedelsnd vandaag, dus misschien heb je geluk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik hoop vooral dat de files in Duitsland meevallen.
Dit is nogal een grote feestdag daar en volgens mij gaat heel Duitsland naar de grote steden om daar te zuipen en dan niet naar huis te gaan of zo. (aanname gebaseerd op wat de hotelprijzen in de steden doen op specifiek deze dag)
Ik zag gisteren al een aantal sleurhutten deze kant op komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik hoop vooral dat de files in Duitsland meevallen.
Dit is nogal een grote feestdag daar en volgens mij gaat heel Duitsland naar de grote steden om daar te zuipen en dan niet naar huis te gaan of zo. (aanname gebaseerd op wat de hotelprijzen in de steden doen op specifiek deze dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |