PSV heeft al twee minuten langer een goed begin dan Ajax gisteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit niet mee. Zo de 1-0 neem ik aan
Dan zo maar een onbelangrijke uitgoal makenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
De belangrijke uitgoal gaat niet door.
Ik dacht dat voordeel van de twijfel werd gegeven als de lijnen elkaar kruisen.quote:
Dit moet niet te lang duren.quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
PSV ook niet, dus dat wordt spannendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Leverkusen kan er ECHT niks van.
Bij beide spelers ook het schoudergebied waar de lijn getrokken wordt. Dat vind ik sowieso al arbitrair waar de schouder eindigt enzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat voordeel van de twijfel werd gegeven als de lijnen elkaar kruisen.
Ik ben en blijf TeamVanBastenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij beide spelers ook het schoudergebied waar de lijn getrokken wordt. Dat vind ik sowieso al arbitrair waar de schouder eindigt enzo.
Die was bij AZ ook best dreigend, het probleem was het afwerkenquote:
Klopt, vandaar dat ik het niet fair vind dat de VAR hier ingrijpt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij beide spelers ook het schoudergebied waar de lijn getrokken wordt. Dat vind ik sowieso al arbitrair waar de schouder eindigt enzo.
Ze kijken daarbij volgens mij gewoon naar waar de mouw van het tshirt aan de romp is genaaid en niet echt naar de schouderbolquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Barca speelt thuis. @Zorroquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Bayer heeft veel zieksnelle negers @:Caland
0-1 Barca.
Dat zou je denken, maar wij krijgen een dubbel verfrommeld ruis effect van onze geluidsboxjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je voor de buis toch geen last van?
Ja dit kan ECHT nietquote:
Buis?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je voor de buis toch geen last van?
Ja, en wij reageren dus een reageerbuis.quote:
Weet je zeker dat het niet andersom is?quote:
Oh weinig ervaring mee. Sorry vriendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar wij krijgen een dubbel verfrommeld ruis effect van onze geluidsboxjes
Het is daardoor ongeveer net zo irritant als iemand die voice messages afspeelt op zijn telefoon in de trein
Dat siert je.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind PSV vrij goed voor de dag komen
Ik ga dit advies opvolgen vriend.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Degenen die PSV kijken missen een heel leuk potje Barca-PSG
Tenzij 2e scherm users. Die zijn de slimste
Leuke poging, maar dan mag ie nog even aan de bak in de tweede helft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:45 schreef Zorro het volgende:
Haaland doet een poging vandaag al voorbij Ruud te gaan
Switchkanaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Degenen die PSV kijken missen een heel leuk potje Barca-PSG
Tenzij 2e scherm users. Die zijn de slimste
Complimentenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:01 schreef ISVV het volgende:
Rust goed benut jongens, tandjes gepoetst, hond laten plassen, overnight oats gemaakt![]()
Dan weten jullie dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |