abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218916530
@exode, ik heb een boek gevonden voor bij je Pumpkin Spince (Het Pumpkin Spice Cafe): https://www.bol.com/nl/nl(...)fe/9300000141117610/
Blijkbaar hip op TikTok, ik ken het boek verder niet.
Fake it till you make it...
pi_218916535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, ik heb een boek gevonden voor bij je Pumpkin Spince: [url=Het Pumpkin Spice Cafe]https://www.bol.com/nl/nl/f/dream-pumpkin-spice-cafe/9300000141117610/[/url]
Ook als luisterboek beschikbaar, iig op spotify.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 oktober 2025 @ 07:52:30 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218916540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, ik heb een boek gevonden voor bij je Pumpkin Spince (Het Pumpkin Spice Cafe): https://www.bol.com/nl/nl(...)fe/9300000141117610/
Die ben ik net aan t lezen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_218916818
Lezen... Ik heb een lezersblok. Ben al ruim 2 maanden bezig met Sterftij maar kom geen letter verder. Heb de concentratie van een doperwt :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 2 oktober 2025 @ 09:14:53 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_218916854
Pumpkin spice is dus niet van pompoen???

Ok, weer wat geleerd :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218917056
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 09:14 schreef Troel het volgende:

Net zoals er in gehaktkruiden geen gehakt zit :)
  donderdag 2 oktober 2025 @ 09:37:03 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_218917062
Wist ik ook niet! :D

Wat erg voor je vriendin, Tink.

Wat lezen betreft, ik heb nog wel wat aanraders. Ik las onlangs een van de mooiste boeken die ik ken: Vaderland van Fernando Aramburu. Speelt zich af in Spaans Baskenland, ten tijde van de bloedige ETA aanslagen. Heel mooi verteld verhaal over twee families. Wel een lekker dik boek, dus je kunt er een tijdje mee zoet zijn.

En ik ben nu bezig in 'De zwevende wereld' van Annejet van der Zijl. (Dubbelbiografie over een NL/Duitse arts die begin 19e eeuw een tijd in Japan heeft gewerkt en daar ook een kind heeft gekregen met een japanse vrouw, de biografie gaat zowel over hem als over de vrouw en de dochter) Leek me eerst wat saai, maar ik vind 't toch heel boeiend. Heb er vannacht veel te lang in door liggen lezen.
in de haak.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 09:42:29 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_218917073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 09:35 schreef exode het volgende:

[..]
Net zoals er in gehaktkruiden geen gehakt zit :)
Nee, maar pompoen zou in kruiden kunnen zitten, gehakt zeker niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218917235
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 09:14 schreef Troel het volgende:

Er zit wel pompoen in de pumpkin spice latte maar niet in de kruidenmix pumpkin spice :P. Verwarring alom.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 2 oktober 2025 @ 10:17:20 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_218917268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 10:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Er zit wel pompoen in de pumpkin spice latte maar niet in de kruidenmix pumpkin spice :P. Verwarring alom.
Ik wou net zeggen. Dan is er tenminste een reden dat ik dat ver van me vandaan houd ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 oktober 2025 @ 10:19:51 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218917279
Pompoencake = jum

Al het andere met pompoen = ril... die structuur, brrrt.

Mijn favo herfstdrankje is hete appelsap met wat koekenspeculaaskruiden (en toen ik nog dronk met een scheut 43). Mijn jongste is ook helemaal fan van warme appelsap.

En nu echt aan het werk. Heus. Niet. Meer. Fokken... Oh wacht, de kerstpakkettenactie. Ik begin vast met lijstjes maken :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218917376
Ik vind pompoen wel lekker, in heel veel vormen, maar het idee van pompoenpuree in mijn koffie lijkt me niks. Al is dat dus nergens op gebaseerd, want nog nooit geproefd. Ik hou gewoon niet van stukjes in een vloeistof, daar krijg ik echt rillingen van.

En klaagmodus aan: ik ben moe. Gister teruggekomen na een kort congres. Vlucht vanuit Nice was enorm vertraagd, zodat ik uiteindelijk onderweg geweest ben van 9.15 tot 16.30 voor een vlucht van 2 uurtjes :{. En tijdens het congres ongesteld geworden en eigenlijk volcontinu buikkrampen gehad. Maar ja, genoeg werk te doen. Collega heeft met sorteren en filteren een belangrijk exceldocument verneukt :'(. Gelukkig had ik een kopie, maar veel werk moet nu opnieuw. Joy.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218917526
Er zitten echt geen stukjes in Pumpkin Spice Latte. Hij smaakt weer heerlijk iig :)

En de Lego Kerstman is ook binnen, terwijl ik me verlekkerde aan alle sets stelde de Lego medewerker 3 mensen aan de telefoon teleur 'Nee, we zetten nieuwe sets niet apart.'

Die Kerstboom viel tegen in het echt. De prijs was vooral zo hoog omdat de bladeren uniek zijn en alleen in deze set te koop zijn, werd me verteld.
pi_218917532
Oooh, stukjes in vloeistof :r Ook niet in ijs of kwark :r
Sterkte ermee @Phaidra, je buik én het verneukte document. Moet jij dat fixen?

Ik heb nog ongelezen nieuwe boeken liggen van Nicci French, Karin Slaughter en ik geloof dat Lisa Gardner ook alweer een boek heeft uitgebracht. En normaliter verslind ik ze direct. Ze schrijven te snel, dat is het. Of ik koop teveel, is ook mogelijk want er ligt al langer een stapel ongelezen boeken en die stapel groeit :')

Zoon moet nu lezen voor de lijst en die leest nu Schilderslief. Vroeg hij me er gister iets over maar ik ben heel dat boek in mijn geheugen kwijt. Hallo leeftijd :@
Hij vindt het zowaar een goed boek, yay. Mijn allerfavorietste boek staat er ook op: Rode sneeuw in december O+ maar die weigert hij. Why :'( Als ie daar wat over zou vragen, lepel ik dat wél zo op.
If they say
pi_218917542
Yay voor de Lego Kerstman exode *O*
Dan ist maar goed dat je niet gebeld hebt ;)
En goed dat je de kerstboom in het eggie gezien hebt. Dan hoef je nu niet te kiezen :)
If they say
pi_218917543
Ik ben nu 'Burn on' en het 'Depri doe boek' aan het lezen. De een op mijn e reader (heel goed en herkenbaar) de ander op papier met invuldingen. Depri ben ik gelukkig niet maar het boek werd ook aangeraden bij burn outs etc.

Heb net de biografie van Jennifer Aniston uit, die was ok. Vrij kinderachtig en globaal geschreven.
pi_218917563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay voor de Lego Kerstman exode *O*
Dan ist maar goed dat je niet gebeld hebt ;)
En goed dat je de kerstboom in het eggie gezien hebt. Dan hoef je nu niet te kiezen :)
Nee maar wil nu wel:
Willy Wonka
Nightmare before christmas
Botanical garden
Nog steeds Home Alone

Die van Harry Potter zag er overigens geweldig uit! Het bracht me aan het twijfelen. Misschien toch maar eens een orgaan verkopen.

Nog de pumpkin truck en 3 Halloween minifigs gekocht. Er kunnen ik geloof iets van 600 minifigs op onze minifig muur dadelijk :)
pi_218917608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:05 schreef exode het volgende:

[..]
Nee maar wil nu wel:
Willy Wonka
Nightmare before christmas
Botanical garden
Nog steeds Home Alone

Die van Harry Potter zag er overigens geweldig uit! Het bracht me aan het twijfelen. Misschien toch maar eens een orgaan verkopen.

Nog de pumpkin truck en 3 Halloween minifigs gekocht. Er kunnen ik geloof iets van 600 minifigs op onze minifig muur dadelijk :)
Écht he, die store :D
En dan kom je idd altijd terug met iets want zonder is geen optie.
Wij waren er laatst, voor de boterbierkar en we kwamen ook met wat sets terug. Ze doen het erom :P
If they say
pi_218917877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 10:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, stukjes in vloeistof :r Ook niet in ijs of kwark :r
Sterkte ermee @:Phaidra, je buik én het verneukte document. Moet jij dat fixen?

Ik heb nog ongelezen nieuwe boeken liggen van Nicci French, Karin Slaughter en ik geloof dat Lisa Gardner ook alweer een boek heeft uitgebracht. En normaliter verslind ik ze direct. Ze schrijven te snel, dat is het. Of ik koop teveel, is ook mogelijk want er ligt al langer een stapel ongelezen boeken en die stapel groeit :')

Zoon moet nu lezen voor de lijst en die leest nu Schilderslief. Vroeg hij me er gister iets over maar ik ben heel dat boek in mijn geheugen kwijt. Hallo leeftijd :@
Hij vindt het zowaar een goed boek, yay. Mijn allerfavorietste boek staat er ook op: Rode sneeuw in december O+ maar die weigert hij. Why :'( Als ie daar wat over zou vragen, lepel ik dat wél zo op.
Ik heb de kopie teruggezet, de collega die het eerste bestand heeft verkloot mag zelf al zijn wijzigingen weer erin zetten. Maar ik baal wel, want ik moet vervolgens met die excel verder aan de slag. Dus puntje bij paaltje moet ik straks harder werken om de deadline te halen. -O-

Lezen O+. Ik heb er niet meer de tijd en concentratie voor zoals vroeger, maar probeer wel om wat vaker te lezen. Ik ben in verschillende tegelijk bezig:
- nieuwste Dan Brown, die kon ik van een collega lenen
- Unbroken, een boek over trauma en traumarespons dat mijn therapeut me aanradde (als ebook bij Kobo plus, maar dit onderweg in de trein lezen was géén goed idee :+)
- De spiegel en het licht (3e deel van de Cromwell-trilogie van Hillary Mantel), die is zo groot en zwaar dat ik 'm alleen thuis lees. Met de hele trilogie ben ik al een paar jaar bezig, dit deel sinds de kerstvakantie vorig jaar
- Harry Potter deel 1 opnieuw begonnen omdat ik voor in het vliegtuig iets zocht en deze stond nog op mijn ereader. Het was alweer een paar jaar geleden en leest lekker weg.

Edit: ook nog Sonny Boy. Ik ben iets over de helft, maar vind het echt een naar verhaal, ik had even geen moed meer om verder te lezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 02-10-2025 11:48:12 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218917920
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik heb de kopie teruggezet, de collega die het eerste bestand heeft verkloot mag zelf al zijn wijzigingen weer erin zetten. Maar ik baal wel, want ik moet vervolgens met die excel verder aan de slag. Dus puntje bij paaltje moet ik straks harder werken om de deadline te halen. -O-

Lezen O+. Ik heb er niet meer de tijd en concentratie voor zoals vroeger, maar probeer wel om wat vaker te lezen. Ik ben in verschillende tegelijk bezig:
- nieuwste Dan Brown, die kon ik van een collega lenen
- Unbroken, een boek over trauma en traumarespons dat mijn therapeut me aanradde (als ebook bij Kobo plus, maar dit onderweg in de trein lezen was géén goed idee :+)
- De spiegel en het licht (3e deel van de Cromwell-trilogie van Hillary Mantel), die is zo groot en zwaar dat ik 'm alleen thuis lees. Met de hele trilogie ben ik al een paar jaar bezig, dit deel sinds de kerstvakantie vorig jaar
- Harry Potter deel 1 opnieuw begonnen omdat ik voor in het vliegtuig iets zocht en deze stond nog op mijn ereader. Het was alweer een paar jaar geleden en leest lekker weg.
Jaa, en bedankt he, nu wil ik die triologie ook hebben _O- Thomas Cromwell, ik weet wel hoe dat afloopt ;)
Zo even loeren of ze ergens tweedehands te koop zijn.

Snap ik, dit is extra werk wat niet had gehoeven en ook nog een extra druk op jou zet :{
If they say
pi_218918010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:48 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jaa, en bedankt he, nu wil ik die triologie ook hebben _O- Thomas Cromwell, ik weet wel hoe dat afloopt ;)
Zo even loeren of ze ergens tweedehands te koop zijn.

Snap ik, dit is extra werk wat niet had gehoeven en ook nog een extra druk op jou zet :{
Ja ik ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de boeken geleend van mijn schoonmoeder. Scheelt weer kastruimte :P. Het leest niet echt makkelijk weg, het is een bepaalde stijl van schrijven waar ik erg aan moest wennen. En al die ingewikkelde personen/relaties :X. Gelukkig staat er een lijst in met uitleg wie wie is, dat helpt. Maar ontzettend boeiend :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218918466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ja ik ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de boeken geleend van mijn schoonmoeder. Scheelt weer kastruimte :P. Het leest niet echt makkelijk weg, het is een bepaalde stijl van schrijven waar ik erg aan moest wennen. En al die ingewikkelde personen/relaties :X. Gelukkig staat er een lijst in met uitleg wie wie is, dat helpt. Maar ontzettend boeiend :Y.
Juist :Y Ik keek naar The Tudors, pas nog :D
Bij GoT ook, best verwarrend en dan heb ik de boeken niet eens gelezen want daar waag ik me niet aan. Fijn dat er een lijst bij zit!
Qua kastruimte hoef ik me niet meer druk te maken, heb een grote kamer over 8-)
Ik ga ervoor kijken, zag bij bol al één staan, nu de rest nog. Heeft gelukkig geen haast :)
If they say
  donderdag 2 oktober 2025 @ 13:25:10 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_218918620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Écht he, die store :D
En dan kom je idd altijd terug met iets want zonder is geen optie.
Wij waren er laatst, voor de boterbierkar en we kwamen ook met wat sets terug. Ze doen het erom :P
Ja, dat was een leuke dag voor lego :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218918928
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:25 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, dat was een leuke dag voor lego :)
Echt he :D
If they say
pi_218919023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:08 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Juist :Y Ik keek naar The Tudors, pas nog :D
Bij GoT ook, best verwarrend en dan heb ik de boeken niet eens gelezen want daar waag ik me niet aan. Fijn dat er een lijst bij zit!
Qua kastruimte hoef ik me niet meer druk te maken, heb een grote kamer over 8-)
Ik ga ervoor kijken, zag bij bol al één staan, nu de rest nog. Heeft gelukkig geen haast :)
Die heb ik wel gelezen. Toen ik begon had ik nog de hoop dat de reeks ooit afgemaakt zou worden -O-. Het verhaal loopt in het boek wel iets anders op een gegeven moment (nog meer personages :')). Ik ben wel echt benieuwd hoe hij alles bij elkaar had willen brengen. Maar denk dat hij het zelf ook niet weet.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')