Ook als luisterboek beschikbaar, iig op spotify.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, ik heb een boek gevonden voor bij je Pumpkin Spince: [url=Het Pumpkin Spice Cafe]https://www.bol.com/nl/nl/f/dream-pumpkin-spice-cafe/9300000141117610/[/url]
Blijkbaar hip op TikTok, ik ken het boek verder niet.
Die ben ik net aan t lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, ik heb een boek gevonden voor bij je Pumpkin Spince (Het Pumpkin Spice Cafe): https://www.bol.com/nl/nl(...)fe/9300000141117610/
Blijkbaar hip op TikTok, ik ken het boek verder niet.
Net zoals er in gehaktkruiden geen gehakt zitquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:14 schreef Troel het volgende:
Pumpkin spice is dus niet van pompoen???
Ok, weer wat geleerd
Nee, maar pompoen zou in kruiden kunnen zitten, gehakt zeker niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:35 schreef exode het volgende:
[..]
Net zoals er in gehaktkruiden geen gehakt zit
Er zit wel pompoen in de pumpkin spice latte maar niet in de kruidenmix pumpkin spicequote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:14 schreef Troel het volgende:
Pumpkin spice is dus niet van pompoen???
Ok, weer wat geleerd
Ik wou net zeggen. Dan is er tenminste een reden dat ik dat ver van me vandaan houdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zit wel pompoen in de pumpkin spice latte maar niet in de kruidenmix pumpkin spice. Verwarring alom.
Nee maar wil nu wel:quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay voor de Lego Kerstman exode![]()
Dan ist maar goed dat je niet gebeld hebt![]()
En goed dat je de kerstboom in het eggie gezien hebt. Dan hoef je nu niet te kiezen
Écht he, die storequote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:05 schreef exode het volgende:
[..]
Nee maar wil nu wel:
Willy Wonka
Nightmare before christmas
Botanical garden
Nog steeds Home Alone
Die van Harry Potter zag er overigens geweldig uit! Het bracht me aan het twijfelen. Misschien toch maar eens een orgaan verkopen.
Nog de pumpkin truck en 3 Halloween minifigs gekocht. Er kunnen ik geloof iets van 600 minifigs op onze minifig muur dadelijk
Ik heb de kopie teruggezet, de collega die het eerste bestand heeft verkloot mag zelf al zijn wijzigingen weer erin zetten. Maar ik baal wel, want ik moet vervolgens met die excel verder aan de slag. Dus puntje bij paaltje moet ik straks harder werken om de deadline te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, stukjes in vloeistofOok niet in ijs of kwark
![]()
Sterkte ermee @:Phaidra, je buik én het verneukte document. Moet jij dat fixen?
Ik heb nog ongelezen nieuwe boeken liggen van Nicci French, Karin Slaughter en ik geloof dat Lisa Gardner ook alweer een boek heeft uitgebracht. En normaliter verslind ik ze direct. Ze schrijven te snel, dat is het. Of ik koop teveel, is ook mogelijk want er ligt al langer een stapel ongelezen boeken en die stapel groeit![]()
Zoon moet nu lezen voor de lijst en die leest nu Schilderslief. Vroeg hij me er gister iets over maar ik ben heel dat boek in mijn geheugen kwijt. Hallo leeftijd![]()
Hij vindt het zowaar een goed boek, yay. Mijn allerfavorietste boek staat er ook op: Rode sneeuw in decembermaar die weigert hij. Why
Als ie daar wat over zou vragen, lepel ik dat wél zo op.
Jaa, en bedankt he, nu wil ik die triologie ook hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb de kopie teruggezet, de collega die het eerste bestand heeft verkloot mag zelf al zijn wijzigingen weer erin zetten. Maar ik baal wel, want ik moet vervolgens met die excel verder aan de slag. Dus puntje bij paaltje moet ik straks harder werken om de deadline te halen.![]()
Lezen. Ik heb er niet meer de tijd en concentratie voor zoals vroeger, maar probeer wel om wat vaker te lezen. Ik ben in verschillende tegelijk bezig:
- nieuwste Dan Brown, die kon ik van een collega lenen
- Unbroken, een boek over trauma en traumarespons dat mijn therapeut me aanradde (als ebook bij Kobo plus, maar dit onderweg in de trein lezen was géén goed idee)
- De spiegel en het licht (3e deel van de Cromwell-trilogie van Hillary Mantel), die is zo groot en zwaar dat ik 'm alleen thuis lees. Met de hele trilogie ben ik al een paar jaar bezig, dit deel sinds de kerstvakantie vorig jaar
- Harry Potter deel 1 opnieuw begonnen omdat ik voor in het vliegtuig iets zocht en deze stond nog op mijn ereader. Het was alweer een paar jaar geleden en leest lekker weg.
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaa, en bedankt he, nu wil ik die triologie ook hebbenThomas Cromwell, ik weet wel hoe dat afloopt
![]()
Zo even loeren of ze ergens tweedehands te koop zijn.
Snap ik, dit is extra werk wat niet had gehoeven en ook nog een extra druk op jou zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken geleend van mijn schoonmoeder. Scheelt weer kastruimte. Het leest niet echt makkelijk weg, het is een bepaalde stijl van schrijven waar ik erg aan moest wennen. En al die ingewikkelde personen/relaties
. Gelukkig staat er een lijst in met uitleg wie wie is, dat helpt. Maar ontzettend boeiend
.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ik ookJuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken geleend van mijn schoonmoeder. Scheelt weer kastruimte. Het leest niet echt makkelijk weg, het is een bepaalde stijl van schrijven waar ik erg aan moest wennen. En al die ingewikkelde personen/relaties
. Gelukkig staat er een lijst in met uitleg wie wie is, dat helpt. Maar ontzettend boeiend
.
Ik keek naar The Tudors, pas nog
![]()
Bij GoT ook, best verwarrend en dan heb ik de boeken niet eens gelezen want daar waag ik me niet aan. Fijn dat er een lijst bij zit!
Qua kastruimte hoef ik me niet meer druk te maken, heb een grote kamer over![]()
Ik ga ervoor kijken, zag bij bol al één staan, nu de rest nog. Heeft gelukkig geen haast
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ja, dat was een leuke dag voor legoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:11 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Écht he, die store![]()
En dan kom je idd altijd terug met iets want zonder is geen optie.
Wij waren er laatst, voor de boterbierkar en we kwamen ook met wat sets terug. Ze doen het erom
Echt hequote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke dag voor lego
Die heb ik wel gelezen. Toen ik begon had ik nog de hoop dat de reeks ooit afgemaakt zou wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
JuistIk keek naar The Tudors, pas nog
![]()
Bij GoT ook, best verwarrend en dan heb ik de boeken niet eens gelezen want daar waag ik me niet aan. Fijn dat er een lijst bij zit!
Qua kastruimte hoef ik me niet meer druk te maken, heb een grote kamer over![]()
Ik ga ervoor kijken, zag bij bol al één staan, nu de rest nog. Heeft gelukkig geen haast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |