Oh ik hou net van veel biscoffquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
Big Arch vond ik maar zeer matig eigenlijk
de biscoff mcflurry was oke, eigenlijk teveel topping
Biscoff blijft permanent in het assortiment als het goed isquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
prima, ik neem toch zelden mcflurry sinds vroeger een smaak eruit is gegooid (geen idee meer welke, maar die vond ik echt lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Biscoff blijft permanent in het assortiment als het goed is
Ik eet er liever een ijsje dan die patat en een groot deel van de burgers......quote:Op zondag 2 november 2025 10:07 schreef roos94 het volgende:
Je gaat toch geen ijs lopen vreten bij de mac. Bij de mac wil je gewoon burgers of nuggets en friet.
Volgende week dinsdag is hij weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:18 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze?! Double QP is uit het assortiment
Hoe saai willen ze zijnquote:
Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikkenquote:Op woensdag 5 november 2025 09:11 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.
Ik vind de augurk en ui op een QP bijvoorbeeld wel lekker, het waren specifiek deze gedroogde knapperige uitjes die ik er niet bij vond passen, maar dat weet je ook niet van tevoren bij een burger die je nog nooit heb gehad. Ik was ook door de mcdrive trouwens, dus dan gaat het sowieso wat lastiger volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikken
krijg je een nog saaiere burgerquote:Op woensdag 5 november 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daarom bij bestellen altijd personaliseren en uitjes/augurk wegklikken
Vond die uitjes ook minder, maar de rest smaakte mij wel prima als lunch.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:11 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Vond de Arch juist wel goed, flinke burger en best lekker. Alleen die knapperige uitjes hadden van mij niet gehoeven.
Wel handig aangezien er plaatsen zijn waar die alleen op het station zit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:04 schreef Gunner het volgende:
Heeft iemand nog heel recent geprobeerd om een coupon in te wisselen op een treinstation, bij de BK?
De tekst in de app bij de coupons meldt inmiddels niet meer dat het niet geldig is op treinstations.
edit: zelf even geprobeerd en ze worden weer geaccepteerd.
De saaie McCrispy is gewoon een prima burger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry Pistache heeft de 'vernieuwingen' (haha) nog een ronde overleefd![]()
Minpunt; McCrispy Korean is eruit (die vond ik goed), en de gewone saaie McCrispy is er nog. Zal wel makkelijk te bevoorraden zijn
Wat is ookalweer niet extreem overpriced bij de mc?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:57 schreef roos94 het volgende:
Vraag me af waarom die chicken wrap zo extreem overpriced is? 7 euro nog wat ...
De koffiequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wat is ookalweer niet extreem overpriced bij de mc?
Ja same, ik zat net te kijken naar de prijzen van burgers bij de KFC, een burger van 9euro is daar ook niet ongewoon. Wat zonde van je geld zeg. Maar ik crave wel een avondje KFC etenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De koffie![]()
Ik kom echt heel weinig bij de Mac maar ik vind het eten dus ook echt bijzonder duur inmiddels. Maakt dat ik er nog minder snel heen ga dus, tenzij koffiestop op reis dus
Van die gefrituurde kip is wel echt verslavend ja, liefst Koreaanse stijl trouwensquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja same, ik zat net te kijken naar de prijzen van burgers bij de KFC, een burger van 9euro is daar ook niet ongewoon. Wat zonde van je geld zeg. Maar ik crave wel een avondje KFC eten
En een lekkere koek erbij is maar 1 euroquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
De koffie![]()
Ik kom echt heel weinig bij de Mac maar ik vind het eten dus ook echt bijzonder duur inmiddels. Maakt dat ik er nog minder snel heen ga dus, tenzij koffiestop op reis dus
Ja alles, maar een suffe wrap van 7 euro gaat te verquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wat is ookalweer niet extreem overpriced bij de mc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |