ja burger met jalapenos ben ik ook wel voorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten een keer een burger doen met jalapenos en goede tomaat ipv die waardeloze die ze nu hebben.
De big arch met jalapeños en zongedroogde tomaat lijkt me geweldigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten een keer een burger doen met jalapenos en goede tomaat ipv die waardeloze die ze nu hebben.
Jij werkt bij Mc?quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:56 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Big Arch en Mc Crispy eruit, Chicken Sensation en Maestro truffel erin
Maestro Truffel was wel eindelijk eens weer een keer een goed iets.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:56 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Big Arch en Mc Crispy eruit, Chicken Sensation en Maestro truffel erin
Oh ik hou net van veel biscoffquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
Big Arch vond ik maar zeer matig eigenlijk
de biscoff mcflurry was oke, eigenlijk teveel topping
Biscoff blijft permanent in het assortiment als het goed isquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
Big Arch vond ik maar zeer matig eigenlijk
de biscoff mcflurry was oke, eigenlijk teveel topping
prima, ik neem toch zelden mcflurry sinds vroeger een smaak eruit is gegooid (geen idee meer welke, maar die vond ik echt lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Biscoff blijft permanent in het assortiment als het goed is
Ik eet er liever een ijsje dan die patat en een groot deel van de burgers......quote:Op zondag 2 november 2025 10:07 schreef roos94 het volgende:
Je gaat toch geen ijs lopen vreten bij de mac. Bij de mac wil je gewoon burgers of nuggets en friet.
Volgende week dinsdag is hij weer terugquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:18 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze?! Double QP is uit het assortiment
Hoe saai willen ze zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |