abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218910667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Overrozen14 het volgende:
Moet AM op gesprek komen in den haag?
En dan wil ze Juul meenemen? Alsjeblieft zeg. Sta zelf achter je geneuzel daar hoeft Juul niet bij te helpen. Of die moet even het kontschudden op beeld laten zien
pi_218910676
Demammavan: wat blijft Annemarie doorzaniken over die kinderpostzegels (en waarom zeurt ze niet over de grote clubactie, die op dezelfde manier werkt?). Mijn kind had geen zin om langs de deuren te gaan, wij en oma hebben iets gekocht en klaar. Verder heb ik er geen moment verder aan gedacht en kind ook niet. Annemarie maakt er altijd zo'n gedoe van, maar het verschil dat zij gewoon verbiedt, ook als haar kinderen wel zouden willen.
pi_218910680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun 4 jarige een dagdeel thuishouden, maar die krijgen geen ongevraagde berichten op de socials omdat ze het niet melden. Iets met actie- reactie.
Ik denk dat ze weinig reactie krijgt over het thuis houden (ik deed het echt nauwelijks maar snap dat school voor een 4 jarige heftig is)maar ze vooral reacties krijgt over haar niet etende 4 jarige die van alles eet
pi_218910698
En waar ik heeeeeel benieuwd naar ben zijn de kaders die Annemarie bedacht heeft om exploitatie van jonge kinderen te voorkomen en er voor zorgen dat kinderen hun recht op relatieve privacy behouden. Gewoon door influencen met alleen je 16+ kinderen lijkt mij de enige goede oplossing.

Maar ik blijf hooen dat veel gezinsinfluencers zelf besluiten te stoppen door voortschrijdend inzicht. Wat die kaders vanuit de politiek komen er niet voordat L. op de middelbare school zit.
pi_218910701
Iedereen gefeliciteerd met Taaktober *O* ! Zin om alle vieze kastjes/lades/hoekjes in Milou d'r huis weer eens te zien.
pi_218910736
Debbie in het ziekenhuis met haar zonnebloem keycord 🤦♀😂😂
pi_218910740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:17 schreef Clavis het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Taaktober *O* ! Zin om alle vieze kastjes/lades/hoekjes in Milou d'r huis weer eens te zien.
Ze heeft alle viezigheid weer opgespaard
pi_218910762
AM die het langs deuren gaan met kinderpostzegels vergelijkt met kinderarbeid. Zij snapt het echt niet waar het om gaat. En dat moet met een staatssecretaris gaan praten over 'kaders'? Alsof ze zich iets zou aantrekken van kaders. Daarbij zal voor een hoop vloggers/ influencers iets als een boete niet hoog genoeg zijn om te stoppen, die gaan gewoon door zolang de opbrengsten hoog genoeg zijn.
pi_218910765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef MikkiejY het volgende:
Fijn voor Liam dat Debbie mee is gegaan.. Maar waarom haar zonnebloem slinger om dr nek? Krijgt ze dan voorrang bij de koffiemachine? Zucht
😂
pi_218910779
Is het bij Kim echt maar 12,5graad? Ja, dan mag de verwarming wel aan ja!
pi_218910794
Nee je zag dat het 18,5 graad was en dat de verwarming zou aanslaan bij 12,5. Ze heeft dat laatste omhoog gedaan zodat de verwarming aangaat.
pi_218910795
Het kan aan mij liggen, maar als mijn kind op het punt staat 'onder het mes' te gaan dan is het laatste waar ik aan denk een olijke selfie maken met hem in een OK pak. Kind is gespannen, wellicht bang. Kijk maar naar zijn koppie. En dan heb je een moeder naast je die dolblij met je wil poseren voor instagram. Met zonnebloemketting, want alles draait om haar. Dit alleen zou iedereen al genoeg moeten zeggen.... Deze dynamiek is zo schadelijk voor haar kinderen, ik vind het moeilijk om naar te kijken.
pi_218910801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik begreep het gewoon niet.
Lange tenen.
pi_218910809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Lange tenen.
Het zijn ook altijd dezelfden die met dit soort opmerkingen komen he!
pi_218910822
foutje
pi_218910830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Is het bij Kim echt maar 12,5graad? Ja, dan mag de verwarming wel aan ja!
nee 18,5. Slaat automatisch aan bij 12,5
pi_218910903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
OMG, dat had ik nog niet gezien. Krankjorum hoor. Debbie is eigenlijk als een kind dat de deur uit wil glippen met kleding waarvan je denkt: zo ga jij de straat niet op. In dit geval zou Roy dan moeten zeggen: waar denk jij zo naar toe te gaan?
Ja ik snap het ook niet hoor.. sowieso hun hele denk en doen wijze is gewoon mindblowing..
pi_218910936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:19 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Ja dat liet ze zelf zien. Ze had maar 1.5km gelopen, en over 1km deed ze ruim 6 minuten. Meteen gestopt na de warming up
Ok, vaag... Ik zou het de moeite niet vinden. Maar elk klein beetje helpt natuurlijk.
pi_218910954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Het zijn ook altijd dezelfden die met dit soort opmerkingen komen he!
Het zijn ook altijd dezelfden die zich snel persoonlijk aangevallen voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 01-10-2025 12:33:18 ]
pi_218910960
Maar vergelijkt AM de kinderpostzegels nou met het dagelijks exploiteren en inzetten voor reclames van je kinderen op insta? Onder het mom van kinderarbeid?

Als een kind geen zin heeft om mee te doen met de kinderpostzegels hoeft het niet, die keuze hebben haar (minderjarige) kinderen al niet.
pi_218911027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar vergelijkt AM de kinderpostzegels nou met het dagelijks exploiteren en inzetten voor reclames van je kinderen op insta? Onder het mom van kinderarbeid?

Als een kind geen zin heeft om mee te doen met de kinderpostzegels hoeft het niet, die keuze hebben haar (minderjarige) kinderen al niet.
Ze begrijpt er niets van dus. Ik vermoed dat ze 'm, onder al haar bravoure over dit gesprek, enorm knijpt. Ik ben vooral benieuwd wie er verder is uitgenodigd.
pi_218911062
Milou d'r voice-over klinkt als een AI-stem, maar ze is het zelf toch?
pi_218911078
Waarom schreeuwt Sanneke altijd zo in de buurt van haar zoon?
pi_218911099
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:04 schreef Nieve het volgende:
Waarom schreeuwt Sanneke altijd zo in de buurt van haar zoon?
Ze maakt zijn naam ook altijd 3x langer dan dat het is.
En waarom ligt zij met dit prachtige weer onder een dekentje op de bank?
pi_218911124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in het ziekenhuis met haar zonnebloem keycord 🤦♀😂😂
Zij is echt kampioen als het gaat om "how can I make this about me". High maintenance muts 🫣
pi_218911132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan wil ze Juul meenemen? Alsjeblieft zeg. Sta zelf achter je geneuzel daar hoeft Juul niet bij te helpen. Of die moet even het kontschudden op beeld laten zien
Juul is haar emotional support animal dochter.
pi_218911135
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:13 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij is echt kampioen als het gaat om "how can I make this about me". High maintenance muts 🫣
Voor in d´r bio!!
pi_218911144
Menen jullie serieus dat Debbie die gekke ketting om gedaan heeft? 🥲 ze is nog gekker dan ik al dacht.
pi_218911153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Menen jullie serieus dat Debbie die gekke ketting om gedaan heeft? 🥲 ze is nog gekker dan ik al dacht.
Je ziet nog net het keycord onder het OK-gewaad vandaan komen. Het wordt echt met de dag erger met hoe ze zich gedraagt. Net alsof je naar een aflevering van Loenatik zit te kijken.
pi_218911194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:16 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Voor in d´r bio!!
Voorheen stond er iets van ‘kletskous volgens oma’. Nou, dat klopt wel, want kletspraat verkopen kan ze als de beste
pi_218911198
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ja, kun je zien bij haar post over Liejums 3e (!!!!) operatie
pi_218911207
Debbie draagt buitenshuis vrijwel
altijd haar zonnebloemketting. Schoolplein, supermarkt, rondje Zeeman.
pi_218911224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:32 schreef Kaatjepuk het volgende:
Seriously? Op het schoolplein? No words... :')
pi_218911232
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het zijn ook altijd dezelfden die zich snel persoonlijk aangevallen voelen.
Grappig wel dat je je bericht nog weer iets hebt aan gepast. Had het alleen al gelezen.
pi_218911270
quote:
Nee je maakt een grapje toch? Die is echt niet goed wijs 😅
pi_218911273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij is de blije mama een beetje opgefokt😂🙈

Wat is het toch een naar asociaal mens. Het gaat degenen die reageren natuurlijk niet om dat ene middagje, maar om alle andere uren dat ze daar afwezig en "ziek" zijn.
pi_218911280
Ik zag deze reactie op een stuk op Facebook van Kek mama over Michelle 🫢

Michelle en eerlijk en openhartig? 😂 De vrouw die 24/7 op haar telefoon zit en blijkbaar geen minuut haar leven kan leiden zonder dat perfect gestyled in beeld te brengen, incl. zwoele blikken in de camera en kinderen die al exact weten waneer t liefdevolle (cringe) toneelstukje gespeeld moet worden? De vrouw die kritische vragen/opmerkingen op haar insta posts binnen 5 minuten verwijderd en de plaatser per direct blokt (incl iedereen die een kritische reactie liked) 🤣. Deze dame is in een paar jaar tijd enorm veranderd, alles voor de maximale aandacht, likes en de stroom lucratieve spon deals 🤑, daar zit zeer weinig eerlijk en oprecht bij hoor. Het sprookje van de "liefde is liefde" poly bijvoorbeeld, behalve dan dat het al een hele lange tijd niet zo lekker liep tussen haar en Koen (maar wel maar kinderen blijven krijgen), ze eerder het swingen daarom al eens uitprobeerden, dan mevrouw verliefd word op fangirl Jacqueline en een poly de volgende poging wordt de relatie nieuw leven in te blazen, tot ook daar t nieuwe weer vanaf is en ze al vrij snel wéér een ander vind om zich mee te vermaken (een getrouwde ex-PSV'er) waar ze 1,5 jaar lang mee vreemdgaat, tot de andere 2 daar begin dit jaar achter komen. Maar ja, net "the Farm" gekocht, midden in een verbouwing oa gefinancierd dmv nog meer spon deals, dus houden ze het perfecte plaatje nog maandenlang in stand. Eind vh liedje is dat de overbetaalde influencer, met papa met centjes, de enige is die er nog woont, en zitten de andere 2 ieder op een andere Center Parcs, zien 4 en 3 kinderen ineens hun opgedrongen broertjes en zusje totaal niet meer, en hebben ze hun mama nu te delen met "een village" (zeg maar heel kek Amsterdam en Brabant bij elkaar) aan bff's, een nanny, en opa en oma die de boel draaiende houden, terwijl Mies druk is met filmpjes schieten en maximaal dramatisch en klef doen met de hele village en diens moeder 🤣. Leuk je zakken vullen dmv dagelijks meerdere keren je 4 kinderen tot in de badkamer te filmen (en dat door de vrouw met een misbruikverleden; hoog tijd ook dat daar eens regels voor komen), nietszeggende kekke Amsterdamse "zaken"dates en feestjes, en podcasts die maar half verstaanbaar zijn en waar geen touw aan vast te knopen valt 😂. Sorry, maar op mij komt t vooral maximaal leeg over. Maar dat alles wél ten koste van 7 kinderen die (nog) niet weten wat ze overkomt, maar hier uiteindelijk de dupe van zijn.
pi_218911283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:35 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Grappig wel dat je je bericht nog weer iets hebt aan gepast. Had het alleen al gelezen.
Stop gewoon met alles op jezelf te betrekken hier. Lekker boeien wat jij wel en niet kan met je long covid. Dit is een influencer topic. Hoe ziek jij bent is voor hier gewoon niet relevant.
pi_218911288
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:35 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb er een n achter dezelfde gezet omdat de rest van de zin meervoud is. Ik weet niet wat daar grappig aan is? Je bent niet de enige die zich snel persoonlijk aangevallen voelt.
pi_218911289
Geen woorden voor Debbie die weer een 'how can I make this about me' doet met haar keycoard. :*
pi_218911290
Als Debbie de mogelijkheid krijgt om een wagentje aan dr rollie te hangen dan gaat ze de kinderen van school halen met de rolstoel. Alles voor de aandacht.
pi_218911307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voorheen stond er iets van ‘kletskous volgens oma’. Nou, dat klopt wel, want kletspraat verkopen kan ze als de beste
Ja, nu staat er "Eerlijk over ouderschap, gezondheid & herstel"...
pi_218911308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou met je laatste zin sla je de spijker op zijn kop. Want de ah was dan toch veeel te vroeg? Hij komt bij hun altijd veel later op de ochtend. Dus dan snap ik wel dat je er wat van vind dat hij opeens veel vroeger komt. Neemt natuurlijk niet weg dat Saar prima de deur open kon doen en de boodschappen kon aanpakken.
Tijdslot is vanaf 9 uur. Wanneer je niet thuis bent wachten ze gewoon. Niets om je ook maar 1 seconde druk om te maken dus. Je krijgt er nota bene bericht van, dus mensen met een klein beetje structuur in hun leven weten dat de bezorger eerder is......
pi_218911309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:52 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, nu staat er "Eerlijk over ouderschap, gezondheid & herstel"...
Hahahahahahahaha eerlijk :+
pi_218911310
Waarom had Debbie die zonnebloemketting om toen ze met zoontje naar ziekenhuis ging?
Wat is dat voor rare aanstellerij?
pi_218911335
quote:
😳
pi_218911346
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:46 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Stop gewoon met alles op jezelf te betrekken hier. Lekker boeien wat jij wel en niet kan met je long covid. Dit is een influencer topic. Hoe ziek jij bent is voor hier gewoon niet relevant.
Werkelijk waar bemoei jij je mee???
Daar ging het helemaal niet om!!

Maar je hebt je doel bereikt, met dit soort mensen hier wil ik helemaal niets te maken hebben.
pi_218911355
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hahahahahahahaha eerlijk :+
Ja, ik weet het... en het staat er al een poosje. Ze houdt zichzelf echt wel goed voor de gek.
pi_218911358
The suspense is killing me!
Wat moet ik doen voor taaktober vandaag???
pi_218911362
Wanneer gaat Maarten nu eens zijn verantwoordelijkheid nemen vraag ik me vooral af.
Een gezond mens wil dit toch echt allemaal niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')