abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218910667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Overrozen14 het volgende:
Moet AM op gesprek komen in den haag?
En dan wil ze Juul meenemen? Alsjeblieft zeg. Sta zelf achter je geneuzel daar hoeft Juul niet bij te helpen. Of die moet even het kontschudden op beeld laten zien
pi_218910676
Demammavan: wat blijft Annemarie doorzaniken over die kinderpostzegels (en waarom zeurt ze niet over de grote clubactie, die op dezelfde manier werkt?). Mijn kind had geen zin om langs de deuren te gaan, wij en oma hebben iets gekocht en klaar. Verder heb ik er geen moment verder aan gedacht en kind ook niet. Annemarie maakt er altijd zo'n gedoe van, maar het verschil dat zij gewoon verbiedt, ook als haar kinderen wel zouden willen.
pi_218910680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun 4 jarige een dagdeel thuishouden, maar die krijgen geen ongevraagde berichten op de socials omdat ze het niet melden. Iets met actie- reactie.
Ik denk dat ze weinig reactie krijgt over het thuis houden (ik deed het echt nauwelijks maar snap dat school voor een 4 jarige heftig is)maar ze vooral reacties krijgt over haar niet etende 4 jarige die van alles eet
pi_218910698
En waar ik heeeeeel benieuwd naar ben zijn de kaders die Annemarie bedacht heeft om exploitatie van jonge kinderen te voorkomen en er voor zorgen dat kinderen hun recht op relatieve privacy behouden. Gewoon door influencen met alleen je 16+ kinderen lijkt mij de enige goede oplossing.

Maar ik blijf hooen dat veel gezinsinfluencers zelf besluiten te stoppen door voortschrijdend inzicht. Wat die kaders vanuit de politiek komen er niet voordat L. op de middelbare school zit.
pi_218910701
Iedereen gefeliciteerd met Taaktober *O* ! Zin om alle vieze kastjes/lades/hoekjes in Milou d'r huis weer eens te zien.
pi_218910736
Debbie in het ziekenhuis met haar zonnebloem keycord 🤦♀😂😂
pi_218910740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:17 schreef Clavis het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Taaktober *O* ! Zin om alle vieze kastjes/lades/hoekjes in Milou d'r huis weer eens te zien.
Ze heeft alle viezigheid weer opgespaard
pi_218910762
AM die het langs deuren gaan met kinderpostzegels vergelijkt met kinderarbeid. Zij snapt het echt niet waar het om gaat. En dat moet met een staatssecretaris gaan praten over 'kaders'? Alsof ze zich iets zou aantrekken van kaders. Daarbij zal voor een hoop vloggers/ influencers iets als een boete niet hoog genoeg zijn om te stoppen, die gaan gewoon door zolang de opbrengsten hoog genoeg zijn.
pi_218910765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef MikkiejY het volgende:
Fijn voor Liam dat Debbie mee is gegaan.. Maar waarom haar zonnebloem slinger om dr nek? Krijgt ze dan voorrang bij de koffiemachine? Zucht
😂
pi_218910779
Is het bij Kim echt maar 12,5graad? Ja, dan mag de verwarming wel aan ja!
pi_218910794
Nee je zag dat het 18,5 graad was en dat de verwarming zou aanslaan bij 12,5. Ze heeft dat laatste omhoog gedaan zodat de verwarming aangaat.
pi_218910795
Het kan aan mij liggen, maar als mijn kind op het punt staat 'onder het mes' te gaan dan is het laatste waar ik aan denk een olijke selfie maken met hem in een OK pak. Kind is gespannen, wellicht bang. Kijk maar naar zijn koppie. En dan heb je een moeder naast je die dolblij met je wil poseren voor instagram. Met zonnebloemketting, want alles draait om haar. Dit alleen zou iedereen al genoeg moeten zeggen.... Deze dynamiek is zo schadelijk voor haar kinderen, ik vind het moeilijk om naar te kijken.
pi_218910801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik begreep het gewoon niet.
Lange tenen.
pi_218910809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Lange tenen.
Het zijn ook altijd dezelfden die met dit soort opmerkingen komen he!
pi_218910822
foutje
pi_218910830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Is het bij Kim echt maar 12,5graad? Ja, dan mag de verwarming wel aan ja!
nee 18,5. Slaat automatisch aan bij 12,5
pi_218910903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
OMG, dat had ik nog niet gezien. Krankjorum hoor. Debbie is eigenlijk als een kind dat de deur uit wil glippen met kleding waarvan je denkt: zo ga jij de straat niet op. In dit geval zou Roy dan moeten zeggen: waar denk jij zo naar toe te gaan?
Ja ik snap het ook niet hoor.. sowieso hun hele denk en doen wijze is gewoon mindblowing..
pi_218910936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:19 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Ja dat liet ze zelf zien. Ze had maar 1.5km gelopen, en over 1km deed ze ruim 6 minuten. Meteen gestopt na de warming up
Ok, vaag... Ik zou het de moeite niet vinden. Maar elk klein beetje helpt natuurlijk.
pi_218910954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Het zijn ook altijd dezelfden die met dit soort opmerkingen komen he!
Het zijn ook altijd dezelfden die zich snel persoonlijk aangevallen voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 01-10-2025 12:33:18 ]
pi_218910960
Maar vergelijkt AM de kinderpostzegels nou met het dagelijks exploiteren en inzetten voor reclames van je kinderen op insta? Onder het mom van kinderarbeid?

Als een kind geen zin heeft om mee te doen met de kinderpostzegels hoeft het niet, die keuze hebben haar (minderjarige) kinderen al niet.
pi_218911027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar vergelijkt AM de kinderpostzegels nou met het dagelijks exploiteren en inzetten voor reclames van je kinderen op insta? Onder het mom van kinderarbeid?

Als een kind geen zin heeft om mee te doen met de kinderpostzegels hoeft het niet, die keuze hebben haar (minderjarige) kinderen al niet.
Ze begrijpt er niets van dus. Ik vermoed dat ze 'm, onder al haar bravoure over dit gesprek, enorm knijpt. Ik ben vooral benieuwd wie er verder is uitgenodigd.
pi_218911062
Milou d'r voice-over klinkt als een AI-stem, maar ze is het zelf toch?
pi_218911078
Waarom schreeuwt Sanneke altijd zo in de buurt van haar zoon?
pi_218911099
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 12:04 schreef Nieve het volgende:
Waarom schreeuwt Sanneke altijd zo in de buurt van haar zoon?
Ze maakt zijn naam ook altijd 3x langer dan dat het is.
En waarom ligt zij met dit prachtige weer onder een dekentje op de bank?
pi_218911124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in het ziekenhuis met haar zonnebloem keycord 🤦♀😂😂
Zij is echt kampioen als het gaat om "how can I make this about me". High maintenance muts 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')