En dan wil ze Juul meenemen? Alsjeblieft zeg. Sta zelf achter je geneuzel daar hoeft Juul niet bij te helpen. Of die moet even het kontschudden op beeld laten zienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Overrozen14 het volgende:
Moet AM op gesprek komen in den haag?
Ik denk dat ze weinig reactie krijgt over het thuis houden (ik deed het echt nauwelijks maar snap dat school voor een 4 jarige heftig is)maar ze vooral reacties krijgt over haar niet etende 4 jarige die van alles eetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:07 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun 4 jarige een dagdeel thuishouden, maar die krijgen geen ongevraagde berichten op de socials omdat ze het niet melden. Iets met actie- reactie.
Ze heeft alle viezigheid weer opgespaardquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:17 schreef Clavis het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Taaktober! Zin om alle vieze kastjes/lades/hoekjes in Milou d'r huis weer eens te zien.
😂quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef MikkiejY het volgende:
Fijn voor Liam dat Debbie mee is gegaan.. Maar waarom haar zonnebloem slinger om dr nek? Krijgt ze dan voorrang bij de koffiemachine? Zucht
Lange tenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik begreep het gewoon niet.
nee 18,5. Slaat automatisch aan bij 12,5quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:27 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Is het bij Kim echt maar 12,5graad? Ja, dan mag de verwarming wel aan ja!
Ja ik snap het ook niet hoor.. sowieso hun hele denk en doen wijze is gewoon mindblowing..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
OMG, dat had ik nog niet gezien. Krankjorum hoor. Debbie is eigenlijk als een kind dat de deur uit wil glippen met kleding waarvan je denkt: zo ga jij de straat niet op. In dit geval zou Roy dan moeten zeggen: waar denk jij zo naar toe te gaan?
Ok, vaag... Ik zou het de moeite niet vinden. Maar elk klein beetje helpt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:19 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Ja dat liet ze zelf zien. Ze had maar 1.5km gelopen, en over 1km deed ze ruim 6 minuten. Meteen gestopt na de warming up
Het zijn ook altijd dezelfden die zich snel persoonlijk aangevallen voelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfden die met dit soort opmerkingen komen he!
Ze begrijpt er niets van dus. Ik vermoed dat ze 'm, onder al haar bravoure over dit gesprek, enorm knijpt. Ik ben vooral benieuwd wie er verder is uitgenodigd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar vergelijkt AM de kinderpostzegels nou met het dagelijks exploiteren en inzetten voor reclames van je kinderen op insta? Onder het mom van kinderarbeid?
Als een kind geen zin heeft om mee te doen met de kinderpostzegels hoeft het niet, die keuze hebben haar (minderjarige) kinderen al niet.
Ze maakt zijn naam ook altijd 3x langer dan dat het is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:04 schreef Nieve het volgende:
Waarom schreeuwt Sanneke altijd zo in de buurt van haar zoon?
Zij is echt kampioen als het gaat om "how can I make this about me". High maintenance muts 🫣quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in het ziekenhuis met haar zonnebloem keycord 🤦♀😂😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |