abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218910313
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk vooral "waarom doet Roy dit niet?" En denk dan eigenlijk ook dat ze het voor haar eigen aandacht doet.. met Liam mee is meer aandacht dan die andere 2 naar school brengen... ze zit ook bovenop de filmpjes van laura over de baby in het ziekenhuis.. denk ook dat ze het daarom ook groter en erger maakt.. ze wilt ook de achoss en wat naars krijgen
Als ze de andere 2 gedaan had hoefde ze niet ver te rijden en niet door ziekenhuis te lopen en gewoon op bed/bank gekund
Desnoods buurman kinderen laten brengen en halen
Nee mee eens. Zo vroeg op de ochtend en voor deze ingreep zou ik niet alleen met mijn kind naar het ziekenhuis gaan. Dit zou mijn man doen.
pi_218910329
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee mee eens. Zo vroeg op de ochtend en voor deze ingreep zou ik niet alleen met mijn kind naar het ziekenhuis gaan. Dit zou mijn man doen.
Huh? Waarom zou je man dat kunnen maar jij niet?

Ik volg Debbie niet maar begrijp dat ze met haar zoon naar het ziekenhuis ging voor buisjes. Wat is daar mis mee? Als ze in bed was blijven liggen was het ook niet goed geweest.
pi_218910330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Iemand schreef dat AM maar tien minuten ging hardlopen? Klopt dat?
Want dat is de moeite van je hardloopoutfit aantrekken zowat niet waard dan.
Ja dat liet ze zelf zien. Ze had maar 1.5km gelopen, en over 1km deed ze ruim 6 minuten. Meteen gestopt na de warming up
pi_218910335
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:18 schreef Harper het volgende:

[..]

Ik volg Debbie niet maar begrijp dat ze met haar zoon naar het ziekenhuis ging voor buisjes. Wat is daar mis mee? Als ze in bed was blijven liggen was het ook niet goed geweest.
Pff omdat ik Longcovid hebt. Het geen wat Debbie ook beweerd te hebben.
En nee dit zo vroeg op de ochtend, alleen zou ik met mijn ziekte niet kunnen.
pi_218910340
Debbie staat nooit zo energiek met één van haar kinderen op een foto. Normaal gesproken laat ze vooral merken hoe zwaar het voor haar is met kinderen. Vandaag is een goede dag voor haar gestoorde brein: naar het ziekenhuis! 🎉
Naast selfcare is er dus toch meer waar ze haar nest voor uitkomt: ziekenhuis!
Waarom ze dit niet door Roy laat doen is voor mij duidelijk. Glibber de glibber.
pi_218910341
Dat gezeur van AM over de kinderpostzegels. Hou op! Straks weer Sam de clubactie voor de scouting laten winnen via je kanaal, dat mag wel?
pi_218910352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Pff omdat ik Longcovid hebt. Het geen wat Debbie ook beweerd te hebben.
En nee dit zo vroeg op de ochtend, alleen zou ik met mijn ziekte niet kunnen.
Sorry maar hoe kan ik dat weten? Hoef je geen pff voor te zeggen.
En van Debbie weten we dat haar LC wel meevalt dus ik vind het juist fijn voor haar kind dat ze dit keer wel uit haar bed kon komen.
pi_218910353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:18 schreef Harper het volgende:

[..]

Noor is ook ziek... daarom zou haar man het doen (vul ik in omdat het bij ons zo zou werken)
Naar ziekenhuis voor je kind is best vermoeiend en je moet er dan kunnen zijn voor je kind..
En voor iemand die niets doet met of voor haar kinderen is dit weer een opvallend gevalletje "ik doe dit om zelf aandacht te krijgen "
pi_218910366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Noor is ook ziek... daarom zou haar man het doen (vul ik in omdat het bij ons zo zou werken)
Naar ziekenhuis voor je kind is best vermoeiend en je moet er dan kunnen zijn voor je kind..
En voor iemand die niets doet met of voor haar kinderen is dit weer een opvallend gevalletje "ik doe dit om zelf aandacht te krijgen "
Nogmaals, als ze niet was gegaan was daar weer kritiek op geweest.
pi_218910371
Die kinderpostzegels mochten haar kinderen toch niet doen, want gevaarlijk gevaarlijk om bij andere mensen aan te bellen, waarvan je niet weet wat ze je kind aan kunnen doen?
pi_218910374
Fijn voor Debbie dat ze mee kon.
pi_218910379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Sorry maar hoe kan ik dat weten? Hoef je geen pff voor te zeggen.
En van Debbie weten we dat haar LC wel meevalt dus ik vind het juist fijn voor haar kind dat ze dit keer wel uit haar bed kon komen.
Omdat er heus een reden is dat ik dit zo zeg. Ben geen luie draak die mijn man alles laat doen om niets
pi_218910383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Nogmaals, als ze niet was gegaan was daar weer kritiek op geweest.
Denk dat als ze niet was geweest niemand dat raar had gevonden... dat is wat ze bijna altijd doet
pi_218910386
Volgens mij is de blije mama een beetje opgefokt😂🙈

En Debbie....voor 10 uur in de ochtend een post over het ziekenhuis, fotoreportage, filmpjes..die heeft lekker veel energie vandaag.
pi_218910389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:27 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Omdat er heus een reden is dat ik dit zo zeg. Ben geen luie draak die mijn man alles laat doen om niets
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik begreep het gewoon niet.
pi_218910448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef opwegnaar het volgende:

En Debbie....voor 10 uur in de ochtend een post over het ziekenhuis, fotoreportage, filmpjes..die heeft lekker veel energie vandaag.
Ja, ze leest hier duidelijk mee. Maar het kind is vanmiddag thuis vanwege alle 'drukte'. Ik dacht eigenlijk dat ze vanmiddag naar huis zou komen vanwege haar ondervoeding. Ze zitten amper een paar weken op school na 6 weken vakantie.
pi_218910474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:18 schreef Lodelie het volgende:
De AH is vroeg bij Am, er was nog een kind thuis dus geen probleem.

Am: "je kan gewoon zeggen dat hij moet wachten he, moet je kijken hoe vroeg het is."

WAAROM zou een bezorger moeten wachten, terwijl er gewoon iemand thuis is die de deur open doet?!
Ik denk omdat ze een tijd had afgesproken dat ze thuis zou zijn en saar of suus waarschijnlijk niet de bezorger zou kunnen betalen als annemarie nog wat later had geweest?
Hier wel eens gehad dat hij een uur later wilde komen 🤦‍♂️ tja dan ben ik er ook niet.. gelukkig was het jumbo en belde ze dat hij vertraagd was en of het uit kwam... toen is hij paar uur later gekomen dat ik wel weer thuis was
pi_218910511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die kinderpostzegels mochten haar kinderen toch niet doen, want gevaarlijk gevaarlijk om bij andere mensen aan te bellen, waarvan je niet weet wat ze je kind aan kunnen doen?
Alsof er bij de scouting niks kan gebeuren. 🙄 zijn toch vaak de mensen in je omgeving.
pi_218910518
Moet AM op gesprek komen in den haag?
pi_218910579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Overrozen14 het volgende:
Ik denk (gewerkt in de wereld van de Ministeries) dat ze is uitgenodigd voor een zogenaamd 'ronde tafel overleg'. Om visie op een onderwerp te vormen en te peilen wat er leeft en hoe wetgeving eruit moet gaan zien, worden deze georganiseerd om bijvoorbeeld organisaties en betrokkenen te horen over een onderwerp. Het irriteert me enorm hoe AM hierover praat. Alsof ze zomaar Juul mee kan nemen en alsof zij daar alle spreektijd krijgt om de lobby te voeren voor je kinderen uitbuiten en onbeperkt inzetten voor reclame voor deo en menstruatieondergoed. Ik neem aan dat iemand als de Kinderombudsman daar ook is en wie weet Tim Hofman ook wel. Ik hoop dat ze echt een keer tot inzicht komt over wat ze doet en hoe schadelijk dat is.
pi_218910585
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef Overrozen14 het volgende:
misschien, hopelijk weet ze voor die tijd voor wie ze komt aangezien ze nu net doet alsof ze niet weet hoe de staatssecretaris heet.
pi_218910593
Fijn voor Liam dat Debbie mee is gegaan.. Maar waarom haar zonnebloem slinger om dr nek? Krijgt ze dan voorrang bij de koffiemachine? Zucht
pi_218910622
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Samarkand het volgende:

[..]
Ik denk (gewerkt in de wereld van de Ministeries) dat ze is uitgenodigd voor een zogenaamd 'ronde tafel overleg'. Om visie op een onderwerp te vormen en te peilen wat er leeft en hoe wetgeving eruit moet gaan zien, worden deze georganiseerd om bijvoorbeeld organisaties en betrokkenen te horen over een onderwerp. Het irriteert me enorm hoe AM hierover praat. Alsof ze zomaar Juul mee kan nemen en alsof zij daar alle spreektijd krijgt om de lobby te voeren voor je kinderen uitbuiten en onbeperkt inzetten voor reclame voor deo en menstruatieondergoed. Ik neem aan dat iemand als de Kinderombudsman daar ook is en wie weet Tim Hofman ook wel. Ik hoop dat ze echt een keer tot inzicht komt over wat ze doet en hoe schadelijk dat is.
we weten inmiddels toch hoe wereldvreemd ze is. Natuurlijk denkt zij dat heel het ministerie zit te wachten op haar advies
pi_218910634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:28 schreef opwegnaar het volgende:

Ik denk dat er wel meer mensen zijn die hun 4 jarige een dagdeel thuishouden, maar die krijgen geen ongevraagde berichten op de socials omdat ze het niet melden. Iets met actie- reactie.
pi_218910659
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 11:01 schreef MikkiejY het volgende:
Fijn voor Liam dat Debbie mee is gegaan.. Maar waarom haar zonnebloem slinger om dr nek? Krijgt ze dan voorrang bij de koffiemachine? Zucht
OMG, dat had ik nog niet gezien. Krankjorum hoor. Debbie is eigenlijk als een kind dat de deur uit wil glippen met kleding waarvan je denkt: zo ga jij de straat niet op. In dit geval zou Roy dan moeten zeggen: waar denk jij zo naar toe te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')