Dat heb ik gemist dat de familie meeging, maar wel fijn denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat ik laatst begreep is dat dat dr schoonouders en opa en oma ook mee zijn. Dus met de reis had ze genoeg helpende handjes. Maar ik hoop ook dat ze weer de oude wordt. De medicatie lijkt nog niet echt aan te slaan helaas
Ik vind dat hij prive bij hun thuis heel raar gedrag heeft naar de meiden toe. En dan zitten ze er nu op scouting ook weer mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan vinden dan?
De kat vertrekt vanzelf, op naar Barneveld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Totale chaos daar in huis met die meiden, veel visite en een moeder die het regelmatig niet meer trekt.
Arme kat.
Ik hoop vooral dat hij niet zulke ‘grappige’ dingen gaat doen als die meiden lelijk noemen bij scouting. Dat zou ik echt heel naar voor ze vinden, nog verdrietiger en onveiliger dan thuis. Hopelijk is hij buitenshuis iets normaler dan hoe we hem op beeld zien…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:43 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij prive bij hun thuis heel raar gedrag heeft naar de meiden toe. En dan zitten ze er nu op scouting ook weer mee.
Over het uiterlijk van de kinderen pertinent niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Beertjeteddy het volgende:
Overigens had ik het idee dat er in dit topic eigenlijk niet dit soort dingen over het uiterlijk van een influencer besproken mocht worden, maar misschien zit ik ernaast? Omdat dit misschien weer indirect gezien kan worden als pestgedrag? Maar correct me if I'm wrong.
Mag ik daarbij zeggen, dat is iets wat we onze kinderen leren. Als je er niet a la minute wat aan kan veranderen dat je dan ook je mond erover houdt? Rare neus/oren. Etc.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Over het uiterlijk van de kinderen pertinent niet.
Over het uiterlijk (en outfits en make-up etc.) van wie we hier bespreken wel. Dat mag en doen we immers altijd al en daar is niks aan verandert. En je mag ook best zeggen dat iemand afgevallen is of aangekomen, maar niet dag in dag uit hetzelfde riedeltje zoals toen bijv. bij Michelle Bollen.
Dat mag je zeggen. Er zullen meer zijn die zich daar prettiger bij voelen. Als jij voor jezelf strikter wilt zijn is dat natuurlijk geen probleem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:02 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Mag ik daarbij zeggen, dat is iets wat we onze kinderen leren. Als je er niet a la minute wat aan kan veranderen dat je dan ook je mond erover houdt? Rare neus/oren. Etc.
Misschien wil Koen dat helemaal niet. En wie zegt dat het voor de kinderen veel beter is? En de kinderen van J dan? Het was ook hun huis. Volgens hun eigen zeggen zijn M, K en J allemaal voor een derde eigenaar. Dus allemaal evenveel recht om in het huis te zijn. Er zal een reden zijn dat M in het huis is gebleven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:41 schreef Beertjeteddy het volgende:
Het zou naar mijn idee MB sieren als de dagen dat ze toch niet in die enorme boerderij leeft, Koen daar gewoon zou laten zitten met hun kinderen. Ook veel beter voor haar kinderen. Als zij daar dan toch niet zit, waarom niet? En zoveel kamers over dat hij gewoon zijn eigen kamer daar kan hebben.
Ja was ik. Ik vond iets vreemd aan haar maar kon het niet benoemen maar iemand reageerde toen dat het haar oren zijn die op een vreemde plaats zitten. Dat ze blijft doormekkeren over Koen vind ik zoooo fout.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit heb ik hier inderdaad eens gelezen en ik kan het niet ontzien nu
Ja sorry dat was ik toen ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja was ik. Ik vond iets vreemd aan haar maar kon het niet benoemen maar iemand reageerde toen dat het haar oren zijn die op een vreemde plaats zitten. Dat ze blijft doormekkeren over Koen vind ik zoooo fout.
Drielingmoeder Tatiana vind ik een tikkende tijdbom, ze komt zo labiel over en is zeer camerabewust. Schrijft hele epistels voor haar kinderen en plaatst die op IG. Soort bewijzen wat een goede moeder ze is. Trieste vrouw.
Dat is dus ook wat ik bedoelde. Ze ontkomen er nergens meer aan zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij niet zulke ‘grappige’ dingen gaat doen als die meiden lelijk noemen bij scouting. Dat zou ik echt heel naar voor ze vinden, nog verdrietiger en onveiliger dan thuis. Hopelijk is hij buitenshuis iets normaler dan hoe we hem op beeld zien…
Ik heb het vijf minuten geprobeerd 🤣quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:00 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind MB met Iris Zeilstra erbij alleen maar irritanter worden.
Het is ook niet te doen toch? Van de hak op de tak, onderbreken, onduidelijk praten. En dan toch nog zoveel hartjes reacties. Dan vraag ik me af of die mensen daadwerkelijk hebben geluisterd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:24 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik heb het vijf minuten geprobeerd 🤣
Niet alleen die podcast, maar dat hele gedrag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:24 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik heb het vijf minuten geprobeerd 🤣
Haar face zegt 'plastic', ik weet niet precies wat daar de boodschap van is, maar het is vast diepzinnig 🙈quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:22 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik moest zelf erg gniffelen om de tekst van MaikeD die schrijft: my face says it all.
Uhhh, jouw face kan precies niks meer zeggen🙈
Ik snap de keuzes daar ook niet. Ze zit in een traject voor schuldsanering toch? Waarom dan weer een dier erbij? En is ze actief bezig om zelf weer aan het werk te gaan, want ik heb niet het idee dat ze zoveel met insta doet dat dat een volledig inkomen is?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:16 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Drielingmoeder Tatiana vind ik een tikkende tijdbom, ze komt zo labiel over en is zeer camerabewust. Schrijft hele epistels voor haar kinderen en plaatst die op IG. Soort bewijzen wat een goede moeder ze is. Trieste vrouw.
Het is in mijn ogen een gefrustreerde vrouw die zich in de steek gelaten voelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:02 schreef Donna het volgende:
Ik had trouwens het idee, toen meteen al, dat Koen bij Ellen (terugnaarliefde) 'terug' was omdat zij toen die ooglidcorrectie liet doen. Toen was het al uit. Ze lag toen een paar dagen in bed en liet haarzelf verzorgen door hem. Hij dacht vast 'ach, kan dit nog wel even voor haar toen' en toen ineens was hij weer een kwarrel. Hij is er gewoon ingetrapt.
En ik vind echt dat ze haar mond moet houden over zijn gevoel en wat hij doet en denkt. Ze hield haar mond ook toen ze aan het kwarrelen waren want dat was niet aan haar. En nu is ze gekwetst en is het ineens wel aan haar?
😂quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:45 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De kat vertrekt vanzelf, op naar Barneveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |