abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218931157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:44 schreef SophiaLoren het volgende:
Bij drieling moeder Julia vraag ik me altijd oprecht af waar men het geld vandaan haalt. Zou haar bedrijf zo goed lopen? Giga boerderij, alle verbouwingen, dieren etc. Gun het hun hoor.
Dat vraag ik me ook vaak af. Als ik zie wat daar allemaal gedaan wordt in het huis, in de tuin, met de dieren. Misschien heeft Peet een baan met een flink inkomen? En die zalfjes zullen ook genoeg geld opbrengen. Vind haar trouwens de laatste tijd wel weinig vernieuwend en wel heel zoetsappig...
pi_218931186
Dus, 4 dagen single mom life op the farm, en 3 dagen feesten in Amsterdam, vaste prik vanaf nu? Geen tijd om stil te staan bij de verandering. Geen tijd alleen. Doorgaan, de lach op het gezicht plamuren.
Het lijkt me niet iets wat lang vol te houden is, en ik kan me ook niet voorstellen eigenlijk dat MB nog jaren op die boerderij gaat blijven wonen.
pi_218931212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef Marielle8585 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook vaak af. Als ik zie wat daar allemaal gedaan wordt in het huis, in de tuin, met de dieren. Misschien heeft Peet een baan met een flink inkomen? En die zalfjes zullen ook genoeg geld opbrengen. Vind haar trouwens de laatste tijd wel weinig vernieuwend en wel heel zoetsappig...
Hij moet regelmatig voor zijn werk naar (o.a.) Afrika, dus dat zal niet voor een schoenverkoper-baan zijn.
pi_218931379
1 of 2 dagen geleden schreef AM dat L bij de vorige première van de Sinterklaasfilm “maar bleef gillen ‘ik wil piemels zien!’

Een kind van (toen) 4,5 ofzo. Bij (de première van) de sinterklaasfilm. Gillen. Dat ze piemels wilde zien.

Sure.
pi_218931406
Ik heb ook wel een beetje medelijden met Ellen hoor. Per whatsapp gedumpt ook, pijnlijk.
Maar volgens mij is ze idd niet helemaal stabiel, klinkt mss een beetje lullig maar ik vind haar ook wel een beetje van die ‘grazy eyes’ hebben. En dan moet ik gelijk weer denken aan de uitdrukking don’t stick your d*ck in grazy’. Maar goed, liefdesverdriet sucks dus ondanks wat ik van haar vind vind ik het sneu voor haar.
pi_218931420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij moet regelmatig voor zijn werk naar (o.a.) Afrika, dus dat zal niet voor een schoenverkoper-baan zijn.
Hij zit ook geloof ergens in de farm wereld. En zal zeker een goede baan hebben. Maar zij was gestopt met werken en dan PG. Drie kindjes. Giga boerderij.

Gun het ze van harte hoor. 😅 Vind haar ook wel een prima mommy influencer. Zij is ook iemand waar je je merk aan kan binden. Kinderen niet zichtbaar en houdt ook hun gedrag buiten de schermen.

Idd veel het zelfde, positief en zoetsappig.
pi_218931440
MB mag wel eens een andere kapper gaan zoeken. Haar matten hebben een andere tint bruin dan haar eigen haar.
Dit was ook al zo duidelijk te zien in dat tv programma. Toen was ze nog blond.
pi_218931448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef proud_mami het volgende:
Ik heb ook wel een beetje medelijden met Ellen hoor. Per whatsapp gedumpt ook, pijnlijk.
Maar volgens mij is ze idd niet helemaal stabiel, klinkt mss een beetje lullig maar ik vind haar ook wel een beetje van die ‘grazy eyes’ hebben. En dan moet ik gelijk weer denken aan de uitdrukking don’t stick your d*ck in grazy’. Maar goed, liefdesverdriet sucks dus ondanks wat ik van haar vind vind ik het sneu voor haar.
Dumpen via whatsapp vind ik ook echt 14 jarigen gedrag. Maar ze zijn allebei wel wat wereldvreemd.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:44:30 #234
382129 crew  Donna
pi_218931449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef proud_mami het volgende:
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
pi_218931450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
1 of 2 dagen geleden schreef AM dat L bij de vorige première van de Sinterklaasfilm “maar bleef gillen ‘ik wil piemels zien!’

Een kind van (toen) 4,5 ofzo. Bij (de première van) de sinterklaasfilm. Gillen. Dat ze piemels wilde zien.

Sure.
Ik wordt echt niet goed van zulke uitspraken (die van AM dus).
pi_218931456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:00 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind MB met Iris Zeilstra erbij alleen maar irritanter worden.
Wat een leeg bestaan lijkt het zo. Je ziet echt dat Mies volledig voor het fluflu leventje gaat. Jacqueline niet (en Koen al helemaal nooit).
pi_218931460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB mag wel eens een andere kapper gaan zoeken. Haar matten hebben een andere tint bruin dan haar eigen haar.
Dit was ook al zo duidelijk te zien in dat tv programma. Toen was ze nog blond.
Ik vind haar haar maximaal ordi.
pi_218931466
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Wat een leeg bestaan lijkt het zo. Je ziet echt dat Mies volledig voor het fluflu leventje gaat. Jacqueline niet (en Koen al helemaal nooit).
Ja ontzettend jammer.
pi_218931475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik vind haar haar maximaal ordi.
In alles is ze maximaal. Grenzeloos vind ik haar.
pi_218931505
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
Fijn. Nu let ik op iedereen oren. En durf niet meer in de spiegel te kijken.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:55:01 #241
382129 crew  Donna
pi_218931509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Fijn. Nu let ik op iedereen oren. En durf niet meer in de spiegel te kijken.
Alleen bij haar is genoeg. :P
pi_218931521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar ik snap het punt dat zij wil maken ook niet.
Zij vindt kinderpostzegels verkopen kinderarbeid dus dat mogen haar kinderen niet.
Maar ze vergelijkt het met kinderen inzetten als influencer. Wat ook kinderarbeid is/zou zijn. Maar dat mag van haar dus wel?
Ik snap werkelijk niet hoe je de verkoop van kinderpostzegels (wat de meeste kinderen 1 keer in hun leven een middagje doen en volstrekt vrijwillig is (je kunt ook familie gewoon vragen digitaal wat te kopen of je koopt alleen als ouders)) kinderarbeid kunt noemen. En dat zegt dan iemand wiens kinderen letterlijk elke dag in hun leven figureren in de soap van hun moeder?

Ik heb zoveel vragen...
pi_218931534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:31 schreef Ballerina888 het volgende:
Fijn dat AM weer de ins en outs over de menstruatie van tieners deelt.
En Rens hun leiding bij scouting...vind ik ook iets van.
Wat moet je daarvan vinden dan?
pi_218931544
quote:

Sure.
Ach wel nee joh, ze zuigt het weer uit haar bekende grote duim. Leugenaar is het.
pi_218931547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:01 schreef Zandplaat het volgende:

[..]
Ach wel nee joh, ze zuigt het weer uit haar bekende grote duim. Leugenaar is het.
En de volmoekes, zij slicken het voor den Soeten Koeck..
pi_218931556
Bij drielingmoeder Tatiana heeft 1 van de meisjes een eigen poesje gekregen. Als uitleg een heel slecht geschreven verhaal waar alleen zij iets van begrijpt denk ik, iets met dat het kind zo op haar moeder lijkt. Ik vraag me vooral af hoe dat in de praktijk werkt met nog 2 andere meisjes... Lijkt mij dat daar jaloezie bij komt kijken. Wat zegt ze dan? Ja sorry meiden, maar jullie lijken niet op mama. :?
pi_218931557
quote:

Sure.
Ja, die kan zeker in de categorie Sterke Verhalen
pi_218931564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]

Ze doet me altijd denken aan Fiona van Shrek.. wanneer zij ook in zo’n groen ding verandert _O-
pi_218931575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat moet je daarvan vinden dan?
Ik vind er niet per se iets van dat hij (hun) leiding is.
Ik vind wel wat van zijn gedrag richting de minderjarige Geerts dochters
pi_218931598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef Nieve het volgende:
Bij drielingmoeder Tatiana heeft 1 van de meisjes een eigen poesje gekregen. Als uitleg een heel slecht geschreven verhaal waar alleen zij iets van begrijpt denk ik, iets met dat het kind zo op haar moeder lijkt. Ik vraag me vooral af hoe dat in de praktijk werkt met nog 2 andere meisjes... Lijkt mij dat daar jaloezie bij komt kijken. Wat zegt ze dan? Ja sorry meiden, maar jullie lijken niet op mama. :?
Totale chaos daar in huis met die meiden, veel visite en een moeder die het regelmatig niet meer trekt.

Arme kat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')