Gisteren ging ze in haar stories ook helemaal los op Koen, dat hij niet meer met haar wilde praten etcquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg de afgelopen dagen wel een beetje medelijden met Ellen (niet meer van Koen). Sowieso dat geknipperlicht is al heftig, maar nu is ze ook nog eens de hele tijd boos op allerlei comments.
Zij heeft denk ik wel wat stabiliteit nodig.
Ik kon ook niet opmaken welk forum dat wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze had ook nogal uitgebreid op een ander forum gestaan. Ik herkende het forum niet in het screenshot. Maar die user ging echt enorm los op haar. Was een enorm lange post.
Deed ze best stoer over, maar dat heeft haar 100% wel geraakt. Stond gisteren in haar stories geloof ik.
Was in ieder geval niet op mijn forum.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik kon ook niet opmaken welk forum dat was
Ja idd, leuk om mijan te zien genieten op de fiets, hij was echt om zich heen aan het kijken. Leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
Fijn dat we er weer zijn! Ik heb het fietsen op een bakfiets inmiddels onder de knie, net als Sanneke en het is inderdaad zo leuk als je ook op haar beelden zagIk hoop echt dat Sanneke de fiets veel vaker gaat gebruiken dan die loopband die iedereen maar krijgt.
Met nog veel langer een slotje zag ik mezelf al meedoen aan taaktober, daar voelde ik toch minder voor..
En dan nu echt ontopic: Minibelle deelde gisteren/eergisteren dat ze veel reacties krijgt waarin mensen aangeven dat haar kinderen niet echt HB zijn, maar dat zij dat erin wil zien. Toen kwam voor mij wel een beetje de aap uit de mouw: zoals ik het las is geen van de drie kinderen op de ‘gebruikelijke’ weg getest op HB. De jongste is nog helemaal niet getest zelfs, maar heeft zo ongeveer bij haar geboorte het stempeltje al gekregen en mag nu lekker haar gang gaan omdat dat volgens moeder nodig is omdat ze zo autonoom is. Nee beste moeder, ze is eigengereid geworden omdat jij weigert op te voeden en weigert grenzen te stellen. Zelfs áls het meisje daadwerkelijk HB zou zijn, heeft ze dat ook gewoon nodig om te leren functioneren in de grotere maatschappij… Als ik mijn peuter ook zo zou laten gaan dan kan ik over een tijdje ook genieten van lekker 15 minuten krijsen om losse haren die een balletjuf niet wil, zogenaamd ‘omdat het kind een keuze wil hebben en zelf een beslissing wil kunnen maken’. De keuze had moeten zijn ‘wil je vandaag dansen?’ Ja? Haren vast dan. Haren los? Dan kun je het dansen vergeten. Niet ‘het kind moet keuze hebben hoe ze haar haar wil’ als duidelijk is wat de regel in de les is… zo, einde frustratie praatje
Precies. Die story's bevestigden exact wat ik eerder zei. Ook het stukje van juf: makkelijk kind, doet goed mee. Volgens moeder natuurlijk weer aanpassingsgedrag. Ik denk gewoon duidelijke regels en structuur van de juf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
Fijn dat we er weer zijn! Ik heb het fietsen op een bakfiets inmiddels onder de knie, net als Sanneke en het is inderdaad zo leuk als je ook op haar beelden zagIk hoop echt dat Sanneke de fiets veel vaker gaat gebruiken dan die loopband die iedereen maar krijgt.
Met nog veel langer een slotje zag ik mezelf al meedoen aan taaktober, daar voelde ik toch minder voor..
En dan nu echt ontopic: Minibelle deelde gisteren/eergisteren dat ze veel reacties krijgt waarin mensen aangeven dat haar kinderen niet echt HB zijn, maar dat zij dat erin wil zien. Toen kwam voor mij wel een beetje de aap uit de mouw: zoals ik het las is geen van de drie kinderen op de ‘gebruikelijke’ weg getest op HB. De jongste is nog helemaal niet getest zelfs, maar heeft zo ongeveer bij haar geboorte het stempeltje al gekregen en mag nu lekker haar gang gaan omdat dat volgens moeder nodig is omdat ze zo autonoom is. Nee beste moeder, ze is eigengereid geworden omdat jij weigert op te voeden en weigert grenzen te stellen. Zelfs áls het meisje daadwerkelijk HB zou zijn, heeft ze dat ook gewoon nodig om te leren functioneren in de grotere maatschappij… Als ik mijn peuter ook zo zou laten gaan dan kan ik over een tijdje ook genieten van lekker 15 minuten krijsen om losse haren die een balletjuf niet wil, zogenaamd ‘omdat het kind een keuze wil hebben en zelf een beslissing wil kunnen maken’. De keuze had moeten zijn ‘wil je vandaag dansen?’ Ja? Haren vast dan. Haren los? Dan kun je het dansen vergeten. Niet ‘het kind moet keuze hebben hoe ze haar haar wil’ als duidelijk is wat de regel in de les is… zo, einde frustratie praatje
Ik denk niet dat dit er achter zit. Je kan veel zeggen over Minibelle, maar ze is niet iemand die niet bezig is met haar kinderen. Ze besteedt ongeveer al haar tijd en aandacht aan ze. En het zou ook best kunnen, dat een of meerdere kinderen van haar HB zijn. Ik vind vooral het negatieve praten over haar kinderen heel opvallend en schadelijk. Vooral over de middelste.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:21 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies. Die story's bevestigden exact wat ik eerder zei. Ook het stukje van juf: makkelijk kind, doet goed mee. Volgens moeder natuurlijk weer aanpassingsgedrag. Ik denk gewoon duidelijke regels en structuur van de juf.
HB is bij minibelle (en meer ouders) gewoon een excuus om niet op te hoeven voeden.
Volgens mij forum feminarum oidquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze had ook nogal uitgebreid op een ander forum gestaan. Ik herkende het forum niet in het screenshot. Maar die user ging echt enorm los op haar. Was een enorm lange post.
Deed ze best stoer over, maar dat heeft haar 100% wel geraakt. Stond gisteren in haar stories geloof ik.
Maar ik snap het punt dat zij wil maken ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef Marielle8585 het volgende:
AM: volgens mij snapt ze het echt niet. Wat een bijzondere vergelijking van de kinderpostzegels verkopen voor een goed doel of je kinderen online zetten om er zelf beter te worden...
Ik ben ervan overtuigd dat een duidelijke strikte opvoeding enkele kinderen daar veel verder brengt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit er achter zit. Je kan veel zeggen over Minibelle, maar ze is niet iemand die niet bezig is met haar kinderen. Ze besteedt ongeveer al haar tijd en aandacht aan ze. En het zou ook best kunnen, dat een of meerdere kinderen van haar HB zijn. Ik vind vooral het negatieve praten over haar kinderen heel opvallend en schadelijk. Vooral over de middelste.
Nog los van het moordende schema wat ze daar hebben.
Er is ook werkelijk geen touw aan haar redenaties vast te knopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar ik snap het punt dat zij wil maken ook niet.
Zij vindt kinderpostzegels verkopen kinderarbeid dus dat mogen haar kinderen niet.
Maar ze vergelijkt het met kinderen inzetten als influencer. Wat ook kinderarbeid is/zou zijn. Maar dat mag van haar dus wel?
Mee eens dat ze Maen zou moeten begrenzen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat een duidelijke strikte opvoeding enkele kinderen daar veel verder brengt.
Ze is veel met haar kinderen bezig ja, met brengen naar topsport, koninklijk conservatorium (of weet ik veel wat ze elke keer typt) en met benoemen dat ze HB zijn.
O maar ik geloof ook dat zij dat geloofd. Maar ik denk ook dat zij dat lekker makkelijk vindt om ze gewoon hun gang te laten gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mee eens dat ze Maen zou moeten begrenzen.
Mijn reactie ging er vooral om dat ze geen zin zou hebben in opvoeden en HB als smoes gebruikt.
Ik denk dat niet. Ik denk dat ze oprecht overtuigd is van de HB bij alle kinderen, en hee wie weet zijn ze dat ook wel. Dat weten wij ook niet, of die kinderen nou wel of niet HB zijn.
Ahhh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij forum feminarum oid
Wat is de @ van haar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhh.
Nou was iig geen user van weinig woorden haha. Wel 100% gelijk, dat dan weer wel.
Koen heeft het uitgemaakt via WhatsApp zie ik net.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |