abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218931613
Fijn dat Kyra bij haar vader is, hopelijk doet het haar goed.
Op de foto's ziet ze er een beetje uitgeblust uit, maar hopelijk is dat gewoon van de lange reis met 3 kinderen. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om zo'n reis te maken met 3 jonge kinderen en een post partum depressie, maar snap uiteraard wel waarom zij dit wel doen.
pi_218931660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Op de foto's ziet ze er een beetje uitgeblust uit, maar hopelijk is dat gewoon van de lange reis met 3 kinderen. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om zo'n reis te maken met 3 jonge kinderen en een post partum depressie, maar snap uiteraard wel waarom zij dit wel doen.
Heerlijk voor haar en haar meiden en voor haar vader natuurlijk. Ze geeft aan daar veel minder pijn te hebben, wat heeft ze dan wat pijn veroorzaakt?
pi_218931662
DBM is de afgelopen 2-3 weken 1 kilo afgevallen.

Ik hoop voor haar dat het blijvend is, want bij mij schommelt het regelmatig gewoon een kilo. Iets met cyclus, wel/niet flink naar de wc geweest, wel/niet flink gezweten.

Maar gelukkig is zij trots op haar lijf.
Komt vast ook door die light mayonaise.
pi_218931668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik laatst begreep is dat dat dr schoonouders en opa en oma ook mee zijn. Dus met de reis had ze genoeg helpende handjes. Maar ik hoop ook dat ze weer de oude wordt. De medicatie lijkt nog niet echt aan te slaan helaas
pi_218931691
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
Ik dacht dat het aan mij lag en dat ik dit als enige zag dat het uit verhouding was, haar oren als je naar haar hele gezicht kijkt.
( Ik dacht alleen ik zeg het maar niet, vanwege onderstaande reden )

En ik vind haar een beetje een vreemde vogel, ik denk dat zij heel obsessief kan zijn naar die Koen.

Overigens had ik het idee dat er in dit topic eigenlijk niet dit soort dingen over het uiterlijk van een influencer besproken mocht worden, maar misschien zit ik ernaast? Omdat dit misschien weer indirect gezien kan worden als pestgedrag? Maar correct me if I'm wrong.
pi_218931694
de.blije.mama

‘Op instagram? Ik heb op insta 5.6 d volgers en t is wel leuk als mensen je content bekijken’

En daarom ze blokkeert mensen om niks. 😂 Of omdat je geen hartje geeft. Of iemand anders misschien een hartje geeft.
pi_218931707
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik dacht dat het aan mij lag en dat ik dit als enige zag dat het uit verhouding was, haar oren als je naar haar hele gezicht kijkt.
( Ik dacht alleen ik zeg het maar niet, vanwege onderstaande reden )

En ik vind haar een beetje een vreemde vogel, ik denk dat zij heel obsessief kan zijn naar die Koen.

Overigens had ik het idee dat er in dit topic eigenlijk niet dit soort dingen over het uiterlijk van een influencer besproken mocht worden, maar misschien zit ik ernaast? Omdat dit misschien weer indirect gezien kan worden als pestgedrag? Maar correct me if I'm wrong.
De mod schreef het, dus dan zal het wel mogen?
pi_218931744
Het zou naar mijn idee MB sieren als de dagen dat ze toch niet in die enorme boerderij leeft, Koen daar gewoon zou laten zitten met hun kinderen. Ook veel beter voor haar kinderen. Als zij daar dan toch niet zit, waarom niet? En zoveel kamers over dat hij gewoon zijn eigen kamer daar kan hebben.
pi_218931748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik hoop voor haar dat het blijvend is, want bij mij schommelt het regelmatig gewoon een kilo. Iets met cyclus, wel/niet flink naar de wc geweest, wel/niet flink gezweten.

Dat zal niet blijvend zijn met de gekregen dozen toffeefee 😜
pi_218931763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:23 schreef Jenn1806 het volgende:
De tweeling mag weer eens werken voor moeders samenwerking. Dat wordt morgen in de zeikregen in het zwembad in de hottub. AM vindt altijd dat zij zo taboe doorbrekend is met dit soort dingen onder het mom van "alles kan bij ons besproken worden", maar als tiener zit je toch niet te wachten dat al je schoolgenoten weten dat je menstruatie ondergoed/badpak draagt?? Sowieso kan niet alles daar besproken worden want er mag bijvoorbeeld met geen woord gesproken worden over opa en oma.
“Alles” mag besproken worden, mits AM er zelf maar geen last van heeft (zoals opa&oma). Maar alles waar AM geld aan kan verdienen of een stoer aangedikt verhaal van kan maken mag wel besproken worden. 😏

En dat gebazel van haar over kinderarbeid; ik denk echt dat ze (nogal schijnheilig) dit puur doet omwille van de pr voor haar boek. Voor de bühne nu doen alsof je pro-regulering en anti-uitbuiting bent, maar zelf niks veranderen aan je eigen schadelijke gedrag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Louuuu_lou op 03-10-2025 23:49:31 (Aanvulling ) ]
pi_218931766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:41 schreef Beertjeteddy het volgende:
Het zou naar mijn idee MB sieren als de dagen dat ze toch niet in die enorme boerderij leeft, Koen daar gewoon zou laten zitten met hun kinderen. Ook veel beter voor haar kinderen. Als zij daar dan toch niet zit, waarom niet? En zoveel kamers over dat hij gewoon zijn eigen kamer daar kan hebben.
Misschien doet hij dat ook wel gewoon? We weten het niet. Bij Koen is het totale radio stilte.

Wel grappig dat mb de enige is die haar bio heeft veranderd.
pi_218931799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
1 of 2 dagen geleden schreef AM dat L bij de vorige première van de Sinterklaasfilm “maar bleef gillen ‘ik wil piemels zien!’

Een kind van (toen) 4,5 ofzo. Bij (de première van) de sinterklaasfilm. Gillen. Dat ze piemels wilde zien.

Sure.
Misschien was ze in de war met Julia?
pi_218931810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat moet je daarvan vinden dan?
Het is niet echt een pedagogisch wonder waar ik mijn puberdochters aan zou overleveren.
pi_218931826
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:41 schreef Beertjeteddy het volgende:
In hun geval snap ik niet dat ze niet birdsnesten. Hoe lang zou Jvp bog op de camping zitten?
pi_218931883
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
Dit heb ik hier inderdaad eens gelezen en ik kan het niet ontzien nu |:)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218931903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In hun geval snap ik niet dat ze niet birdsnesten. Hoe lang zou Jvp bog op de camping zitten?
Niet iedereen wil dat natuurlijk. Kan ook nog, dat Koen helemaal niet wil birdnesten.
:)
pi_218931916
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ja idd, leuk om mijan te zien genieten op de fiets, hij was echt om zich heen aan het kijken. Leuk!

En idd minibelle pfff wat n vrouw. Jongste wilde geen staart in met dansles, wat de dansjuf wel wilde, moeder krijgt kind na 15 minuten tot bedaren en kind mag terug de les in met haren los. Als het mijn kind was geweest, waren of die haren vast gegaan, of het was de laatste dansles geweest. 🤣
Ik heb op jaarbijdrage post gereageerd en kreeg een bericht terug dat het zo niet werkt bij autonome kinderen.
En naar huis was ook geen optie want dan zou ze gaan gillen... mooi! Lekker laten gillen .
Ik zei ook 1-0 voor Maen maar zij begrijpt dat blijkbaar niet.
Jammer van het meisje , doordat ze niet wordt gecorrigeerd krijgt ze straks problemen
pi_218931960
Am moest wel weer in de trui/deken op de bank liggen en haar voeten in beeld brengen. Ik ben geen podoloog maar ik snap niet dat ze er niks aan laat doen , niet alleen voor het oog maar vooral om medische redenen. Nog even en ze kan geen enkele normale schoenen meer aan en dat lijkt me echt heel naar als je verplicht op klompen moet lopen .
pi_218932142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Misschien was ze in de war met Julia?
Ja, een 20 jarige die naar de première van de Sinterklaasfilm gaat en dan gaat gillen dat ze piemels wil zien 🤪
pi_218932187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef Nieve het volgende:
Bij drielingmoeder Tatiana heeft 1 van de meisjes een eigen poesje gekregen. Als uitleg een heel slecht geschreven verhaal waar alleen zij iets van begrijpt denk ik, iets met dat het kind zo op haar moeder lijkt. Ik vraag me vooral af hoe dat in de praktijk werkt met nog 2 andere meisjes... Lijkt mij dat daar jaloezie bij komt kijken. Wat zegt ze dan? Ja sorry meiden, maar jullie lijken niet op mama. :?
Ik heb de hele tijd het idee dat het niet echt lekker met haar gaat. Dat schreef ze eerder ook wel. Maar er is iets.
pi_218932190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gisteren ging ze in haar stories ook helemaal los op Koen, dat hij niet meer met haar wilde praten etc
Doe ff normaal Ellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 04-10-2025 09:42:53 ]
pi_218932191
....

[ Bericht 98% gewijzigd door Donna op 04-10-2025 09:42:20 ]
pi_218932205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze hield haar calorieën bij toch? Als zij gewoon in een calorietekort zit waarmee je 0,5kg pw afvalt dan kan dat best.
Ze bouwt ook spieren op met dat liften, dat weegt meer dan vet dacht ik?
pi_218932277
Uitmaken via whatsapp is niet chique, maar zo over hem praten op je openbare insta is dat misschien nog wel minder. Ik snap wel dat hij het via whatsapp heeft gedaan; wegblijven van haar tentakels. Manifesteren manipuleren kun je leren?!
pi_218932287
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:27 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Heerlijk voor haar en haar meiden en voor haar vader natuurlijk. Ze geeft aan daar veel minder pijn te hebben, wat heeft ze dan wat pijn veroorzaakt?
Ze heeft Ehlers Danos (ik hoop dat ik t goed schrijf)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')