Maar lesbisch...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Erg mooi deze, ik zou wel zeggen hoogtepunt van het seizoen.
Oh ben benieuwdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ga voor Sophie die straks komt
Ja dat wel. Nu weet ik hoe vrouwen zich voelen wanneer ze zeggen "waarom zijn alle leuke mannen altijd homo".quote:
Ja 100%. Als je biseksueel opgeeft krijg je sowieso altijd hetzelfde geslacht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Ik voel me verplicht opnieuw op te merken dat in 99,9 van de gevallen dat ze zeggen "geen idee wat er komt, het een vrouw is". Verder allemaal prima, maar een onzinnige dooddoener.
Joling & Hazes.quote:
Welke vrouw roept dat dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat wel. Nu weet ik hoe vrouwen zich voelen wanneer ze zeggen "waarom zijn alle leuke mannen altijd homo".
Me gappie @Bugno3quote:
Beetje te sterke borderline vibes direct ofzo, maar wel goed topje.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ga voor Sophie die straks komt
nicequote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze straft je af in bed als je vervelend bent geweest
Komt uit, deze man laat zich waarschijnlijk graag afstraffen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze straft je af in bed als je vervelend bent geweest
Welke man nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Komt uit, deze man laat zich waarschijnlijk graag afstraffen.
Hij komt uit Brabant.quote:
Je moet altijd de naam herhalen toch, dan onthoud je het beter. Ik vergeet alsnog alles direct ongeacht wat ik doe.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Haai Sophie ik ben Max
Dit soort zinnen
Daar zijn bijna geen homo’s denk ikquote:
Hoi sapstengelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet altijd de naam herhalen toch, dan onthoud je het beter. Ik vergeet alsnog alles direct ongeacht wat ik doe.
Deze is toch niet saai?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Modellen hebben altijd een saai uiterlijk. Zo'n Doutzen vond ik ook nooit wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |