quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wil je mij vergiftigen?quote:
Fix je wifiquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Bugno3 het volgende:
Geluid en beeld niet meer synchroon bij mij.
Primaquote:
Pizzabakker?quote:
Als Sandra het uitmaakt pleurt Alessandro een paardenkop in d'r bed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Sandra gaat geen match aan deze date overhouden…
Acteert goed. Geniet van haar 10 minuten op tv.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra staat nog elke week in een slecht feestcafé op zoek naar een bad boy latino die haar wil schuren aandrukken.
Mo uit de Rifquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ze hanteert het begrip vrij ruim.
Hoe oud is ze? Eén is 19 maar die ander lijkt 29?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind de houthakkervoetballer wel tof tot nu toe!
Lieve stem heeft zequote:Op dinsdag 30 september 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind de houthakkervoetballer wel tof tot nu toe!
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Eén is 19 maar die ander lijkt 29?
We zijn nog steeds een warm badquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
De 1 heeft een platgeslagen gezicht, de ander een uitgerekt hoofd…
Heb weer slecht opgelet. Maar zo'n verschil zal het haast niet zijn toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al, die zonder houthakkersblouse toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zijn beiden 19.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:07 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb weer slecht opgelet. Maar zo'n verschil zal het haast niet zijn toch?
Ik denk elke avond aan deze quote van jouquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra zou zichzelf een 9,3/10 schatten.
Dat zou me niet verbazen. Even naar Billie luisteren en het zal wel weer gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lieve stem heeft ze
Die andere breekt haar hart straks
Jeumigquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn nog steeds een warm bad
quote:
Huh, wat?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk elke avond aan deze quote van jou
Types die zichzelf een hoog cijfer gevenquote:
De linker heeft nog een echt babyface gezichtje.quote:
Oh je doelt op mijn 9,5? Dat is meer feitelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Types die zichzelf een hoog cijfer geven
Over die ging mijn holy moly niet! Maar het contrast doet het wel erger lijken inderdaad!quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
De linker heeft nog een echt babyface gezichtje.
Zenuwachtig tot het laatste moment met die camera’squote:Op dinsdag 30 september 2025 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
Intense datejongen is niet veel gewend
De ander lijkt een beetje op Marit Bouwmeester (de zeilster), die is al 37.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Over die ging mijn holy moly niet! Maar het contrast doet het wel erger lijken inderdaad!
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je normaal had getypt was het misschien nog niet besproken.
Zijn de emoties van het spectrumquote:
Nee niet liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |