Helemaal eens. Ze hadden bijvoorbeeld achteraf ook moeten ingrijpen toen bijvoorbeeld Azerbeidzjan zat te kutten met de stemmen rond 2011. Maar de lurkers die hier enkel als ramptoerist zijn krijgen niet mee hoeveel er al aan ander gedoe is gebeurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:42 schreef Cyan9 het volgende:
Mensen vergeten voor het gemak even dat het conflict in Gaza niet de enige reden is van de AVROTROS (en meerdere andere omroepen), maar dat de Israëlische regering, omroep en delegatie ook meermaals hoogst twijfelachtig hebben geacteerd. Dat is met wat voor bestand dan ook niet opeens vergeten en vergeven.
Het is vooral branding he, typisch Trump. Hij kan één ding heel goed, en dat is dingen verkopen. Gewoon roepen dat je een deal hebt terwijl er misschien het begin van een deal ligt, en zelfs daar ben je nog niet helemaal uit. De wereldwijde media gaan daar standaard in mee, en Trump weet dat. Ondertussen voert Israël gewoon nog luchtaanvallen uit. Wat is dan een vredesdeal?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat Israel gewoon aan boord blijft nu dat bestand steeds meer vorm gaat krijgen.
De vraag is dan alleen of en in welke vorm er een ESF komt
Eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is vooral branding he, typisch Trump. Hij kan één ding heel goed, en dat is dingen verkopen. Gewoon roepen dat je een deal hebt terwijl er misschien het begin van een deal ligt, en zelfs daar ben je nog niet helemaal uit. De wereldwijde media gaan daar standaard in mee, en Trump weet dat. Ondertussen voert Israël gewoon nog luchtaanvallen uit. Wat is dan een vredesdeal?
Waarschijnlijk zal dit wel worden aangegrepen door de EBU-leden om Israël binnen boord te houden, maar of er qua dynamiek van Israël in het songfestival nou heel veel is veranderd straks in mei 2026... ik betwijfel het.
Ook eens.quote:
Hm, ik zie het, en zie andere bronnen weer zeggen dat het van november naar december verplaatst is. En echte bronnen (zoals de EBU zelf) zie ik nog niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:04 schreef Arashimashou het volgende:
Gerucht gaat dat de stemming uitgesteld is of misschien helemaal niet doorgaat.
https://www.krone.at/3926503
https://www.derstandard.a(...)g-contest-vorerst-ab
Ik voel het tegenovergestelde, ik ben bang dat de EBU de landen in december zo gaat manipuleren dat (op een paar na) ze wel weer gewoon gezellie meedoen en dan wint Israël (zekerheidje) en omdat daar helegaar niksssss meer aan de hand is nu ineens kennelijk organiseren ze het ook het jaar erna en kan bij de EBU en de hoofdsponsor de Israëlische vlag uit en de kijkers en bezoekers wapperen vrolijk mee want gelukkig niks meer aan de handje en pais en vree en die inmenging in het stemmen vergeten we ook gewoon voor het gemak.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer sinds de aankondiging van World Idol () dat ik het idee heb dat het einde van het ESF weleens in zicht kan zijn.
Een paar van die 5 worden nog wel omgeluld in december hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:29 schreef Momo het volgende:
Tja hoe gaan we twee halve finales vol krijgen
God, wat een lul is deze man. Dat moet je natuurlijk zijn om überhaupt bij de Telegraaf te worden aangenomen, maar toch.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:59 schreef Greys het volgende:
Richard van de Telegraaf ziet z'n jaarlijkse betaalde ESF-tripje in het water vallen dus nu krijg je dit. 'De hele wereld is blij maar...'
Tis niet alsof alles nu pais en vree is en er nooit iets is gebeurd Richard, alsof alle doden nooit bestaan hebben. En alsof de politieke inmenging nu ineens niet meer gebeurd is etc.
[ afbeelding ]
Minder landen per halve finale door laten gaan ipv 10.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:29 schreef Momo het volgende:
Tja hoe gaan we twee halve finales vol krijgen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een paar van die 5 worden nog wel omgeluld in december hoor.
Dat ligt onder dat tapijt waar straks de rest ook onder wordt geschoven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met het onderzoek naar de valsspelen in de televote? Daar kregen we in mei/juni een bericht van Martin Green van maar sindsdien heb ik er niets meer over gelezen.
Jezus, dit kan toch niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:59 schreef Greys het volgende:
Richard van de Telegraaf ziet z'n jaarlijkse betaalde ESF-tripje in het water vallen dus nu krijg je dit. 'De hele wereld is blij maar...'
Tis niet alsof alles nu pais en vree is en er nooit iets is gebeurd Richard, alsof alle doden nooit bestaan hebben. En alsof de politieke inmenging nu ineens niet meer gebeurd is etc.
[ afbeelding ]
De inkt van partijen is nog amper droog maar alles is nu toch opgelost?quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jezus, dit kan toch niet.
Mooi leven moet dat zijn, zo schaamteloos en je er niet eens voor schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |