Heitinga kan dat wel goed gebruiken als hij in Amsterdam straks uit de spelersbus stapt en nog steeds niet ontslagen is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Voetbalmanagers kunnen die bevoegdheid ook wel gebruiken. 🤣
Dit gaat echt veel verder terug dan haar aanstelling, dus hou je misogyne agenda maar fijn in je kontzak waar hij hoort.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef RotatoR het volgende:
Tante Janny Knol heeft er een zooitje van gemaakt. Goed idee joh vrouwen in topposities.
Zoveel belangrijke sectoren die onder Rutte's kabinetten kapot zijn bezuinigd, danwel geprivatiseerd zijnquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit gaat echt veel verder terug dan haar aanstelling, dus hou je misogyne agenda maar fijn in je kontzak waar hij hoort.
Er zijn dagen dat ik het niet op zak heb 😱quote:
Terwijl dat toch een van de belangrijkste taken van de overheid is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Denk dat de gemiddelde burger nog niet voor de helft snapt in wat voor zorgelijke staat het politieapparaat verkeert.
Gelukkig zit de politiek er bovenop.
Ach ja, tis niet dat de zorg en betaalbaar wonen de aandacht krijgen die ze verdienen he?quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Terwijl dat toch een van de belangrijkste taken van de overheid is.
Details, een kniesoor die daarop letquote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ach ja, tis niet dat de zorg en betaalbaar wonen de aandacht krijgen die ze verdienen he?
Die van mij zijn hoop ik jong genoeg zodat de oplossingen op tijd worden aangedragen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 00:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Details, een kniesoor die daarop let
Ben iig blij dat ik geen kinderen heb.
Ja die gays gaan weer doneren zoals ze altijd doen als er stront aan de knikker is. Want we zijn 1 grote familie en de bs job betaalt toch welquote:Op woensdag 1 oktober 2025 01:08 schreef Marsenal het volgende:
Wat een slecht nieuws zeg, is er ergens een linkje om iets te kunnen doneren?
Je dacht dat voetbalclubs geen belasting betalen? Dat over de verkochte consumpties geen BTW zit, en dat de 50.000 supporters aanwezig bij een wedstrijd geen belasting betalen? Ik heb het wel eens uitgerekend en als je uit gaat van 200 agenten tegen 80 euro per uur, dan brengt zo een voetbalwedstrijd netto geld in het laatje.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:12 schreef hondonspain het volgende:
Las van de week dat ze in Frankrijk iets van 500 normale auto's hebben rijden met normaal personeel en radars die je niet ziet vanwege geblindeerde ruiten. Denk dat dit aardige business is maar laat voetbalclubs eens politie inzet betalen of die gasten van XR, scheelt ook weer
Kan kloppen maar 50.000 supporters? en deel zijn hooligans, denk dat die ook een hoop geld kosten maar ben ook een voetbalfan en achteraf slecht voorbeeld ;-)quote:Op woensdag 1 oktober 2025 05:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat voetbalclubs geen belasting betalen? Dat over de verkochte consumpties geen BTW zit, en dat de 50.000 supporters aanwezig bij een wedstrijd geen belasting betalen? Ik heb het wel eens uitgerekend en als je uit gaat van 200 agenten tegen 80 euro per uur, dan brengt zo een voetbalwedstrijd netto geld in het laatje.
Dat is bij alles zo, maar het is hypocriet om te roepen dat de clubs maar de politie inzet moeten betalen, dan kan ik ook wel roepen: Er hoeft geen subsidie naar de grote orkesten, dat kunnen de bezoekers zelf betalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Kan kloppen maar 50.000 supporters? en deel zijn hooligans, denk dat die ook een hoop geld kosten maar ben ook een voetbalfan en achteraf slecht voorbeeld ;-)
Subsidie maakt lui, heb zelf in de cultuursector gewerkt en wie heeft er dan belang bij een groot orkest, klein groepje mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is bij alles zo, maar het is hypocriet om te roepen dat de clubs maar de politie inzet moeten betalen, dan kan ik ook wel roepen: Er hoeft geen subsidie naar de grote orkesten, dat kunnen de bezoekers zelf betalen.
Ik heb 15 jaar in de Tram richting het Amsterdams Orkestgebouw gezeten, en had niet het idee dat de concertgangers armoedzaaiers zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Subsidie maakt lui, heb zelf in de cultuursector gewerkt en wie heeft er dan belang bij een groot orkest, klein groepje mensen
Ja. Die hele migratie van kansloze mensen brengt zoveel maatschappelijke kosten met zich mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:07 schreef TAmaru het volgende:
Als we de immigratie jaren geleden al hadden gestopt, had de politie werkelijk waar niets te doen gehad in dit land. De politie houdt zich voor 90% bezig met immigranten. De overheid denkt altijd maar weer vanuit haar beperkte houding: overheidsdienst is te duur => geld erbij => belasting verhogen
Ipv dat men naar de oorzaken gaat kijken en daar iets aan gaat doen
Nieuwe taken en extra uitrusting voor boa'squote:Op dinsdag 30 september 2025 15:29 schreef Caland het volgende:
Gewoon nog meer politietaken bij BOA's neerleggen, wat kan er misgaan?
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn siv's en daar zijn er niet zoveel van. Daar ga je geen miljoenen op besparen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |