Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders zet de PVV helemaal zelf buitenspel door zich als een onbetrouwbare lul op te stellen waarmee onmogelijk samen te werken is. Daar is geen "kartel" voor nodig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.
Dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met de zaak van Lisa?
De kans dat Wilders een Israëlische asset is is dan ook vrij groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.
Dit is dan ook niet heel erg wapperig. De AIVD is daar ook gewoon mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kans dat Wilders een Israëlische asset is is dan ook vrij groot.
Wie dat zomaar weglacht of belachelijk maakt is rete naïef. De man heeft jaren in Israël gewerkt en gestudeerd, ook in een kiboets. Heeft maar een onderwerp dat is islamisme, heeft van begin aan bodyguards en daar geen enkel probleem mee.
Dat komt omdat dit werk is en zijn pensioen ligt in Israël. Tenminste dat vermoed ik, hoe meer je weet over israelische agenten en hun werkwijze hoe meer overeenkomsten je ziet.
Dit vooral.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je nagaan hoevaak ze dit doen en het niet in de openbaarheid komt.
Ja als D66 stijgt is dat manipulatie natuurlijk.quote:
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja als D66 stijgt is dat manipulatie natuurlijk.
Nu heb ik geen hoge pet op van peilingen, vorige keren zaten ze er ook (flink) naast. Maar manipulatie?
Dat regelt de vierde macht wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.
Het kan ook nog gedeeltelijk zijn doordat mensen iets sociaal wenselijkere antwoorden geven, maar ik denk dat heel veel mensen aan de rechterzijde dat punt al voorbij zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.
In de maand na de verkiezingen zal er wel iets naar buiten komen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt die dader wel uitgezet?
Je hoort er verdomd weinig over. Net alsof het nu niet goed uitkomt.
Belachelijk dat dit zo lang duurtquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:11 schreef flyguy het volgende:
[..]
In de maand na de verkiezingen zal er wel iets naar buiten komen.
Progressieve rechters vinden dat criminele asielzoekers niet uitgezet mogen worden dus de rechter zal wel weer iets krankzinnigs verzinnen om dat te voorkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt die dader wel uitgezet?
Je hoort er verdomd weinig over. Net alsof het nu niet goed uitkomt.
Deze gaat vermoedelijk iets in de trant van 20 jaar tot levenslang krijgen dus die discussie wordt sowieso veel later pas gevoerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Progressieve rechters vinden dat criminele asielzoekers niet uitgezet mogen worden dus de rechter zal wel weer iets krankzinnigs verzinnen om dat te voorkomen.
Na 20 jaar is hij natuurlijk geworteld en kan niet meer terug naar het land van herkomst. Hij zou uitgezet moeten worden en in zijn eigen land zijn straf uitzitten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat vermoedelijk iets in de trant van 20 jaar tot levenslang krijgen dus die discussie wordt sowieso veel later pas gevoerd.
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Na 20 jaar is hij natuurlijk geworteld en kan niet meer terug naar het land van herkomst. Hij zou uitgezet moeten worden en in zijn eigen land zijn straf uitzitten.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.
Bij een moord wordt het territorialiteitsbeginsel vrij strikt toegepast, in nagenoeg elk land.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zijn ook al het huis van bewaring der derdewereld? Wat een flauwekul zeg.
Het is juist bij uitstek het shithole waar dit stuk stront thuishoort.
20 jaar onderhouden en hem vervolgens hier vrijlaten is beter?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.
Over 20 jaar kan je er prima naar kijken om hem uit te leveren, lijkt me.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
20 jaar onderhouden en hem vervolgens hier vrijlaten is beter?
Dat speelde helaas wat minder een rol toen deze psychotische schooier hier naartoe kwam.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een moord wordt het territorialiteitsbeginsel vrij strikt toegepast, in nagenoeg elk land.
En dat slachtoffer, is daar iets van bekend?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef Tjoent het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-nog-niet-vast.html
Het Openbaar Ministerie weet drie maanden na de moord nog steeds niet zeker wie de verdachte is van de moord op de zeventienjarige Lisa in Amsterdam. Nog altijd ontbreken de documenten die moeten bevestigen wie hij is.
De 22-jarige verdachte heeft eerder tegen de politie verklaard wie hij is. Maar het Openbaar Ministerie (OM) kan zijn identiteit nog altijd niet verifiëren, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. De man heeft geen documenten die zijn identiteit bevestigen.
En hier zijn er nog een stuk of - vul zelf maar in - van in ons ooit zo mooie land![]()
Haal maar binnen hoor! Geen enkel probleem.
Moet dat dan.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En dat slachtoffer, is daar iets van bekend?
Normaal zie je wel complete naam of foto's voorbij komen...
Kende niemand haar?
Ook zo vreemd, ofniet?
Eenmaal in de oven heb je toch niks aan id papieren @Zipportalquote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef Tjoent het volgende:
Het Openbaar Ministerie weet drie maanden na de moord nog steeds niet zeker wie de verdachte is van de moord op de zeventienjarige Lisa in Amsterdam. Nog altijd ontbreken de documenten die moeten bevestigen wie hij is.
De 22-jarige verdachte heeft eerder tegen de politie verklaard wie hij is. Maar het Openbaar Ministerie (OM) kan zijn identiteit nog altijd niet verifiëren, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. De man heeft geen documenten die zijn identiteit bevestigen.
En hier zijn er nog een stuk of - vul zelf maar in - van in ons ooit zo mooie land![]()
Ja het is allemaal een complot. Er was niet eens een Lisa, vermoedelijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En dat slachtoffer, is daar iets van bekend?
Normaal zie je wel complete naam of foto's voorbij komen...
Kende niemand haar?
Ook zo vreemd, ofniet?
Hoe krijg je, zonder te weten wie iemand is, een plaats in een AZCquote:Op woensdag 12 november 2025 08:20 schreef Tjoent het volgende:
In Amsterdam kan dat sowieso moeiteloos.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe krijg je, zonder te weten wie iemand is, een plaats in een AZC
Bekijk deze docu en dan heb je het antwoord.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe krijg je, zonder te weten wie iemand is, een plaats in een AZC
Heb het (nog) niet gekeken, en weet dat er over van alles wordt gelogen.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bekijk deze docu en dan heb je het antwoord.
De leugens druipen van het scherm en ze krijgen nog net geen aai over de bol als ze liegen dat hun paspoort verloren is gegaan.
Huilen kunnen ze als de beste als het nodig is om medelijden op te wekken..
Als je dit niet ziet ben je ziende blind.
https://npo.nl/start/serie/de-wereld-in-ter-apel/afleveringen
zou jij ook doen en ik ook als je in europe aangekomen bent na heel veel moeite en je weet dat gambia of senegal een veilig land is dan donder je het pasopoort wegquote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Bekijk deze docu en dan heb je het antwoord.
De leugens druipen van het scherm en ze krijgen nog net geen aai over de bol als ze liegen dat hun paspoort verloren is gegaan.
Huilen kunnen ze als de beste als het nodig is om medelijden op te wekken..
Als je dit niet ziet ben je ziende blind.
https://npo.nl/start/serie/de-wereld-in-ter-apel/afleveringen
amsterdamse GL vrouwen dansen in het voedselbos met afrikaanse illiegalen en dromen van een groene stad zonder plastic condoomsquote:Op woensdag 12 november 2025 08:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In Amsterdam kan dat sowieso moeiteloos.
Die vangen iedereen op. Lekker barmhartig enzo, jeweetwel.
Ik vind het bizar dat het je nu pas opvalt. Het is namelijk al decennia lang een vast gegeven dat grote delen van de asielaanvragen geschiedt door mensen die geen papieren hebben. Dat is namelijk een voordeel omdat ze dan (als ze al degelijk onderzoek zouden doen) niks naar boven kunnen halen dat tegen je werkt. Is een direct gevolg van hoe het systeem in elkaar zit en hoe slecht het functioneert wat betreft achtergrondchecks (oorzaak: capaciteitsproblemen en gebrek aan expertise en dus slecht beleid).quote:Op woensdag 12 november 2025 09:13 schreef DefKu het volgende:
Echt te bizar voor woorden dat zo'n figuur zonder documenten hier lekker plaats mag nemen.
Ja leuk, dat zeg ik niet...quote:Op woensdag 12 november 2025 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is allemaal een complot. Er was niet eens een Lisa, vermoedelijk.
Toch goed dat er gehoor wordt gegeven aan de wens van de familie.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja leuk, dat zeg ik niet...
Ik vind het vreemd, bij andere zaken komt er via andere kanalen wel meer info over een slachtoffer..
Nu, niks.
quote:Identiteit verdachte van moord op Lisa (17) na drie maanden nog altijd onduidelijk
https://www.geenstijl.nl/5186796/identiteit-verdachte-lisa
Naast de moord op Lisa wordt de '22-jarige' ook verdacht van twee zedenmisdrijven in de twee weken voor de moord, te weten verkrachting en poging tot seksueel geweld. Aanstaande 25 november is de eerste voorbereidende zitting, alleen niemand weet tegen wie.
"De 22-jarige verdachte heeft eerder tegen de politie verklaard wie hij is. Maar het Openbaar Ministerie (OM) kan zijn identiteit nog altijd niet verifiëren, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. De man heeft geen documenten die zijn identiteit bevestigen." De verdachte beweert uit Nigeria te komen, en Nederland heeft o.a. daar een rechtshulpverzoek uitstaan, maar is bij de identificatie dus afhankelijk van de 'burgerlijke stand' van andere landen.
Het OM: "Dat proces kost tijd en het OM wacht nog op een reactie. Niet in alle landen is de burgerlijke stand zo georganiseerd als in Nederland. En dan staat Nigeria plaatselijk ook nog eens te boek als 'De Stopera van Abuja', kun je nagaan wat een mieterse bende het daar moet zijn." Zeg, kan die 508.944 euro in kas van inmiddels ANBI-stichting Wij Eisen De Nacht Op niet als steekpenning ingezet worden om die Nigeriaanse 'bureaucratie' wat te oliën?
Lisa heeft nog een tweelingzus, daarom weten we niks want dat meisje wil nog gewoon over straat kunnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd, bij andere zaken komt er via andere kanalen wel meer info over een slachtoffer..
Nu, niks.
boomers zitten meer op onlyfans, dat levert meer op hequote:Op woensdag 12 november 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch goed dat er gehoor wordt gegeven aan de wens van de familie.
Nu alleen nog maar boomers facebook hebben en de jeugd veelal afgeschermde insta-accounts kom je met social media ook niet altijd ver meer.
Voor die boomers niet hoor.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
boomers zitten meer op onlyfans, dat levert meer op he
Haar foto zou een symbool zijn geworden van de anti-AZC beweging, dat wilde de overheid voorkomen.. nu hebben ze Els Rechts..quote:Op woensdag 12 november 2025 11:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nu, niks.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haar foto zou een symbool zijn geworden van de anti-AZC beweging, dat wilde de overheid voorkomen.. nu hebben ze Els Rechts..
Als ze kunnen bewijzen dat hij de persoon is die het heeft gedaan (en dat zal 100 procent te bewijzen zijn)quote:Op donderdag 13 november 2025 10:00 schreef Zoddie het volgende:
Kan iemand uberhaupt wel veroordeeld worden als ze niet weten wie het is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |