Dus een moeder die feitelijk opsomt wat haar is medegedeeld, is suggestief?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, het artikel geeft alleen maar een feitelijk relaas.
Jij komt met een suggestieve twitter post die zo een ongeluk van een jong kind gebruikt voor politiek gewin.
Ben je te fokking dom om te lezen/begrijpen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dus een moeder die feitelijk opsomt wat haar is medegedeeld, is suggestief?
Bijzonder...
Heel Twitter staat er vol mee dus zoek gerust een andere Twitter bron die exact hetzelfde weergeeft als degene die ik heb gebruikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je te fokking dom om te lezen/begrijpen?
Leuk Twitter account ook, met lekker haatzaaien met AI images: https://x.com/rijswijkjan1/status/1971982194471326083/photo/1
Gewoon overal in de pers komt de moeder aan het woord, in diverse TV programmas, en er staat gewoon dat het om een Irakese asielzoeker gaat die in Duitsland verblijft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Heel Twitter staat er vol mee dus zoek gerust een andere Twitter bron die exact hetzelfde weergeeft als degene die ik heb gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben wel eens over een paraplu heen gereden en dat merk je al behoorlijk.
Maar over een 14 jarig meisje heen rijden merk je natuurlijk niks van, zeker niet als je net toevallig beiden ook nog op de navigatie kijktEn dan zat je zo te lezen alleen in de auto (?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval waren het vier inzittenden. Niemand die iets merkte nee... bijzonder.
Luister naar de moeder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon overal in de pers komt de moeder aan het woord, in diverse TV programmas, en er staat gewoon dat het om een Irakese asielzoeker gaat die in Duitsland verblijft.
Het is een gotspe.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En dan zat je zo te lezen alleen in de auto (?)
In dit geval waren het vier inzittenden. Niemand die iets merkte nee... bijzonder.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben wel eens over een paraplu heen gereden en dat merk je al behoorlijk.
Maar over een 14 jarig meisje heen rijden merk je natuurlijk niks van, zeker niet als je net toevallig beiden ook nog op de navigatie kijktTjah ik vind het ook ongeloofwaardig, maar aan de andere kant heeft het forensisch onderzoek opgeleverd dat ze niet frontaal is aangereden maar waarschijnlijk al op de weg lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Wat toevallig!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:25 schreef TAmaru het volgende:
Politie en OM gaan vermoedelijk op 30 oktober meer duidelijkheid geven
Bijzondere timing.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:25 schreef TAmaru het volgende:
Dus de politie is al zo bezig met liegen om maar geen wilders-effect te creëeren, nu komt het nog uit omdat die vrouw haar mond open doet, moet je nagaan hoevaak ze dit doen en het niet in de openbaarheid komt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Luister naar de moeder.
'Ja, we wilden geen Wilders-effecten' en gewoon eerst glashard liegen naar de ouders.
https://x.com/geertwilder(...)YwfZBz7T4_8EOXQ&s=19
Dit ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus de politie is al zo bezig met liegen om maar geen wilders-effect te creëeren, nu komt het nog uit omdat die vrouw haar mond open doet, moet je nagaan hoevaak ze dit doen en het niet in de openbaarheid komt.
En dit is heel bijzonder inderdaad. Moedwillig beïnvloeden van verkiezingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:25 schreef TAmaru het volgende:
Dus de PVV gaat eigenlijk helemaal niet op de meeste zetels uitkomen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:09 schreef InzolVC het volgende:
Maar ik denk ook dat er flink wordst gesjoemeld. En die peilingen zijn nep.
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:09 schreef InzolVC het volgende:
En men leert weer helemaal niets. Want volgens de USAID (Ipsos/I&O) peilingen stijgt D66 weer. Met CDA en Pvda samen aan kop. Maar ik denk ook dat er flink wordst gesjoemeld. En die peilingen zijn nep.
De kartel-partijen (die ideologisch onderliggend llemaal hetzelfde zijn) kunnen in elke samenstelling een meerderheid behalen en dan staat PVV weer buitenspel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de PVV gaat eigenlijk helemaal niet op de meeste zetels uitkomen?
Nee nee even bij je eigen claim blijven. Als er wordt gesjoemeld met de peilingen, waarom dan niet met het zetelaantal van de PVV daarin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:17 schreef InzolVC het volgende:
[..]
De kartel-partijen (die ideologisch onderliggend llemaal hetzelfde zijn) kunnen in elke samenstelling een meerderheid behalen en dan staat PVV weer buitenspel.
Kun je deze discussie elders voeren? Dit topic gaat niet over zetelaantallen van de PVV, zie OP.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee even bij je eigen claim blijven. Als er wordt gesjoemeld met de peilingen, waarom dan niet met het zetelaantal van de PVV daarin?
Waarom reageer je niet op degene die offtopic reageert maar wel op mij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kun je deze discussie elders voeren? Dit topic gaat niet over zetelaantallen van de PVV, zie OP.
Wilders zet de PVV helemaal zelf buitenspel door zich als een onbetrouwbare lul op te stellen waarmee onmogelijk samen te werken is. Daar is geen "kartel" voor nodigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:17 schreef InzolVC het volgende:
[..]
De kartel-partijen (die ideologisch onderliggend llemaal hetzelfde zijn) kunnen in elke samenstelling een meerderheid behalen en dan staat PVV weer buitenspel.
Wat heeft dit te maken met de zaak van Lisa?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders zet de PVV helemaal zelf buitenspel door zich als een onbetrouwbare lul op te stellen waarmee onmogelijk samen te werken is. Daar is geen "kartel" voor nodig.
Er zijn hier blijkbaar wappies die denken dat er geen informatie wordt gedeeld over deze zaak uit politieke overwegingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met de zaak van Lisa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |