Je hebt er niet altijd invloed op, maar bij de Geertsen werkt t nou eenmaal zo ofzo. Gewoon omdat het zo werkt 🤷♀️.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: wat is de reden dat je wel voor controles betaalt en niet voor andere behandelingen? Betaal dan gewoon niets, zou ik zeggen (hier betalen ze na hun 18e zelf).
Nu is het net alsof gaatjes je eigen schuld zijn. Dat is het vaak niet, mijn ene kind peotst slechter dan slecht en heeft nooit wat ander. De andere poetst, ragert en flost heel fanatiek en heeft weleens een gaatje. Ik poetste als kind amper en heb zeker 15 jaar geen tandarts gezien en ik heb nog nooit wat gehad, terwijl mijn man die eindeloos staat te poetsen best veel vullingen heeft.
Dat heb ik gemist, maar lijkt me heel raar om met een scheiding bezig te zijn, terwijl je nog in een relatie zit. Of er nou wel of niet een derde persoon bij isquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier is toch een tijdje zo'n screenshot 'rond gegaan' van de scheiding van Koen&Michelle? Voelde toen al niet helemaal legitiem. Maar heb daar verder geen verstand van.
Geen idee ook hoe lang een scheiding normaal gezien duurt. Maar kan me niet voorstellen dat ze zouden zijn gescheiden om het gelijkwaardiger te maken. Volgens mij hadden ze het op papier allemaal best prima geregeld.
Dat zag ik wel al een beetje aankomen ...quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je hebt er niet altijd invloed op, maar bij de Geertsen werkt t nou eenmaal zo ofzo. Gewoon omdat het zo werkt 🤷♀️.
Maar zijn nou alle jonge kinderem de hele dag niet naar school geweest vanwege de tandarts controle?
Ik heb er duidelijk geen kaas van gegetenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Die 'goot' is een diastase. Niet echt voor getraind dus...
Dat is echt super smerig! Ik denk niet dat we willen weten hoe de oorbellen ruiken of haar vingers als ze het gaatje 'masseert'. Heel onhygienisch. Iemand die ik ken die heel veel gaatjes en oorbellen heeft kan ik af en toe zelfs ruiken als ik ernaast zit. Zeker weten dat zij dit niet of nauwelijks doet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft haar oorbellen niet meer uit gehad sinds maart/april. Ik kan toch niet de enige zijn die oorbellen en oren wast?
En waarom van die lange oorbellen als je gezicht al zoveel is met een bril en mega lippen? En hoezo kost dit een rib?
Of de rekening gaat in zijn geheel naar haar en dan stuurt ze tikkiesquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:02 schreef Latteanais het volgende:
Hoe kan AM de kinderen een tikkie sturen die een gaatje hadden. Ze kan toch nog nooit de rekening hebben van de tandarts. Of zou ze hen een symbolisch bedrag in rekening brengen?
Jij schrijft het heel gedetailleerd maar dit is inderdaad wat er gebeurt🤢quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Giddie het volgende:
[..]
Dat is echt super smerig! Ik denk niet dat we willen weten hoe de oorbellen ruiken of haar vingers als ze het gaatje 'masseert'. Heel onhygienisch. Iemand die ik ken die heel veel gaatjes en oorbellen heeft kan ik af en toe zelfs ruiken als ik ernaast zit. Zeker weten dat zij dit niet of nauwelijks doet.
Sowieso komt er bij Debbie al weinig water en zeep langs haar oorlellen als ik kijk naar de gemiddelde vetheid van haar haren 🫣quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:01 schreef Giddie het volgende:
[..]
Dat is echt super smerig! Ik denk niet dat we willen weten hoe de oorbellen ruiken of haar vingers als ze het gaatje 'masseert'. Heel onhygienisch. Iemand die ik ken die heel veel gaatjes en oorbellen heeft kan ik af en toe zelfs ruiken als ik ernaast zit. Zeker weten dat zij dit niet of nauwelijks doet.
Klopt. Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar zijn nou alle jonge kinderem de hele dag niet naar school geweest vanwege de tandarts controle?
Ieder jaar meer elfmeuk... en enige die het leuk vind is Debbie... vorig jaar liepen de kinderen er ook gewoon langs en Debbie maar roepen "wat doet de elf???"quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:17 schreef opwegnaar het volgende:
Oh was even vergeten dat binnenkort weer die tijd aanbreekt dat Debbie weer met die effing elf aankomt💀💀💀
Alleen zij mag een beugel (al hebben we daar nog weinig van gezien). Terwijl een beugel in je jeugd nou juist zoveel problemen kan voorkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:20 schreef Lodelie het volgende:
Ik vindt Am zo enorm rechtlijnig en simpel denken dat ze haar kinderen daar echt te kort mee doet.
Met man en macht propt ze al haar kinderen in precies dezelfde hokjes. "Wij hebben geen beugel nodig."
Ze stuurt tikkies voor eventuele gaatjes. Ik trek de conclusie dat zij vindt dat je gaatjes kan voorkomen door goed te poetsen en dat het dus je eigen schuld is als je een gaatje hebt.
Het komt bij haar ook niet dat zij de kinderen die vele snoepmomenten aanleren 🤷♀️.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
De meiden kregen dit keer wel een beetje op hun kop van de tandarts. Hij is niet tegen snoep, maar wel tegen teveel snoepmomenten.
Moeders treft geen blaam, met haar puberla, bestelling van snaai iedere week en het toestaan van het snoepen en snaaien?
Snoep na de lunch (‘één snoepje L!’, die er vervolgens 2 pakt.
Maar de ijskoffie van de tweeling, die doet het hem..
En een kilo in 2 weken, joh dat kind heeft ff lekker gepoept.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm gisteren... dat haar dochter geregeld had dat ze bij oma mocht eten...
Vandaag... dochter eet weer niet ze had gisteren zelfs geen energie om schoenen aan te doen... ze belt zo diëtist voor drankjes
Echt... die weet niet wat ze zelf typt hoor... dit is toch ziek? 1 van deze verhalen is gewoon verzonnen
Net als haar ouders vrij maar moeder toch naar werk maar toch vrij 🤔🤷 het is zo verwarrend dat er geen touw meer aan vast te knopen is
Ja zijn plannetje vielquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip moet alweer ziek opgehaald worden, gisteren ook al
Het zullen de oorbellen zijn die ze bedoeld, maar al doet ze het wel , haar oren toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:32 schreef Harper het volgende:
Je oren met Dettol wassen? Het moet niet gekker worden zeg
Ze wil dat haar kinderen geen ongezonde relatie krijgen met eten omdat zijn het eten allemaal afweegt, maar schijnbaar gaat het meisje wel elke week op de weegschaal, daar wordt een kind toch ook niet blij van?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
En een kilo in 2 weken, joh dat kind heeft ff lekker gepoept.
Van een kilo afvallen in 2 weken word je echt niet flauw.
Precies, zij zoekt gewoon problemen. Ik vraag me af: wat gebeurt er als je Glip gewoon op school laat?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:25 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze wil dat haar kinderen geen ongezonde relatie krijgen met eten omdat zijn het eten allemaal afweegt, maar schijnbaar gaat het meisje wel elke week op de weegschaal, daar wordt een kind toch ook niet blij van?
Heerlijk die flexibele manier van denken en handelen van AM. Enne die beugel.....al draagt een paard aap een gouden beugel....etcquote:Op dinsdag 30 september 2025 17:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het komt bij haar ook niet dat zij de kinderen die vele snoepmomenten aanleren 🤷♀️.
Nee die ene ijskoffie is net 1 moment te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |