Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 29 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou bij deze
WIl je ze hangend of staand?
Kwam daar die plkpp ook vandaan?quote:Op maandag 29 september 2025 17:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Constipatie in buik vandaar mijn buikje.
Movicol gekregen.
Mis papa
Yepquote:Op maandag 29 september 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam daar die plkpp ook vandaan?
Ja lieverd dat zal ook nog wel even duren, je zit nu in een rouwprocedure. Neem er de tijd voor en praat erover
Mijn vader is nu 3 jaar geleden overleden deze maand en ik mis hem ook nog hoor, soms doet het ook nog pijn.quote:
Dikke knuffelquote:Op maandag 29 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader is nu 3 jaar geleden overleden deze maand en ik mis hem ook nog hoor, soms doet het ook nog pijn.
Maar dat is logisch.
Dank jequote:
quote:Op maandag 29 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader is nu 3 jaar geleden overleden deze maand en ik mis hem ook nog hoor, soms doet het ook nog pijn.
Maar dat is logisch.
Thnx, maar zo werkt dat met verlies. Het gaat nooit helemaal over het gemis zal altijd blijven.quote:
Ik weetquote:Op maandag 29 september 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, maar zo werkt dat met verlies. Het gaat nooit helemaal over het gemis zal altijd blijven.
Ja, helaas krijgen we er allemaal mee te makenquote:
Yep, zeker naarmate we ouder wordenquote:Op maandag 29 september 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas krijgen we er allemaal mee te maken
Mijn moeder zou vandaag 80 geworden zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is logisch.
Mijn moeder was ook 69, te jong he, net zoals jou moeder.quote:Op maandag 29 september 2025 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vandaag 80 geworden zijn.
Ze heeft de 70 niet mogen halen.
De pijn slijt.
Het missen blijft.
Over 1,5 maand nog een keer met mijn vader.
Voor het avondeten?quote:Op maandag 29 september 2025 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Awww lief
Ik wacht op mijn boodschappen
Lekker, smakelijk!quote:Op maandag 29 september 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb een pan tomatensoep gemaakt.
Met lekker veel groente, ballen en vermicelli
Zoiets
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit.quote:Op maandag 29 september 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2025 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Even eindigen met een BIEMquote:Op maandag 29 september 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Zat even de stats terug te kijken
Maar volgens mij heeft niemand zoveel punten gehaald als jij Jussie![]()
Ik zie er wel een paar tussen staan maar dat zijn Yvonne en SwJ maar die hadden toen het topic gesloten
Je eindigd pas echt goed als je de 10.000 punten haalt, dat zou wat zijnquote:
Nee, dat is niet haalbaar. Dit vind ik ook meer dan genoegquote:Op maandag 29 september 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je eindigd pas echt goed als je de 10.000 punten haalt, dat zou wat zijn
Maar dat ga je niet meer redden
Kloptquote:Op maandag 29 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, dat is niet haalbaar. Dit vind ik ook meer dan genoeg
Ik heb bijna Jussie ingehaald, maar hij heeft mij bewust de hele dag gebolktquote:Op maandag 29 september 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmmm.
Ik ben net met de hakken over de sloot op de 20e plek.
Je hoeft nog maar 141 punten, dat is nu niet meer haalbaarquote:Op maandag 29 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, dat is niet haalbaar. Dit vind ik ook meer dan genoeg
428 heeft hij nu alquote:
Succes aan iedereen die het wil proberenquote:Op maandag 29 september 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft nog maar 141 punten, dat is nu niet meer haalbaar
Maar op zich is het wel haalbaar dus
Moet je meer van deze dagen er tussen hebben
Jou kennende gaat je dat wel lukkenquote:Op maandag 29 september 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Succes aan iedereen die het wil proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |