SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Is dit allesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen idee, hij is niet gedwongen met vakantie.quote:Op maandag 29 september 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Weet iemand hoe het met @:Aequa gaat, die heb ik ook al lang niet meer gezien hier?
Zijn laatste post was vorige maand.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou het ook niet wetenquote:Op maandag 29 september 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, hij is niet gedwongen met vakantie.
Zijn laatste post was vorige maand.![]()
O oke dan zal hij DTS wel niets meer vindenquote:Op maandag 29 september 2025 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, hij is niet gedwongen met vakantie.
Zijn laatste post was vorige maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of heel FOK! niet meer.quote:Op maandag 29 september 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dan zal hij DTS wel niets meer vindenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat kan ook, hoop dat het goed met hem gaat. Hij zat ook niet lekker in zijn vel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is laat. Spannend heb je nog buikpijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoppa dacht ff Jussie is op weg naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zware dag gehad?quote:Op maandag 29 september 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
Even liggen wanneer ik thuis ben hoor![]()
opaquote:Op maandag 29 september 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
Even liggen wanneer ik thuis ben hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet denken Dottiequote:Op maandag 29 september 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Hoppa dacht ff Jussie is op weg naar huis![]()
![]()
Nee, dat blijkt wel weer.quote:
quote:
Dat scheelt wel als je moe bentquote:Op maandag 29 september 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig hoef ik alleen eten op te warmen thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig doen u bent moequote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: