abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218895026
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:14 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Een tijdje terug kondigde ze wel aan dat ze dit weer zou gaan doen. Echt zin in de ranzige beelden
Voor iemand die zo vaak 'tap to clean' stories doet is haar huis wel echt smerig.

Ik ben echt geen poetsvrouw hoor en stof vind je hier bijna altijd wel. Maar ik zou me echt dood schamen als mijn apparaten e.d. zo vies zouden zijn.
Ze begon toch laatst ook een opruim/ontspul serie? Die was ook van korte duur.
pi_218895048
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zij is verschrikkelijk humorloos met al haar gejatte grappen.
Oh ja ik vind haar ook niks. Snap niet dat ze zoveel volgers heeft.
pi_218895163
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:36 schreef Leesje het volgende:

[..]
Oh ja ik vind haar ook niks. Snap niet dat ze zoveel volgers heeft.
Ik vind haar ook irritant. En ja volg haar ook haha geen idee waarom. Maar ze plaatst echt niet vaak wat dus het komt maar heel af en toe voorbij😅
pi_218895248
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Clavis het volgende:
De kinderen van DBM spreken vloeiend Engels. Sure.
Misschien ten opzichte van hun moeder?🫣
pi_218895265
Die Lot Keckeis kan ik ook echt niet naar kijken. Entertainment toen ze helemaal loco dat vakantiehuisje ging verbouwen, maar verder is ze echt verliefd op zichzelf...vreselijk.
pi_218895272
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Clavis het volgende:
De kinderen van DBM spreken vloeiend Engels. Sure.
Yeah right
pi_218895385
Ik heb de podcast wel kunnen afluisteren van MB.
Michelle zegt zoals altijd weer heel veel zonder iets te zeggen, maar viel mij wel op dat Iris haar wel tegenspreekt ofzo door het niet-mooie plaatje te benoemen.
MB ging blijkbaar met de poly redden tot ze écht niet meer kon, blijkbaar hield ze geen eten binnen zonder het uit te kotsen en aan het eind werd ook nog door Iris gezegd dat MB In haar slut era zat (weet niet meer de precieze term maar hier kwam het op neer) en dat ze heel veel ‘onverstandige keuzes’ maakte.

Vond het geen geweldig inspirerende podcast en die Engelse termen vrij irritant. Maar wel verfrissend dat Iris probeert om niet dat perfecte plaatje hoog te houden en gewoon vertelt hoe het echt ging bij MB en dat ze nu dus ook niet dat perfecte moedertje is die ze speelt.
pi_218895531
MB zegt in haar laatste post min of meer dat ze al 7 maanden uit elkaar zijn. Maar dan hebben ze het dus echt niet lang geprobeerd…
pi_218895577
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB zegt in haar laatste post min of meer dat ze al 7 maanden uit elkaar zijn. Maar dan hebben ze het dus echt niet lang geprobeerd…
Ik haalde eigenlijk meer uit dat het al zeven maanden niet meer lekker liep voordat ze uit elkaar gingen. Best een tijd.

Ik vraag me wel echt af wat voor shit er in je poly speelt als je er letterlijk geen eten meer van binnen kan houden.
pi_218895615
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:54 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Ik haalde eigenlijk meer uit dat het al zeven maanden niet meer lekker liep voordat ze uit elkaar gingen. Best een tijd.

Stress kan een hoop doen hè met een mensen lichaam.. ik heb dat helaas ook van dichtbij gezien dat iemand in een huwelijk zoveel stress had en niks meer binnen hielt en echt ongezond veel afviel

Ik vraag me wel echt af wat voor shit er in je poly speelt als je er letterlijk geen eten meer van binnen kan houden.
pi_218895623
quote:

[..]

Ze heeft de ‘zeven maanden’ al lekker gauw verwijderd.
pi_218895633
quote:
Of ze echt al uit elkaar waren zegt ze niet, maar wel dat het al 7 maanden slecht met haar gaat. Dat betekent dus dat voordat ze überhaupt daar op de boerderij in de stacaravans gingen wonen de poly al in het slop zat.
pi_218895641
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:06 schreef Moondance het volgende:

[..]
Of ze echt al uit elkaar waren zegt ze niet, maar wel dat het al 7 maanden slecht met haar gaat. Dat betekent dus dat voordat ze überhaupt daar op de boerderij in de stacaravans gingen wonen de poly al in het slop zat.
Ik vraag me echt af wat daar nu allemaal gebeurd is
pi_218895645
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:24 schreef Limburgsemeid het volgende:
Michelle zegt zoals altijd weer heel veel zonder iets te zeggen, maar viel mij wel op dat Iris haar wel tegenspreekt ofzo door het niet-mooie plaatje te benoemen.
MB ging blijkbaar met de poly redden tot ze écht niet meer kon, blijkbaar hield ze geen eten binnen zonder het uit te kotsen en aan het eind werd ook nog door Iris gezegd dat MB In haar slut era zat (weet niet meer de precieze term maar hier kwam het op neer) en dat ze heel veel ‘onverstandige keuzes’ maakte.

Vond het geen geweldig inspirerende podcast en die Engelse termen vrij irritant. Maar wel verfrissend dat Iris probeert om niet dat perfecte plaatje hoog te houden en gewoon vertelt hoe het echt ging bij MB en dat ze nu dus ook niet dat perfecte moedertje is die ze speelt.
Toch een eetstoornis?
Onverstandige keuzes, teveel drinken? Uitgaan? Casual relaties?
pi_218895667
Het ligt bij Ellen nooit aan haar he, dat de kwarrels niet blijven. Knap hoor, vol trots delen dat je na 7 mislukte relaties wel ervaringsdeskundige bent op het gebied van break-ups en het dan uit je mond krijgen dat het aan patronen van anderen lag. Zelfreflectie heeft ze weg gemanifesteerd denk ik.
pi_218895724
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:06 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nouja, feit blijft dat ze het dus echt niet lang geprobeerd hebben. 7 maanden geleden was het wat? Maart? In mei waren ze sowieso al uitelkaar.
En dan begrijp ik sowieso niet waarom ze dan allemaal toch nog die boerderie in moesten. Wat een verwarring voor de kinderen op die manier.
pi_218895741
quote:

[..]

Er staat dat ze na 7 maanden haar glans weer terug krijgt. Daar haal ik uit de afgelopen 7 maanden. Anders zou ze het niet nu schrijven.
Maar je hebt gelijk, er staat niet dat ze al 7 maanden uit elkaar zijn. Volgens mij zijn ze wel al minstens 3 maanden uit elkaar. Iig rond het huwelijksjubileum. Dus heel veel tijd zat daar niet tussen.
pi_218895767
Dat het al 7 maanden niet goed gaat met haar betekent natuurlijk niet dat t al 7maanden niet goed ging in die relatie.
Kan me okk voorstellen dat de druk (die ze zichzelf oplegt) die ze ervaart, het werk, verbouwing, verhuizing, een relatie opgang houden, gaan wonen in een stacaravan met een gezin van 10 je niet in de koude kleren gaat zitten.
Dat legt natuurlijk ook druk op je relatie. Maar het betekent niet dat de relatie problemen het begin van alles was. (En misschien ook wel, dat weten we natuurlijk niet)

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 29-09-2025 07:13:37 ]
pi_218895789
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is weer vol energie op TT
Zo jammer , geblokkeerd
pi_218895796
quote:
Dan zou de juice kloppen, die schreven dat Koen en Jacq in januari achter de (anderhalf jaar lange) affaire van Mies en psv man kwamen. Daarna blijkbaar nog meer druppels die de emmer deden overlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 28-09-2025 22:49:44 (Aanpassing) ]
pi_218895799
Goed marketing idee voor de ex-poly:
1 dik boek met 3 verhalen.
Vanuit hun eigen visie, hoe/waar/waarom; DE WAARHEID.
Dán gaan ze cashen🤑 want ik denk dat iedereen wil weten wát er nou echt gebeurd is. 🙈
pi_218895801
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:12 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ja, dat was idd met die hashtag. Ik las op een fb groep dat de vermoeidheidskliniek ook standaard dat onderzoekt, dus dat is bij haar uitgesloten (voorlopig).

En die electrolyten zegt ze ook alleen maar te pakken omdat veel anderen dat gebruiken. Mijn internist raadt het zelfs af. Gewoon keukenzout werkt net zo goed of zelfs beter en is stukken goedkoper.
Debbie geeft vreemde adviezen in de groepen op fb, alsof ze afgestudeerd arts is, ook over die electrolyten, bizar dat ze dat op insta gooit.
pi_218895826
quote:
Wat moeilijk ook lijkt me om dan die verbouwing samen te doen. Hopen dat het zou slagen?
En een verbouwing is pittig, veel stress

[ Bericht 6% gewijzigd door Henrike op 29-09-2025 07:45:07 ]
pi_218895830
quote:

[..]

Denk niet dat we dat ooit gaan weten, wat er precies is gebeurd.
En als ze dat niet wil delen begrijp ik dat ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Henrike op 29-09-2025 07:45:47 ]
pi_218895910
Minibelle:
Wat akelig hoe ze tegen Belle doet wat betreft de mini's van Albert Heijn.
Ze kleineert het meisje voor de camera.
En zo kinderachtig als zij doet veroorzaakt ze juist ruzie tussen de meiden, ze stookt de boel op.
pi_218895932
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:18 schreef Danielle_ het volgende:
Het ligt bij Ellen nooit aan haar he, dat de kwarrels niet blijven. Knap hoor, vol trots delen dat je na 7 mislukte relaties wel ervaringsdeskundige bent op het gebied van break-ups en het dan uit je mond krijgen dat het aan patronen van anderen lag. Zelfreflectie heeft ze weg gemanifesteerd denk ik.
Ik moet er gewoon om lachen, ze houd geen enkele relatie in stand maar wel een hele preek geven over hoe het moet.
Misschien moet ze mij eens appen😅al 38 jaar bij mijn eerste liefde😂
pi_218895986
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:04 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ze heeft de ‘zeven maanden’ al lekker gauw verwijderd.
Staat er nog hoor
pi_218896294
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 23:36 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Staat er nog hoor
Eerst stond er "na 7 maanden". Nu staat er "na maanden".
pi_218896323
quote:

[..]

Postte ze idd ergens anders: 7 mnd. Weet ff niet meer waar bij welke foto/story. Dsn was er al stront aan de knikker bij de verhuizing. Zonde, dat andere huis had haar nu beter gepast in alle opzichten. Ook voel ik dat zij totaal klaar is met Sjaak en Koen. JvP deelt nog wel eens een foto met haar ensu. Ik denk dat het MB miss wel wat te degelijk werd allemaal 🤷‍♀️
pi_218896332
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:24 schreef Limburgsemeid het volgende:

Ik heb een poging gedaan maar heb het idee dat er veel halve verhalen worden verteld. Zo begint Iris out of the blue opeens over een man die het land heeft geleid en haar heeft gevraagd om een vrouw voor hem te vinden. Er wordt door haar nog iets genoemd over een relatietherapeut. Maar er wordt verder geen context gegeven.

Wat me opviel was dat ze zichzelf vooral zitten te complimenteren. Michelle spreekt over 'the farm' of 'de boerderij' maar nooit over haar huis of thuis. En ik krijg het gevoel dat Michelle erg tegen Iris opkijkt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218896396
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:49 schreef Memm het volgende:
Goed marketing idee voor de ex-poly:
1 dik boek met 3 verhalen.
Vanuit hun eigen visie, hoe/waar/waarom; DE WAARHEID.
Dán gaan ze cashen🤑 want ik denk dat iedereen wil weten wát er nou echt gebeurd is. 🙈
-1.
Het boeit me niet hoe/wat/met wie/waarom. Ik vind het triest voor hen en met name de kinderen dat het niet geworden is zoals ze hoopten of verwachtten.
pi_218896428
Dat gezeur van hvk gaat ook vervelen.
Helaas het is weer maandag.
De ratrace van school.
Ja als je 6 kids op de wereld zet zul je die naar school
Moeten brengen.
Dat weet je toch als je eraan begint?
pi_218896430
Curlymom; krijgt 101 vragen over haar robotstofzuiger/dweil.
'Ik heb hem zelf pas sinds gisteren, maar al verschillende keren geprobeerd' hoe vaak moet een robotstofzuiger aan staan per dag? 🙈
pi_218896431
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:48 schreef Henrike het volgende:
Dat gezeur van hvk gaat ook vervelen.
Helaas het is weer maandag.
De ratrace van school.
Ja als je 6 kids op de wereld zet zul je die naar school
Moeten brengen.
Dat weet je toch als je eraan begint?
Misschien heeft ze net zo veel instructie nodig als Sanneke en had niemand haar dit verteld.
pi_218896451
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 22:55 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wat moeilijk ook lijkt me om dan die verbouwing samen te doen. Hopen dat het zou slagen?
En een verbouwing is pittig, veel stress
Ik denk dat ze wat betreft de verbouwing niet terug konden. Er waren een x aantal samenwerkingen aan gegaan. Misschien als ze die hadden gecanceld dat er een boete volgde? En hoe verkoop je ( mocht dat nodig zijn) zo'n boeredij die totaal niet af is?
pi_218896463
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 06:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Wat me opviel was dat ze zichzelf vooral zitten te complimenteren. Michelle spreekt over 'the farm' of 'de boerderij' maar nooit over haar huis of thuis. En ik krijg het gevoel dat Michelle erg tegen Iris opkijkt.
Hier spreekt ook wel heel erg haar materialisme uit, het benoemen van de Boerderij klinkt veel grootser dan thuis.
Alhoewel die meid zich op zoveel plekken thuis voelt dat het de vraag is of ze zich wel ergens écht thuis voelt.
pi_218896487
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze wat betreft de verbouwing niet terug konden. Er waren een x aantal samenwerkingen aan gegaan. Misschien als ze die hadden gecanceld dat er een boete volgde? En hoe verkoop je ( mocht dat nodig zijn) zo'n boeredij die totaal niet af is?
Ja dat is ook zo, maar dus wel begrijpelijk dat dat een pittige tijd is geweest.
Mentaal ook omdat je dacht daar met z'n allen gelukkig te worden.
pi_218896495
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:03 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Hier spreekt ook wel heel erg haar materialisme uit, het benoemen van de Boerderij klinkt veel grootser dan thuis.
Alhoewel die meid zich op zoveel plekken thuis voelt dat het de vraag is of ze zich wel ergens écht thuis voelt.
Meestal duurt het ook wel even voordat je je echt thuis voelt als je net verhuisd bent, tenminste als ik bij mijzelf naga.
In het begin wou ik wel kruipend terug naar mijn oude huis.
En als je dan ook nog niet prettig in je relatie zit word je onrustig, vlieg je alle kanten op.
Ik hoop voor mb dat ze geleidelijk aan haar draai weer weet te vinden en gelukkig wordt met de kinderen.
Maar dat wens ik jvp en kb ook.
pi_218896517
Ik zie steeds vaker Julia van Helvoirt in mijn tijdlijn voorbij komen. Geen idee waarom ze in mijn algoritme zit, want ik vind mensen die grappig doen over de rug van anderen (in dit geval ‘de Belg’ man, en ‘de bendeleden’ de kinderen) helemaal niet grappig. Ze krijgt aardig wat likes per post, dus ik ben waarschijnlijk de enige die het niet grappig vind. Wat vinden jullie?
pi_218896534
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:23 schreef Schevetuin het volgende:
Ik zie steeds vaker Julia van Helvoirt in mijn tijdlijn voorbij komen. Geen idee waarom ze in mijn algoritme zit, want ik vind mensen die grappig doen over de rug van anderen (in dit geval ‘de Belg’ man, en ‘de bendeleden’ de kinderen) helemaal niet grappig. Ze krijgt aardig wat likes per post, dus ik ben waarschijnlijk de enige die het niet grappig vind. Wat vinden jullie?
Ze werd hier laatst besproken. Sindsdien komt ze bij mij ook voorbij. Ik vind haar ook niet leuk.
pi_218896535
En ik heb de podcast van MB en Iris ook proberen te luisteren, maar vooralsnog kom ik er niet doorheen. Dat ligt niet aan het accent van MB (ik vind Brabants leuk klinken haha), of haar hese stem. Maar wát zeggen ze nou eigenlijk? Ik begrijp er echt werkelijk niets van. Ze lijken in cirkeltjes te praten?! En wat is/deed Iris eigenlijk? Ik kende haar nog niet.
pi_218896543
I
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze werd hier laatst besproken. Sindsdien komt ze bij mij ook voorbij. Ik vind haar ook niet leuk.
k vind het 1 keer leuk maar ze verveelt me nu, volg haar niet meer
pi_218896553
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:27 schreef Schevetuin het volgende:
En ik heb de podcast van MB en Iris ook proberen te luisteren, maar vooralsnog kom ik er niet doorheen. Dat ligt niet aan het accent van MB (ik vind Brabants leuk klinken haha), of haar hese stem. Maar wát zeggen ze nou eigenlijk? Ik begrijp er echt werkelijk niets van. Ze lijken in cirkeltjes te praten?! En wat is/deed Iris eigenlijk? Ik kende haar nog niet.
Iris heeft al jaren enkele restaurants in Amsterdam
Waaronder Pluk, ree7, de Luwte.
Ze woont gedeeltelijk in Moraira met haar man en 3 dochters.
Haar man heeft een restaurant in Moraira.
Sinds dit voorjaar hebben ze ook een koffie/ lunch zaak in Moraira.
Ze zit nu voor een langere tijd met het gezin in Spanje, kinderen gaan daar naar school. Zelf vliegt ze bijna wekelijks naar Amsterdam voor haar bedrijven hier.
pi_218896580
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:27 schreef Schevetuin het volgende:
Dit ja, ze zeggen helemaal niets!
pi_218896588
Een van de tweeling moet wachten met wegfietsen totdat AM haar gefilmd heeft..
pi_218896633
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:27 schreef proud_mami het volgende:
Omg, die minivlog van Ellen (terugnaardeliefde). Ten eerste lijkt me het nogal snel als je na een week al over je twin flame heen bent maar die beelden dat ze staat te dansen/‘sporten’ met d’r derriére zo pontificaal in your face vind ik ook nogal bijzonder 🤦🏼♀
Ellen heeft een aandachtsprobleem... Die is alleen maar uit op de volgende man die haar weer aanbid
pi_218896649
Het lukte mij ook niet om de podcast af te luisteren. En ik zie ook helemaal geen optie op de transcriptie te lezen. Bij YouTube hebben ze helaas ook de mogelijkheid tot ondertiteling uitgezet. Wel jammer want ben bv wel benieuwd wat er precies over de poly is gezegd (met name door Iris) maar ik trek het gewoon écht niet om dat 50 minuten vol te houden, krijg er echt een dikke error van!
pi_218896685
Uit een nieuwe story van MB: Was eigenlijk niet heel erg van plan om hier heel veel woorden aan vuil te maken, maar toch maar wel even voor het allemaal weer een compleet eigen leven gaat leiden: ik ben niet in een nieuwe relatie, ik ben niet aan het daten en er is geen ander in het spel. Een arm om me heen van een vriend of een zoen van een van mijn beste vriendinnen betekent niet dat ik in een nieuwe relatie ben, wil zijn, of ga zijn.

Bovenstaande tekst ook op Realityfbi inmiddels zag ik

[ Bericht 7% gewijzigd door proud_mami op 29-09-2025 09:14:14 (Aanvulling) ]
pi_218896713
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de tweeling moet wachten met wegfietsen totdat AM haar gefilmd heeft..
Het is toch te droevig voor woorden?
pi_218896715
Nog geen 10 uur op maandag en mijn verbazing is weer hoog
De herrie bij mevrouw wannabe lether is weer oorverdovend en ze doet alsof de 2 jarige oude ziel een tatu getekend en geschreven heeft 👍👌 tja....
En dbm heeft 3x haar autoband laten plakken en niet vervangen?? 🤔 en normaal iedere scheet al paniek maar nu raced ze met een lekke band en alle alarmbellen die af gaan in de auto een 80 weg op 👌 ik ga lekker boodschappen doen.. ik kan dit echt niet aan op de maandag ochtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')