abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218892744
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 14:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een bende bij Milou, al dat speelgoed 😱
Echt niet normaal en iedere week komt er weer van alles bij
pi_218892763
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 15:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Echt niet normaal en iedere week komt er weer van alles bij
Ze lijken ook wel redelijk groot te wonen? Tenminste als ik dat laatste filmpje zie met die kast en vloer vol met speelgoed en zooi 🙊
pi_218892780
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 15:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze lijken ook wel redelijk groot te wonen? Tenminste als ik dat laatste filmpje zie met die kast en vloer vol met speelgoed en zooi 🙊
Dat was een slaapkamer van 1 van de kinderen toch? Zoveel meuk op je slaapkamer, lekker onrustig ook.

En al zoveel speelgoed op 1 slaapkamer, dan wss nog 2 slaapkamers en een woonkamer met meuk.
pi_218892801
Die housewarming van Laviesanne is ook weer lekker over de top🙈

En hoe oud is de oudste van Mirthe, want die is ook al een pre puber
pi_218892811
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 15:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze best een redelijk huis ja. Maar denk als zij groter zou wonen het nog net zo vol zou staan.
pi_218893289
Dat am dierenwelzijn totaal niet belangrijk vind was me al langer bekend. Ze doet ook totaal geen moeite om dat te verbergen. Ze vindt het normaal want anders filmt ze het niet. Ik denk dat er een hoop kritiek op is gekomen en nog komt over hoe ze de paarden het water in trappen.
Ik ben wel een paardenvrouw en weet dus dat dit echt nergens voor nodig is. Met beleid kom je er ook.
Geen goede reclame voor de manege.

De podcast van mb is niet om aan te horen. Haar doorgerookte stem, dat platte Brabants en dan heel de tijd dat gelach erdoor. Is iris zeilster trouwens ook van haar man af?
pi_218893577
Ik las iets over een vechtpartij waarbij MB en Michael van Gerwen (?!?!) misschien bij betrokken zijn.
pi_218893623
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 12:06 schreef Rimboequeen het volgende:
Die podcast, klein stukje geluisterd, niet interessant. Ik heb MB nooit interessant gevonden en nog steeds niet, oranje popje met ratelende mompelende rookstem.
😂😂😂
pi_218893634
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 13:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien komt dat doordat ze beiden erg vol van zichzelf zijn. Zulke mensen kunnen vaak niet luisteren naar wat iemand anders te vertellen heeft.
💯
pi_218893635
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 16:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dat am dierenwelzijn totaal niet belangrijk vind was me al langer bekend. Ze doet ook totaal geen moeite om dat te verbergen. Ze vindt het normaal want anders filmt ze het niet. Ik denk dat er een hoop kritiek op is gekomen en nog komt over hoe ze de paarden het water in trappen.
Ik ben wel een paardenvrouw en weet dus dat dit echt nergens voor nodig is. Met beleid kom je er ook.
Geen goede reclame voor de manege.

De podcast van mb is niet om aan te horen. Haar doorgerookte stem, dat platte Brabants en dan heel de tijd dat gelach erdoor. Is iris zeilster trouwens ook van haar man af?
Nee hoor
Iris haar man is in Moraira , hij heeft daar een restaurant en pluk Moraira.
pi_218893652
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 16:37 schreef Xmuis het volgende:
Ik las iets over een vechtpartij waarbij MB en Michael van Gerwen (?!?!) misschien bij betrokken zijn.
MB niet, stond alleen met hem op een foto.
pi_218893795
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 16:37 schreef Xmuis het volgende:
Hold your juices 😉 Was blijkbaar op 2 verschillende avonden. Vechten en MB.
pi_218893913
Mijn hemel al dat speelgoed bij Milou. Die moet toch serieus koopziek zijn. En dan nog al die kleding, al die huishoudelijke apparaten en al die seizoens decoratie voor in huis. Echt niet normaal.
pi_218894031
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef Clavis het volgende:
Mijn hemel al dat speelgoed bij Milou. Die moet toch serieus koopziek zijn. En dan nog al die kleding, al die huishoudelijke apparaten en al die seizoens decoratie voor in huis. Echt niet normaal.
Echt belachelijk gewoon
pi_218894073
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 13:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Wel heel benieuwd hoe ze dit zou verkopen! :)
"Met Creamy voel ik me ondanks mijn ernstige chronische ziekte nog een beetje mens, heb ik Pots en Pem meer in de hand, het reguleert je temperatuur of....je kunt, doordat het zo strak zit, lopen beter volhouden?" 8-)
De eerste p heeft ze niet toch?
Die diagnose zal ook niet komen vermoed ik ivm de adviezen die je dan krijgt.
pi_218894108
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 17:17 schreef Clavis het volgende:
Denk dat zij er een parttime salaris doorheen jaagt per maand, die ze niet heeft.
pi_218894191
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 17:49 schreef Post-its het volgende:

[..]
De eerste p heeft ze niet toch?
Die diagnose zal ook niet komen vermoed ik ivm de adviezen die je dan krijgt.
Die diagnose heeft ze wel gebruikt hoor. Ik weet niet meer precies wanneer. Volgens mij was het rond die tijd dat ze de waardes op haar horloge steeds liet zien en haar hartslag niet boven een bepaald aantal slagen p/m mocht komen.
pi_218894288
Omg, die minivlog van Ellen (terugnaardeliefde). Ten eerste lijkt me het nogal snel als je na een week al over je twin flame heen bent maar die beelden dat ze staat te dansen/‘sporten’ met d’r derriére zo pontificaal in your face vind ik ook nogal bijzonder 🤦🏼♀
pi_218894305
Die foto van Liekevm waar ze het "beter" vindt. Ik zou knettergek worden als mn huis er zo uit zag.
pi_218894335
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 17:57 schreef Holaa het volgende:

[..]
Denk dat zij er een parttime salaris doorheen jaagt per maand, die ze niet heeft.
Echt schandalig gewoon. Zo enorm troep. Die kinderen gaan het later nog zwaar krijgen dat alles maar mag, kan en te koop is. Kunnen ze zelf niks aan doen natuurlijk, maar voor iemand die zelf problemen op haar werk had doordat ze niet met kritiek en moeilijke situaties om kon gaan, is het wel opvallend. Of niet natuurlijk en heeft het daarmee te maken. Hoe dan ook, ik vind het bizar al die meuk.
pi_218894343
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:27 schreef proud_mami het volgende:
Omg, die minivlog van Ellen (terugnaardeliefde). Ten eerste lijkt me het nogal snel als je na een week al over je twin flame heen bent maar die beelden dat ze staat te dansen/‘sporten’ met d’r derriére zo pontificaal in your face vind ik ook nogal bijzonder 🤦🏼♀
Ik kan mij niet herinneren dat ze echt de term Pots toen heeft gebruikt. Ze heeft het verder ook niet over de adviezen die je ervoor krijgt. Alleen die elektrolyten die noemt ze wel eens.
pi_218894357
Oh die zooi bij milou. Jezus. 🤪 Ik ben echt team ontspullen. Die hebben toch ook alles wat er bestaat
pi_218894362
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die diagnose heeft ze wel gebruikt hoor. Ik weet niet meer precies wanneer. Volgens mij was het rond die tijd dat ze de waardes op haar horloge steeds liet zien en haar hartslag niet boven een bepaald aantal slagen p/m mocht komen.
Ze heeft het een keer in een hashtag gebruikt. Ik was toen razend, want ik heb betreffende diagnose wel echt en dat is niet om mee te spotten. Deze diagnose heeft zij ZEKER niet, want dan klopt er echt niets meer van wat zij doet en bovendien kun je het ook niet zomaar beweren en moet de diagnose echt gesteld worden na grondig onderzoek en kan je deze dus niet faken itt LC.

Zij heeft na de intake en onderzoeken bij de vermoeidheidskliniek zelf gezegd dat ze die diagnose niet heeft.
Heb dat toen gescreenshot omdat ik al dacht dat ze dat later ineens wel zou beweren.
pi_218894395
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:40 schreef SophiaLoren het volgende:
Oh die zooi bij milou. Jezus. 🤪 Ik ben echt team ontspullen. Die hebben toch ook alles wat er bestaat
Zij vindt zichzelf ook team ontspullen, alleen steeds als ze dat gedaan heeft begint ze weer met kopen.
pi_218894407
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze heeft het een keer in een hashtag gebruikt. Ik was toen razend, want ik heb betreffende diagnose wel echt en dat is niet om mee te spotten. Deze diagnose heeft zij ZEKER niet, want dan klopt er echt niets meer van wat zij doet en bovendien kun je het ook niet zomaar beweren en moet de diagnose echt gesteld worden na grondig onderzoek en kan je deze dus niet faken itt LC.

Zij heeft na de intake en onderzoeken bij de vermoeidheidskliniek zelf gezegd dat ze die diagnose niet heeft.
Heb dat toen gescreenshot omdat ik al dacht dat ze dat later ineens wel zou beweren.
Ja dit was het inderdaad. Pots is inderdaad iets wat ik bij haar echt niet herken. Ik heb het ook inderdaad..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')