abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218894410
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:40 schreef SophiaLoren het volgende:
Oh die zooi bij milou. Jezus. 🤪 Ik ben echt team ontspullen. Die hebben toch ook alles wat er bestaat
Ze lijkt ook naar een gratis professional organizer te hinten 'ik wilde dat ik met m'n vingers kon knippen en het opgeruimd was' 😜

Ze koopt naast veel meuk en speelgoed en seizoensdingen ook echt elk bijzonder product bij bijv de Lidl, zoals die bapao met Halloween pompoen kleur(stof). Zulke ongezonde rotzooi.
pi_218894417
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij vindt zichzelf ook team ontspullen, alleen steeds als ze dat gedaan heeft begint ze weer met kopen.
Haha ja!
Ze heeft ook boven op de hal dacht ik een kastenwand helemaal vol met dozen met allerlei thema's. Kerst tot Halloween tot Pasen etc etc. Ook bizar veel spullen.
pi_218894475

[ Bericht 100% gewijzigd door Tarantelle op 28-09-2025 18:58:45 ]
pi_218894562
Lieke vm heeft ook veel spullen.
Ik bedoel niet meer weten dat je dezelfde trui een half jaar geleden hebt gekocht/gratis mocht uitzoeken. Dan heb je gewoon te veel meuk.
Geef de helft aan een kledingbank/stichting en maak er een ander blij mee.
En zelf heb je dan meer ruimte.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218894580
Volgt er iemand door_barbara ?
er gaat van haar schijnbaar ook de ronde dat zij zal gaan scheiden maar er blijkt dus iemand op sterven te liggen die haar dierbaar is…
Zo zie je maar er word soms zomaar van alles geroepen
pi_218894633
Die creamy ad van JvP....verschrikkelijk zeg zo in je blote kont op insta...
pi_218894638
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:10 schreef Lolaliedje30 het volgende:
er gaat van haar schijnbaar ook de ronde dat zij zal gaan scheiden maar er blijkt dus iemand op sterven te liggen die haar dierbaar is…
Nee klopt inderdaad. Ik snap alleen niet waarom ze er zo geheimzinnig over deed. Want een tijd terug deelde ze wel geregeld over haar vader die ernstig ziek was. Dus toen ze een tijdje terug aangaf minder online te zijn ivm heftige dingen in haar familie had ik al meteen het idee dat het om haar vader zou gaan.
pi_218894644
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Die foto van Liekevm waar ze het "beter" vindt. Ik zou knettergek worden als mn huis er zo uit zag.
Als je één trui al twee keer koopt omdat je dat niet meer weet, dan denk ik dat we wel kunnen raden hoe chaotisch ze is 🤣
pi_218894658
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:10 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik volg haar niet, maar keek net even. Maar wat een suffe, zogenaamd lollige filmpjes maakt zij.
pi_218894666
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze heeft het een keer in een hashtag gebruikt. Ik was toen razend, want ik heb betreffende diagnose wel echt en dat is niet om mee te spotten. Deze diagnose heeft zij ZEKER niet, want dan klopt er echt niets meer van wat zij doet en bovendien kun je het ook niet zomaar beweren en moet de diagnose echt gesteld worden na grondig onderzoek en kan je deze dus niet faken itt LC.

Zij heeft na de intake en onderzoeken bij de vermoeidheidskliniek zelf gezegd dat ze die diagnose niet heeft.
Heb dat toen gescreenshot omdat ik al dacht dat ze dat later ineens wel zou beweren.
Ah ja, ik weet het weer. Zal ze die # ook wel gebruikt hebben om meer bereik te creëren. Net als de #neurodivergent bij haar kind van 8 mnd. Daar ben ik toen zo boos over geweest.
pi_218894673
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:25 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, maar keek net even. Maar wat een suffe, zogenaamd lollige filmpjes maakt zij.
Zij is verschrikkelijk humorloos met al haar gejatte grappen.
pi_218894755
Zou Milou over een paar dagen weer beginnen met taaktober? Even serieus, hoezo is dit een jaar geleden?!?!
pi_218894772
Debbie is weer vol energie op TT
pi_218894797
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Milou over een paar dagen weer beginnen met taaktober? Even serieus, hoezo is dit een jaar geleden?!?!
Ik vraag me dit ook af! Net als hoe het met de energie challenge van Judith is: zal de verwarming weer tot 1 november uit blijven??
pi_218894818
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is weer vol energie op TT
Lijkt ook een beetje zo omdat ze op tt altijd zo'n beauty filter gebruikt.
pi_218894823
quote:
Kan echt niet wachten om te zien hoe ze weer 1x per jaar haar airfryer, oven, koffiezetapparaat en lichtknopjes schoonmaakt.

Taaktober i’m ready 😍
pi_218894829
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ah ja, ik weet het weer. Zal ze die # ook wel gebruikt hebben om meer bereik te creëren. Net als de #neurodivergent bij haar kind van 8 mnd. Daar ben ik toen zo boos over geweest.
Oja, pffff een kind van 8(!!) maanden een labeltje op plakken voor meer aandacht. Dan ga je niet lekker hoor.
pi_218894846
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
Oja, pffff een kind van 8(!!) maanden een labeltje op plakken voor meer aandacht. Dan ga je niet lekker hoor.
Zij gaat sowieso niet zo lekker.
pi_218894895
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zij is verschrikkelijk humorloos met al haar gejatte grappen.
Ging ook ff kijken, zij is wel eens op mijn fyp voorbij gekomen, maar ik vind haar idd helemaal niet grappig.
Krijg al irritatie als ik haar gezicht zie (ja heel onaardig I know, ik weet ook niet waar t hem in zit, maar kan er gewoon niet naar kijken 😅)
pi_218894899
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze heeft het een keer in een hashtag gebruikt. Ik was toen razend, want ik heb betreffende diagnose wel echt en dat is niet om mee te spotten. Deze diagnose heeft zij ZEKER niet, want dan klopt er echt niets meer van wat zij doet en bovendien kun je het ook niet zomaar beweren en moet de diagnose echt gesteld worden na grondig onderzoek en kan je deze dus niet faken itt LC.

Zij heeft na de intake en onderzoeken bij de vermoeidheidskliniek zelf gezegd dat ze die diagnose niet heeft.
Heb dat toen gescreenshot omdat ik al dacht dat ze dat later ineens wel zou beweren.
Ja, dat was idd met die hashtag. Ik las op een fb groep dat de vermoeidheidskliniek ook standaard dat onderzoekt, dus dat is bij haar uitgesloten (voorlopig).

En die electrolyten zegt ze ook alleen maar te pakken omdat veel anderen dat gebruiken. Mijn internist raadt het zelfs af. Gewoon keukenzout werkt net zo goed of zelfs beter en is stukken goedkoper.
pi_218894916
quote:
Een tijdje terug kondigde ze wel aan dat ze dit weer zou gaan doen. Echt zin in de ranzige beelden
pi_218894965
De kinderen van DBM spreken vloeiend Engels. Sure.
pi_218894971
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ging ook ff kijken, zij is wel eens op mijn fyp voorbij gekomen, maar ik vind haar idd helemaal niet grappig.
Krijg al irritatie als ik haar gezicht zie (ja heel onaardig I know, ik weet ook niet waar t hem in zit, maar kan er gewoon niet naar kijken 😅)
Ik heb dit gevoel zodra ik haar stem hoor, echt meteen irritatie 🤣
pi_218895001
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 19:21 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee klopt inderdaad. Ik snap alleen niet waarom ze er zo geheimzinnig over deed. Want een tijd terug deelde ze wel geregeld over haar vader die ernstig ziek was. Dus toen ze een tijdje terug aangaf minder online te zijn ivm heftige dingen in haar familie had ik al meteen het idee dat het om haar vader zou gaan.
Aha dat is mij niet opgevallen ben de laatste tijd minder online helaas. Maar dat zal dan maar zo om haar vader kunnen gaan ja
pi_218895013
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb dit gevoel zodra ik haar stem hoor, echt meteen irritatie 🤣
Hahaha ik heb ook echt geen idee waarom ik haar volg want meestal kijk ik story’s zonder geluid 😂😂😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')