SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, waar Clouseau in het Vlaams vaak echt goede teksten weet te produceren is dit echt zo ontzettend niksig
Track 11 van het album, net voor Go Westquote:
Dit komt - uit m'n hoofd - uit 1995. Van haar titelloze album. Ze heeft net een live-versie van het nummer op YouTube gezet deze week. Stukje sneller dan deze versie. Niet verkeerd, maar ik hoor 'm toch liever zo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:21 schreef Melting het volgende:
Dit is wel heel anders dan wat ze voorheen zong. Maar klinkt niet slecht.
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn muziekleraar op de middelbare in Geldrop, vertelde met trots dat Nance op een andere school (Asten) bij hem in de klas heeft gezeten.
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn muziekleraar op de middelbare in Geldrop, vertelde met trots dat Nance op een andere school (Asten) bij hem in de klas heeft gezeten.
Hoi Bos.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Elton John?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De jonge zanger Mickey Callisto is voormalig deelnemer aan Britain's Got Talent. Wie hij daar herhaaldelijk nadeed, mogen jullie zelf raden. Los daarvan: wat een fijn nummer!Mickey Callisto - Slave To The Man
Bowie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enigszins in de richting, maar ik heb een ander icoon voor ogen. Eentje die niet meer leeft.
Dan ken je hem alquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dat was een toffe auditie. Ik kijk veel AGT en BGT
Ik wist zijn naam niet meer, maar wel dat hij het in mijn ogen (en vooral oren) een stuk beter doet dan Adamquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Het blokje van de laatste vier nummers is begonnenNa die vorige moest uiteraard Queen volgen:
Queen - You Don't Fool Me
Ik kijk soms nog wel eens Darci Lynn terug. Die buikspreekster (als jong meisje)quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dat was een toffe auditie. Ik kijk veel AGT en BGT
Wie was wel goed ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog wel eens Darci Lynn terug. Die buikspreekster (als jong meisje)
Ja ik ook, ze was fantastisch. Volgens mij treedt ze nog steeds opquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk soms nog wel eens Darci Lynn terug. Die buikspreekster (als jong meisje)
Ja optreden doet ze nog steedsquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze was fantastisch. Volgens mij treedt ze nog steeds op
Weet niet hoe ze nu is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja optreden doet ze nog steeds
... was trouwens het blokjequote:You Don't Fool Me
You Don't Know Me
You Don't Understand Me
You Don't Own Me
Had toen wel een bijzonder kapsel.quote:
Of een slechte electricienquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Had toen wel een bijzonder kapsel.
Toen waren de meeste stopcontacten nog niet geaard in ieder geval.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Get back![]()
Verder wordt het nooit wat met dit bandje
quote:
Ik heb dit vorige week als jouw vervanger ook nog even geprobeerdquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor dus heel veel potentie in, enz...
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dit vorige week als jouw vervanger ook nog even geprobeerdToevallig ook met dit nummer.
De kracht van herhaling, dat gaat vast werken.
Ik heb m'n best gedaan, meer kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:49 schreef livelink het volgende:
Het gaat je niet lukken, @:DJ11. Het lukt Melting ook al nooit.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, meer kan ik niet doen.
John Barry Orchestra. Maar zou kunnen dat Toots ook mee speelt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Toots Thielemans.
En ik speel deze op het orgel ook
De harmonica is Tootsquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
John Barry Orchestra. Maar zou kunnen dat Toots ook mee speelt.
Ik heb het altijd wel heel verwarrend gevonden. Dat je Toots heet en dan mondharmonica gaat spelenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
John Barry Orchestra. Maar zou kunnen dat Toots ook mee speelt.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel heel verwarrend gevonden. Dat je Toots heet en dan mondharmonica gaat spelen
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar ik kan het niet labelen
En dan toch de gevoelige snaar weet te rakenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel heel verwarrend gevonden. Dat je Toots heet en dan mondharmonica gaat spelen
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan toch de gevoelige snaar weet te raken
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben meteen het debiele hoesje van de week te pakken
Afrekening?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit is trouwens momenteel wel schering en inslag. Van de week weer in Sneek
Ja, een mensenleven stelt niks meer voor. Jochies van 15 lopen met geladen wapens rond.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit is trouwens momenteel wel schering en inslag. Van de week weer in Sneek
Ja….quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, een mensenleven stelt niks meer voor. Jochies van 15 lopen met geladen wapens rond.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja….
Nou ja, deze van 12 gaat ook wel lekker![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)moesten-knielen.html
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit heel vaag, maar weet niet van wie het is
Welkom Fogel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Ga weinig tot niet posten, want ik ga mijn vriendin verslaan in een bordspel
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSycho killer Pratende hoofdjes
quote:
Goedenavond, veel S.P.E.L.P.L.E.Z.I.E.R.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, veel S.P.E.L.P.L.E.Z.I.E.R.
Have funquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Ja het bevalt me hier wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Ben je al een beetje gesetteld @:bomenverzameling ?
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het bevalt me hier wel.
ik vind het helemaal alleen zijn, helemaal niet erg
Lekker rustig wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het bevalt me hier wel.
ik vind het helemaal alleen zijn, helemaal niet erg
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Jon and Vangelis I’ll find my way home
Ja en ik heb ook geen last van buren ofzo.quote:
Dat is ook heel fijn…..quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook geen last van buren ofzo.
En de niet bestaande buren, geen last van jou.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook geen last van buren ofzo.
Ik heb ze nog niet aan de deur gehad. Maar ik heb ze wel. Hier zitten 5 appartementen. Er zit ook wel wat aan de andere kant van de muur, maar dat is een andere straat/flatgebouw..quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
En de niet bestaande buren, geen last van jou.
Maar de rest van de bewoners wel aardige lui?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet aan de deur gehad. Maar ik heb ze wel. Hier zitten 5 appartementen. Er zit ook wel wat aan de andere kant van de muur, maar dat is een andere straat/flatgebouw..
Je mag de onze wel hebben, kun je ze halverwege verzuipen in het Markermeerquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk is burenverzameling gewoon een moeilijk woord voor woonwijk
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag het ook op afstand?
Het is anders zo'n eind rijden.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag de onze wel hebben, kun je ze halverwege verzuipen in het Markermeer
Ze hebben echt geweldige muziek gemaaktquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Fijn nummer. Eigenlijk moet ik het hele oeuvre van deze band nog eens goed doorspitten.
Heb deze band wel eens vaker gedraaid.quote:
Ferrariquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb deze band wel eens vaker gedraaid.
Zegt mij ook niks. Dit wel, want dat ik heb zelf gespeeld:quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:13 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is blijkbaar een tophit in Nederland geweest? Zegt mij niets.
Of bedoelen ze het plaatsje Holland in de USA?
Je bent toen toch wel even van je kruk opgestaan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt mij ook niks. Dit wel, want dat ik heb zelf gespeeld:
Elton John - I'm Still Standing
Geen idee. Ik woon hier alleen en heb nog niemand anders echt gesprokenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de rest van de bewoners wel aardige lui?
Ik kende het nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:13 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is blijkbaar een tophit in Nederland geweest? Zegt mij niets.
Of bedoelen ze het plaatsje Holland in de USA?
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pink FLoyd - See EMily Play
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben het orgeltje van the Doors geleend en de clavecimbel van the Stranglers
Ik heb nog nooit zittend opgetreden - en dat hoop ik zo te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent toen toch wel even van je kruk opgestaan?
[ afbeelding ]
Intro deed me wat denken aan Sunshine Reggaequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Geweldige percussie in dit nummer
Bij dit nummer duurt het altijd even voor het kwartje valt bij mequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Intro deed me wat denken aan Sunshine Reggae
Dat hoor ik niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Deze stem doet me aan Toon Hermans denken
Altijd die kwartjes die vallenquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij dit nummer duurt het altijd even voor het kwartje valt bij me
quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je weet dat dit een hele zielige film is voor jouw doelgroep?
Die stomme dingen staan altijd op hun kantquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja...... nooit eens een dubbeltje.
Nee hoor. Niet als ze gevallen zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stomme dingen staan altijd op hun kant
Dat doen dubbeltjes niet…quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet als ze gevallen zijn.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijgt wel een hele andere lading zo vlak na Bright Eyes
Stevie wonderquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Blowing In The Wind, maar dit klinkt niet als Bob Dylan...
Goedenavond, Shii
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, Shii
Geen wonder dat je nooit op bezoek komt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat moet ik trouwens wel 3 keer zeggen voor ik bij jou ben…
Goedenavond DJ11.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, Shii
Dat is wel even geleden ja……quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nooit op bezoek komt.
Kleine 4 jaar jaar alweer.quote:
Geen punt hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedenavond DJ11.Ik kon helaas niet eerder aansluiten dan nu.
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kleine 4 jaar jaar alweer.
Toen kwam je met onze Godmother.
Maar het is helemaal geen zomer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de Andre van Duin versie mooier
Het is Na na na na na na zomerquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen zomer.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Livin' Thing
Dorp verderop heeft een kennis van me een ijssalon. Hij gaat er mee stoppen. Morgen laatste dag open, dus ga ik nog even genieten van de nazomer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is Na na na na na na zomer
Helemaal stoppen, of gewoon voor dit seizoen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dorp verderop heeft een kennis van me een ijssalon. Hij gaat er mee stoppen. Morgen laatste dag open, dus ga ik nog even genieten van de nazomer.
Als je stopt met een ijssalon dan is het uitnodigen van iemand die Melting heet, ook wel een mooi slotakkoord.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dorp verderop heeft een kennis van me een ijssalon. Hij gaat er mee stoppen. Morgen laatste dag open, dus ga ik nog even genieten van de nazomer.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je stopt met een ijssalon dan is het uitnodigen van iemand die Melting heet, ook wel een mooi slotakkoord.
Helemaal stoppen. Hij gaat zijn oude vak weer oppakken. Maar dan met speciaal brood. Bij was bakker, nu gaat hij bijzonder brood bakken. Geen idee meer wat voor brood.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal stoppen, of gewoon voor dit seizoen?
Daar waar wij naar het strand gaan hebben we ook een hele fijne ijssalon.
Daar gaan we dan altijd wel even langs.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je stopt met een ijssalon dan is het uitnodigen van iemand die Melting heet, ook wel een mooi slotakkoord.
Hij wilde bij de club 27 horen, maar heeft zich gewoon 10 jaar vergist.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow hij, heeft wel een paar grote hits gehad.
Slechts 37 geworden
Best wel tragisch.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow hij, heeft wel een paar grote hits gehad.
Slechts 37 geworden
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Melting heeft de muziek al aangepast hoor ik
De Gibbs hebben heel wat meer hits geschreven dan ABBA uiteindelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dat dit lied ook wel wat ABBA-Vibes heeft![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik werd er even uitgegooid.Maar kan weer luisteren.
Super-alert, die DJquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Melting heeft de muziek al aangepast hoor ik
Dat is nog niet zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brabantse Betrokkenheid
Het klinkt bijna als een nieuwe politieke partij
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms hoor je nieuwe dingen…
CODO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool, ik ga eens kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:14 schreef livelink het volgende:
Ben net terug van The Pink Floyd Project. Ook voor niet super Pink Floyd-liefhebbers (zoals ik) is het echt wel een enorme ervaring. Het is echt meer dan een show. De moeite waard https://pinkfloydproject.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |