SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, waar Clouseau in het Vlaams vaak echt goede teksten weet te produceren is dit echt zo ontzettend niksig
Track 11 van het album, net voor Go Westquote:
Dit komt - uit m'n hoofd - uit 1995. Van haar titelloze album. Ze heeft net een live-versie van het nummer op YouTube gezet deze week. Stukje sneller dan deze versie. Niet verkeerd, maar ik hoor 'm toch liever zo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:21 schreef Melting het volgende:
Dit is wel heel anders dan wat ze voorheen zong. Maar klinkt niet slecht.
Goedenavondquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn muziekleraar op de middelbare in Geldrop, vertelde met trots dat Nance op een andere school (Asten) bij hem in de klas heeft gezeten.
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn muziekleraar op de middelbare in Geldrop, vertelde met trots dat Nance op een andere school (Asten) bij hem in de klas heeft gezeten.
Hoi Bos.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Elton John?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
De jonge zanger Mickey Callisto is voormalig deelnemer aan Britain's Got Talent. Wie hij daar herhaaldelijk nadeed, mogen jullie zelf raden. Los daarvan: wat een fijn nummer!Mickey Callisto - Slave To The Man
Bowie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Enigszins in de richting, maar ik heb een ander icoon voor ogen. Eentje die niet meer leeft.
Dan ken je hem alquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dat was een toffe auditie. Ik kijk veel AGT en BGT
Ik wist zijn naam niet meer, maar wel dat hij het in mijn ogen (en vooral oren) een stuk beter doet dan Adamquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Het blokje van de laatste vier nummers is begonnenNa die vorige moest uiteraard Queen volgen:
Queen - You Don't Fool Me
Ik kijk soms nog wel eens Darci Lynn terug. Die buikspreekster (als jong meisje)quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dat was een toffe auditie. Ik kijk veel AGT en BGT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |