SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen dank maatquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Nu heb ik weer een ander melodie in mijn hoofd![]()
Ik heb dus net ontdekt wat er gebeurt als je je bolkcode op bancontact.nl invoert.
Je wordt dan zonder kennisgeving zomaar doorgeleid naar justink-imperium.com
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zelf jam maken is leuk, vooral als je het fruit zelf geplukt hebt van een of andere native plant in het bos. Ik pas wel op het het niet giftig isquote:![]()
![]()
Ah thxquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
De serie heet WayWard op Netflix![]()
![]()
Keihard spacen van je jam op werkquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelf jam maken is leuk, vooral als je het fruit zelf geplukt hebt van een of andere native plant in het bos. Ik pas wel op het het niet giftig is
Dat zou erg zijn'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Pump up the jam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ja idd giftig leg je opeens het loodje nee pas maar opsommige dingen zijn het niet waard
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je komt nog wel eens een soort moerbei plant/boom tegen in het wild (mulberry). Fruit lijkt op een soort lange braam en is prima te eten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of ja idd giftig leg je opeens het loodje nee pas maar opsommige dingen zijn het niet waard
![]()
Oh lekker!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt nog wel eens een soort moerbei plant/boom tegen in het wild (mulberry). Fruit lijkt op een soort lange braam en is prima te eten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn vriend wil ook bramenstruikje hebben maar ik denk zo schat hoe dan, geen tuin. Maar hij mag het gewoon proberen
Nu gaan mijn tomatenplanten heel goed dus misschien wel oogst in de winter
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk lust veel fruit,maar bramen en blauwe bessen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lust veel fruit,maar bramen en blauwe bessen nietniet jammer voor jou dan toch
Meikever gonna meikeverquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier is alleen plaats voor de bolktorquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.![]()
Leuk feitje. Dus als je hem in de tuin hebt kan je een lekkere salade ermee maken of zo ietsquote:
Als je een balkon hebt, dan kun je het proberen in een grote pot. Niet geschoten is altijd mis. Krijg je voldoende zon op je balkon?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn vriend wil ook bramenstruikje hebben maar ik denk zo schat hoe dan, geen tuin. Maar hij mag het gewoon proberen![]()
Het is dat we een overvloed aan planten al hebben balkon is helemaal volgebouwd met paar kiwiplanten, meloen en tomaat. Dus we maken wel plek ergens voor plant. Nr teveelquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een balkon hebt, dan kun je het proberen in een grote pot. Niet geschoten is altijd mis. Krijg je voldoende zon op je balkon?haha
En heb kutlicht op het balkon nouja niet perfect voor alles want de zon komt op en na 11 uur ochtends geen zon meer daar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
In Enschede zag ik vaak een vliegend hert. Behalve als het jachtseizoen wasquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.![]()
Engelen getal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
18:18:
Weet dat jij, net als ieder ander, recht hebt op het ontvangen van steun en voorspoed. Sta open voor ontvangen en concentreer je alleen maar op je wensen.
8: Financiėle overvloed komt nu op je pad .Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Greenday - Basket CaseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kun je gewoon wildplukken daarquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
kree heeft vast wel een stekje voor haar![]()
![]()
Ik ben op 18e jarigquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
18:18:
Weet dat jij, net als ieder ander, recht hebt op het ontvangen van steun en voorspoed. Sta open voor ontvangen en concentreer je alleen maar op je wensen.
8: Financiėle overvloed komt nu op je pad .Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron dat er om 19:00 uur weer een bazenuitzending begint op Radio 49
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Er is inderdaad aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer levenquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou maar niet ophouden met die verslaving.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Finkers?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is inderdaad aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven![]()
![]()
Was een meme die ik ooit op mijn verjaardag van iemand kreegquote:Maar Finkers zal het vast ook wel eens hebben gezegd, het is gewoon een waarheid als een
![]()
![]()
Gek genoeg bleek dat alleen niet te gelden voor mensen die op 29 februari jarig zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is inderdaad aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer levenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Als je zo doorgaat ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ben ik nog lang niet jarig![]()
* Homijn gaat nu Radio 49 luisteren
Tot laterMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Vandaag ff boompjes gekeken met Mini-ToT.
Dit scheutje is volgens zeer voorzichtige schattingen 475 jaar oud, maar het kan (in het andere uiterste) ook 525 jaar zijn.![]()
Ook bomen geknuffeld?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
Vandaag ff boompjes gekeken met Mini-ToT.
[ afbeelding ]
Dit scheutje is volgens zeer voorzichtige schattingen 475 jaar oud, maar het kan (in het andere uiterste) ook 525 jaar zijn.Uw ADH vitamine Worst
Dat niet nee!quote:
Maar deze kon wel een knuffel gebruiken tegen de pijn!
Dat hek er omheen schijnt er trouwens pas sinds kort te staan.![]()
Dat is een goede tipquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele bol doormidden snijden, want een halve bol gaat sneller en is makkelijker uit te knijpen. In de oven op 175 Celsius en na een half uurtje even voelen.
Je kunt ook alle teentjes uit de bol halen (maar velletje eraan laten) en los in de oven doen. Dan na 15 minuten even voelen. Het is iets meer werk, maar je kunt vaak het velletje zo los halen.
Dat ga ik bindnkort gebruiken♡♡♡♡![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je hebt kree toch niet nodig voor een leuke zaterdagavond man3quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een dode bende hier komop het is zaterdagavond
@:Kree waar ben je?![]()
Even een beetje reuring kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt kree toch niet nodig voor een leuke zaterdagavond man3![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een dode bende hier komop het is zaterdagavond
@:Kree waar ben je?
"Thou hathts summoned me, puny mortal?!?"![]()
Chtuluquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Thou hathts summoned me, puny mortal?!?"![]()
Echt he gewoon zelf beetje herrie schoppenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt kree toch niet nodig voor een leuke zaterdagavond man3Uw ADH vitamine Worst
Qft.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt kree toch niet nodig voor een leuke zaterdagavond man3Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kan leukere dingen bedenkenquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Even een beetje reuring kan geen kwaad![]()
Die heeft vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nee hij is gebannedquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je nachtrust![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De vorige keer liep je nog keihard te schelden toen weer een op z'n kree's bezig was, dus tja...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Zoner hem zitten we hier alleen maar "bolk" en smileys te posten!
![]()
Meh, hij was racistisch bezig, that's all.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
De vorige keer liep je nog keihard te schelden toen weer een op z'n kree's bezig was, dus tja...Kan de beste overkomen.
![]()
Dat was gister...bedoelde vorige keerquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, hij was racistisch bezig, that's all.Kan de beste overkomen.
![]()
En idd, doen we allemaal![]()
![]()
Hij zal het goed bedoelen...quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind Kree wel lachen. Er zit geen kwaad in die man.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was gister...bedoelde vorige keer![]()
En idd, doen we allemaalHet is gewoon een bokkenlul soms!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjesquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Karel na zijn transitie. Nu heet ze Karla.![]()
Altijd en dan te eng vinden en niet meer kijkenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd en dan te eng vinden en niet meer kijken![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd en dan te eng vinden en niet meer kijken♡♡♡♡![]()
Ik voelde ook spanning, maar dat was mijn oude broek die ik niet meer pastteUw ADH vitamine Worst
Ook wel engquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voelde ook spanning, maar dat was mijn oude broek die ik niet meer pastte![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja enge Hose zeiden de Duitsers![]()
![]()
Ik verveel me, en ik heb nog geen slaap, maar ik wil wel op tijd slapen vanwege [Z]aan de Wandel morgen. Moet om half tien bij het zwembad zijn. (is @Rob ook heel blij mee, die wil in het weekend nooit iets voor 12:00 uur ondernemen, want weekend.)Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom krijgt Amy een rode kaart ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De kaart der liefdequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom krijgt Amy een rode kaart ?![]()
![]()
![]()
Love is al aroundquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom krijgt Amy een rode kaart ?Ja, rood is toch ook de kleur van de liefde?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Daarom jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, rood is toch ook de kleur van de liefde?![]()
![]()
![]()
AMYquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, rood is toch ook de kleur van de liefde?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heer Versquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom krijgt Amy een rode kaart ?
JUSSIEquote:
Ugh. Ik heb bij de airborne nog bewezen dat ik met gemak 20 km weg kan tikken, waarom ben ik dan zo zenuwachtig voor morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heer MT6.quote:![]()
Fijne avond gewenst, ik moet nog even naar de winkel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:57 schreef DJMO het volgende:
Ugh. Ik heb bij de airborne nog bewezen dat ik met gemak 20 km weg kan tikken, waarom ben ik dan zo zenuwachtig voor morgen?Succes morgen! Je kan het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem een warme bal gehakt met jus voor me mee als je wil.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6.![]()
Fijne avond gewenst, ik moet nog even naar de winkel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier is de Jus alquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neem een warme bal gehakt met jus voor me mee als je wil.![]()
![]()
quote:
Ik geloof alleen dat ik voor jouw ballen pasquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat ik voor jouw ballen pas![]()
![]()
Ugh. Ik heb bij de airborne nog bewezen dat ik met gemak 20 km weg kan tikken, waarom ben ik dan zo zenuwachtig voor morgen?Succes morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neem een warme bal gehakt met jus voor me mee als je wil.
Jij ook een fijne avond!quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6.![]()
Fijne avond gewenst, ik moet nog even naar de winkel.
Die winkel is nog laat open!Cause there is always a wrong to your right 🎶
ff een miljoen DM's lezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zal een supermarkt zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond!
Die winkel is nog laat open!![]()
![]()
Ik weet pas wat ik mis als het er niet meer isquote:
De mijne zijn er nogquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet pas wat ik mis als het er niet meer is![]()
![]()
Ja lekker!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Daarom mis ik ze ook nietquote:
Maar vooral mannen hebben daar last vanquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet pas wat ik mis als het er niet meer is
Bekijk deze YouTube-videoCause there is always a wrong to your right 🎶
Als wie er niet meer is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een dijk van een nummer!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar vooral mannen hebben daar last van
Bekijk deze YouTube-video![]()
wie is zij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb een biertje met Huub gedronken!quote:
#TrueStoryIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stapel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een biertje met Huub gedronken!
#TrueStory![]()
![]()
Van der Lubbequote:
Oh ok, dat had ik even gemist dat het daarover gingquote:
En ook Abraxas?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja zeg maar als je ze mistquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ok, dat had ik even gemist dat het daarover ging![]()
![]()
Jeroen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Party Animals
Dat waren wel pioniers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan?quote:
Maar is nog niet aan de orde, ik heb nu een lekkere kaneelstok
Dan krijg je de groetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan?
Maar is nog niet aan de orde, ik heb nu een lekkere kaneelstok![]()
Ook lekker![]()
![]()
"Het leven is als een pijpkaneel" is een uitdrukking die betekent dat iedereen in het leven zijn deel van plezier en verdriet krijgt, en dat niemand de moeilijkheden ervan kan ontlopen. De uitdrukking vergelijkt het leven met een pijp kaneel waar iedereen aan zuigt om de smaak te ervaren, en waarbij iedereen zijn deel krijgt, of soms niet veel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan?
Maar is nog niet aan de orde, ik heb nu een lekkere kaneelstok“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las groenten. Dat zou wel gezond zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan krijg je de groeten![]()
Ook lekker
Ik heb de hele kaneelstok in mn eentje opgegetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Het leven is als een pijpkaneel" is een uitdrukking die betekent dat iedereen in het leven zijn deel van plezier en verdriet krijgt, en dat niemand de moeilijkheden ervan kan ontlopen. De uitdrukking vergelijkt het leven met een pijp kaneel waar iedereen aan zuigt om de smaak te ervaren, en waarbij iedereen zijn deel krijgt, of soms niet veel.
Ja van Hak!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las groenten. Dat zou wel gezond zijn![]()
![]()
Je moet ook alleen zuigenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de hele kaneelstok in mn eentje opgegeten![]()
![]()
dat is altijd kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:27 schreef DJMO het volgende:
Ik verveel me, en ik heb nog geen slaap, maar ik wil wel op tijd slapen vanwege [Z]aan de Wandel morgen. Moet om half tien bij het zwembad zijn. (is @:Rob ook heel blij mee, die wil in het weekend nooit iets voor 12:00 uur ondernemen, want weekend.)
voor jullie allebei
nog een puzzeltje oplossen?![]()
Een goede Hak en dan mis jij je ballen ookquote:
Stokslobberen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een zachte, die kauwen zo makkelijk wegquote:
Ugh. Ik heb bij de airborne nog bewezen dat ik met gemak 20 km weg kan tikken, waarom ben ik dan zo zenuwachtig voor morgen?virtueel staan wij er allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.go DJMO
![]()
![]()
Zeg, doe jij eens rustig lieve damequote:Op zaterdag 27 september 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een goede Hak en dan mis jij je ballen ook![]()
![]()
Stokbolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een zachte stok voor Amy, zal onthoudenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was een zachte, die kauwen zo makkelijk weg![]()
![]()
Sticks in tha house.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: