Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIk lust veel fruit,maar bramen en blauwe bessen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lust veel fruit,maar bramen en blauwe bessen niet
Meikever gonna meikeverquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.
Hier is alleen plaats voor de bolktorquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Ik zag dus net een meikever. Ik heb gezegd dat -ie over 7 maanden pas moet terugkomen.
Leuk feitje. Dus als je hem in de tuin hebt kan je een lekkere salade ermee maken of zo ietsquote:
Als je een balkon hebt, dan kun je het proberen in een grote pot. Niet geschoten is altijd mis. Krijg je voldoende zon op je balkon?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn vriend wil ook bramenstruikje hebben maar ik denk zo schat hoe dan, geen tuin. Maar hij mag het gewoon proberen
Het is dat we een overvloed aan planten al hebben balkon is helemaal volgebouwd met paar kiwiplanten, meloen en tomaat. Dus we maken wel plek ergens voor plant. Nr teveelquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een balkon hebt, dan kun je het proberen in een grote pot. Niet geschoten is altijd mis. Krijg je voldoende zon op je balkon?
In Enschede zag ik vaak een vliegend hert. Behalve als het jachtseizoen wasquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:01 schreef Homijn het volgende:
Engelen getal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |