SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Rij voorzichtig en tot zoquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed ik loop op zaken vooruit.
Ik ga even naar de supermarkten de apotheek. Ik spreek jullie over een uurtje weer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
naja dan nog en denk alweer bedrijfskundig > technisch gaat alweer stappen zijn. maar oke wout omdat ik je ken. als je elektro vragen heb? vraag het me ff enzo. en ben niet arrogant van dat lossen ze wel ff op. dat wil ik je mee geven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er werkt 9000 man daar. Ik heb echt geen idee of ik met mensen in het veld te maken krijg. ik denk het niet eigenlijk.
Mijn taak wordt bedrijfskunde uitdagingen vertalen naar een technische oplossing.
Mijn zoon....
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Jussie
meen dat serieus wat ik zeg trouwens. want vind dat bv wekvoorbereiders alles ineens weten. soms klopt t toms niet. en denk zou zoveel tijd schelen als ze eerst eens met mensen praten die t werk doen. Ik dus bv. naja sla je over dan ligt t stil heDo what you love, love what you do!![]()
Dus ik ben een kantoorpik
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
ja ook niks mis mee, zeg je wel mogguh als iemand langs je loopt in werk.kleding ipv overhemd enzo>quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hee, medekantoorpikquote:
Koffie? uit de koffieautomaat? Lekker, kunnen we halen wanneer we willen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkuh met die pik vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef JustinK het volgende:
Vandaag niet met m'n pik op kantoor
Ja nou thee dan, dat komt er ook uitquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, medekantoorpik
Koffie? uit de koffieautomaat? Lekker, kunnen we halen wanneer we willen.![]()
![]()
Natuurlijk. Wat denk je wel niet van mij?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook niks mis mee, zeg je wel mogguh als iemand langs je loopt in werk.kleding ipv overhemd enzo>
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemutsquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nou thee dan, dat komt er ook uit
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemuts
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik, heb beetje haat hoor tegen kantoor personeel, vind bet niet leuk om er te komen.
echt oeverai zegt iedereen noggyh. op alle locaties,
Kantoor niet want dan denk ik ze voelen zich beter ofzo, terwijl wj her draaiend houden.
mag ook wel beetje respect voor zijn. ook vanuit management en directie.Do what you love, love what you do!![]()
Das een stuk lastiger of nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee vandaag bolkt Justine met dr kutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemuts![]()
![]()
![]()
nou niet van jou, maar ik schets een situatie hoe dat echt gaat ook, zodra op kantoor denken ach tis maar voetvolk een misbaar. ( wat niet zo is btw). maarja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat denk je wel niet van mij?
als jij mogguh zegt en ff praatje maakt dan is het heel veel meer oke al.
maar doen ze best hoor. niet op mijn werk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: