SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Rij voorzichtig en tot zoquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed ik loop op zaken vooruit.
Ik ga even naar de supermarkten de apotheek. Ik spreek jullie over een uurtje weer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
naja dan nog en denk alweer bedrijfskundig > technisch gaat alweer stappen zijn. maar oke wout omdat ik je ken. als je elektro vragen heb? vraag het me ff enzo. en ben niet arrogant van dat lossen ze wel ff op. dat wil ik je mee geven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er werkt 9000 man daar. Ik heb echt geen idee of ik met mensen in het veld te maken krijg. ik denk het niet eigenlijk.
Mijn taak wordt bedrijfskunde uitdagingen vertalen naar een technische oplossing.
Mijn zoon....
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Jussie
meen dat serieus wat ik zeg trouwens. want vind dat bv wekvoorbereiders alles ineens weten. soms klopt t toms niet. en denk zou zoveel tijd schelen als ze eerst eens met mensen praten die t werk doen. Ik dus bv. naja sla je over dan ligt t stil heDo what you love, love what you do!![]()
Dus ik ben een kantoorpik
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
ja ook niks mis mee, zeg je wel mogguh als iemand langs je loopt in werk.kleding ipv overhemd enzo>quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hee, medekantoorpikquote:
Koffie? uit de koffieautomaat? Lekker, kunnen we halen wanneer we willen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkuh met die pik vandaagquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef JustinK het volgende:
Vandaag niet met m'n pik op kantoor
Ja nou thee dan, dat komt er ook uitquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, medekantoorpik
Koffie? uit de koffieautomaat? Lekker, kunnen we halen wanneer we willen.![]()
![]()
Natuurlijk. Wat denk je wel niet van mij?quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook niks mis mee, zeg je wel mogguh als iemand langs je loopt in werk.kleding ipv overhemd enzo>
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemutsquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nou thee dan, dat komt er ook uit
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemuts
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik, heb beetje haat hoor tegen kantoor personeel, vind bet niet leuk om er te komen.
echt oeverai zegt iedereen noggyh. op alle locaties,
Kantoor niet want dan denk ik ze voelen zich beter ofzo, terwijl wj her draaiend houden.
mag ook wel beetje respect voor zijn. ook vanuit management en directie.Do what you love, love what you do!![]()
Das een stuk lastiger of nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee vandaag bolkt Justine met dr kutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jussie de kantoor pik is eigenlijk een theemuts![]()
![]()
![]()
nou niet van jou, maar ik schets een situatie hoe dat echt gaat ook, zodra op kantoor denken ach tis maar voetvolk een misbaar. ( wat niet zo is btw). maarja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat denk je wel niet van mij?
als jij mogguh zegt en ff praatje maakt dan is het heel veel meer oke al.
maar doen ze best hoor. niet op mijn werk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Pas maar op als je een mep geeft dat je niet vacuum gezogen wordtquote:
zou er geld voor moeten vragen deze gouden. tips.
Maargoed omdat jullie in DTS zitten is ie gratis.)
quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op als je een mep geeft dat je niet vacuum gezogen wordt![]()
![]()
uhummmmmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
elektro vraagje. ik schat niet in dat iemand het weet of wel? geen chat GTP gaat hiermee Helpen ben ik bang.Do what you love, love what you do!![]()
Nou vraag maar, misschien weet ik hem welquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:01 schreef kree het volgende:
elektro vraagje. ik schat niet in dat iemand het weet of wel? geen chat GTP gaat hiermee Helpen ben ik bang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertel schat, wat zit jij te denkenquote:
dikke soort trafo achtige. voor een 3 fase motor, blijkbsst kon dat toerental bepalen van motor, ik zag ff niet de logica, het ging sowieso gewoon de bak in want met FO aangepast, maar vroeg het me ff af.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is FO aangepast?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:04 schreef kree het volgende:
dikke soort trafo achtige. voor een 3 fase motor, blijkbsst kon dat toerental bepalen van motor, ik zag ff niet de logica, het ging sowieso gewoon de bak in want met FO aangepast, maar vroeg het me ff af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is een kantoorpik vraag, denk niet dat iemand dat hier weetquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel schat, wat zit jij te denken![]()
Probeer het eens, wie weet zijn er die het wetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja is een kantoorpik vraag, denk niet dat iemand dat hier weet
frequentie omvormer, ben er al achterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de. nieuwe motor. waar ik dus wel bekend mee ben.quote:
Ouwe kast was alleen een soort van W vorm met spoelen er overal om heen en een stappen schakelaar.
aannemer zei dan pikt ie. er ander spanning af. en ja dat kan opa die manier. maar hoe de hel was je toerental aan dan als je nog steeds zelfde draaiveld heb enzo?
ik geen idee dat ding kwam uit het jaar kruik ook. maar was ff benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Nou als het koffiezetapparaat stuk is, kan je die dan gewoon een harde Bolk geven?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het eens, wie weet zijn er die het weten![]()
Je hebt een drie fase motor die door een frequentie regelaar het toerental kan bepalen en het koppeltquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:04 schreef kree het volgende:
dikke soort trafo achtige. voor een 3 fase motor, blijkbsst kon dat toerental bepalen van motor, ik zag ff niet de logica, het ging sowieso gewoon de bak in want met FO aangepast, maar vroeg het me ff af.
Mogelijk wordt er ook nog gebruik gemaakt 'n FOC (dat is een field orientet control)
Je moet het zien als een vector regeling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het werkt nu daar niet van met Frequentie Omvormer. maar oke zal geen nam en noemen.
Maar zeg maar ik was blij dat ik dacht ga ff kijken. want had motor aangesloten in driehoek ipv ster.Do what you love, love what you do!![]()
Ahjaquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een drie fase motor die door een frequentie regelaar het toerental kan bepalen en het koppelt
Mogelijk wordt er ook nog gebruik gemaakt 'n FOC (dat is een field orientet control)
Je moet het zien als een vector regeling.![]()
![]()
Dan was het een standaard kast die een sterdriehoekschakelaar in zich had waarbij het toerental dan geregeld werd door de diverse spoelenquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
de. nieuwe motor. waar ik dus wel bekend mee ben.
Ouwe kast was alleen een soort van W vorm met spoelen er overal om heen en een stappen schakelaar.
aannemer zei dan pikt ie. er ander spanning af. en ja dat kan opa die manier. maar hoe de hel was je toerental aan dan als je nog steeds zelfde draaiveld heb enzo?
ik geen idee dat ding kwam uit het jaar kruik ook. maar was ff benieuwd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan soms helpen, dan zit er iets vast, maar 9 van de 10 keer sla hem wel kapot hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou als het koffiezetapparaat stuk is, kan je die dan gewoon een harde Bolk geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja je snapt er geen reet van ,,, maar he als je oh ja zegt dan klink je iig okequote:![]()
of
![]()
Voorzichtig bolkje danquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan soms helpen, dan zit er iets vast, maar 9 van de 10 keer sla hem wel kapot hoor![]()
Dat kan, maar zorg eerst dat het plaatje niet meer warm is he anders kan je je kantoorpik verbranden en dat is niet fijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
230/400. ster en driehoek. hoe zou je de motor-plaatjes zetten in die motor?
vraag en weet alweer komt van AI. maar iemand die zelf wil denken.
en waarom wil ik ff wetenDo what you love, love what you do!![]()
Ja die fout maak ik maar één keerquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, maar zorg eerst dat het plaatje niet meer warm is he anders kan je je kantoorpik verbranden en dat is niet fijn![]()
btw hoor doe niet hoog. automatisering zit schalen hoger. zonder risico om gefrituurd te worden.Do what you love, love what you do!![]()
Dan heb je pech mijn antwoorden komen niet van AI maar van Henk , hij is ing in elektrotechniek en werktuigbouwkundequote:Op zaterdag 27 september 2025 09:14 schreef kree het volgende:
230/400. ster en driehoek. hoe zou je de motor-plaatjes zetten in die motor?
vraag en weet alweer komt van AI. maar iemand die zelf wil denken.
en waarom wil ik ff wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je de velletjes er bij hebt hangen is ook nietsquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die fout maak ik maar één keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is voor niemand fijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je de velletjes er bij hebt hangen is ook niets![]()
ALs je een opdonder krijgt doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:16 schreef kree het volgende:
btw hoor doe niet hoog. automatisering zit schalen hoger. zonder risico om gefrituurd te worden.
Nee, dat zeker niet maar voor de kantoorpik pijnlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das geen pretje hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet maar voor de kantoorpik pijnlijk.![]()
Nee, het lachen vergaat je dan wel op dat momentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja of de fuck van mij dus want ik weert t wel. en niet alle clowns die cursusje zelfde hslen>]]]ae[quote]quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je pech mijn antwoorden komen niet van AI maar van Henk , hij is ing in elektrotechniek en werktuigbouwkunde[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2745122/1/100#p2intern. ga al kruisje slaan als h1un storing diensten allee n lopen.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het lachen vergaat je dan wel op dat moment-->
![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 27 september 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja of de fuck van mij dus want ik weert t wel. en niet alle clowns die cursusje zelfde hslen>]]]aeWIllie wartaal ben je ook somsquote:[ afbeelding ] [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2745122/1/100#p2intern. ga al kruisje slaan als h1un storing diensten allee n lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet dat ik zeur he. en zou zo veel makkelijker kunnen. maarja ik sta beetje achter me vak.Do what you love, love what you do!![]()
Love is in the airWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KWquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
Soh dat was dat. Ben weer tevree.
Nu een kopje dampende koffie![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel goed. Geen oog dichtgedaan vannacht maar dat ga ik deze avond goed maken.quote:
En hoe is het met jou?![]()
Oh dat is minder. Nog door de medicatie?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed. Geen oog dichtgedaan vannacht maar dat ga ik deze avond goed maken.
En hoe is het met jou?
Ja hier gaat ie goed hoor![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja maar dat is allemaal geregeld nu gelukkig. Vanmiddag even een powernapje en dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is minder. Nog door de medicatie?
Ja hier gaat ie goed hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:30 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:30 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ok topquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat is allemaal geregeld nu gelukkig. Vanmiddag even een powernapje en dan komt het helemaal goed.![]()
![]()
Lekker, geniet er van. Heb zelf net ook een bakkie gepaktquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
Soh dat was dat. Ben weer tevree.
Nu een kopje dampende koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij smaakt heerlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van. Heb zelf net ook een bakkie gepakt![]()
![]()
Koffie hoort er bij op de ochtendquote:
Beetje wel, fijn dat het weer kan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie hoort er bij op de ochtend![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]o ja thee voor Jussie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jemig kom er nu achter dat je geen documenten en pdf meer via outlook kan versturen maar dat je dat via een omweg moet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: