SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Zellufquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga er toch maar even kijken....![]()
Smaken die te bizar zijn of te vies doet ie ook moeilijk overquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
Ja het gaat vooral om een post over die gozer die met een pistool een fatbike beroofde en overhoop geknald werd: ik zei dat of de kogel nou in z'n rug, hoofd, buik of balzak kwam: het was volkomen terecht omdat hij een gewapende overval had gepleegd waarna hij het pistool aan de politie toonde en vervolgens probeerde die vuurwapengevaarlijke gek te ontsnappen.
En ik krijg veel Likes op dat Schiphol dat rellende tuig blijkbaar in hun gebouw moet verwelkomen van de rechter, om daar talloze vluchten te ontregelen zodat veel mensen hun vakanties of belangrijke afspraken moeten missen en Schiphol enorme verliezen lijdt.
des al niet te min is het tragisch natuurlijk. dat er zo iemand doodgeschoten is.
Maarja denk toch niet dat dat onwijs aan politie ligt. en tja denk daar maar eens over denk ik dan.
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen zoiets op zak?
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Met zwebelquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
@:ToT daar werd gisteravond een plaatje van gepost
door @:hemarookworst ?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow, echt ff hard nodig!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super![]()
Kun je nu even uitblazen.....
De hele afgelopen week was het heerlijk chill met elkaar, maar vandaag was het volkomen gekte.
Vlak voor het slapen gaan hebben we nog wel samen zitten kijken naar:
Bekijk deze YouTube-video
enz.![]()
![]()
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?
des al niet te min is het tragisch natuurlijk. dat er zo iemand doodgeschoten is.
Maarja denk toch niet dat dat onwijs aan politie ligt. en tja denk daar maar eens over denk ik dan.
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON![]()
Vast wel!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
@:ToT daar werd gisteravond een plaatje van gepost
door @:hemarookworst ?![]()
![]()
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.![]()
Het is in en in triestquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON
Voor de agent
Voor degene die een pistool op zijn hoofd kreeg vanwege een fatbike
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaspistoolquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.
nou ik vind het beleid nog te slapjes hier in NL, en dat weten ze en denken er mee weg te kunnen komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON
En dat is niet die jongen nu he die het met de dood heeft moeten bekopen, maar wss meer iets van organisatie of cultuur die denkt dat dit ok is?
Ik denk iedereen wil dat dat stopt.Do what you love, love what you do!![]()
En voor de nabestaanden van die vuile rat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in en in triest
Voor de agent
Voor degene die een pistool op zijn hoofd kreeg vanwege een fatbike![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Er wordt gebeld, ga maar even kijken.![]()
![]()
over welk beleid heb je het? dat het verboden is om een gaspistool om te bouwen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind het beleid nog te slapjes hier in NL, en dat weten ze en denken er mee weg te kunnen komen.
En dat is niet die jongen nu he die het met de dood heeft moeten bekopen, maar wss meer iets van organisatie of cultuur die denkt dat dit ok is?
Ik denk iedereen wil dat dat stopt.![]()
Ehh die jongen is uit huis geplaatstquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En voor de nabestaanden van die vuile rat ook natuurlijk.
Mama denkt er nu een slaatje uit te slaan
Door de politie aan te klagen
Ik vind er wat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
Beleid dat er geen doodstraf is denk ik.
Ja nee, liever niet.![]()
Ah, helder!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehh die jongen is uit huis geplaatst
Ik vind er wat van
"FLIKKER OP, KUTJONG!"
Oh, hij is dood? "BOEHOEHOE! Ik mis hem zo!!! Geef me geld!!!"![]()
een voorzichtig plusje van mij .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
Beleid dat er geen doodstraf is denk ik.![]()
jaja nou ja gewoon een wapen. en oke als je dan de politie bedreigd en niet zeg maar dat ding neer gooit?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.
en dat in de rug geschoten werd ook alweer ontkend. want dat zou wel raar zijn. Maar geloof gewoon niet dat het zo is gebeurt.
ik zie voor me een jongen die niet meer weet welke kant ie moet kiezen. En ja. ik geloof echt dat de politie hier niet voor niks dan gaat schieten/
En hoor je verhalen van schiet hem in zijn been enzo.
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?
Die advocaat vind ik ook alweer eentje die er. nu voor opkomt waar ik twijfels bij heb.
Maar oke onderzoek komt het er wel uit, maar zoals justitie nu zegt is dat hele verhaal van in de rug geschoten niet waar.
Maar we zullen de waarheid zien he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vulde wat in voor kree over slap beleid. Niet dat ik voor de doodstraf ben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
een voorzichtig plusje van mij .....![]()
snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vulde wat in voor kree over slap beleid. Niet dat ik voor de doodstraf ben.![]()
![]()
![]()
![]()
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
over welk beleid heb je het? dat het verboden is om een gaspistool om te bouwen?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehh die jongen is uit huis geplaatst
Ik vind er wat van
De moeder van een geflipt kutwijf in dit filmpje: "Go to jail, and STAY there!!!" toen ze voor de ogen van haar zoontje gearresteerd werd voor het vernielen van een winkel toen ze aangenomen zou worden maar door haar lakse houding alsnog de baan niet kreeg.![]()
Hij is de voormalig advocaat van Jos Brechquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
jaja nou ja gewoon een wapen. en oke als je dan de politie bedreigd en niet zeg maar dat ding neer gooit?
en dat in de rug geschoten werd ook alweer ontkend. want dat zou wel raar zijn. Maar geloof gewoon niet dat het zo is gebeurt.
ik zie voor me een jongen die niet meer weet welke kant ie moet kiezen. En ja. ik geloof echt dat de politie hier niet voor niks dan gaat schieten/
En hoor je verhalen van schiet hem in zijn been enzo.
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?
Die advocaat vind ik ook alweer eentje die er. nu voor opkomt waar ik twijfels bij heb.
Maar oke onderzoek komt het er wel uit, maar zoals justitie nu zegt is dat hele verhaal van in de rug geschoten niet waar.
Maar we zullen de waarheid zien he?
Dat zegt genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat momentquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?![]()
Maar niet in de rug geschotenquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment
Het verhaal blijft vreemdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heel raarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet in de rug geschoten
Het verhaal blijft vreemd![]()
Ik las dat Jos z'n DNA over tientallen meters door de lucht naar de binnenkant van de onderbroek van zijn slachtoffer heen gewaaid zou zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is de voormalig advocaat van Jos Brech
Dat zegt genoeg![]()
ja en dat is gezegd door? trouwens dan nog.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment
zeg niet dat dat schieten oke is door politie.
Maar als je hoort POLITIE STOP en doe dit en dat, dan volg je dat toch op?Do what you love, love what you do!![]()
Maar mensen die dronken achter het stuur stappen, worden te zwaar gestraft?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.![]()
Zul je net zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat Jos z'n DNA over tientallen meters door de lucht naar de binnenkant van de onderbroek van zijn slachtoffer heen gewaaid zou zijn?![]()
wie zegt dat hij een paar uur taakstraf zou hebben gekregen voor een overval? bewapend nog wel ....quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.![]()
Gewapend en al, na het wapen aan de politie getoond te hebben, waarmee hij iemand onder bedreiging met de dood beroofd heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment![]()
Ik las dat hij precies op het moment dat de agent schoot, gevallen zou zijn en daardoor anders geraakt werd dan de bedoeling was?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet in de rug geschoten
Het verhaal blijft vreemd![]()
Dat zie je letterlijk in het filmpjequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat is gezegd door? trouwens dan nog.
zeg niet dat dat schieten oke is door politie.
Maar als je hoort POLITIE STOP en doe dit en dat, dan volg je dat toch op?
En eens Ja. Gewoon luisteren naar de cops![]()
en hij was al een paar keer gewaarschuwd om het te laten vallenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewapend en al, na het wapen aan de politie getoond te hebben, waarmee hij iemand onder bedreiging met de dood beroofd heeft.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar mensen die dronken achter het stuur stappen, worden te zwaar gestraft?![]()
![]()
Hij ging over een hekje heen... Kijk anders het filmpjequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat hij precies op het moment dat de agent schoot, gevallen zou zijn en daardoor anders geraakt werd dan de bedoeling was?![]()
Ik sla graag overquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij ging over een hekje heen... Kijk anders het filmpje
hmmms dat zei ik niet, ik zeg wel dat het mss soms krom is in wetgeving.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar mensen die dronken achter het stuur stappen, worden te zwaar gestraft?
Weet je. als je hier op in wil gaan? Ik heb echt gewoon mijn oke straf uitgezeten wat dat aan gaat. was het fout, ja van mij ook.
Maar oke dan denk ik wel eens hoe makkelijk denkt de rest erover wel. Enne ik denk die gozer zodra er politie was en ze zullen echt niet als in USA aan het schieten zijn gegaan op hem?
Ik had zelfs in de meest dronken toestand die ik ooit was, nog gedacht van kies eieren voor me geld en ga op de grond liggen. en laat wapen gaan.
Waarom gebeurde dat hier niet, dat is meer de vraag.Do what you love, love what you do!![]()
omdat hij dacht dat hij nog wel kon komen; die jongen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat zei ik niet, ik zeg wel dat het mss soms krom is in wetgeving.
Weet je. als je hier op in wil gaan? Ik heb echt gewoon mijn oke straf uitgezeten wat dat aan gaat. was het fout, ja van mij ook.
Maar oke dan denk ik wel eens hoe makkelijk denkt de rest erover wel. Enne ik denk die gozer zodra er politie was en ze zullen echt niet als in USA aan het schieten zijn gegaan op hem?
Ik had zelfs in de meest dronken toestand die ik ooit was, nog gedacht van kies eieren voor me geld en ga op de grond liggen. en laat wapen gaan.
Waarom gebeurde dat hier niet, dat is meer de vraag.
hij luisterde niet.
daarom gebeurde dat niet.![]()
Ja beetje dat je net als de oude Grieken naakt aan het joggen bent, en dat er dan plotsklaps een bananenschil op je pad ligt die je niet ziet en vervolgens glij je daar op uit, en voor je het weet belandt je jongeheer geheel pardoes in de vagina van een aldaar geheel nakend zonnebadende jongedame.quote:![]()
Wie niet luisteren wil...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
en hij was al een paar keer gewaarschuwd om het te laten vallen![]()
Ja heb ik ook een keer gehad...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje dat je net als de oude Grieken naakt aan het joggen bent, en dat er dan plotsklaps een bananenschil op je pad ligt die je niet ziet en vervolgens glij je daar op uit, en voor je het weet belandt je jongeheer geheel pardoes in de vagina van een aldaar geheel nakend zonnebadende jongedame.![]()
![]()
Je bent er voor de bak in gedraaid???quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat zei ik niet, ik zeg wel dat het mss soms krom is in wetgeving.
Waarom gebeurde dat hier niet, dat is meer de vraag.
Het verhaal wordt steeds extremer!![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van zulke beelden
Zag deze toevallig, maar was verder weinig shocking te zien![]()
omdat naïef en beïnvloed door "vrienden" die allang al dik in illegale handel zaten enzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
omdat hij dacht dat hij nog wel kon komen; die jongen.
hij luisterde niet.
daarom gebeurde dat niet.
Dat is het waarom, en dat kost die jongen zijn leven, tis soort van "gang" ding.
en totaal on Hollands en helemaal al niet te vergelijken met wat ik had btw.
maar snap dat het aangehaald wordt hoor daar niet van,Do what you love, love what you do!![]()
Of hij raakte in paniek en dacht hij nog wel kon ontsnappen. Kinderen van 15 denken anders dan volwassenen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
omdat hij dacht dat hij nog wel kon komen; die jongen.
hij luisterde niet.
daarom gebeurde dat niet.![]()
Is ook weer zoquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Of hij raakte in paniek en dacht hij nog wel kon ontsnappen. Kinderen van 15 denken anders dan volwassenen.![]()
ja hij dacht dat hij nog weg kon komen. wel of niet in paniek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Of hij raakte in paniek en dacht hij nog wel kon ontsnappen. Kinderen van 15 denken anders dan volwassenen.![]()
Ik heb die halsslagaderlijke bloeding van Charlie Kirk vanuit diverse camera-hoeken gezien.....ik hoef voorlopig niet veel meer dood te zien.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van zulke beelden![]()
![]()
Je maakt er een eigen verhaal bijquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat naïef en beïnvloed door "vrienden" die allang al dik in illegale handel zaten enzo.
Dat is het waarom, en dat kost die jongen zijn leven, tis soort van "gang" ding.
maar snap dat het aangehaald wordt hoor daar niet van,
Waarvan je niet weet of het kloptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kan toch? Ik zeg dat meestal welquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja beetje dat je net als de oude Grieken naakt aan het joggen bent, en dat er dan plotsklaps een bananenschil op je pad ligt die je niet ziet en vervolgens glij je daar op uit, en voor je het weet belandt je jongeheer geheel pardoes in de vagina van een aldaar geheel nakend zonnebadende jongedame.![]()
neeeeeh mijn verhaal is precies zoals ik het verteld had.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent er voor de bak in gedraaid???
Het verhaal wordt steeds extremer!
80 uur taakstraf kreeg ik van justitie.
en dat was het minste probleem CBR kost meer geld.
Maar ik heb niks erover gelogen hoor? tis precies het verhaal.
Maar dit is natuurlijk niet het zelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Ik las hier net dat hij al een enkelband had?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
omdat naïef en beïnvloed door "vrienden" die allang al dik in illegale handel zaten enzo.
maar snap dat het aangehaald wordt hoor daar niet van,
En hij was ook niet bepaald oer-Hollands he.![]()
Dan iels dit echt totaal anders... Hoef dat Kirk filmpje niet te zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die halsslagaderlijke bloeding van Charlie Kirk vanuit diverse camera-hoeken gezien.....ik hoef voorlopig niet veel meer dood te zien.![]()
![]()
Waarom zou je daar naar willen kijken?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die halsslagaderlijke bloeding van Charlie Kirk vanuit diverse camera-hoeken gezien.....ik hoef voorlopig niet veel meer dood te zien.![]()
Slaik echt overquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die halsslagaderlijke bloeding van Charlie Kirk vanuit diverse camera-hoeken gezien.....ik hoef voorlopig niet veel meer dood te zien.
Vind het al erg genoeg zonder de beeldenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een gaspistool ombouwen om er echte kogels mee te kunnen schieten, daarmee iemand op straat beroven en je dan een hoedje schrikken als de politie komt?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Of hij raakte in paniek en dacht hij nog wel kon ontsnappen. Kinderen van 15 denken anders dan volwassenen.
Gaat er bij mij niet in.![]()
Die enkelband zal hij ook niet voor niks hebben gekregen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gaspistool ombouwen om er echte kogels mee te kunnen schieten, daarmee iemand op straat beroven en je dan een hoedje schrikken als de politie komt?
Gaat er bij mij niet in.
En zijn broer in de gevangenis ....![]()
Tieners denken vaak niet goed na over de consequenties van hun acties. Dus ja, ik wil dat best geloven.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gaspistool ombouwen om er echte kogels mee te kunnen schieten, daarmee iemand op straat beroven en je dan een hoedje schrikken als de politie komt?
Gaat er bij mij niet in.![]()
dat weet ik niet wat hij had, ik hoor het beetje mee via media.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las hier net dat hij al een enkelband had?
En hij was ook niet bepaald oer-Hollands he.
Maarja het zal niet geert-jan zijn uit Hilversum enzo denk ik alweer op zijn fatbike met gaspistool.
En hoe de verontwaardiging weer publiek he? het is maar hoe het gebracht wordt.
Ik denk dat de politie helemaal in hun recht stond om te schieten.
mijn mening iig. zeg het als je het anders denkt want kanDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb het nieuws op een paar kanalen (met name eentje) gevolgd en dit kwam voorbij in 1 van de filmpjes.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar willen kijken?
Iemand was het aan het analyseren.![]()
Dat is wel weer zo. Zijn bedoelingen waren totaal niet goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
Dan ben je geen kind meer als je je zo gedraagt.![]()
Dan ben je wel een kind, alleen behoorlijk fucked upquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
Dan ben je geen kind meer als je je zo gedraagt.![]()
Och ja nee, dan snap ik heel goed dat hij zich een hoedje geschrokken is van de komst van de politie; het arme schaap!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Die enkelband zal hij ook niet voor niks hebben gekregen.
En zijn broer in de gevangenis ....![]()
![]()
Dan nog, waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws op een paar kanalen (met name eentje) gevolgd en dit kwam voorbij in 1 van de filmpjes.
In Amerika zijn er in da hood genoeg tienertjes die mensen omknallen of overvallen plegen op nachtwinkels of benzinestations. Die zijn helemaal in die shit opgegroeid.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Tieners denken vaak niet goed na over de consequenties van hun acties. Dus ja, ik wil dat best geloven.
En deze arme oer-Hollandse knul zou compleet anders zijn dan dat?![]()
Ben het met @Shii eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kind, alleen behoorlijk fucked up
Dan ben je geen kind meer
Die gedachten zijn niet passend voor een kind
Iemand onder bedreiging van een zelfgebouwd vuurwapen afhandig maken van een fatbikeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En, was Tyler Robinson de enige schutter, of hadden George Soros en de deepstate nog meer schutters ingezet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws op een paar kanalen (met name eentje) gevolgd en dit kwam voorbij in 1 van de filmpjes.
Ik snap heel goed dat een kind gevormd en beïnvloed wordt, maar ergens zijn er toch nog genoeg momenten dat je moreel besef hebt en niet iemand onder bedreiging een fatbike afhandig maakt met een neppistool.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een kind, alleen behoorlijk fucked up![]()
Volgens zijn moeder was het echt een lieve jongen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gedachten zijn sowieso niet passend voor een mensquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben het met @:Shii eens
Dan ben je geen kind meer
Die gedachten zijn niet passend voor een kind
Iemand onder bedreiging van een zelfgebouwd vuurwapen afhandig maken van een fatbike![]()
blijkbaar niet .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat een kind gevormd en beïnvloed wordt, maar ergens zijn er toch nog genoeg momenten dat je moreel besef hebt en niet iemand onder bedreiging een fatbike afhandig maakt met een neppistool.
en Marian (zijn pleegmoeder) is het ook niet gelukt helaas ....![]()
Ja maar dat geldt in principe voor iedereenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat een kind gevormd en beïnvloed wordt, maar ergens zijn er toch nog genoeg momenten dat je moreel besef hebt en niet iemand onder bedreiging een fatbike afhandig maakt met een neppistool.![]()
Mensen zijn best moordlustiger met een foute drijfveerquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die gedachten zijn sowieso niet passend voor een mens
weet je wat het kutte is. want leeftijd en is maar kind werd dan aangehaald.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo. Zijn bedoelingen waren totaal niet goed.
Het is ook een kind nog wel. Alleen wss door ouders niet goed opgevoed en in aanraking gekomen met snelle geld en jongens (de eigenlijke criminelen die ze aan moeten pakken) blijven buiten beeld.
Zo'n gozer he, is gebruikt door een "gang". en is totaal USA toestanden wat ze daar al jaren hebben.
En ja oke geluisterd naar zijn "meerderen" in de gang die buiten schot blijven he.
Van doe dit of dat, hun geven er niet om. hun blijven buiten beeld. wmb moeten ze dit oprollen, want geloof echt niet dat een kind, naja 17 van zichzelf slecht is, t komt door de omgeving waar ie mee te maken heeft gehad.
maarja ik vind ook niet dat je politie nu een schuld moet geven? geloof. niet dat ze zomaar schieten nl.Do what you love, love what you do!![]()
Niet het hele filmpje ging daar over.quote:
Er zijn een paar Youtubers die alle ontwikkelingen tot op de voet volgen, en het lijkt er meer en meer op dat deze knul die opgepakt is, niet de echte dader is.
Er wordt veel te veel informatie achterwege gehouden, zijn taalgebruik in die appjes (en de lengte daarvan en het ontbreken van de tijdens waarop ze verzonden zijn) slaan nergens op en zo zijn er nog veel, veel meer vreemde dingen.![]()
Niet nodig zo sarcastisch te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En, was Tyler Robinson de enige schutter, of hadden George Soros en de deepstate nog meer schutters ingezet?![]()
Ja klopt, maar we hadden het over dat ie nog een kind zou zijn toch? Geldt voor zowel een kind als volwassene als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt in principe voor iedereen![]()
Niks neps aan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat een kind gevormd en beïnvloed wordt, maar ergens zijn er toch nog genoeg momenten dat je moreel besef hebt en niet iemand onder bedreiging een fatbike afhandig maakt met een neppistool.![]()
En daar heb je ook weer excessen in. En dat is dit ook voor een kind iddquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen zijn best moordlustiger met een foute drijfveer![]()
soms denk ik echt eigenlijk he? wil dat nieuws niet eens meer weten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk al vele jaren geen journaal meer.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:16 schreef kree het volgende:
soms denk ik echt eigenlijk he? wil dat nieuws niet eens meer weten.![]()
Hoevaak zie je geen kindsoldatenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daar heb je ook weer excessen in. En dat is dit ook voor een kind iddThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En die ISIS-jongetjes die gevangen soldaten moeten executeren enzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoevaak zie je geen kindsoldaten![]()
Ik heb na lang aandringen van Rob maar toegegeven aan het verzoek van m'n tante om langs te komen voor haar 80e verjaardag. Is pas over anderhalve maand ofzo, maar ik zie er nu al tegenopIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
naja ik beetje lees of kijk wel. om op de hoogte te blijven, maar eigenlijk denk ik, fuck it laat t maar gaan. De hele wereld is niet in een hele goeie situatie nu nl. ook niet met oorlogen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk al vele jaren geen journaal meer.
maarja wil wel altijd beetje op te hoogte blijven van hoe en wat, zodat ik er nog wat over kan zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Candace Owens is er nogal druk meequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er al diverse "theorieën" dat dit niet het werk van 1 schutter was.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ja voor de wet is ie een kind. En ik ben het eens dat dit niet normaal is voor een kind. Maar we hebben niet voor niets een bepaalde leeftijd gesteld om als volwassenen te worden aangerekend...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we hadden het over dat ie nog een kind zou zijn toch? Geldt voor zowel een kind als volwassene als je dat bedoelt.![]()
Ik heb van alles voorbij zien komen, maar het feit dat er meer rondgekeken wordt naar dingen die niet helemaal lijken te kloppen betekent niet automatisch dat je ze allemaal maar naar [BNW] moet sturen. Ik hou niet van die sarcastische houding, maar uiteraard moet je ook niet helemaal de andere kant door slaan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er al diverse "theorieën" dat dit niet het werk van 1 schutter was.![]()
Ja dat bedenken ze ook niet zelfquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoevaak zie je geen kindsoldaten![]()
walgelijk is het, en dat is ISIS. ik heb wel eens zo filmpje gezien he, en hoe ze dat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En die ISIS-jongetjes die gevangen soldaten moeten executeren enzo.
misselijk van werd ik, dat is terreur gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
En daar ben ik het in de zwaardere gevallen niet mee eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ja voor de wet is ie een kind. En ik ben het eens dat dit niet normaal is voor een kind. Maar we hebben niet voor niets een bepaalde leeftijd gesteld om als volwassenen te worden aangerekend...
Een jongen of meisje die iemand verkracht en hiervoor slechts tot zijn 18de voor gestraft kan worden
ZiekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand met een moordwapen beroven, het moordwapen tonen aan de politie, weigeren de instructies op te volgen en vervolgens als vuurwapengevaarlijke verdachte er vandoor te gaan, dan verdien je gewoon wat hij kreeg, ongeacht de leeftijd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ja voor de wet is ie een kind. En ik ben het eens dat dit niet normaal is voor een kind. Maar we hebben niet voor niets een bepaalde leeftijd gesteld om als volwassenen te worden aangerekend...![]()
Klopt, maar op een moment dat een kind vlucht met een wapen dan zijn er andere afwegingen dan dat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ja voor de wet is ie een kind. En ik ben het eens dat dit niet normaal is voor een kind. Maar we hebben niet voor niets een bepaalde leeftijd gesteld om als volwassenen te worden aangerekend...![]()
Dit idd ja!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar ben ik het in de zwaardere gevallen niet mee eens
Een jongen of meisje die iemand verkracht en hiervoor slechts tot zijn 18de voor gestraft kan worden
Ziek![]()
Ja dat voelt idd nogal scheefquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar ben ik het in de zwaardere gevallen niet mee eens
Ziek![]()
Sowieso vind ik die straffen in Nl in veel gevallen veel te laagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja eens ja? eigenlijk wel, mits t klopt dat ze hem niet in de rug hebben geschoten. maarja dat zegt Justitie nu iig openbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met een moordwapen beroven, het moordwapen tonen aan de politie, weigeren de instructies op te volgen en vervolgens als vuurwapengevaarlijke verdachte er vandoor te gaan, dan verdien je gewoon wat hij kreeg, ongeacht de leeftijd.
dus klopt verhaal advocaat niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door SwJ op 27-09-2025 22:21:07 ]Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar dit is niet de rechtspraak, maar midden in de actie. Dan moet je geen onderscheid maken iddquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand met een moordwapen beroven, het moordwapen tonen aan de politie, weigeren de instructies op te volgen en vervolgens als vuurwapengevaarlijke verdachte er vandoor te gaan, dan verdien je gewoon wat hij kreeg, ongeacht de leeftijd.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja eens ja? eigenlijk wel, mits t klopt dat ze hem niet in de rug hebben geschoten. maarja dat zegt Justitie nu iig openbaar.
dus klopt verhaal advocaat niet.Dat kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of hoe heet ie. ?
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Candace Owens is er nogal druk mee![]()
The fuck bro?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja eens ja? eigenlijk wel, mits t klopt dat ze hem niet in de rug hebben geschoten. maarja dat zegt Justitie nu iig openbaar.
dus klopt verhaal advocaat niet. roetmop of hoe heet ie. ?![]()
Dan is alleen de vraag: shoot to kill als de politie ernstig bedreigd wordt, of ook als iemand weg rent..quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt, maar op een moment dat een kind vlucht met een wapen dan zijn er andere afwegingen dan dat.![]()
ik zeg het niet eens zo om er iets een statement van te maken. maar weet zijn naam ff niet.quote:
Maar al met al. hij verdedigd vaak die mensen die zeg maar niet helemaal van NL origine zijn? is dat eerlijk om te zeggen?
Trouwens vind hem geen slechte advocaat, maar ik weet al als hij erin komt dan weet je alweer welke hoek de verdachte vandaan komt he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowieso vind ik die straffen in Nl in veel gevallen veel te laag![]()
jaja sorry, maar jullie snappen wie ik bedoel, zie ff vorige post.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
In zo'n situatie iemand laten ontsnappen is gewoonweg onacceptabel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag: shoot to kill als de politie ernstig bedreigd wordt, of ook als iemand weg rent..![]()
Die had nooit ver gekomenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
In zo'n situatie iemand laten ontsnappen is gewoonweg onacceptabel.![]()
Dan zoek de naam opquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het niet eens zo om er iets een statement van te maken. maar weet zijn naam ff niet.
Maar al met al. hij verdedigd vaak die mensen die zeg maar niet helemaal van NL origine zijn? is dat eerlijk om te zeggen?
Trouwens vind hem geen slechte advocaat, maar ik weet al als hij erin komt dan weet je alweer welke hoek de verdachte vandaan komt he?
Die je er nu hebt staan is echt niet okThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was een reactie op die analyses van Kirk's aanslag. Ik snap niet waarom je de inslag van die kogel in zijn nek zou moeten laten zien. Voor mij, neigt dat al heel snel naar [BNW]quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb van alles voorbij zien komen, maar het feit dat er meer rondgekeken wordt naar dingen die niet helemaal lijken te kloppen betekent niet automatisch dat je ze allemaal maar naar [BNW] moet sturen. Ik hou niet van die sarcastische houding, maar uiteraard moet je ook niet helemaal de andere kant door slaan.
Als de hoek van inslag belangrijk is, laat dan een computer animatie zien![]()
Dus omdat je niet weet in wat voor context het geanalyseerd is, heb je meteen je mening klaar?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was een reactie op die analyses van Kirk's aanslag. Ik snap niet waarom je de inslag van die kogel in zijn nek zou moeten laten zien. Voor mij, neigt dat al heel snel naar [BNW]
Als de hoek van inslag belangrijk is, laat dan een computer animatie zien![]()
als er iemand met een vuurwapen staat. of lijkend op. dan heeft wmb de politie alle recht om te schieten?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag: shoot to kill als de politie ernstig bedreigd wordt, of ook als iemand weg rent..
En denk sowieso hadden ze dat gevraagd wss, weet niet hoeveel de procedure is administratief. maar denk geen agent wil schieten nl. Dus ok hij volgde geen orders op van politie en deed nog iets en toen heeft de politie geschoten.
En dat is terecht.
Mits hij wegrende trouwens (en dan nog raar met wapen mee). maar geloof niet in de rug geschoten, geen agent zou dat doen.
Maar zal onderzoek wel uitwijzen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat het vooral uitschakelen is, niet kill, maar heb me er niet heel goed in verdiept of dit shoot to kill was.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag: shoot to kill als de politie ernstig bedreigd wordt, of ook als iemand weg rent..
Sowieso loop je altijd op een dunne lijn en moet je in een split second een beslissing nemen als dus iemand met een pistool zwaait. En je kunt het niet gauw goed doen als politie denk ik.![]()
ik kan hem zoeken hoor, maarja hoeveel nut heeft dat, jullie weten wie ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zoek de naam op
Die je er nu hebt staan is echt niet okDo what you love, love what you do!![]()
Zoals jij het verteld, neigt dat voor mij al heel snel naar BNW. Er zijn betere manieren om een aanslag te analyseren dan het laten zien van een doodgeschoten iemandquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omdat je niet weet in wat voor context het geanalyseerd is, heb je meteen je mening klaar?![]()
Ik denk dat er niks mis is met analyseren door derden en dat hoeft niet bnw achtig te zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was een reactie op die analyses van Kirk's aanslag. Ik snap niet waarom je de inslag van die kogel in zijn nek zou moeten laten zien. Voor mij, neigt dat al heel snel naar [BNW]
Als de hoek van inslag belangrijk is, laat dan een computer animatie zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haal wegquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
jaja sorry, maar jullie snappen wie ik bedoel, zie ff vorige post.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7391 / +308 / +139 / 10437 / 11549 / 0.64
2. Dotteke / 1807 / +25 / +110 / 3352 / 4071 / 0.44
3. KillemWieft / 1135 / +42 / +29 / 648 / 976 / 1.16
4. KoningWouter / 903 / +73 / +24 / 1222 / 1553 / 0.58
5. FreshFruit / 869 / +1 / +174 / 927 / 1264 / 0.69
6. kree / 663 / +0 / +4 / 1964 / 2400 / 0.28
7. devzero / 604 / +72 / +6 / 506 / 714 / 0.85
8. hemarookworst / 501 / +36 / +20 / 861 / 1242 / 0.4
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 402 / +59 / +8 / 199 / 364 / 1.1
11. _UserName_ / 376 / +11 / +8 / 400 / 561 / 0.67
12. DJMO / 349 / +21 / +6 / 687 / 960 / 0.36
13. Dr.Mikey / 339 / +40 / +10 / 199 / 331 / 1.02
14. Pinnenmutske / 336 / +13 / +10 / 717 / 973 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 270 / +0 / +1 / 1102 / 1215 / 0.22
17. StevenHyde / 263 / +30 / +6 / 709 / 917 / 0.29
18. ToT / 263 / +0 / +5 / 1681 / 1931 / 0.14
19. gebrokenglas / 263 / +13 / +16 / 1308 / 1693 / 0.16
20. MooieTop6 / 250 / +7 / +8 / 1967 / 2291 / 0.11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Alleen als er echte dreiging is en/of kans op escalatie, dan mag er geschoten wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
als er iemand met een vuurwapen staat. of lijkend op. dan heeft wmb de politie alle recht om te schieten?
En denk sowieso hadden ze dat gevraagd wss, weet niet hoeveel de procedure is administratief. maar denk geen agent wil schieten nl. Dus ok hij volgde geen orders op van politie en deed nog iets en toen heeft de politie geschoten.
En dat is terecht.
Mits hij wegrende trouwens (en dan nog raar met wapen mee). maar geloof niet in de rug geschoten, geen agent zou dat doen.
Maar zal onderzoek wel uitwijzen.![]()
Er is niets mis met analyseren van dingen. Klopt. Maar moet dat zo grafisch gebeuren?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er niks mis is met analyseren door derden en dat hoeft niet bnw achtig te zijn![]()
hmms waarom? eigenlijk. Ik zeg toch echt helemaal niks raars in mijn idee? en oke mss heb ik ongelijk wel. maar ik ga niet zo weghalen? vertel maar en dan hebben we het er even over?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik vertel dat je het weg moet halenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmms waarom? eigenlijk. Ik zeg toch echt helemaal niks raars in mijn idee? en oke mss heb ik ongelijk wel. maar ik ga niet zo weghalen? vertel maar en dan hebben we het er even over?
ik wil ook wel een tr zetten hoor![]()
Je zegt roetmop.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmms waarom? eigenlijk. Ik zeg toch echt helemaal niks raars in mijn idee? en oke mss heb ik ongelijk wel. maar ik ga niet zo weghalen? vertel maar en dan hebben we het er even over?![]()
nouja dat was er blijkbaar? iig volgens justitie?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen als er echte dreiging is en/of kans op escalatie, dan mag er geschoten wordenDo what you love, love what you do!![]()
Grafisch is toch niet per definitie bnw achtigquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is niets mis met analyseren van dingen. Klopt. Maar moet dat zo grafisch gebeuren?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bij wijze van he, gaan we hier nou drama van maken, weet ff zijn naam niet.....quote:
niet zo kinderachtig doen hoor. damn zeg. zijn naam lijkt erop.Do what you love, love what you do!![]()
Heb een beetje fatsoenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van he, gaan we hier nou drama van maken, weet ff zijn naam niet.....
niet zo kinderachtig doen hoor. damn zeg. zijn naam lijkt erop.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet raar. Denk eens even na iemand die gewoon een andere kleurtje heeft noem je roetmop.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmms waarom? eigenlijk. Ik zeg toch echt helemaal niks raars in mijn idee? en oke mss heb ik ongelijk wel. maar ik ga niet zo weghalen? vertel maar en dan hebben we het er even over?
Dat is niet positief op te vatten maar je snapt zelf toch wel dat het racistisch overkomt? Dat dit nog gezegt moet worden is erger.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
mensen noemen ons ook kattukse viswijven etc en noem alle scheldnamen op.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is het ook idd. Ik ga er vanuit dat ze niet zomaar iemand neerknallen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral uitschakelen is, niet kill, maar heb me er niet heel goed in verdiept of dit shoot to kill was.
Sowieso loop je altijd op een dunne lijn en moet je in een split second een beslissing nemen als dus iemand met een pistool zwaait. En je kunt het niet gauw goed doen als politie denk ik.
Het voelt altijd zo raar als de politie zoveel heisa over zich heen krijgt in zo'n geval, terwijl er iemand met een wapen staat te zwaaien en na herhaaldelijk gewaarschuwd te zijn, nog steeds niet luistert.
Neemt niet weg dat de politie juist hoort te handelen, maar dat zal onderzoek uitwijzen.![]()
Ook dat is waar, maarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grafisch is toch niet per definitie bnw achtigklinkt meer sensatie-achtig dan een goede analyse. Kennelijk denkt iedereen hier er anders overquote:halsslagaderlijke bloeding van Charlie Kirk vanuit diverse camera-hoeken gezien![]()
oke sorry, maar weet heb fatsoen voor hem, maar zeg alleen hij neemt het vaak op, of althans mensen zoeken. hem waarvan ik denk die in shady zaken zitten hier. met justitie al.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Denk eens na draai het om als iemand jou zo noemt. Dat is niet ok.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van he, gaan we hier nou drama van maken, weet ff zijn naam niet.....
niet zo kinderachtig doen hoor. damn zeg. zijn naam lijkt erop.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Sorry hoor, maar dje weet absoluut niet naar wat voor kanalen ik kijk en wat voor analyses ze doen. Dit was slechts 1 van de dingen en je weet niet eens waarvoor ze dat hebben geanalyseerd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals jij het verteld, neigt dat voor mij al heel snel naar BNW. Er zijn betere manieren om een aanslag te analyseren dan het laten zien van een doodgeschoten iemand
Maar whatever.![]()
Precies. Niet zomaar alles slikken wat er voorgekauwd wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er niks mis is met analyseren door derden en dat hoeft niet bnw achtig te zijn
Ook niet doordraven de andere kant op, maar alles meteen als BNW afschilderen is ook gewoon achterlijk.![]()
Sensatie is niet bnwquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat is waar, maar
[..]
klinkt meer sensatie-achtig dan een goede analyse. Kennelijk denkt iedereen hier er anders over
Ok, misschien heb ik niet voldoende context erbij en trek ik te snel een conclusiequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dje weet absoluut niet naar wat voor kanalen ik kijk en wat voor analyses ze doen. Dit was slechts 1 van de dingen en je weet niet eens waarvoor ze dat hebben geanalyseerd.
Maar whatever.![]()
boeie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef kree het volgende:
mensen noemen ons ook kattukse viswijven etc en noem alle scheldnamen op.
haal weg!![]()
whah mss ging het wat teveel jah, ik ben er niet zo moeilijk in als het mij genoemd wordt ofzo hoor hier. gewend aan scheldnamen in Katwijk en beetje overdreven.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk eens na draai het om als iemand jou zo noemt. Dat is niet ok.
Maar ik snap. voor de rest moet het ff op de correcte manier, dus sorry daarvoor dat ik dat zei dan.
Maar ik sta nog steeds wel achter wat ik zei over die jongen en hoe dat ging, iig met de info die er nu is, laat dat wel wezen.Do what you love, love what you do!![]()
Een vuurwapengevaarlijke gek die ver vandoor rent met zijn wapen is wel een redelijke escalatie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen als er echte dreiging is en/of kans op escalatie, dan mag er geschoten worden
Wie weet wat hij met dat wapen kan gaan doen om van de politie te kunnen ontsnappen; een automobilist overhoop knallen om zijn wagen te pakken?![]()
Betekent niet dat je hem hier een racistische naam moet gevenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
oke sorry, maar weet heb fatsoen voor hem, maar zeg alleen hij neemt het vaak op, of althans mensen zoeken. hem waarvan ik denk die in shady zaken zitten hier. met justitie al.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nou, wie weet he? Dat jij er blijkbaar gelijk iets BNW-achtigs in ziet dat iemand dat analyseert betekent niet automatisch dat het verkeerd is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is niets mis met analyseren van dingen. Klopt. Maar moet dat zo grafisch gebeuren?![]()
Je gebriukt een zwaar racistische term.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Wil je nog meer weten of is dat genoeg zo?![]()
Ja soms kan je ook gewoon niet alles zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
whah mss ging het wat teveel jah, ik ben er niet zo moeilijk in als het mij genoemd wordt ofzo hoor hier. gewend aan scheldnamen in Katwijk en beetje overdreven.
Maar ik snap. voor de rest moet het ff op de correcte manier, dus sorry daarvoor dat ik dat zei dan.
Maar ik sta nog steeds wel achter wat ik zei over die jongen en hoe dat ging, iig met de info die er nu is, laat dat wel wezen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij heeft zelf ook Googlequote:
Maar kiest ervoor om het te verbasteren naar dit
En
Hoiiii
waar je hebt gelijk, hmms mss is dat onhandig dan van mij, niet eens zo mijn bedoeling want zover dacht ik niet eens. maarja die naam leek erop.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Betekent niet dat je hem hier een racistische naam moet gevenDo what you love, love what you do!![]()
Klinkt meer, klinkt meer...ja er klinkt wel vaker iets als wat anders.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat is waar, maar
[..]
klinkt meer sensatie-achtig dan een goede analyse. Kennelijk denkt iedereen hier er anders over
Gelijk conclusies trekken, pffff....![]()
tis duidelijk en hoop dat ik het genoeg uitgelegd heb waarom, t was helemaal niet racistisch bedoeld van mij ook.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gebriukt een zwaar racistische term.
Wil je nog meer weten of is dat genoeg zo?Do what you love, love what you do!![]()
Fijn dat je het weghaaltquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
tis duidelijk en hoop dat ik het genoeg uitgelegd heb waarom, t was helemaal niet racistisch bedoeld van mij ook.![]()
![]()
anders vraag maar hoor? want dit is niet iets in een regel uit te leggen ik heb er wel mening over nl met dit alles. en dat is niet rasistisch. maar meer realistisch. net als wat ik zeg over AI. net zo erg.Do what you love, love what you do!![]()
Hoiiquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook Google
Maar kiest ervoor om het te verbasteren naar dit
En
Hoiiii![]()
Kachel al aangehad? Vanmorgen maar 18 graden beneden brrrSmile, it's free therapy.![]()
Brandtquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoii![]()
Kachel al aangehad? Vanmorgen maar 18 graden beneden brrr
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:41 schreef kree het volgende:
anders vraag maar hoor? want dit is niet iets in een regel uit te leggen ik heb er wel mening over nl met dit alles. en dat is niet rasistisch. maar meer realistisch. net als wat ik zeg over AI. net zo erg.![]()
Dit is wel vermaak![]()
Smile, it's free therapy.![]()
nee? ik haal niks weg? want dan krijg je incompleet verhaal?quote:
Ik zeg wat ik zei en ik geef ook toe als ik daarna denk na jullie mss is het wat genuanceerder. en dat staat er gewoon en haal helemaal niks weg hier.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan de naam toch veranderen in z'n echte naam... die is nota bene net nog genoemd!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee? ik haal niks weg? want dan krijg je incompleet verhaal?
Ik zeg wat ik zei en ik geef ook toe als ik daarna denk na jullie mss is het wat genuanceerder. en dat staat er gewoon en haal helemaal niks weg hier.![]()
Hij heeft wel eens vaker wat weggehaald op ons verzoek.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Echhhht?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al gevraagd
Meerdere keren
Zou proberen wie weet helpt hetquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aan de lantaarnpaal hier buiten?Smile, it's free therapy.![]()
Die luistert wel beterquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou proberen wie weet helpt het![]()
![]()
GGquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vaker wat weggehaald op ons verzoek.
En nu nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vaker wat weggehaald op ons verzoek.
Genoeg is genoeg
Greysquote:
Ik las al die tijd mee hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohhhh stiekemerdquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Greys
Ik las al die tijd mee hoor
dat kan. en zou kunnen. maarja dan klopt rest verhaal er niet meer van?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan de naam toch veranderen in z'n echte naam... die is nota bene net nog genoemd!
voor wie het leest/. Tegen mijn principes dat, ik heb zezegd wat ik er over wilde zeggen. en jullie brengen punten aan dat ik denk. naja ook wel weer duidelijk jah.
maar als ik dingen ga wissen, wie ooit die dit terugleest snapt het dan nog dan?
ik heb geen probleem hoor om eens toe te geven dat mijn mening mss niet de enige is die belangrijk is, ik luister naar jullie ook en leer ik van.
Daarom laat ik het staan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gaat nog eens een lichtje branden![]()
![]()
Zet de goede naam er neerquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan. en zou kunnen. maarja dan klopt rest verhaal er niet meer van?
voor wie het leest/. Tegen mijn principes dat, ik heb zezegd wat ik er over wilde zeggen. en jullie brengen punten aan dat ik denk. naja ook wel weer duidelijk jah.
maar als ik dingen ga wissen, wie ooit die dit terugleest snapt het dan nog dan?
ik heb geen probleem hoor om eens toe te geven dat mijn mening mss niet de enige is die belangrijk is, ik luister naar jullie ook en leer ik van.
Daarom laat ik het staan.
Jij
Jij
![]()
![]()
Wat verandert dat aan het verhaal?? Ach laat maar...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom laat ik het staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom laat ik het staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij luistert naar ons?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom laat ik het staan.
Hmm. Dan ben jij wel zeer moeilijk te overtuigen van een andere visie, zelfs als 10 mensen zeggen dat je ernaast zit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat verandert dat aan het verhaal?? Ach laat maar...Nou dat lichtje van KreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die brand niet zo felThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik zie het nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat lichtje van Kree
Die brand niet zo fel![]()
Eerlijk, zoals het er nu staat lijkt het alsof hij de naam niet weet en ipv roethof r*etmop heeft geschreven.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zet de goede naam er neer
Jij
Jij
![]()
![]()
Zou het zelf anders vinden als hij zegt; die roetm*p van een advocaat..
jij maakt er helemaal weer een ander verhaal vanquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk, zoals het er nu staat lijkt het alsof hij de naam niet weet en ipv roethof r*etmop heeft geschreven.
dit kan echt niet![]()
Hij weet toch wat ie schreef... hij maakt dat er toch zelf van.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk, zoals het er nu staat lijkt het alsof hij de naam niet weet en ipv roethof r*etmop heeft geschreven.
![]()
joewel dat lees je tochquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
jij maakt er helemaal weer een ander verhaal van
dit kan echt niet![]()
alleen die lange post van hem even gelezen verder niks
Ook geen zin in
maar daar zie ik het woord staan alsof hij niet op de naam komt..Smile, it's free therapy.![]()
Hij weet het wel, maar hij doet het nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht ik leg het even makkelijk uit voor kree, kan ie het zo aanpassen.![]()
zie oa 224quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht ik leg het even makkelijk uit voor kree, kan ie het zo aanpassen.![]()
![]()
Dat wil ik best geloven dat ie niet op z'n naam kwamquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel dat lees je toch![]()
alleen die lange post van hem even gelezen verder niks
Ook geen zin in
maar daar zie ik het woord staan alsof hij niet op de naam komt..![]()
ja en dat
stoort iemand zich eraan TR en klaar
al tig minuten over dat woord en hij past het toch niet aan
en doooorrrrrrrSmile, it's free therapy.![]()
enzoquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven dat ie niet op z'n naam kwam![]()
jij was popcorn aan het etenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
ja en dat
en doooorrrrrrr![]()
Ja nu heb ik jou ge TR'dquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
ja en dat
en doooorrrrrrr![]()
![]()
ja ik ook.. maar daarna wordt er hier drama over gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven dat ie niet op z'n naam kwam
en gaat het dooor en dooor en ik zeg er niks meer over vanaf nu![]()
![]()
Je blijft nu maar doorgaan!!!quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik ook.. maar daarna wordt er hier drama over gemaakt.
![]()
![]()
Ohooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
is niet waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohoooooo
Kappen nou!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is al helemaal een verboden woord![]()
Maar ik gebruik het hier constant....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat mag dus nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola![]()
Maar ik gebruik het hier constant....![]()
Maar wat nu?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ai gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof je AI vraagt om niet te reageren
Je bent zelluffffquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik ook.. maar daarna wordt er hier drama over gemaakt.
![]()
vanaf nu mag dat niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola![]()
Maar ik gebruik het hier constant....
wil je hier punt van maken of niet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zet de goede naam er neer
Jij
Jij
![]()
![]()
want zoek ik hem ff op?Do what you love, love what you do!![]()
Dat doe ik al.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je staal al in een hoekquote:
En dan vraag je ook nog om billenkoek
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik wilquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
wil je hier punt van maken of niet?
want zoek ik hem ff op?
Hier een punt van maken jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je snapt me niet maily. ik kan nu van alles wissen wat mss terecht was of niet van wat ik denk.quote:
En oke zoekt of leest later het iemand dit terug, die snapt er dan nog minder van als wat het nu al is. \
jullie weten allemaal wie ik bedoel namelijk en het is de advocaat die ze allemaal inschakelen. en dat is geen verwijt ofzo want mag.?
niks heb ik er tegen dat.
Maar ga me niet vragen mezelf te censureren, want doe ik niet gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Deze manquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je staal al in een hoek
En dan vraag je ook nog om billenkoek
![]()
![]()
gvd je hoeft alleen die naam goed te schrijven. voor de rest kun je heel je schijtverhaal laten staanquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt me niet maily. ik kan nu van alles wissen wat mss terecht was of niet van wat ik denk.
En oke zoekt of leest later het iemand dit terug, die snapt er dan nog minder van als wat het nu al is. \
jullie weten allemaal wie ik bedoel namelijk en het is de advocaat die ze allemaal inschakelen. en dat is geen verwijt ofzo want mag.?
Maar ga me niet vragen mezelf te censureren, want doe ik niet gewoon.![]()
kom met feiten en dan ben ik wel te overtuigen, ik zeg niet dat ik het gelijk heb in deze natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij luistert naar ons?
Hmm. Dan ben jij wel zeer moeilijk te overtuigen van een andere visie, zelfs als 10 mensen zeggen dat je ernaast zit.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat om de naam die jij verbasterde tot iets racistischquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt me niet maily. ik kan nu van alles wissen wat mss terecht was of niet van wat ik denk.
Maar ga me niet vragen mezelf te censureren, want doe ik niet gewoon.
Dombo !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schijtverhaalquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
gvd je hoeft alleen die naam goed te schrijven. voor de rest kun je heel je schijtverhaal laten staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schijtverhaal![]()
![]()
zit me echt op te naaien nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff peukje doen![]()
oke.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik wil
Hier een punt van maken ja
ik kan onwijs niet op die naam ff komen.
Do what you love, love what you do!![]()
is het niet waard!!quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
zit me echt op te naaien nu![]()
ff peukje doen
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: