SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Zellufquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga er toch maar even kijken....![]()
Smaken die te bizar zijn of te vies doet ie ook moeilijk overquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
Ja het gaat vooral om een post over die gozer die met een pistool een fatbike beroofde en overhoop geknald werd: ik zei dat of de kogel nou in z'n rug, hoofd, buik of balzak kwam: het was volkomen terecht omdat hij een gewapende overval had gepleegd waarna hij het pistool aan de politie toonde en vervolgens probeerde die vuurwapengevaarlijke gek te ontsnappen.
En ik krijg veel Likes op dat Schiphol dat rellende tuig blijkbaar in hun gebouw moet verwelkomen van de rechter, om daar talloze vluchten te ontregelen zodat veel mensen hun vakanties of belangrijke afspraken moeten missen en Schiphol enorme verliezen lijdt.
des al niet te min is het tragisch natuurlijk. dat er zo iemand doodgeschoten is.
Maarja denk toch niet dat dat onwijs aan politie ligt. en tja denk daar maar eens over denk ik dan.
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen zoiets op zak?
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Met zwebelquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
@:ToT daar werd gisteravond een plaatje van gepost
door @:hemarookworst ?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow, echt ff hard nodig!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super![]()
Kun je nu even uitblazen.....
De hele afgelopen week was het heerlijk chill met elkaar, maar vandaag was het volkomen gekte.
Vlak voor het slapen gaan hebben we nog wel samen zitten kijken naar:
Bekijk deze YouTube-video
enz.![]()
![]()
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?
des al niet te min is het tragisch natuurlijk. dat er zo iemand doodgeschoten is.
Maarja denk toch niet dat dat onwijs aan politie ligt. en tja denk daar maar eens over denk ik dan.
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON![]()
Vast wel!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef maily het volgende:
@:ToT daar werd gisteravond een plaatje van gepost
door @:hemarookworst ?![]()
![]()
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet echt wat je aanleiding was, maar het is toch heel simpel als er politie om je heen staat dat je zeg maar hun instructie volgt enzo?
Ik ben fan van dat keihard aanpakken wel. Laat het een les zijn zou ik denken en hebben we dit niet meer hopelijk.![]()
Het is in en in triestquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON
Voor de agent
Voor degene die een pistool op zijn hoofd kreeg vanwege een fatbike
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaspistoolquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou ik vind het beleid nog te slapjes hier in NL, en dat weten ze en denken er mee weg te kunnen komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
waarom sowieso heeft een minderjarige jongen een enkelband?
enz enz enz
WEES NIET ALS JERRYSON
En dat is niet die jongen nu he die het met de dood heeft moeten bekopen, maar wss meer iets van organisatie of cultuur die denkt dat dit ok is?
Ik denk iedereen wil dat dat stopt.Do what you love, love what you do!![]()
En voor de nabestaanden van die vuile rat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in en in triest
Voor de agent
Voor degene die een pistool op zijn hoofd kreeg vanwege een fatbike![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Er wordt gebeld, ga maar even kijken.![]()
![]()
over welk beleid heb je het? dat het verboden is om een gaspistool om te bouwen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vind het beleid nog te slapjes hier in NL, en dat weten ze en denken er mee weg te kunnen komen.
En dat is niet die jongen nu he die het met de dood heeft moeten bekopen, maar wss meer iets van organisatie of cultuur die denkt dat dit ok is?
Ik denk iedereen wil dat dat stopt.![]()
Ehh die jongen is uit huis geplaatstquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En voor de nabestaanden van die vuile rat ook natuurlijk.
Mama denkt er nu een slaatje uit te slaan
Door de politie aan te klagen
Ik vind er wat vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
Beleid dat er geen doodstraf is denk ik.
Ja nee, liever niet.![]()
Ah, helder!quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehh die jongen is uit huis geplaatst
Ik vind er wat van
"FLIKKER OP, KUTJONG!"
Oh, hij is dood? "BOEHOEHOE! Ik mis hem zo!!! Geef me geld!!!"![]()
een voorzichtig plusje van mij .....quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
Beleid dat er geen doodstraf is denk ik.![]()
jaja nou ja gewoon een wapen. en oke als je dan de politie bedreigd en niet zeg maar dat ding neer gooit?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een alarmpistool of zo die omgebouwd was om echte kogels te kunnen schieten. Dat knakkertje is bewust op roverspad gegaan.
en dat in de rug geschoten werd ook alweer ontkend. want dat zou wel raar zijn. Maar geloof gewoon niet dat het zo is gebeurt.
ik zie voor me een jongen die niet meer weet welke kant ie moet kiezen. En ja. ik geloof echt dat de politie hier niet voor niks dan gaat schieten/
En hoor je verhalen van schiet hem in zijn been enzo.
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?
Die advocaat vind ik ook alweer eentje die er. nu voor opkomt waar ik twijfels bij heb.
Maar oke onderzoek komt het er wel uit, maar zoals justitie nu zegt is dat hele verhaal van in de rug geschoten niet waar.
Maar we zullen de waarheid zien he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vulde wat in voor kree over slap beleid. Niet dat ik voor de doodstraf ben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
een voorzichtig plusje van mij .....![]()
snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vulde wat in voor kree over slap beleid. Niet dat ik voor de doodstraf ben.![]()
![]()
![]()
![]()
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
over welk beleid heb je het? dat het verboden is om een gaspistool om te bouwen?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehh die jongen is uit huis geplaatst
Ik vind er wat van
De moeder van een geflipt kutwijf in dit filmpje: "Go to jail, and STAY there!!!" toen ze voor de ogen van haar zoontje gearresteerd werd voor het vernielen van een winkel toen ze aangenomen zou worden maar door haar lakse houding alsnog de baan niet kreeg.![]()
Hij is de voormalig advocaat van Jos Brechquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
jaja nou ja gewoon een wapen. en oke als je dan de politie bedreigd en niet zeg maar dat ding neer gooit?
en dat in de rug geschoten werd ook alweer ontkend. want dat zou wel raar zijn. Maar geloof gewoon niet dat het zo is gebeurt.
ik zie voor me een jongen die niet meer weet welke kant ie moet kiezen. En ja. ik geloof echt dat de politie hier niet voor niks dan gaat schieten/
En hoor je verhalen van schiet hem in zijn been enzo.
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?
Die advocaat vind ik ook alweer eentje die er. nu voor opkomt waar ik twijfels bij heb.
Maar oke onderzoek komt het er wel uit, maar zoals justitie nu zegt is dat hele verhaal van in de rug geschoten niet waar.
Maar we zullen de waarheid zien he?
Dat zegt genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat momentquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Maar er is een wapen op politie gericht. en dan is het uitschakelen en oke waar richt je dan op he?![]()
Maar niet in de rug geschotenquote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment
Het verhaal blijft vreemdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heel raarquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet in de rug geschoten
Het verhaal blijft vreemd![]()
Ik las dat Jos z'n DNA over tientallen meters door de lucht naar de binnenkant van de onderbroek van zijn slachtoffer heen gewaaid zou zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is de voormalig advocaat van Jos Brech
Dat zegt genoeg![]()
ja en dat is gezegd door? trouwens dan nog.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment
zeg niet dat dat schieten oke is door politie.
Maar als je hoort POLITIE STOP en doe dit en dat, dan volg je dat toch op?Do what you love, love what you do!![]()
Maar mensen die dronken achter het stuur stappen, worden te zwaar gestraft?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.![]()
Zul je net zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las dat Jos z'n DNA over tientallen meters door de lucht naar de binnenkant van de onderbroek van zijn slachtoffer heen gewaaid zou zijn?![]()
wie zegt dat hij een paar uur taakstraf zou hebben gekregen voor een overval? bewapend nog wel ....quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
het beleid dat er veel te slapjes gestraft wordt op bedreigingen of dingen. dat bedoel ik. of dat ff overval plegen oke is omdat het de moeite waard is met die paar uur taakstraf.![]()
Gewapend en al, na het wapen aan de politie getoond te hebben, waarmee hij iemand onder bedreiging met de dood beroofd heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er was geen wapen op de politie gericht, hij rende juist weg op dat moment![]()
Ik las dat hij precies op het moment dat de agent schoot, gevallen zou zijn en daardoor anders geraakt werd dan de bedoeling was?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet in de rug geschoten
Het verhaal blijft vreemd![]()
Dat zie je letterlijk in het filmpjequote:Op vrijdag 26 september 2025 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja en dat is gezegd door? trouwens dan nog.
zeg niet dat dat schieten oke is door politie.
Maar als je hoort POLITIE STOP en doe dit en dat, dan volg je dat toch op?
En eens Ja. Gewoon luisteren naar de cops
Forum Opties Forumhop: Hop naar: