Het is een Duitser.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Rex spreekt Nederlands als een Duitser.
Hij komt dan ook uit het Duitstalige deel van België.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Rex spreekt Nederlands als een Duitser.
Ja daar kan hij ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt dan ook uit het Duitstalige deel van België.
Blijft toch een raar stukje België.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij komt dan ook uit het Duitstalige deel van België.
Fixed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijft toch een raar stukje dat België.
Als 16e!quote:
Zijn er nu nog zeker 34 in koersquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze zondag zo gaan rijden, dan finishen er 10.
Mohoric!quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste back to back Junior en U23 wereldkampioen?
Het is wonderlijk dat Tudor dat nog niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd welk team Jantje Huber gaat oppikken.
Nee, Mohoric. En die was nog wat indrukwekkender.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jij erkent de Mohoor niet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finn kan volgend jaar voor de 3 op een rij gaan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Mohoric. En die was nog wat indrukwekkender.
Alles is relatief. Zet Seixas en Albert hier neer en hij kan waarschijnlijk fluiten naar de handel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Finn kan volgend jaar voor de 3 op een rij gaan.
Weer nergens te bekennen net als gisteren bij de vrouwen U23quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:01 schreef Kopiko het volgende:
Eerste Nederlander al begonnen aan de slotronde
https://www.wielerflits.n(...)eg-we-zijn-een-team/quote:Alleen maar positieve geluiden rond de Nederlandse vrouwenploeg een dag voor het WK. Een dag voor het WK kijkt bondscoach Laurens ten Dam uit naar zijn ‘eerste evaluatiemoment.’ Ten Dam verwacht dat in het verleden gemaakte fouten zich in Kigali niet zullen herhalen: “Ik zie één team.”
Benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Vrouwtjes meesturen of met z'n allen de koers hard maken zodat Vollering het kan afmaken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)eg-we-zijn-een-team/
Dit kan niet fout gaan.
Dat dacht ik eerst ook, maar dit is een halve Brit. Dat kun je wel horen, zijn vader komt uit Sheffield.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Al die jonge gasten uit de mediterrane landen kunnen tegenwoordig prima Engels, dat is ook wel eens anders geweest.
Nou, ja, zijn vader is Brits.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Al die jonge gasten uit de mediterrane landen kunnen tegenwoordig prima Engels, dat is ook wel eens anders geweest.
[Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Zelfs niet eerste Belgquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog geen Widar aan de finish, die heeft echt laten lopen. Of afgestapt, sluit ik ook niet uit.
Ook niet tweede Belg, ik denk dat die afgestapt is.quote:
Vanmiddag las ik nog op twitter dat het parcours eigenlijk wel meevalt en dat een Van der Poel hier gewoon had moeten zijn. Ja, niet dus.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:10 schreef franklop het volgende:
Zijn overigens bijna alleen maar eenlingen die binnen komen
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik nog op twitter dat het parcours eigenlijk wel meevalt en dat een Van der Poel hier gewoon had moeten zijn. Ja, niet dus.
Je volgt @Van_Poppel op Twitter?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gigantische verschillen. Ik begrijp nu dat Mathieu, Mes en Wout hun kat hebben gestuurd.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)e-beloften-gebleven/
Ach, Wielerflits. Hier gaat echt van alles mis.
De Jean Nelissen Memorial Vrijmibo eist zijn tol.quote:Lorenzo Finn zou bij de beloften uiteindelijk de wereldtitel grijpen. De Italiaan reed op ongeveer dertig kilometer van de streep weg. In de slotfase zou hij vluchtgezel Jarno Widar nog overboord gooien.
ChatGPTquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:41 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)e-beloften-gebleven/
Ach, Wielerflits. Hier gaat echt van alles mis.
Dan heb je net de president van Rwanda gemist, die was buiten nog handjes aan het schudden met de Spaanse ploeg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:57 schreef DeeBee het volgende:
Eerste die ik bij aankomst bij mijn hotel zag was Valv.Piti die terug kwam van trainen met zijn mannen (hij zal ze er wel af gereden hebben).
Vervolgens LtD in de lift en in de middag ook gelijk nog sterretjes gezien op de mokersteile Rebero, het is wel vertoeven in Kigali.
Wel een beetje laat gearriveerd, zo wordt het niets met dat acclimatiseren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:57 schreef DeeBee het volgende:
Eerste die ik bij aankomst bij mijn hotel zag was Valv.Piti die terug kwam van trainen met zijn mannen (hij zal ze er wel af gereden hebben).
Vervolgens LtD in de lift en in de middag ook gelijk nog sterretjes gezien op de mokersteile Rebero, het is wel vertoeven in Kigali.
Ik had een beetje random rondje gepland via Strava, dus had niet door dat hij erin zat, maar die kilometer vanaf de rotonde is echt 12% gemiddeld ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een beetje laat gearriveerd, zo wordt het niets met dat acclimatiseren.
Als ze Rebero hadden opgenomen in het lokale rondje hadden we pas echt iets gezien.
Goed man, ziet LTD er nog steeds uit alsof de tram er 28 keer overheen is gereden?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:57 schreef DeeBee het volgende:
Lag eerder dit jaar ook nog in een greppel in Rwanda, maar hij ziet er beter uit dan als coureur.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed man, ziet LTD er nog steeds uit alsof de tram er 28 keer overheen is gereden?
Wielrennen op 2500m hoogtequote:Op vrijdag 26 september 2025 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Het WK is in 2032 in Colombia.
Dat ligt er ook maar aan waar je het organiseert. Als het rondjes om de kerk in Barranquilla wordt zit je gewoon op een hoogte vergelijkbaar met Zeeland. De laatste nationale kampioenschappen, die ik even als uitgangspunt neem, waren in Bucaramanga. Dat is net boven de 1000 meter. Er zijn de laatste jaren meerdere keren nationale kampioenschappen geweest in Medellin, dat is op vergelijkbare hoogte als Kigali. Gaan ze naar Bogota of Tunja, dan wordt het zelfs hoger dan Duitama.quote:
Als we enkel in afkortingen spreken: PFP of ELB of KLC?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Welke buitenlandse gaat onze dames er dit keer afrijden?
Bedankt hè, mijn oren bloeden allebei nu. Geen interviews meer met deze man aub (en dalen kan ie ook voor geen meter).quote:
quote:“Ik denk dat ik na een wedstrijd al eens krokodil heb gegeten”: drie experten over hun wieleravonturen op het Afrikaanse continent
Ook geïnspireerd door de wegen van Kigali om een volgende fietsreis eens naar Afrika af te zakken? Wij spraken met enkele renners die niet meer weg te slaan zijn uit Afrika en jaar na jaar afreizen om het beste van zichzelf te geven in wedstrijden als de Tour de Faso, Ronde van Madagascar of de Tour de Bénin. “Ik heb spijt dat ik Afrika niet eerder ontdekt heb.” Vijf tips voor je volgende fietsavontuur.
Tip 1: Vergeet even wat bochten zijn
Oké, denk je bij wielrennen in Afrika aan zandwegen langs verschroeiend hete woestijnen, arme sloppenwijken en onvoorspelbare stukken oerwoud? Tja, dat is ondertussen een beetje achterhaald. “Toen ik voor de eerste keer naar Afrika trok, was het effectief vaak racen op een zandpiste. 100 km over asfalt en dan 15 km op zand. Dan moest je letten op putten links en rechts. Gevaarlijk, ja, maar we spreken hier wel over begin jaren 2000.”
Aan het woord is Guy Smet (53), misschien wel de Belg met de meeste Afrikaanse rondes op de teller. “Ondertussen zit ik aan 31 en volgende maand aan 32 rondes. En de omstandigheden zijn enorm veranderd in dat tijdsbestek.”
“Er loopt door elk dorp één grote asfaltweg. Kaarsrecht, rechtdoor. Als je een weg parallel daaraan pakt, zit je wel op zo’n gravelstrook”, pikt Rutger Wouters (34) in. Wouters leerde het Afrikaanse continent in 2021 kennen en racet op dit moment door China. “Maar het is geweldig om op die asfaltweg te racen aan 48 kilometer per uur. In Algerije was dat tussen de olieraffinaderijen, in Kameroen tussen de cacao- en bananenplantages met af en toe een verdwaald huis. Op een weg die er vaak beter bijligt dan in België. Ah ja, die ligt tussen mijnen en bosbouwgebieden, die moet piekfijn in orde zijn.”
“Alleen: dat is één weg rechtdoor. Een kopgroepje kan vijf, zes, soms zeven minuten wegrijden en die kunnen alsnog teruggehaald worden, want bochten kennen ze daar niet! Het gaat meestal 100 kilometer rechtdoor. Leuk, zeker als je wind op kop hebt. Soms mis ik dan het bochtige parcours in België. Maar eerlijk? De dag dat ik pakweg in Gijzenzele door de bochten draai, hoopte ik weer in Afrika te zijn.”
Tip 2: Ideaal voor vroege vogels
Het kan al eens kletteren in Afrika. Er is een reden dat je regenwoud niet kan spellen zonder ‘regen’. Maar er zijn nog andere factoren die het moeilijker maken om door Afrika te fietsen.
“De hitte”, puft Smet als hij eraan terugdenkt. “Ik racete in april in Mali, maar daar was het in de namiddag soms 40 à 50 graden celcius. Daarom vertrek je vaak rond 8 uur of 8.30 uur. Gewoon om de hitte te voorkomen. En met wat geluk heb je dan airco in je hotel. Soms is die luxe er wel niet.”
Wouters: “Maar stipt 8.30 uur vertrekt het niet altijd. Soms is de bus een beetje later, waardoor de start een halfuurtje later is. Geen erg, je moet nu eenmaal iets chiller zijn als je daar gaat racen.”
Tip 3: Probeer de lokale cuisine (of niet!)
Oké, hierover zijn de meningen verdeeld. “In het begin zei iedereen tegen me: neem rijst, pasta en van die blikjes tonijn mee vanuit België omdat je het eten ginds niet mag vertrouwen. Maar daar ben ik ondertussen iets minder voorzichtig in geworden”, is Sam Van de Mieroop eerlijk. De Antwerpenaar racet met het Universe Cycling Team over heel de wereld en is ondertussen verslingerd aan het Afrikaanse continent.
“ik vermijd saus, maar probeer altijd wel lokaal mee te eten. Wat een aanrader is? Eigenlijk geen idee, ze kunnen mij van alles voorgeschoteld hebben. Ik vermoed dat ik al eens slang en krokodil heb binnengespeeld na een wedstrijd. (lacht) Maar dat weet ik dus niet.”
Smet en Wouters schudden het hoofd. “Dat is de Sam zeker, die dat vertelde? Dat is volgens mij de enige Belg die zo resistent is tegen al dat eten. (lacht) Ik blijf van alles af wat in contact met water is geweest. De confituur daar is wel lekker, maar ik heb mijn eten vanuit België mee. Als je voor een plek wil rijden in de ronde, moet je toch tien tot twaalf dagen topfit blijven.”
Tip 4: Pak heel veel extra materiaal mee
Oké, de Belgische wielerbond sleurt minstens 2,5 ton aan materiaal naar Kigali. Maar als je daar gaat rijden, is het ook best opportuun om wat extra gerief mee te nemen.
Van de Mieroop: “Ik neem altijd extra materiaal mee, gewoon omdat er zo weinig fietswinkels ter plaatse zijn. Stel dat je geen vervangderailleur hebt, dan kan het gedaan zijn met je ronde.”
En er is nog een bijkomende reden. “Mecaniciens ter plaatse vragen op voorhand extra, vaak iets ouder gerief, dus schuim ik tweedehandswebsites af voor onderdelen die ze daar kunnen gebruiken. En voor de rest geef ik alles weg wat ik kan missen na een wedstrijd: drinkbussen, truitjes, sokken,… Ik vertrek soms met heel wat pakken gerief naar daar en keer met handbagage en mijn fiets terug omdat ik alles heb uitgedeeld.”
Tip 5: Het ergste kan gebeuren (maar ga terug!)
Smet: “Tja, dat ga ik nooit vergeten. Het moet ondertussen zo’n kleine tien jaar geleden zijn. Maar ik reed de Ronde van Benin, wou demarreren en net op dat moment wipte mijn ketting eraf. Ik knalde tegen de grond. Bekkenbreuk. Herman Beyssens, onze ploegleider, is toen bij mij gebleven. En heeft mij naar het ziekenhuis gebracht. Nu, in dat ziekenhuis hing het op sommige plekken vol bloed en we vertrouwden het daar niet helemaal. Ik ben toen een week op hotel geweest, wachtend op repatriëring naar België. Maar eenmaal de Belgen daar waren, bleek dat ze hun brancard toch wel waren vergeten! En ik mocht niet zitten. Dus heb ik een hele terugreis lang op een houten plank gelegen. Pijn, ongelooflijk. Eerst naar Parijs, dan met de ambulance naar Sint-Niklaas.”
“Nu, iedereen dacht dat ik nooit meer naar Afrika zou afreizen, maar ze hadden ongelijk. Een maand later was ik al terug. Echt, er is geen mooiere plek om te fietsen dan Madagacar of Burkina Faso. En mijn zoon is ondertussen ook verkocht.”
“Is het daar niet altijd even luxueus? Dat moet je er dan maar bij pakken. Het is een geweldig avontuur. Ik vind het spijtig dat ik Afrika niet eerder heb ontdekt.”
Wel vermakelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rustig Tsige, dit is veel te vroeg.
Deze Ethiopische vrouw werd 22e in de Ronde van de Toekomst tussen de beloften, gewoon serieus een van de favorieten hier.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Nederland wordt in blok gesloopt door Ethiopië.
We kunnen ons dus opmaken voor de Afrikaanse dubbel vandaag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze Ethiopische vrouw werd 11e in de Ronde van de Toekomst tussen de beloften, gewoon serieus een van de favorieten hier.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
We kunnen ons dus opmaken voor de Afrikaanse dubbel vandaag?
Le Court durf ik al wel in permanent marker te noteren voor vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
Ferrand-Prevot op pure rancune gaat ook wel een dingetje worden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Le Court durf ik al wel in permanent marker te noteren voor vanmiddag.
Een jaar of 10 prof is blijkbaar niet genoeg.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jip kent Tsgabu Grmay niet, moedergods. Is het familie van Girmay???
En niet eens echt gas gegeven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Driekwart al gelost inmiddels.
Wilde al zeggen, ze zit er alweer vóór de finish, die is mokergoed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze is wel echt gruwelijk op de brommer. Maar deze inspanning gaat je natuurlijk de kop kosten.
Wat een plaat er op zegquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kiros de beste klimster hier
HONCHAREDquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een plaat er op zeg
En na 2 minuten kicken zitten ze nu weer te freewheelen want iedereen is eraan...quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engeland is zichzelf aan het opblazen. Lekker rijden met 30 meiden in je wiel
Ziek!quote:
Nooit Steef geloven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:51 schreef Szura het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen rugnummer 9
Niemand heeft iets extras?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:56 schreef The_Undertone het volgende:
Curieuze tactieken, eens te meer.
https://www.procyclingsta(...)25/startlist/changesquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit Steef geloven.
Dat gevoel krijg je wel, zoals die Hudson bij de juniors.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niemand heeft iets extras?
Ben wel benieuwd straks naar de elite, de vooruitgeschoven posten kunnen misschien ook wel eens ver gaan komen, want niemand rijdt erg makkelijk weg uit groepjes.
Zijn herstelburger is niet goed gevallen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkeerd vleesje gegeten op de bbq van Lau?
Ze zit er prima bij?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:02 schreef The_Undertone het volgende:
Kiros betaalt de tol van de inspanningen een beetje zo te zien.
Benieuwd of een favoriet serieus durft te gaan op het een na laatste klimmetje. Lijkt wel een kans dat de achtervolging wat stil valt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:02 schreef The_Undertone het volgende:
Kiros betaalt de tol van de inspanningen een beetje zo te zien.
Er wordt ook nergens doorgetrokken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:12 schreef Idisrom het volgende:
In de laatste ronde zitten nog veel meiden in de kopgroep bij elkaar. Dat had ik niet verwacht.
1000%.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:06 schreef Felagund het volgende:
Juichen we hier massaal voor Tsige Kiros?
Gewoon op kop blijven rijden en de sprint aantrekken!quote:
Je kan er ook voor kiezen om niet de hele tijd op kop te rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:31 schreef Mykonos het volgende:
Aanvallen net na zo'n klim moet je ook maar net kunnen he na zo'n koers
Tsige had dus vooral moeite met de keitjes, wat een joekel van een sprint nog.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:33 schreef DeeBee het volgende:
Neeee, Afrika
Wat een rare koers, jammer dat ze er niet nog net overheen kwamen
Ook niet echt een klimmerslichaam.quote:
Wel erg oneerlijk dat ze geen team heeft, want er zit echt een pak talent in.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tsige Kiros Kahsay 7e, KOPEN DIE GOZERIN.
Je zou zeggen dat er nu wel een ploeg zo slim is om haar op te pikken, zoals ik ook eis dat de Eritreeër die gisteren 11e werd heel snel een ploeg gaat vinden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel erg oneerlijk dat ze geen team heeft, want er zit echt een pak talent in.
Het zit je hoog.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Szura het volgende:
MAGA debiel Dijkert vandaag zonder Kirk-propaganda
En intussen zit jij hier te genieten van een propaganda-circus van een totalitaire regime.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:06 schreef Szura het volgende:
MAGA debiel Dijkert vandaag zonder Kirk-propaganda
Je kunt er bij de NOS geen peil op trekken.quote:
Vermoedelijk dan wel. Of is Andries op vakantie. Ook nog kans op Staf.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je kunt er bij de NOS geen peil op trekken.
Wie zit er morgen? Andries en Boogerd zou leuk zijn.
Tour of Holland is toch pas volgende maand?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:17 schreef kibo het volgende:
[..]
En intussen zit jij hier te genieten van een propaganda-circus van een totalitaire regime.
Volgensmij heeft Joris er de hele zomer niet gezeten. Hopelijk morgen gewoon Andries.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je kunt er bij de NOS geen peil op trekken.
Wie zit er morgen? Andries en Boogerd zou leuk zijn.
Ik kan mij vaag herinneren dat Andries vorige week zei dat hij op vakantie ging, maar misschien verwar ik hem met iemand anders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vermoedelijk dan wel. Of is Andries op vakantie. Ook nog kans op Staf.
Vollering heeft zelf gewoon toegegeven dat ze aan het egotrippen was, en zegt dat het niet nog eens gebeurt. Dat siert haar ergens ook wel weer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Iris legt even uitlegt dat de acties van Vollering vorig jaar niet uit egoïsme voortkwamen, maar uit spanning.
Klopt, ze ratelt maar door.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:34 schreef Remco het volgende:
Als Roxanne zo 5 uur door blijft praten heeft ze zelf zuurstofgebrek
Ze heeft geluk dat ze niet ter plaatse is, dan zou ze spontaan een longontsteking krijgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:34 schreef Remco het volgende:
Als Roxanne zo 5 uur door blijft praten heeft ze zelf zuurstofgebrek
Joris deed commentaar op de radio bij de Tour. En afgelopen weekend zat hij nog bij het WK atletiek, weet niet of Andries toen commentaar deed?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Joris er de hele zomer niet gezeten. Hopelijk morgen gewoon Andries.
Dat er zo weinig gebeurd?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta hier alweer met verbazing naar te kijken.
Ik zit dan weer vol verbazing dat je nu al aan het kijken bentquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sta hier alweer met verbazing naar te kijken.
De junioren vlogen erin, de beloften, weliswaar met enige vertraging omdat België de eerste 4 à 5 ronden 42/u zat te rijden, vlogen erin. Bij de vrouwen is het al drie keer op rij Kum ba yah tot de laatste ronde.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat er zo weinig gebeurd?
De Afrikaanse Roy van den Berg?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:49 schreef Felagund het volgende:
Bangoura loopt alsof ze al 200 kilometer heeft gereden.
Als ik die beelden eerder zag, denk ik dat ze überhaupt weinig op een fiets heeft gezeten tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Afrikaanse Roy van den Berg?
Ik ben maar gezapt naar Eurosport.quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mamadama_Bangouraquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:53 schreef Idisrom het volgende:
Mamadama Bangoura (klinkt als een Boney M-song) heeft waarschijnlijk voor het eerst op de fiets gezeten.
Ik zapte vol goede hoop om daar vervolgens de stem van Iris Slappendel te horen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben maar gezapt naar Eurosport.
Journaal gaat altijd voorquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:06 schreef vaarsuvius het volgende:
de Belg zendt (nog) niet uit? niet belangrijk want kopecky doet niet mee..
Voor het Journaal waren ze ook niet live.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Journaal gaat altijd voor
Die kreeg meer dan 10 minuten voorsprong toch? Zo ver is/was het nog lang niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:33 schreef LekkerWeertje het volgende:
Schrempf bezig met een Kiesenhofertje?
Ah, gaan ze ineens rijden.
Ze gunnen Le Court de titel?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer in toeristentempo omhoog
En die was ook niet alleenquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kreeg meer dan 10 minuten voorsprong toch? Zo ver is/was het nog lang niet.
Is dat een voormalig winnaar van de Ronde van Kigali?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ten Dam heeft via Instagram reeltjes naar de rensters gestuurd van Kobe Bryant.
Dit is gespeeld.
Van die neerstortende helikopter?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is gespeeld.
Filmpjes van een verkrachter sturen naar een stel vrouwen is vrij vreemd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is gespeeld.
Waarom is dat zo populair in Amerika?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Filmpjes van een verkrachter sturen naar een stel vrouwen is vrij vreemd.
Dit wordt geen treinramp maar een vliegtuigramp voor Team Oranje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is gespeeld.
Gaan ze harder van fietsen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Filmpjes van een verkrachter sturen naar een stel vrouwen is vrij vreemd.
Een stukje stikstofbeleid?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit wordt geen treinramp maar een vliegtuigramp voor Team Oranje.
Ze is een rare kWiebes hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Wiebes niet geselecteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |