SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb nu wel dat nummer in mijn hoofd -__- bedankt mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:30 schreef maily het volgende:
https://m.youtube.com/shorts/jsTOmG7TJNc![]()
klassiekertjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)meter-door-nederland
Militaire colonne met houwitsers rijdt morgen 200 km door Nederland.![]()
ben er nog nooit geweestquote:lijkt me wel leuk
pouttine eten enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo 40-45quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:38 schreef maily het volgende:
Militaire colonne met houwitsers rijdt morgen 200 km door Nederland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:38 schreef maily het volgende:
Militaire colonne met houwitsers rijdt morgen 200 km door Nederland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat vind ik een geschikte titel.![]()
't Harde, zondag. Voor oefeningen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:41 schreef maily het volgende:
[..]
60 km per uur
Mag niet gekruist worden![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het wel gaaf die dreiging van Rusland. Allemaal tof materieel naar NL. Net als vroeger, toen je nog straaljagers over je huis hoorde vliegen.![]()
![]()
Hier regelmatig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het wel gaaf die dreiging van Rusland. Allemaal tof materieel naar NL. Net als vroeger, toen je nog straaljagers over je huis hoorde vliegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is een keerzijde van een hele donkere muntquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het wel gaaf die dreiging van Rusland. Allemaal tof materieel naar NL. Net als vroeger, toen je nog straaljagers over je huis hoorde vliegen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is waar al denk ik niet dat het tot een daadwerkelijke oorlog komt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een keerzijde van een hele donkere munt![]()
Defensie niks voor jou?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het wel gaaf die dreiging van Rusland. Allemaal tof materieel naar NL. Net als vroeger, toen je nog straaljagers over je huis hoorde vliegen.![]()
kunnen hopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is waar al denk ik niet dat het tot een daadwerkelijke oorlog komt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wilde het net vragen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOPE, daar ben ik veel te tegendraads voor. Heb het overwogen in mijn studententijd maar dat werd me, door iemand die bij defensie zat, streng afgeraden.quote:![]()
![]()
Ik toen ik 18 was op mijn gehoor.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben afgekeurd toen ik bjina 18 was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet niet of je het nieuws hebt gevolgt maar er zijn wel een aantal bijtincidentenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt best goed. Blaffende honden bijten niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was het bij jou nog plicht?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik toen ik 18 was op mijn gehoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben wel goed met Red Alert. Misschien is het wat voor mij. Tenminste als ik gebruik mag maken van tesla coils.![]()
Ja die drones boven Denemarken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of je het nieuws hebt gevolgt maar er zijn wel een aantal bijtincidenten
Klopt dat is waar maar volgens mij is het een beetje stoken en testen. Als wij gewoon ons materieel op orde krijgen en wat slagkracht hebben en dus ook durven terug te dreigen dan komt dat best goed.
Putin verstaat alleen de taal van de agressie.![]()
estonie en polen hebben ook nog wel watquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die drones boven Denemarken.
Klopt dat is waar maar volgens mij is het een beetje stoken en testen. Als wij gewoon ons materieel op orde krijgen en wat slagkracht hebben en dus ook durven terug te dreigen dan komt dat best goed.
Putin verstaat alleen de taal van de agressie.
en oekraine is ook niet klaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja tesla coils zijn epic. Wel peperduur. Maar als het echt niet meer op schoot kon je daarmee een treintje naar de basis van de tegenstander bouwen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ben wel goed met Red Alert. Misschien is het wat voor mij. Tenminste als ik gebruik mag maken van tesla coils.![]()
Yep, keuring in Groningen. Was snel klaar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was het bij jou nog plicht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat niemand er wat mee opschiet bij een daadwerkelijke oorlog. Dus daarom gaat het niet gebeuren. Of heel kleinschalig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
estonie en polen hebben ook nog wel wat
en oekraine is ook niet klaar![]()
en je kon niet zonder te hoeven gaan afgekeurd worden?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep, keuring in Groningen. Was snel klaar.
bedoel als je het al weet...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, moest wel even komen, ze wilden het zeker weten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en je kon niet zonder te hoeven gaan afgekeurd worden?
bedoel als je het al weet...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wifi-sniffersquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
Putin verstaat alleen de taal van de agressie.
https://nos.nl/artikel/25(...)pro-russische-hacker
Heb in een ander artikel gelezen dat die jongen Michael Ruperti als advocaat heeft. (Die was advocaat van Taghi).![]()
beetje als dat ze nu in amerika nog mensen zonder benen langs laten komen om te kijken of ze nog arbeidsongeschikt zijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, moest wel even komen, ze wilden het zeker weten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja las het vanmorgen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
En wifi-sniffers
Heb in een ander artikel gelezen dat die jongen Michael Ruperti als advocaat heeft. (Die was advocaat van Taghi).
Spionage is van alle tijden alleen zijn ze er nu veel strikter op door dus die dreiging van Rusland.![]()
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
stoel krakte en de kat schrikt wakker![]()
Dan is dit wel een veiligere zaak.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
En wifi-sniffers
Heb in een ander artikel gelezen dat die jongen Michael Ruperti als advocaat heeft. (Die was advocaat van Taghi).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 1 knuffel en dan ga ik even wandelen![]()
![]()
Het is net herpes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jouw reet is niets aanquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt geen reet aan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@mario390 kan niet wachten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt geen reet aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo tijd voor koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
logisch wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond haar als puber wel spannond
ik zit meer in de katja schuurmans leeftijd
oesters van namke kwam uit toen ik op de 2e zat van de middelbareHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat had ik met Samantha Fox.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond haar als puber wel spannond
Hey Blubkequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker skattie thnxquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaa ik ook hoor. Was ook een prima barvrouw in allstarsquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
logisch wel hoor
ik zit meer in de katja schuurmans leeftijd
oesters van namke kwam uit toen ik op de 2e zat van de middelbare![]()
![]()
Page 3 girl, later zangeres.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind haar de laatste tijd nogal verward overkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
Die clip met dat rode strakke pakje
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Brunette(donker blond) met blauwe ogen.
Ja de laatste tijd is ze weird en niet meer aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind haar de laatste tijd nogal verward overkomen.
Maar vroeger met dat Hit me baby one more time, en dat liedje daarna.
Maar goed ik had een crush op iedereen met borsten op die leeftijd.![]()
Die ook ja. Zeker wel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn ultieme crush was denise richards (in james bond)![]()
Nee want dat had ik hem al in boeien geslag maar ssssttttttquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
OKAY BEDANKT VOOR HET RUINEREN VAN MIJN PUBERDROOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TttssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kinky punt nlquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want dat had ik hem al in boeien geslag maar sssstttttt![]()
Meer bolkenstop in dit geval 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is ze al langer maar ze heeft haar autonomie terugquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind haar de laatste tijd nogal verward overkomen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat laatste gelukkig wel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is ze al langer maar ze heeft haar autonomie terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps er is een I bij tussen gevlogen 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelf een vrouw zoeken heb je meer aan dan aan zo plaatje KW. Heb je nog wat gelezen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moet je er ook mee is toch onbereikbaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
niks mis met titssss
Britney nooit echt aantrekkelijk gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ze is zo gek als een deurquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
niks mis met titssss
Britney nooit echt aantrekkelijk gevonden![]()
Yup vandaag wel even. Maar nu is het Travel day dus gaat mijn aandacht daar maar weer naar toe.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Zelf een vrouw zoeken heb je meer aan dan aan zo plaatje KW. Heb je nog wat gelezen?![]()
Hoef er ook niks mee, maar je kunt iemand toch wel of niet aantrekkelijk vinden zonder consequenties
Mijn vrouw is bijv wel fan van chris hemsworth![]()
Denk dat menig manvolk haar boven het bed hebben hangenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is travelday?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup vandaag wel even. Maar nu is het Travel day dus gaat mijn aandacht daar maar weer naar toe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inmiddels niet meer denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat menig manvolk haar boven het bed hebben hangen![]()
Das waar. Geen idee wie die Chris isquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
Hoef er ook niks mee, maar je kunt iemand toch wel of niet aantrekkelijk vinden zonder consequenties
Mijn vrouw is bijv wel fan van chris hemsworthWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil de witte sokken niet tellen die ooit gebruikt zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Danniet lekker puhquote:![]()
A dat spel weerquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee is in Torn, kun je dubbel zo veel meenemen dus dubbel geld.
Gepoept?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dutje gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zei mijn vrouw ookal ja. Is de reden dat ze toch voor mij koos.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Neh
Zijn ogen staan te dicht bij elkaar![]()
Had ook een poging gedaan, lag net 15 minuten was echt in een diepe slaap staat er iemand aan de voordeurquote:
Ik was helemaal dizzy slaap dronken de deur opengedaan en heb alleen maar zitten gapen![]()
Nu zo duf als een konijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn vrouw ookal ja. Is de reden dat ze toch voor mij koos.![]()
![]()
![]()
als er maar geen gevaarlijk volk voor de deur staatquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook een poging gedaan, lag net 15 minuten was echt in een diepe slaap staat er iemand aan de voordeur
Ik was helemaal dizzy slaap dronken de deur opengedaan en heb alleen maar zitten gapen![]()
Nu zo duf als een konijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet binnenlaten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als er maar geen gevaarlijk volk voor de deur staat![]()
Ik wil slapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar doe ik de deur niet voor openquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als er maar geen gevaarlijk volk voor de deur staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot zoquote:
Ik sta op station Zaandamquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Wat ontzettend grappig. Echt, ik lach m'n lul uit m'n broek.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ontzettend grappig. Echt, ik lach m'n lul uit m'n broek.Je mag gvd over alles grappen maken wat mij betreft. Ben jij Trump ofzo dat jij even gaat bepalen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag even aan sinterklaaskapoentje of een depressie grappig is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag gvd over alles grappen maken wat mij betreft. Ben jij Trump ofzo dat jij even gaat bepalen ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo is dat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag gvd over alles grappen maken wat mij betreft. Ben jij Trump ofzo dat jij even gaat bepalen ?Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
voor mijn eigen veiligheid eerst even een boterham oppeuzelen voordat ik boodschappen ga doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eind van de middag (mijn tijd) begint er een war voor ons en mogen we niet vliegen. Geen idee wie dacht dat het een goed idee was om dit te plannenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup vandaag wel even. Maar nu is het Travel day dus gaat mijn aandacht daar maar weer naar toe.Hopelijk is die war snel voorbij
![]()
Dat gaat lastig. Want die is dood. Maar ga jij nou even bepalen wat wel en niet kan ? Er zijn genoeg cabaretiers die grappen maken over hun ziekte of depressie. Dus neem mij de de maat niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vraag even aan sinterklaaskapoentje of een depressie grappig is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem jou de maat niet, maar de speld wel. En nee, ik bepaal niet wat er wel en niet mag worden gezegd, maar ik mag er wel een mening over hebben en ik laat me door jou de mond niet snoeren.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig. Want die is dood. Maar ga jij nou even bepalen wat wel en niet kan ? Er zijn genoeg cabaretiers die grappen maken over hun ziekte of depressie. Dus neem mij de de maat niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wees blij dat je in een land leeft waar je dergelijke grappen nog kunt maken.
Nog wel in ieder geval...
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.Don't follow me. I am lost too
.
Hear hear.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:59 schreef RedShoe het volgende:
Wees blij dat je in een land leeft waar je dergelijke grappen nog kunt maken.
Nog wel in ieder geval...
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.
In de VS worden ze al gecanceld.Don't follow me. I am lost too
.
Koffiequote:
O nee thee moet het zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mee eens. Hoewel ik niet kon zien wat je schreef, want Cloudflare blokkeert half de posts hier op FOK!quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik niet kon zien wat je schreef, want Cloudflare blokkeert half de posts hier op FOK!
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik niet kon zien wat je schreef, want Cloudflare blokkeert half de posts hier op FOK!
Don't follow me. I am lost too
.
1 koffie en thee en een lekker bastogne koekkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 koffie en thee en een lekker bastogne koekkie![]()
![]()
zwarte humor is mijn manier om soms met de duisternis overweg te kunnenquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig. Want die is dood. Maar ga jij nou even bepalen wat wel en niet kan ? Er zijn genoeg cabaretiers die grappen maken over hun ziekte of depressie. Dus neem mij de de maat niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd lekker hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kan dat? Wordt er echt op content gefilterd?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel ik niet kon zien wat je schreef, want Cloudflare blokkeert half de posts hier op FOK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zeg je heel treffend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwarte humor is mijn manier om soms met de duisternis overweg te kunnen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is dit nou weer ?
Er zijn wel grenzen wat mij betreft, maar die moet je niet te laag leggen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwarte humor is mijn manier om soms met de duisternis overweg te kunnenDon't follow me. I am lost too
.
zoals ik het zie zou jij er het betere van moeten wetenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dit nou weer ?
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dit nou weer ?
[ afbeelding ]
Don't follow me. I am lost too
.
oh zeker maar je moet ook je publiek kennenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen wat mij betreft, maar die moet je niet te laag leggen.
grappen die ik deel met vrienden zijn niet altijd voor groepenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik post daar nooit, en ken die hele user niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoals ik het zie zou jij er het betere van moeten weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij beschouwt jou als ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is dit nou weer ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee joh, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Wordt er echt op content gefilterd?![]()
![]()
Slechte keus.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Hij beschouwt jou als ervaringsdeskundige“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi en Doei blubkequote:
Lekker, nog leuke plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
AFTELLEN NAAR HET WEEEEEEEEEKEND 7![]()
![]()
Mijn weekend is al begonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap jussie slaapquote:
Daar buiten bolkt een schaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna, hij kan het aftellenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ma
[..]
maar die van Steven nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan, en er zijn er genoeg die in het weekend ook moeten werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En die van mij ook nog nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ma
[..]
maar die van Steven nog niet![]()
![]()
heb een bestelling naar meschede
toch even kijken of het bij enschede ligt
maar da was nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets verderquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb een bestelling naar meschede
toch even kijken of het bij enschede ligt
maar da was nie![]()
Noem bolken maar geen werkenquote:
Dan heeft Jussie 11.480 euro verdiend tot nu toe deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is weekend. Nu even niet meer aan werk denken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
primaprima bijbaantjequote:Op vrijdag 26 september 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Dan heeft Jussie 11.480 euro verdiend tot nu toe deze maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net begonnen, maar we hebben war over 6 uurquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al wel aan travelday of ook nog niet?![]()
![]()
Even een paar dagen nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is weekend. Nu even niet meer aan werk denken.
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is weekend. Nu even niet meer aan werk denken.![]()
![]()
ik begin net met bestellingen inpakkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
even wat franse postzegels wegwerkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel lange uren, hij zit hier waarschijnlijk minimaal 16 uur per dag. 7 dagen per week![]()
dat is zeer ongelukkig geplandquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Net begonnen, maar we hebben war over 6 uur
wij doen biweekly oorlogje voeren
geeft wat ademruimteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu nog even een nachtje er bijquote:
voor een euro per bolk zou ik hier wonenquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel lange uren, hij zit hier waarschijnlijk minimaal 16 uur per dag. 7 dagen per weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: