Waaronder, blijkbaar, demoniserende geluiden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, we laten verschillende geluiden horen.
Net als ik dat hier tegenkom?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waaronder, blijkbaar, demoniserende geluiden.
Eens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:25 schreef Gunner het volgende:
Nou als ik sommige FP artikelen zie vraag ik me wel af of ik hier mee geassocieerd wil worden en al helemaal of ik er financieel aan wil bijdragen. Zeker niet als je ziet als dit uit de pen van de eigenaar komt. Maar als dit idd de kant op gaat en dit naar zijn wens is....
Laten we dit niet bagetaliseren
Dat begrijp ik helaas volkomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi.
Want het zorgt er namelijk voor dat ik er geen trek meer in heb om moeite in mijn reacties te stoppen.
Kritiek op Danny zou ik aan hem persoonlijk richten, ik kan daar in NWS feedback niets mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eens.
Wat ik nu ga typen heb ik al vaker hier neergezet, en elke keer verdween het weer, omdat de waarheid blijkbaar te hard is.
In den lande, op internet maar ook in het echte leven, heeft Fok al een aantal jaren de naam dat het vooral een verzamelplek is voor wappies, complotdenkers, extreemrechts, pro-Ruzland figuren en Maga adepten.
Waar niet hard tegen wordt opgetreden.
Dat Fok nog zoveel meer is, is steeds onbekender.
Ik zou daar als adverteerder eigenlijk niet mee geassocieerd willen worden, dus in die zin heeft die reputatie (of het terecht is of niet, laat ik in het midden) op de langere termijn grote gevolgen.
Terwijl Fok ooit een gerenommeerde nieuws site was, die ooit in de prijzen viel.
Ergens in de tussenliggende tijd is er iets veranderd.
Danny moet eens serieus bij zichzelf te rade gaan of dit is wat ie nou wil, een schimmige schim van wat Fok eerst was.
Maar goed, het is zijn boterham, niet de mijne.
Ik vind het in deze discussie wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kritiek op Danny zou ik aan hem persoonlijk richten, ik kan daar in NWS feedback niets mee.
Dan nog is het effectiever om bij hem zelf neer te leggen, ik kan er hier niets mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het in deze discussie wel op zijn plaats.
Nee jij/wij an sich niet, maar het is wel onderdeel van het gevoel dat heerst op het forum. Ik verwacht Danny hier ook nog wel namelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan nog is het effectiever om bij hem zelf neer te leggen, ik kan er hier niets mee.
Ik heb Danny een keer hier naartoe 'geroepen' over een issue om vervolgens te ervaren dat de users die tegen mij liepen te mekkeren ineens alle begrip toonden voor hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee jij/wij an sich niet, maar het is wel onderdeel van het gevoel dat heerst op het forum. Ik verwacht Danny hier ook nog wel namelijk.
Het is ook niet zozeer kritiek op Danny, maar meer een waarneming over de negatieve spiraal en negatieve reputatie waarin Fok als geheel al een tijd verkeert, mede door het beleid.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kritiek op Danny zou ik aan hem persoonlijk richten, ik kan daar in NWS feedback niets mee.
De polarisatie in de maatschappij zien we (helaas) ook terug op FOK!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer kritiek op Danny, maar meer een waarneming over de negatieve spiraal en negatieve reputatie waarin Fok als geheel al een tijd verkeert, mede door het beleid.
En ja, het beleid hebben jullie geen invloed op, maar jullie zitten wel met de gevolgen.
Ik kom als voormalig veelposter in NWS steeds minder hier.
En vaak voordat ik reactie wil plaatsen denk ik meh en haal ik hem weg.
En dat geldt voor veel meer (serieuze) posters.
Toch zonde als je kijkt wat het ooit was.
Meer heb ik er niet over te zeggen, mijn bier wordt lauw
Ik luister liever naar die andere FA. Die censureert tenminste niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om minder beladen woorden te kiezen die ook de lading dekken zoals autocraat of demagoog.
Doe dit ajb nou nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef Falco het volgende:
Ik
[..]
Ik luister liever naar die andere FA. Die censureert tenminste niet.
Ik ben hier geen FA, en doe nergens aan censuur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:18 schreef Falco het volgende:
Ik
[..]
Ik luister liever naar die andere FA. Die censureert tenminste niet.
Tr geplaatst omdat je iemand een haring noemde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik noemde iemand een schele kabeljauw (geen woord aan gelogen) en kreeg er een note voor. Dus ik zou bijzonder voorzichtig zijn maatje.
Hij noemde mij een ongerookte palingquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tr geplaatst omdat je iemand een haring noemde.
Dat is inderdaad jammer, zie dit helaas vaker gebeuren op FOK! Lolletje op zijn tijd is leuk, maar niet ten koste van een serieuze discussie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef recursief het volgende:
Jammer dit. Er was een interessante discussie ontstaan, maar door dit soort lolligheden krijg ik niet het idee dat jullie dat veel interesseert.
Alles, je kunt ook gewoon uitloggen en wegblijven als je het niet naar je zin hebt op FOK! Met steeds lopen zeiken en zieken haal je jezelf naar beneden, ik zie liever je positievere kant.quote:
Ik loop niet te zeiken en zieken omdat een discussie hier of je fascisme wel of niet mag benoemen verder zinloos is zolang Danny hier niet kijkt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alles, je kunt ook gewoon uitloggen en wegblijven als je het niet naar je zin hebt op FOK! Met steeds lopen zeiken en zieken haal je jezelf naar beneden, ik zie liever je positieve kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |