Ik zie dat er wat geveegd is, maar waarom is mijn post verwijderd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:48 schreef recursief het volgende:
Kan iemand de schijtlolligheid uit dit topic vegen?
NWS / Moeder en kind dood gevonden in woning Terneuzen
Maar mijn wel serieuze post:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
Femicide en kindercide?
Of jongetjecide of meisjescide?
Is weg.quote:kindermoord = infanticide
Eentje teveel meegenomen denk ik maar ik vond het niet zo bijzonder allemaal, ik had immers net al gevraagd of het weer ontopic kon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zie dat er wat geveegd is, maar waarom is mijn post verwijderd?
Dit staat er nog:
[..]
Maar mijn wel serieuze post:
[..]
Is weg.
Waarom?
En eentje te weinig. Vanwege die post stond het topic in MyAT, en nu staat ie daar niet meer. De wereld vergaat niet, maar irritant is het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eentje teveel meegenomen denk ik maar ik vond het niet zo bijzonder allemaal, ik had immers net al gevraagd of het weer ontopic kon.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
Mijn grote probleem met de polarisatie is, dat het flink wordt aangemoedigd.
* De tweede kamer neemt een motie aan waarin mensen die openlijk uitkomen tegen fascisme nu terroristen zijn.
* Alle posts over antifa of fascisme worden hier weggehaald en de benamingen verboden.
* De extreem rechtse mensen, waaronder veel fascisten en zelfs nazi's denken: "YAY! We mogen weer!" en komen dat eens flink en gewelddadig vieren in Den Haag.
* De Tweede Kamer gaat daar over discussiėren en alle rechtse partijen zeggen het zelfde: "we keuren het geweld af, maar we begrijpen helemaal waarom die mensen boos zijn! Dat zijn wij ook!".
En dat dus om hun eigen falen (het neoliberalisme) onder het tapijt te vegen en met andere retoriek datzelfde beleid gewoon te kunnen blijven uitvoeren. Want dat zijn steeds vaker hun kiezers, daar hebben ze zelf voor gezorgd.
"Tja, het is een keuze. Dat moet kunnen. Zolang je dat hier maar niet zegt, want dan beledig je al die vriendelijke mensen die kwamen feesten in Den Haag en de beleidsmakers die vinden dat dat nog lang niet ver genoeg gaat."
Bijna alle mensen die extreem rechts denken en/of stemmen zouden er flink op vooruit gaan als ze links zouden stemmen. Dat moet iemand ze uitleggen. Maar de elite gaat er dan op achteruit en die gaan over de propaganda. Onderbuikgevoelens winnen het gemakkelijk van zelf nadenken.
Je begint meteen verkeerd. Dat is niet wat die (verder kansloze) motie inhield.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
De tweede kamer neemt een motie aan waarin mensen die openlijk uitkomen tegen fascisme nu terroristen zijn
ook niet waarquote:Alle posts over antifa of fascisme worden hier weggehaald en de benamingen verboden.
Degene die over mijn leven gaat vindt het juist prachtig als je blij bent met iets waarmee je eigenlijk in de zeik wordt genomen. Vraag me wel af hoe hij kijkt tegenover mijn linkse gedachtengoed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
Mijn grote probleem met de polarisatie is, dat het flink wordt aangemoedigd.
* De tweede kamer neemt een motie aan waarin mensen die openlijk uitkomen tegen fascisme nu terroristen zijn.
* Alle posts over antifa of fascisme worden hier weggehaald en de benamingen verboden.
* De extreem rechtse mensen, waaronder veel fascisten en zelfs nazi's denken: "YAY! We mogen weer!" en komen dat eens flink en gewelddadig vieren in Den Haag.
* De Tweede Kamer gaat daar over discussiėren en alle rechtse partijen zeggen het zelfde: "we keuren het geweld af, maar we begrijpen helemaal waarom die mensen boos zijn! Dat zijn wij ook!".
En dat dus om hun eigen falen (het neoliberalisme) onder het tapijt te vegen en met andere retoriek datzelfde beleid gewoon te kunnen blijven uitvoeren. Want dat zijn steeds vaker hun kiezers, daar hebben ze zelf voor gezorgd.
"Tja, het is een keuze. Dat moet kunnen. Zolang je dat hier maar niet zegt, want dan beledig je al die vriendelijke mensen die kwamen feesten in Den Haag en de beleidsmakers die vinden dat dat nog lang niet ver genoeg gaat."
Bijna alle mensen die extreem rechts denken en/of stemmen zouden er flink op vooruit gaan als ze links zouden stemmen. Dat moet iemand ze uitleggen. Maar de elite gaat er dan op achteruit en die gaan over de propaganda. Onderbuikgevoelens winnen het gemakkelijk van zelf nadenken.
Ok, om het binnen dit forum te houden: wil je nog veel meer topics en posts dat we x, y en z nog veel harder aan moeten pakken? Impliciet oproepen tot haat en geweld, maar dan in hier toegestane bewoordingen? En op straat nog meer gewelddadige uitingen van de steeds verdergaande tolerantie van dat sentiment?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Je begint meteen verkeerd. Dat is niet wat die (verder kansloze) motie inhield.
[..]
ook niet waar
De rest moet je maar in den haag feedback bespreken
Dat laatste klopt wel, maar dat werkt toch echt beide kanten op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok, om het binnen dit forum te houden: wil je nog veel meer topics en posts dat we x, y en z nog veel harder aan moeten pakken? Impliciet oproepen tot haat en geweld, maar dan in hier toegestane bewoordingen? En op straat nog meer gewelddadige uitingen van de steeds verdergaande tolerantie van dat sentiment?
De paradox van de tolerantie: onbegrensde tolerantie vereist het niet tolereren van intolerante mensen en meningen. Hoe vriendelijk ze het ook zeggen. Want die gaan er maximaal misbruik van maken.
Daar we tegenwoordig denken dat alles wat Wilders of Trump zeggen ook is toegestaan en je mensen in de vriendelijkste bewoordingen op kunt roepen tot de ergste wandaden, moet je ergens een lijn trekken, die voorbij gaat aan de toon van de opmerking en kijken naar de inhoud. En moet je minimaal de mensen die Wilders nadoen net zo behandelen als de mensen die daar wat van zeggen en die laatsten niet monddood proberen te maken. Dan werkt het beide kanten opquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, maar dat werkt toch echt beide kanten op.
Ik kan alleen een beroep doen op onze userbase. Spreek iemand aan zoals je ook in het echt zou doen. Gros van die toetsenbordhelden hier zou het nooit durven om bijvoorbeeld een asielzoeker een parasiet te noemen. Of, de andere kant, een persoon die de ander een genocidelover noemt omdat hij of zij niet in de pas loopt.
Moedeloos word ik er van.
Ik snap wat je hiermee bedoelt hč. Maar kijk dan voor de lol even naar de fipo van dit topic, over de prijzen van koophuizen:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Spreek iemand aan zoals je ook in het echt zou doen.
Zo vindt een ander het misschien wel bizar dat hier openlijk beschuldiging van genocide naar Israėl mag worden gepost, en de meeste bizarre zaken richting Israėl of IDF mogen blijven staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Daar we tegenwoordig denken dat alles wat Wilders of Trump zeggen ook is toegestaan en je mensen in de vriendelijkste bewoordingen op kunt roepen tot de ergste wandaden, moet je ergens een lijn trekken, die voorbij gaat aan de toon van de opmerking en kijken naar de inhoud. En moet je minimaal de mensen die Wilders nadoen net zo behandelen als de mensen die daar wat van zeggen en die laatsten niet monddood proberen te maken. Dan werkt het beide kanten op
Wat zou er gebeuren, als zo'n Rode Lijn demonstratie van afgelopen weekend samen zou vallen met zo'n extreem rechts feestje van een paar weken geleden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo vindt een ander het misschien wel bizar dat hier openlijk beschuldiging van genocide naar Israėl mag worden gepost, en de meeste bizarre zaken richting Israėl of IDF mogen blijven staan.
Dan kan ik daar structureel over blijven zeuren en zaniken tegen de moderatie, of accepteren dat dat nu eenmaal de spelregels zijn.
Niet, trolls moet je negeren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap wat je hiermee bedoelt hč. Maar kijk dan voor de lol even naar de fipo van dit topic, over de prijzen van koophuizen:
Elan in NWS / Huizenprijzen weer sterk gestegen: koopwoning 9,7 procent duurder
Hoe zou ik deze user dan precies aan moeten spreken?
Dat zou een bijzondere manifestatie van de horseshoe theory in real life worden. Beide kampen hebben het immers niet op Israėl en sommigen van beide kanten niet zo op Joden, zolang men zich maar kan verenigen op dat vlak loopt het wel los.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren, als zo'n Rode Lijn demonstratie van afgelopen weekend samen zou vallen met zo'n extreem rechts feestje van een paar weken geleden?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, maar dat werkt toch echt beide kanten op.
Ik kan alleen een beroep doen op onze userbase. Spreek iemand aan zoals je ook in het echt zou doen. Gros van die toetsenbordhelden hier zou het nooit durven om bijvoorbeeld een asielzoeker een parasiet te noemen. Of, de andere kant, een persoon die de ander een genocidelover noemt omdat hij of zij niet in de pas loopt.
Moedeloos word ik er van.
wat is jouw elo?quote:
Niet. Ik weet dat dat een kut antwoord is en de uitleg (ik kan er niks mee omdat het niet tegen de policy is) een nog kutter antwoord is, maar het is het enige middel wat ik heb.quote:
Oftewel, niet meer schaken met die lui.quote:
Dat probeer ik soms maar dan zie ik ze weer ergens leugens verspreiden en voelt het toch alsof ik weer moet reagerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet. Ik weet dat dat een kut antwoord is en de uitleg (ik kan er niks mee omdat het niet tegen de policy is) een nog kutter antwoord is, maar het is het enige middel wat ik heb.
[..]
Oftewel, niet meer schaken met die lui.
En dat snap ik dan weer heel goed. Ik heb hetzelfde hoor. De kunst is niet te verzanden in hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat probeer ik soms maar dan zie ik ze weer ergens leugens verspreiden en voelt het toch alsof ik weer moet reageren
quote:Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.
Thank you topperquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat snap ik dan weer heel goed. Ik heb hetzelfde hoor. De kunst is niet te verzanden in hetzelfde niveau.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |