Met hazelnootpralinéquote:
Jij bent veel maar niet datquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schrok al even dat je me ging verlinken
Dat is wel vaker zo voor het bakkenquote:
Jij hebt sowieso nog nooit een ban gehad. Hoe weinig notes heb je überhaupt?quote:
Ik vlieg altijd mét de radarquote:
Dimmy kwam toen terug voor jou om haar Discord door te geven, wat was haar usernaam ook alweer?quote:
Vrouwen die geen eieren lusten zijn een vreemd concept in de natuur.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige manier waarop ik de eieren wil is in cake of koek.
Of 1x per maand onbevrucht en afgebroken
Kan de whatsapp groep al nauwelijks bijhoudenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat wel veel worden om bij te houden.
Hier op FOK!, de WhatsApp-groep en dan ook nog Discord.
"U heeft 998 ongelezen berichten"quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan de whatsapp groep al nauwelijks bijhouden
*triggered*quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U heeft 998 ongelezen berichten"
Ja, kletskous.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U heeft 998 ongelezen berichten"
WhatsApp groep?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien kun je @Dr_Flash even vragen hoe het moet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Een uur verder en ik heb de boel nog steeds niet aan de praat gekregen.
Irritant
Nou ik ben er inmiddels zeker van dat niemand contact heeft met haar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we een Discord-groepje starten met Dimmy? HDP.
Nee xie heeft nu vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je @:dr_flash even vragen hoe het moet?
daarom alleen fokquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
*geeft hamerquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Een uur verder en ik heb de boel nog steeds niet aan de praat gekregen.
Irritant
HeerlieDePeerlie is best een leuke naam voor een Discord. Doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we een Discord-groepje starten met Dimmy? HDP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Een #HeerlieDePeerlie kanaal op IRC kan natuurlijk ook nog. @STINGquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
discord heb ik wel geteld contact met 1 persoon, verder hooguit servers voor rapporteren van bugs in game ofzo, verder doe ik er niets mee
sow, dat is lang geleden, IRCquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een #HeerlieDePeerlie kanaal op IRC kan natuurlijk ook nog. @:STING
Volgens mij had FOK! ook een IRC kanaal op de IRC-server van Tweakers.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Been there, done that.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had FOK! ook een IRC kanaal op de IRC-server van Tweakers.
Of #GeSaWi'en, om dimmy te lokken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dimmy ruilen voor een pakje roomboter, een fles wijn en een ban voor drie users?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of #GeSaWi'en, om dimmy te lokken.
* kwiwi rent naar de kelder voor een fles wijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dimmy ruilen voor een pakje roomboter, een fles wijn en een ban voor drie users?
Ik ben lid van een Magic community daar besteed ik de meeste tijd door van Discord.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
discord heb ik wel geteld contact met 1 persoon, verder hooguit servers voor rapporteren van bugs in game ofzo, verder doe ik er niets mee
Check je DM even.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi rent naar de kelder voor een fles wijn
Klinkt heel Microsoft dit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moest mij opeens opnieuw aanmelden in de Outlook app
Nouja prima
Kreeg ik in beeld dat ik mijn Outlook App moest openen om de juiste code te selecteren.
...
...
......
dat heb ik met steam een keer gehadquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moest mij opeens opnieuw aanmelden in de Outlook app
Nouja prima
Kreeg ik in beeld dat ik mijn Outlook App moest openen om de juiste code te selecteren.
...
...
......
Zal wel een wet voor zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
valt mee dat ze gezichten hebben geblurred
Als je zelf gewoon een blanke Amerikaan bent dan komen ze nog niet voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel een wet voor zijn.
Figuren die denken dat deze kwestie een Pokemonmeme is zijn echt zo ver heen dat het ze niet kan schelen ook.
quote:
Beetje een website waar je naar toe moet als je internet het niet doet of een telefoonnummer om te bellen als je telefoon niet werkt vibesquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik met steam een keer gehad
Denk dat je niet eens Amerikaan hoeft te zijn daarvoor. Als ik daarheen ga en m'n paspoort verbrand, kan ik vast ook nog wel een redelijk normaal leven opbouwen zonder in El Savador terecht te komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je zelf gewoon een blanke Amerikaan bent dan komen ze nog niet voor jou.
Waarom niet beide?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
winkelcentrum heeft een ouderendsg zaterdag
met een bingo enzo
maar de eerste was de vreemdste: wasstraat
voor de rollators? of de ouderen?
Scootmobielsquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
winkelcentrum heeft een ouderendsg zaterdag
met een bingo enzo
maar de eerste was de vreemdste: wasstraat
voor de rollators? of de ouderen?
Waarom betrap je me steedsquote:
Ja, ik moet zo werken.quote:
Wil je even een DNA-test doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van @:Nattekat?
De moeraskatten zijn al millennia geleden gescheiden van de nattekatten. Evolutionair gezien wel familiequote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van @:Nattekat?
Ik weet niet of er ooit een eind aan komtquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Maar is die fabriek nou nog niet klaar?!
Checkquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het dekentje voor op de bank kan weer van stal gehaald worden.
STINGquote:
Mijn hond is dekentjes fan, dus die heeft het hele jaar dekentjes om op onder of naast te liggenquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n sprei weer op bed gelegdquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nu ook het herfst dekbedquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n sprei weer op bed gelegd
quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n sprei weer op bed gelegd
Wat leggen jullie dan op bed als het echt koud wordt? Gewoon nog een zomerdekbed hier.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier nu ook het herfst dekbed
De buurvrouw erbij en ik in het midden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Wat leggen jullie dan op bed als het echt koud wordt? Gewoon nog een zomerdekbed hier.
Winterdekbed, indien nodig met dikkere sprei.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Wat leggen jullie dan op bed als het echt koud wordt? Gewoon nog een zomerdekbed hier.
in huis wordt het nooit echt koud.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
De PVV buurvrouw?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De buurvrouw erbij en ik in het midden.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Die slaapt dan zeker rechts van hem, where els.
Wel lekker warm, een muts op in bed dus wie weet.quote:
Herfstdekbed, zomerdekbed, sprei, Ambar, nog een extra hond en als het nog koud wordt gewoon nog een hond. Uiteindelijk ben je ingepakt door honden en kan koud worden onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Komt Bubba ook meequote:Op vrijdag 26 september 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook nog een linkse buurvrouw. Liever die dan.
altijd een puntmutsje dragen bij buitenechtelijke relatiesquote:
DUS JE KIEST LIEVER VOOR FRANS DAN VOOR GEERT!???!!? MENSEN ALS JIJ MAKEN DIT LAND KAPOT!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook nog een linkse buurvrouw. Liever die dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |