Klinkt heel Microsoft dit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moest mij opeens opnieuw aanmelden in de Outlook app
Nouja prima
Kreeg ik in beeld dat ik mijn Outlook App moest openen om de juiste code te selecteren.
...
...
......
dat heb ik met steam een keer gehadquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moest mij opeens opnieuw aanmelden in de Outlook app
Nouja prima
Kreeg ik in beeld dat ik mijn Outlook App moest openen om de juiste code te selecteren.
...
...
......
Zal wel een wet voor zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
valt mee dat ze gezichten hebben geblurred
Als je zelf gewoon een blanke Amerikaan bent dan komen ze nog niet voor jou.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel een wet voor zijn.
Figuren die denken dat deze kwestie een Pokemonmeme is zijn echt zo ver heen dat het ze niet kan schelen ook.
quote:
Beetje een website waar je naar toe moet als je internet het niet doet of een telefoonnummer om te bellen als je telefoon niet werkt vibesquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik met steam een keer gehad
Denk dat je niet eens Amerikaan hoeft te zijn daarvoor. Als ik daarheen ga en m'n paspoort verbrand, kan ik vast ook nog wel een redelijk normaal leven opbouwen zonder in El Savador terecht te komen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je zelf gewoon een blanke Amerikaan bent dan komen ze nog niet voor jou.
Waarom niet beide?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
winkelcentrum heeft een ouderendsg zaterdag
met een bingo enzo
maar de eerste was de vreemdste: wasstraat
voor de rollators? of de ouderen?
Scootmobielsquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
winkelcentrum heeft een ouderendsg zaterdag
met een bingo enzo
maar de eerste was de vreemdste: wasstraat
voor de rollators? of de ouderen?
Waarom betrap je me steedsquote:
Ja, ik moet zo werken.quote:
Wil je even een DNA-test doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van @:Nattekat?
De moeraskatten zijn al millennia geleden gescheiden van de nattekatten. Evolutionair gezien wel familiequote:Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk familie van @:Nattekat?
Ik weet niet of er ooit een eind aan komtquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Maar is die fabriek nou nog niet klaar?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |