*geeft hamerquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Een uur verder en ik heb de boel nog steeds niet aan de praat gekregen.
Irritant
HeerlieDePeerlie is best een leuke naam voor een Discord. Doen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we een Discord-groepje starten met Dimmy? HDP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Een #HeerlieDePeerlie kanaal op IRC kan natuurlijk ook nog. @STINGquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
discord heb ik wel geteld contact met 1 persoon, verder hooguit servers voor rapporteren van bugs in game ofzo, verder doe ik er niets mee
sow, dat is lang geleden, IRCquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een #HeerlieDePeerlie kanaal op IRC kan natuurlijk ook nog. @:STING
Volgens mij had FOK! ook een IRC kanaal op de IRC-server van Tweakers.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Been there, done that.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had FOK! ook een IRC kanaal op de IRC-server van Tweakers.
Of #GeSaWi'en, om dimmy te lokken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dimmy ruilen voor een pakje roomboter, een fles wijn en een ban voor drie users?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of #GeSaWi'en, om dimmy te lokken.
* kwiwi rent naar de kelder voor een fles wijnquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Dimmy ruilen voor een pakje roomboter, een fles wijn en een ban voor drie users?
Ik ben lid van een Magic community daar besteed ik de meeste tijd door van Discord.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef mschol het volgende:
discord heb ik wel geteld contact met 1 persoon, verder hooguit servers voor rapporteren van bugs in game ofzo, verder doe ik er niets mee
Check je DM even.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi rent naar de kelder voor een fles wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |