Met hazelnootpralinéquote:
Jij bent veel maar niet datquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schrok al even dat je me ging verlinken
Dat is wel vaker zo voor het bakkenquote:
Jij hebt sowieso nog nooit een ban gehad. Hoe weinig notes heb je überhaupt?quote:
Ik vlieg altijd mét de radarquote:
Dimmy kwam toen terug voor jou om haar Discord door te geven, wat was haar usernaam ook alweer?quote:
Vrouwen die geen eieren lusten zijn een vreemd concept in de natuur.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige manier waarop ik de eieren wil is in cake of koek.
Of 1x per maand onbevrucht en afgebroken
Kan de whatsapp groep al nauwelijks bijhoudenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat wel veel worden om bij te houden.
Hier op FOK!, de WhatsApp-groep en dan ook nog Discord.
"U heeft 998 ongelezen berichten"quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan de whatsapp groep al nauwelijks bijhouden
*triggered*quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U heeft 998 ongelezen berichten"
Ja, kletskous.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U heeft 998 ongelezen berichten"
WhatsApp groep?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien kun je @Dr_Flash even vragen hoe het moet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Een uur verder en ik heb de boel nog steeds niet aan de praat gekregen.
Irritant
Nou ik ben er inmiddels zeker van dat niemand contact heeft met haar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we een Discord-groepje starten met Dimmy? HDP.
Nee xie heeft nu vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je @:dr_flash even vragen hoe het moet?
daarom alleen fokquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |