SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.![]()
![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke klaar, tas ingepakt, lets goooooooooAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen je bepaalde FOK!kers ging bespieden?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
Laatste keer dat ik in Tilburg was dat was in een bepaalde kroeg tegenover t zusje.![]()
Nee, ik was aan het werk als stripster.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen je bepaalde FOK!kers ging bespieden?![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bolken laat je de tijd vergeten.
Maar eigenlijk geen idee hoe lang ik er over heb gedaan.![]()
![]()
Wat te eten en drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht koning![]()
Gehakt voor gehaktballen. En sperzieboontjes. En en klein zakje aardappelen omdat ik op de fiets was.quote:![]()
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @JustinK meer over.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gehakt voor gehaktballen. En sperzieboontjes. En en klein zakje aardappelen omdat ik op de fiets was.![]()
* gebrokenglas pakt zijn schriftje voor de aantekeningen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die zijn niet te overtreffenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.![]()
![]()
Een egkte Fokkert is altijd in vormquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Juist wel. Ik was echt in vorm
Smile, it's free therapy.![]()
contextquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?![]()
![]()
Valt niet uit te sluiten, maar ik verwacht het niet hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?![]()
als interessant aangemerkt voor jou:quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bolken laat je de tijd vergeten.
Maar eigenlijk geen idee hoe lang ik er over heb gedaan.
Bricks of Wonder![]()
Wow nice, ga ik eens naar kijken. Bedankt!quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
als interessant aangemerkt voor jou:
Bricks of Wonder![]()
Nog lang niet. Ben net bezig met mijn eerste creatief gebouwde ruimteschip. (uit steentjes van 2 kleine starwars sets)quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:24 schreef StevenHyde het volgende:
Wanneer doet koningwouter mee met legomasters?
Dat is nog knap lastig![]()
Heb je daar een foto van?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog lang niet. Ben net bezig met mijn eerste creatief gebouwde ruimteschip. (uit steentjes van 2 kleine starwars sets)
Dat is nog knap lastig![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Het was al een hele uitdaging om iets te verzinnen zodat die cockpit er op past. Verder is het maar een lelijk ding, maar ik wil dit ding af maken en dan over een jaartje kijken of ik beter ben geworden.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was al een hele uitdaging om iets te verzinnen zodat die cockpit er op past. Verder is het maar een lelijk ding, maar ik wil dit ding af maken en dan over een jaartje kijken of ik beter ben geworden.![]()
![]()
Ja die wil ik ook graag hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga deze 1 oktober kopen iig: https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.0.ProductTitle![]()
![]()
Ziet er iig creatief uit. En geen stress he lekker bouwen en zien wat het gaat wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er iig creatief uit. En geen stress he lekker bouwen en zien wat het gaat worden![]()
Ouchquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Filmpje kijken?
https://x.com/Rainmaker1973/status/1971170199807418744
Dat doe ik niet met mijn steentjes hoor![]()
![]()
Bastogne?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Collega's kregen wel een koekje van eigen deeg![]()
Bastogne?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Collega's kregen wel een koekje van eigen deegWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik mis nu een stukje van een van de ballenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik mis context en ga niet teruglezen. Dus bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ging over gehakt BALLEN :dWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot gaat gehaktballen klaarmaken op 3e kerstdag voor Justin. Mits ze haar logeerkamer heeft opgeruimd. Bolk.![]()
Hij krijgt een varkenshaasje geen gehaktballenquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:06 schreef StevenHyde het volgende:
Dot gaat gehaktballen klaarmaken op 3e kerstdag voor Justin. Mits ze haar logeerkamer heeft opgeruimd. Bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de gehaktballen op zijn is het balen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maken we zo weer nieuwe als ze op zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Pas maar op haal je bijna in
Altijd nr 1
I'm surrounded by morons!
Ja nog maar iets van 6000 punten dus iedere dag iets meer dan 1000 gaat goed komen
Je kan hetquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Ja nog maar iets van 6000 punten dus iedere dag iets meer dan 1000 gaat goed komen![]()
![]()
Gun het mij dan ookquote:
Ik zie er niets vanquote:
zo werkt dat dus, ik moet er wat voor doen tttssssssquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor doen natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de godganse dag hier iedereen de moeder bolkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zo werkt dat dus, ik moet er wat voor doen tttssssss![]()
![]()
Hoef ik niet te doen, dat doe jij alquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de godganse dag hier iedereen de moeder bolken
Maar dat levert jou geen punten opquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen, dat doe jij al![]()
![]()
Doe nou eens niet zo flauw, ik hoef er nog maar iets van 7000 kan je toch makkelijk even 'gunnen'quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat levert jou geen punten opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK gun jou een bolk terug
En het is al middag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt gewoon terugquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Raar dat men een stille tocht houdt voor een doodgeschoten crimineel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij was zo'n lieve jongenquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat men een stille tocht houdt voor een doodgeschoten crimineel.![]()
Ja belachelijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Raar dat men een stille tocht houdt voor een doodgeschoten crimineel.![]()
die tweets ook van BIJ1alsof hij een onschuldige is die is vermoord
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oja, zo even een blik knakworsten halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@greysbones is meer van de knalworstquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, zo even een blik knakworsten halen.Uw ADH vitamine Worst
Lekker knallen met greysiequote:Op vrijdag 26 september 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:greysbones is meer van de knalworst![]()
Ja, de werkdag is nog niet voorbij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK heb mij vergist zie ik nu net
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK hoef geen 7000 punten maar nog maar 5.549 om jou in te halen, de overwinning is dichterbij dan verwacht
Ow dat is een makkiequote:Op vrijdag 26 september 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
IK hoef geen 7000 punten maar nog maar 5.549 om jou in te halen, de overwinning is dichterbij dan verwacht
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog maar 5.548
Ja toch nog maar 1850 op een dag ppff wat een opluchtingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo lukt het natuurlijk nooit
Nodig jus uit en sluit em op in je logeerkamer zonder internet deze paar laatste dagen van september. Wel eten geven elke dag.
Dit idee heb je niet van mij.![]()
Goed plan, dank je welquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Nodig jus uit en sluit em op in je logeerkamer zonder internet deze paar laatste dagen van september. Wel eten geven elke dag.
Dit idee heb je niet van mij.ik zeg verder niet dat het jou idee is
Hey Jussie, heb je in te komen eten vanavond
![]()
Gehaktballetjes?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Hey Jussie, heb je in te komen eten vanavond![]()
![]()
Soort hikikomoriquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Dit idee heb je niet van mij.Uw ADH vitamine Worst
zo, vinkje voor boodschappen en vinkje voor sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slavinkjes gekocht?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, vinkje voor boodschappen en vinkje voor sportschoolUw ADH vitamine Worst
neequote:
toetjes en melk en brood voor in de vriezer voor als we terug komen van vakansieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vanavond moet ik voor mezelf zorgen dus heb vanochtend lasagna uit de vriezer gehaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
groente een optie?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
vanavond moet ik voor mezelf zorgen dus heb vanochtend lasagna uit de vriezer gehaaldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een groene lasagna, telt dat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je een niet groene lasagne lang genoeg laat liggen wordt het vanzelf wel groenquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een groene lasagna, telt dat?Uw ADH vitamine Worst
verwacht ook een pakketje dus doe allemaal een gok hoe laat die aanbellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nu met extra schimmelquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je een niet groene lasagne lang genoeg laat liggen wordt het vanzelf wel groenwe hebben meer details nodigquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
beef teriyaki kant en klare verse oven maaltijd want houdbaar tot vandaag dus 40% kortingquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog steeds op scholenveldloop. Olle is nu aan het lopen.
Tis droogWerewolf
heeft Olle wel een mooie tak ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog steeds op scholenveldloop. Olle is nu aan het lopen.
Tis droogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beef teriyaki kant en klare verse oven maaltijd want houdbaar tot vandaag dus 40% korting![]()
Huh? Het is niet meer zoals vroeger.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heeft Olle wel een mooie tak ?
Geen prijzen meer.Werewolf
Oh dat is lekker ja, goed gescoord.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beef teriyaki kant en klare verse oven maaltijd want houdbaar tot vandaag dus 40% korting![]()
Heb je het nieuws artikel van vanmorgen gelezen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
k doe mn best![]()
maar waar ga ik heen vliegen ?![]()
neequote:Op vrijdag 26 september 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je het nieuws artikel van vanmorgen gelezen?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ghehehequote:Longer trips might have a risk of selling out sooner, hence waiting for them to restock, making yourself a juicy booty for the muggers.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nouja ik heb 100 hondenkoekjes nuquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Foei, daarin staan opties en tips.
UK was vorig jaar het best dus ik ben op weg daarheen.
Maar @:MooieTop6 heeft ontdekt dat de kaaiman eilanden goed scoren met bloemen.
koste $25 p stuk en leveren 100k opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Netjes hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik heb 100 hondenkoekjes nu
koste $25 p stuk en leveren 100k op![]()
quote:Sadly, my suggestion to add "Schoolgirl Octopus Wearing Ink-Stained Panties Plushie" was rejected, at least until Travel 2.0 comes out.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel leuk dat ze dit soort events hebben.
Ben vanmorgen begonnen aan de history education course. Ik wil dat museum hebben.![]()
ja same maar ik ga eerst nog steeds focussen op de gainz dus sport wordt het volgendequote:Op vrijdag 26 september 2025 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
Wel leuk dat ze dit soort events hebben.
Ben vanmorgen begonnen aan de history education course. Ik wil dat museum hebben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb daar 2 van gedaan. Die 2e duurde op een of andere manier veel langer dan de 1e.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja same maar ik ga eerst nog steeds focussen op de gainz dus sport wordt het volgende![]()
hahah ik had hetzelfde. vanmorgen schone trui uit de was gehaald, net zat er al weer zooi op. irritantquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver knoei op mijn shirt bij de laatste hap![]()
niet iedere cursus is een week, sommige zijn 2 of 3 wekenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb daar 2 van gedaan. Die 2e duurde op een of andere manier veel langer dan de 1e.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver knoei op mijn shirt bij de laatste hap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als je 9 dagen weg gaat, heoveel shirts pak je dan in?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahah ik had hetzelfde. vanmorgen schone trui uit de was gehaald, net zat er al weer zooi op. irritantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog steeds in de war door de gebeurtenissen maar gisteren goed gebabbeld met begeleid werk.Werewolf
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoveel als in de tas pastquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je 9 dagen weg gaat, heoveel shirts pak je dan in?Het liefst wil ik op vakantie keuze hebben, ik ben wat dat betreft net een vrouw. Neem altijd te veel mee. Vooral onderbroeken, want ik ga er vanuit dat ik ga zwemmen of zo en dat ze dan nat worden, dus heb ik er weer meer nodig.
Jij dan?![]()
nouja ik zei 8 en dud0r vond dat veelquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoveel als in de tas pastHet liefst wil ik op vakantie keuze hebben, ik ben wat dat betreft net een vrouw. Neem altijd te veel mee. Vooral onderbroeken, want ik ga er vanuit dat ik ga zwemmen of zo en dat ze dan nat worden, dus heb ik er weer meer nodig.
hij neemt dan wel weer 4 broeken mee wat ik weer veel vindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja 4 broeken voor 9 dagen vind ik ook veel. Maar kan wel. 2 vind ik te weinig dus 3 is goed. Dan is 4 ook wel goed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik zei 8 en dud0r vond dat veel
hij neemt dan wel weer 4 broeken mee wat ik weer veel vind![]()
nouja 2 ingepakt want de 3e heb ik aan
en ik neem handwaszeep spul mee dus kan altijd nog een wasje doen mocht er iets stoms gebeurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat bedoel ik wel met 3. Incluis die je aan hebt. Broeken worden bij mij nooit zo vies.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja 2 ingepakt want de 3e heb ik aan
en ik neem handwaszeep spul mee dus kan altijd nog een wasje doen mocht er iets stoms gebeuren![]()
assorti gebakquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu met extra schimmel
[..]
we hebben meer details nodig![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
kan ook nog een rondje UAE pakken
maar komt denk ik niet uit met mijn drug cooldownHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien toch nog zwitserland over 6 uurtjes want dan is er weer rehab nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom Canada?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
blijf ik dan maar pendelen naar canada vandaag?![]()
dichtbij, bijna de merit, als ze koekjes hebben is goede winstquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Truequote:Op vrijdag 26 september 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dichtbij, bijna de merit, als ze koekjes hebben is goede winst![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie.![]()
daar zijn we niet welkomquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stond zelfs in dubio.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: