SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.![]()
![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke klaar, tas ingepakt, lets goooooooooAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen je bepaalde FOK!kers ging bespieden?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:02 schreef StevenHyde het volgende:
Laatste keer dat ik in Tilburg was dat was in een bepaalde kroeg tegenover t zusje.![]()
Nee, ik was aan het werk als stripster.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen je bepaalde FOK!kers ging bespieden?![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bolken laat je de tijd vergeten.
Maar eigenlijk geen idee hoe lang ik er over heb gedaan.![]()
![]()
Wat te eten en drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht koning![]()
Gehakt voor gehaktballen. En sperzieboontjes. En en klein zakje aardappelen omdat ik op de fiets was.quote:![]()
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @JustinK meer over.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gehakt voor gehaktballen. En sperzieboontjes. En en klein zakje aardappelen omdat ik op de fiets was.![]()
* gebrokenglas pakt zijn schriftje voor de aantekeningen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die zijn niet te overtreffenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.![]()
![]()
Een egkte Fokkert is altijd in vormquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Juist wel. Ik was echt in vorm
Smile, it's free therapy.![]()
contextquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Denk dat de gehaktballen niet aan die van @:Dotteke kunnen tippen. Maar daar weet @:JustinK meer over.
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?![]()
![]()
Valt niet uit te sluiten, maar ik verwacht het niet hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
context
denk zo dat justinKK aan de ballen van dotteke heeft geknabbeld?![]()
als interessant aangemerkt voor jou:quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bolken laat je de tijd vergeten.
Maar eigenlijk geen idee hoe lang ik er over heb gedaan.
Bricks of Wonder![]()
Wow nice, ga ik eens naar kijken. Bedankt!quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:20 schreef maily het volgende:
[..]
als interessant aangemerkt voor jou:
Bricks of Wonder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: