SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
3 flessen nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was de tafel op vakantie?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen na 2 weken eindelijk weer tafelvoetballen op kantoor 🤩![]()
Kan je het nog denk je?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is wel aan vakantie toe door al dat geweld 😏![]()
kniesoorquote:Op donderdag 25 september 2025 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
wel heel realistisch een vol glas en een halfleeg flesjes er naastUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee dat is fantastisch joh!quote:
zie je nooit met reclames.
Altijd een vol glas en dan een volle fles ernaast![]()
![]()
![]()
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah kijk, daar kan je het verschil mee maken morgenquote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉![]()
![]()
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉![]()
![]()
Doe moeilijk jonguhquote:Op donderdag 25 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?![]()
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzoquote:Op donderdag 25 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
30 is wel klein voor een gemiddelde FOK!ker, maar die 20cm breedte zal het vast wel goed maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzo![]()
Echte FOK!ker dusquote:Op donderdag 25 september 2025 23:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzo![]()
Per 2 minuten? Nee, dat is mij te uitputtend.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
10e keer spuiten is niet lekker meer![]()
Dat is niet bestquote:Op donderdag 25 september 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wanneer ik jarenlang niet spuit![]()
klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 25 september 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon het stof er uit blazen en dan gaat alles weer gesmeerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alweer ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dr.Mikey Gaat niet lekker met Tonnano“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou de wacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hearlik. Was net even in conclaaf met AI waar op te stemmen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7252 / +308 / +0 / 10084 / 11150 / 0.65
2. Dotteke / 1697 / +25 / +0 / 3203 / 3885 / 0.44
3. KillemWieft / 1112 / +42 / +6 / 641 / 960 / 1.16
4. KoningWouter / 879 / +73 / +0 / 1081 / 1381 / 0.64
5. FreshFruit / 793 / +1 / +98 / 850 / 1171 / 0.68
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 598 / +72 / +0 / 472 / 679 / 0.88
8. hemarookworst / 488 / +36 / +7 / 833 / 1205 / 0.4
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 400 / +59 / +6 / 184 / 348 / 1.15
11. _UserName_ / 368 / +11 / +0 / 379 / 538 / 0.68
12. DJMO / 343 / +21 / +0 / 677 / 944 / 0.36
13. Pinnenmutske / 332 / +13 / +6 / 690 / 939 / 0.35
14. Dr.Mikey / 329 / +40 / +0 / 194 / 325 / 1.01
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +0 / +0 / 1605 / 1851 / 0.14
18. StevenHyde / 257 / +30 / +0 / 635 / 833 / 0.31
19. gebrokenglas / 248 / +13 / +1 / 1229 / 1592 / 0.16
20. MooieTop6 / 242 / +7 / +0 / 1956 / 2274 / 0.11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Killem ! Topper die LotombaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben ik ook. Hoi roos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie ballen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Freonquote:
Ik heb hier een warme haarbal op mijn schoot liggen, en het is niet een naakte Mutti (hoewel dat wel een aannemelijk antwoord zou zijn geweest)
Nee, het is mijn snurkende kat![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kniebeschermers tegen rug burns.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben het over rug burns en kijk eens wie komt aanwaaien.
Kwam zachtjes binnen sluipenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, tijd om er vandoor te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
We hebben het over rug burns en kijk eens wie komt aanwaaien.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, tot later heren.quote:
Tonanno serie voelde vooral onnodig als dit het einde is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Killemquote:
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 26-09-2025 04:27:17 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Wanneer ga jij eens winnen Killem?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen zin? Je hebt je kansen omdat er veel in de nacht bent, dan kan je vaak wel veel pakken. Makkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit nu meestal van 2:00 tot ongeveer 5:00 in DTS. Dat vind ik eigenlijk al teveelquote:Op vrijdag 26 september 2025 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zin? Je hebt je kansen omdat er veel in de nacht bent, dan kan je vaak wel veel pakken. Makkie.
3 uurtjes, dat valt mee, dacht dat je de hele nacht altijd zat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit nu meestal van 2:00 tot ongeveer 5:00 in DTS. Dat vind ik eigenlijk al teveel.
Zo toegewijd ben ik niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 uurtjes, dat valt mee, dacht dat je de hele nacht altijd zat.
Je zou het zo maar eens kunnen proberen![]()
Maar goed tegen Jussie valt niet op te bolken die haalt overdag al bijna 500 punten
Jij kan hem toch wel verslaan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 04:55 schreef Dotteke het volgende:
Je zou het zo maar eens kunnen proberen![]()
Maar goed tegen Jussie valt niet op te bolken die haalt overdag al bijna 500 puntenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, maar ook geen zin meer in om er echt de hele dag te zitten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij kan hem toch wel verslaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik lig meestal op de bank.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen zin meer in om er echt de hele dag te zitten.
En nu ga ik m’n foon wegleggen.
Nou ja, daar heb ik ook geen zin in, als ik op de bank lig kijk ik tv of zoquote:Op vrijdag 26 september 2025 05:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lig meestal op de bank.
En nu ga ik m’n foon wegleggen.laters Killem
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Ik ga ook nog even liggen. Kan pas vanaf 7 uur ontbijten met koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja dat is dan niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KW
Ja hoor, bij jou ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, wel weer vroeg wakker. Weer slecht geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh vroeg naar bed gegaan vooral.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:27 schreef Dotteke het volgende:
Mooi zo, wel weer vroeg wakker. Weer slecht geslapen?![]()
Heb dat nu al twee dagen, dat ik vroeg naar bed ga met mijn boek. En dat ik dan lig en denk, even ogen dicht. En dan ben ik weg en is het morgen.![]()
Ja ik ook, lag er om 21.30 uur al in, en om 22 uur de lamp en mijn luiken dicht gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 05:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neuh vroeg naar bed gegaan vooral.
Dan heb je het ook nodig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:28 schreef KoningWouter het volgende:
Heb dat nu al twee dagen, dat ik vroeg naar bed ga met mijn boek. En dat ik dan lig en denk, even ogen dicht. En dan ben ik weg en is het morgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan je dan gaan lezen zodra je wakker bent toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik zo wel gaan doen ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Dat kan je dan gaan lezen zodra je wakker bent toch?![]()
Ja kan je als nog lekker in je bed een boek lezen toch, daar hoeft het niet perse avond voor te zijn.
Lezen kan je de hele dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hier dit is mijn lego bouwsel. Echt moeilijk hoor, hier heb ik 3 dagen over gedaan en het ziet er nog niet uit.![]()
Eigen ontwerp toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou knap dan tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het komt niet in de buurt van hoe ze het van lego zelf doen of hoe ik het bij sommigen op reddit zie. Maar het is wel heel tof dat nu het dak er ook op past, dat was goed kloten.quote:![]()
Al doende leert men. Die andere doen het misschien al heel langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hebben meer onderdelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb ooit met alle Lego die we hadden een ruimteschip gemaakt. Toen was ik er wel klaar mee. 50 bij 30.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het komt niet in de buurt van hoe ze het van lego zelf doen of hoe ik het bij sommigen op reddit zie. Maar het is wel heel tof dat nu het dak er ook op past, dat was goed kloten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dank ej wel GG anders had ik niet geweten hoe laat het was
Ja ik zag het toevallig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:00 schreef Dotteke het volgende:
Dank ej wel GG anders had ik niet geweten hoe laat het was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het is wel een GG post De tijd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaaf hoor! Naja je leert altijd wel weer nieuwe dingen denk ik. Toen ik net begon creatief te bouwen had ik geen idee hoe ik de hoogte in moest gaan. Dat gaat dan nu wel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 05:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ooit met alle Lego die we hadden een ruimteschip gemaakt. Toen was ik er wel klaar mee. 50 bij 30.![]()
![]()
![]()
Koffie dan maar
Kun je komen brengen, ik lig nog in bed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij hebt ook wel heel mooie. Hier staan wel wat bloemen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Naja je leert altijd wel weer nieuwe dingen denk ik. Toen ik net begon creatief te bouwen had ik geen idee hoe ik de hoogte in moest gaan. Dat gaat dan nu wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ja dat is uit een boekje. Nu probeer ik zelf wat te bedenken. Maar dat is moeilijker dan ik dacht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook wel heel mooie. Hier staan wel wat bloemen.![]()
Toe maar je wensen worden steeds groterquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je komen brengen, ik lig nog in bed.
Zet maar op het nachtkastje. Dankjewel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toe maar je wensen worden steeds groter
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De kunst is om alle stukken te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is uit een boekje. Nu probeer ik zelf wat te bedenken. Maar dat is moeilijker dan ik dacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je me gisteren gehuurd had was ik vandaag misschien wel je dienstmeisje geweestquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet maar op het nachtkastje. Dankjewel.
Ja zo'n challenge kun je jezelf ook opleggen ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kunst is om alle stukken te gebruiken.![]()
KOmt vast goed, voor een eerste keer is dit toch al mooi?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je eerste ontwerp was verder goed hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo'n challenge kun je jezelf ook opleggen ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Is nog niet af. Heb alleen de cockpit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je eerste ontwerp was verder goed hoor.![]()
Ik huur je nu in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je me gisteren gehuurd had was ik vandaag misschien wel je dienstmeisje geweest
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Steentjes op nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas is het afgewezenquote:![]()
Werk niet op zaterdag en zondag
O dan kan je dus nog even door. Voordeel is dat je het steeds anders kan doen als je niet tevreden bent toch?quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog een hele bak. Maar dit is gewoon waar ik nu ben, straks weer verder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is vrijdag vandaag. Kom maar langs nu, ik heb zin in koffie!quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas is het afgewezen![]()
Werk niet op zaterdag en zondag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook genoeg vloerplaten ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is nog niet af. Heb alleen de cockpit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dreamer, notting but a dreamerquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vrijdag vandaag. Komvmaar langs nu, ik heb zin in koffie!
[ afbeelding ]
Is wel zo, maar ik vind dat ik ook even moet doorzetten en het ding af moet maken. Dan zet ik hem straks mooi in een hoekje ergens achterin. Kan ik over een jaar kijken of ik progressie heb gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je dus nog even door. Voordeel is dat je het steeds anders kan doen als je niet tevreden bent toch?![]()
![]()
Dus geen koffie?quote:
Ik moet nu uit bed om zelf mijn koffie te zetten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zo is het, en al doende leert men.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is wel zo, maar ik vind dat ik ook even moet doorzetten en het ding af moet maken. Dan zet ik hem straks mooi in een hoekje ergens achterin. Kan ik over een jaar kijken of ik progressie heb gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaasquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus geen koffie?
Ik moet nu uit bed om zelf mijn koffie te zetten?
quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
NOu vooruit dan GG, hier is je koffie
[ afbeelding ]![]()
Oh heerlijk. Hoef ik mijn warme bed niet uit en heb ik toch koffie![]()
DankjewlAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je zal er zo toch uit moeten, of ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Oh heerlijk. Hoef ik mijn warme bed niet uit en heb ik toch koffie![]()
DankjewlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik moet er wel uit zo, de kou in.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal er zo toch uit moeten, of ben je vrij vandaag?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De kou in, dat wordt nog wat als het gaat vriezen als je het nu al koud vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet, ik heb het graag warm.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
De kou in, dat wordt nog wat als het gaat vriezen als je het nu al koud vindt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is ook zo.
Verwarming al weer aan dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteravond toch wel weer even aangezet ja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh UN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie, met liefde gezet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat maakt je dag toch helemaal goed he
Dat weet ik niet maar het ziet er in elk geval wel goed uit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Dat maakt je dag toch helemaal goed he
En dat zonder dat ik je heb ingehuurd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weet je n ietquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het ziet er in elk geval wel goed uit.
En dat zonder dat ik je heb ingehuurd.
En dat zonder dat je een echte kop koffie krijgtquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het ziet er in elk geval wel goed uit.
En dat zonder dat ik je heb ingehuurd.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Maar het gaat om het gebaar....quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En dat zonder dat je een echte kop koffie krijgt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ik, was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 26 september 2025 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het gaat om het gebaar....![]()
![]()
![]()
Ja nee ja de start van de dag is sowieso goed.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Straks heb ik weer een min puntje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 26 september 2025 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja de start van de dag is sowieso goed.![]()
Morguh Mutske
En het wordt zeer gewaardeerd.quote:![]()
![]()
Oh is het alweer op, heb je nog een bakkie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ttssss rupsje nooit genoeg hoor die GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
ttssss rupsje nooit genoeg hoor die GG
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een geweldig begin van de werkdagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:
maar even de toeslagen aangepast, gaat no wel flink deel af zo voor het eind van het jaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoeveel dagen ga je werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is niet zo veel, nog geen 2 dagen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, ze zochten ook slechts een weekendhulp, maar de donderdag moest ook worden opgevuld, dus is de donderdag vast geworden plus een dagdeel in het weekendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Met kans op uitbreiding?quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
nee, ze zochten ook slechts een weekendhulp, maar de donderdag moest ook worden opgevuld, dus is de donderdag vast geworden plus een dagdeel in het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je weer slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je goed bevalt kan het al snel meer worden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
nee, ze zochten ook slechts een weekendhulp, maar de donderdag moest ook worden opgevuld, dus is de donderdag vast geworden plus een dagdeel in het weekend
Of je neemt nog een baantje bij een andere winkel. Bij de concurrent
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh dat is wel fijn dat je het rustig kan opbouwen.quote:
Ik ga gelijk voor 40u in de week. Maak me daar wel zorgen over maar wil het wel graag.![]()
neuh, heb mijn wajong er ook naast dus ik vind het goed zoquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed bevalt kan het al snel meer worden.
Of je neemt nog een baantje bij een andere winkel. Bij de concurrent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
ja in het hoogseizoen kan ik naar 16 uur
Tussen willen en kunnen zit een hemelsbreed verschil hequote:Op vrijdag 26 september 2025 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh dat is wel fijn dat je het rustig kan opbouwen.
Ik ga gelijk voor 40u in de week. Maak me daar wel zorgen over maar wil het wel graag.
Ja had denk ik beter met minder kunnen beginnen
De kringloop was een mooie manier geweest om uit te zoeken hoeveel je hebben kon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die optie is er niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen willen en kunnen zit een hemelsbreed verschil he
Ja had denk ik beter met minder kunnen beginnen
De kringloop was een mooie manier geweest om uit te zoeken hoeveel je hebben kon.
Nou ja ik begin er maar gewoon aan. Plus bedenk ik me net dat ik de eerste 14 maanden maar 2 dagen per week op locatie werk en de rest thuis.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
kringloop is niet meer zo gezellig![]()
Ik duim voor je, ik hoop alleen niet dat je weer te snel wil en weer terug valtquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die optie is er niet.
Nou ja ik begin er maar gewoon aan. Plus bedenk ik me net dat ik de eerste 14 maanden maar 2 dagen per week op locatie werk en de rest thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou Dot ik heb nu zelf koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel nieuwe mensen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zie jou zo wel voor mequote:
O, wat danquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
kringloop is niet meer zo gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie jou zo wel voor me [ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
* gebrokenglas schrikt van het beeld dat Dotteke van hem heeft
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eerder hielp de bedrijfsleider (mijn ex collega en ik) mee in de winkel, nu is het meer dirigeren en "eisen" bij vrijwilligers, dat is het verkeerde pad. Het wordt te zakelijk bekeken en de vrijwilligers worden als betaalde kracten behandeldquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
plus ik zie en hoor natuurlijk heel veel door mijn ervaring, het is heel ander dan een jaar geledenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Met grote kans dat die vrijwillgers de figuurlijke middelvinger opsteken en ermee stoppen. En dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eerder hielp de bedrijfsleider (mijn ex collega en ik) mee in de winkel, nu is het meer dirigeren en "eisen" bij vrijwilligers, dat is het verkeerde pad. Het wordt te zakelijk bekeken en de vrijwilligers worden als betaalde kracten behandeldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schrikt van het beeld dat Dotteke van hem heeft![]()
![]()
Deze heb ik van @JustinK
Bolk bolk bolk bolk bolk
O dat is vaak niet de juiste manier om met vrijwilligers om te gaanquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eerder hielp de bedrijfsleider (mijn ex collega en ik) mee in de winkel, nu is het meer dirigeren en "eisen" bij vrijwilligers, dat is het verkeerde pad. Het wordt te zakelijk bekeken en de vrijwilligers worden als betaalde kracten behandeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij doet het rustig aan deze maand. Slechts 7200 posts...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook met deadlines en zo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eerder hielp de bedrijfsleider (mijn ex collega en ik) mee in de winkel, nu is het meer dirigeren en "eisen" bij vrijwilligers, dat is het verkeerde pad. Het wordt te zakelijk bekeken en de vrijwilligers worden als betaalde kracten behandeld![]()
11150 postsquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij doet het rustig aan deze maand. Slechts 7200 posts...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
twee zijn om die reden gestopt (andere reden opgegeven) en een zit het hooseizoen op de camping en ook ik ga er mee stoppen, 4 capabele mensen die alles kunnen zijn weg.. Er is niemand bijna over die kassa kan, die de taal goed spreekt.. is een bende aan het wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met grote kans dat die vrijwillgers de figuurlijke middelvinger opsteken en ermee stoppen. En dan gaat het hard.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 26-09-2025 07:28:15 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
precies, dat heb ik ook al eens verteld maar dat wordt doorgespeeld naar hogere hand die dezelfde hand boven het hoofd houdt dus dat gedrag veranderd niet, maar mensen lopen wel weg. Ze komen zich nog wel tegen wanneer er echt gewerkt moet wordenquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vaak niet de juiste manier om met vrijwilligers om te gaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat je vrouw ook stoppen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is meer er moeten 3 dingen gedaan worden tegelijk en zeuren dat de andere twee dingen niet gebeuren, dat werkt nietquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat was ook de reden waarom ik weg ben gegaan bij Aktief destijds.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
precies, dat heb ik ook al eens verteld maar dat wordt doorgespeeld naar hogere hand die dezelfde hand boven het hoofd houdt dus dat gedrag veranderd niet, maar mensen lopen wel weg. Ze komen zich nog wel tegen wanneer er echt gewerkt moet worden![]()
Dat is dan hun probleem, ze komen er vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
precies, dat heb ik ook al eens verteld maar dat wordt doorgespeeld naar hogere hand die dezelfde hand boven het hoofd houdt dus dat gedrag veranderd niet, maar mensen lopen wel weg. Ze komen zich nog wel tegen wanneer er echt gewerkt moet wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, ik keek in de verkeerde kolom.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor haar niet meer leuk werken dus daarquote:
Misschien kan ze ook een dag werken waar jij nu ook gaat werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft niet, je bent nog niet goed wakker waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ik keek in de verkeerde kolom.
zij kan niet werken vanuit de wia, 100% afgekeurdquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor haar niet meer leuk werken dus daar
Misschien kan ze ook een dag werken waar jij nu ook gaat werkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar wel vrijwilligerswerk>quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zij kan niet werken vanuit de wia, 100% afgekeurd
Ik snap dat eigenlijk nooit. Je hoort dat wel vaker, en ik bedoel die niet als een verwijt hoor, vind het wel goed dat ze het doen.
Maar waarom mogen mensen die afgekeurd zijn wel vrijwilligerswerk doen en niet gewoon werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, meer koffie!quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent nog niet goed wakker waarschijnlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Simpel, een werkgever vind het risico op uitval niet zo leuk. Dus worden ze niet aangenomenquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel vrijwilligerswerk>
Ik snap dat eigenlijk nooit. Je hoort dat wel vaker, en ik bedoel die niet als een verwijt hoor, vind het wel goed dat ze het doen.
Maar waarom mogen mensen die afgekeurd zijn wel vrijwilligerswerk doen en niet gewoon werkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hmm wat dat betreft heb ik nog mazzel dat ik niet een keuring heb hoeven ondergaan toen ik uitviel bij mijn bedrijf.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Simpel, een werkgever vind het risico op uitval niet zo leuk. Dus worden ze niet aangenomen
Ben dus ook niet afgekeurd.![]()
Maar dat heeft niets met niet mogen te maken toch?quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Simpel, een werkgever vind het risico op uitval niet zo leuk. Dus worden ze niet aangenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MT6 zat net aan je te denken toen ik dit plaatje tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7252 / +308 / +0 / 10084 / 11150 / 0.65
2. Dotteke / 1791 / +25 / +94 / 3260 / 3962 / 0.45
3. KillemWieft / 1135 / +42 / +29 / 648 / 976 / 1.16
4. KoningWouter / 884 / +73 / +5 / 1102 / 1412 / 0.63
5. FreshFruit / 859 / +1 / +164 / 854 / 1184 / 0.73
6. kree / 659 / +0 / +0 / 1868 / 2297 / 0.29
7. devzero / 601 / +72 / +3 / 474 / 682 / 0.88
8. hemarookworst / 488 / +36 / +7 / 833 / 1205 / 0.4
9. Homijn / 417 / +0 / +0 / 97 / 192 / 2.17
10. mario390 / 402 / +59 / +8 / 184 / 349 / 1.15
11. _UserName_ / 375 / +11 / +7 / 396 / 557 / 0.67
12. DJMO / 344 / +21 / +1 / 677 / 946 / 0.36
13. Dr.Mikey / 339 / +40 / +10 / 197 / 329 / 1.03
14. Pinnenmutske / 334 / +13 / +8 / 696 / 945 / 0.35
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
17. ToT / 258 / +0 / +0 / 1605 / 1851 / 0.14
18. StevenHyde / 257 / +30 / +0 / 635 / 833 / 0.31
19. gebrokenglas / 252 / +13 / +5 / 1253 / 1627 / 0.15
20. MooieTop6 / 247 / +7 / +5 / 1957 / 2276 / 0.11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn broertje is 50% afgekeurd maar die mag gewoon werken. Maar die kan ook geen baan vinden. Niet dat hij actief zoekt of zo dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met niet mogen te maken toch?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Hey MT6 zat net aan je te denken toen ik dit plaatje tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De afkeuring geldt voor het reguliere werk om werkgevers te beschermen. Vrijwilligerswerk wordt juist toegejuicht zodat men zich niet isoleert wat een reïntegratie lastiger maaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik snap wel dat een baas het risico niet wil lopen, want het ziekteverzuim zal bij die mensen ook vrij hoog zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn broertje is 50% afgekeurd maar die mag gewoon werken. Maar die kan ook geen baan vinden. Niet dat hij actief zoekt of zo dus daar kan het ook aan liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Hey MT6 zat net aan je te denken toen ik dit plaatje tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik laat hele vieze poepjes deze ochtend
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Komt omdat hij altijd zegt, ik ga of ik moet poepenquote:
Als je niet 100% bent afgekeurd moet je idd zoeken naar werk, ik moest dat ook met 80-100%quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn broertje is 50% afgekeurd maar die mag gewoon werken. Maar die kan ook geen baan vinden. Niet dat hij actief zoekt of zo dus daar kan het ook aan liggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gelukkig hebben we geen geur DTSquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]ik laat hele vieze poepjes deze ochtend
Goedemorgenstevenbolkkoffieeneenzwaaibolkquote:
Ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een baas het risico niet wil lopen, want het ziekteverzuim zal bij die mensen ook vrij hoog zijn.
Maar ik weet niet of je verplicht bent te melden dat je bent afgekeurd. Of dat ze het misschien kunnen opvragen?![]()
Ik moet trouwens wel poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan wel begrip op brengen voor de werkgevers in dit geval, dat kost echt zo vreselijk veel geld, en werknemers zijn al enorm goed beschermd in NederlandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
rennuhhh dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou daar gaat je werkgever bescherming. Niets melden dus.quote:1. Medisch afgekeurd voor werk (WIA / UWV)
Als je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt bent verklaard door het UWV, dan ben je niet verplicht dit uit eigen beweging te melden bij een (toekomstige) werkgever.
Een werkgever mag jou bij een sollicitatie ook niet vragen naar je medische situatie of je verleden met keuringen.
Wat je wél verplicht bent: eerlijk antwoorden op vragen die gaan over of je het werk (de functie-eisen) nu kunt uitvoeren. Bijvoorbeeld: als in de vacature staat dat je zware fysieke taken moet doen en je kunt dat niet, dan moet je dat aangeven.![]()
Ja en nee. Je bent je medische achtergrond niet verplicht te melden maar het kan je uitkering kosten als je aan het werk gaat zonder medeweten van het uwv, wat dan weer je baan kan kosten en je geen ziektebescherming meer hebt in de bijstandquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Maar ik weet niet of je verplicht bent te melden dat je bent afgekeurd. Of dat ze het misschien kunnen opvragen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oke, naja ingewikkeld allemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en nee. Je bent je medische achtergrond niet verplicht te melden maar het kan je uitkering kosten als je aan het werk gaat zonder medeweten van het uwv, wat dan weer je baan kan kosten en je geen ziektebescherming meer hebt in de bijstand
Ik vind het allemaal best. Zit in het kutst mogelijke scenario.
Had een eigen bedrijf en werd ziek. Zonder arbeidongeschiktheids verzekering. Bam bijstand, niets afgekeurd.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, naja ingewikkeld allemaal.
Ik vind het allemaal best. Zit in een kutst mogelijke scenario.
Had een eigen bedrijf en werd ziek. Zonder arbeidongeschiktheids verzekering. Bam bijstand, niets afgekeurd.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: