SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
3 flessen nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Was de tafel op vakantie?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:19 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen na 2 weken eindelijk weer tafelvoetballen op kantoor 🤩![]()
Kan je het nog denk je?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is wel aan vakantie toe door al dat geweld 😏![]()
kniesoorquote:Op donderdag 25 september 2025 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
wel heel realistisch een vol glas en een halfleeg flesjes er naastUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee dat is fantastisch joh!quote:
zie je nooit met reclames.
Altijd een vol glas en dan een volle fles ernaast![]()
![]()
![]()
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah kijk, daar kan je het verschil mee maken morgenquote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉![]()
![]()
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb van mijn dochter laatst een mini tafelvoetbal gekregen. Dus heb nog wat kunnen oefenen 😉![]()
![]()
Doe moeilijk jonguhquote:Op donderdag 25 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?![]()
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzoquote:Op donderdag 25 september 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
een mini tafelvoetbalspel? of echt alleen het balletje?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
30 is wel klein voor een gemiddelde FOK!ker, maar die 20cm breedte zal het vast wel goed maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzo![]()
Echte FOK!ker dusquote:Op donderdag 25 september 2025 23:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hele spel. Denk 30 bij 20cm ofzo![]()
Per 2 minuten? Nee, dat is mij te uitputtend.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
10e keer spuiten is niet lekker meer![]()
Dat is niet bestquote:Op donderdag 25 september 2025 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wanneer ik jarenlang niet spuit![]()
klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 25 september 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon het stof er uit blazen en dan gaat alles weer gesmeerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alweer ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: