Als jij dat zeker weet prima.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me een gegeven dat een rechter of onderzoeker daar vooral niks van gaat vinden.
Dan was er wellicht niet eens geschoten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als hij geen pistool in zijn handen had gehad zaten we nu onder de BLM tyfus.
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan was er wellicht niet eens geschoten.
Genoeg voor een waardig afscheid.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.gofundme.com/(...)utm_source=copy_link
Bijna ¤10000,-
Een waardig afscheid voor iemand die het zelf niet zo nauw nam met de waarden van andere mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genoeg voor een waardig afscheid.
Een gofundme voor een crimineel. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
Is er ook een gofundme voor het jochie dat een pistool op zijn kop gezet kreeg en onder dwang zijn fiets moest afstaan? Want dat lijkt me ook aardig traumatisch.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
Ik weet niet of je het doorhebt maar dat afscheid maakt die zelf niet meer mee. Degenen die afscheid nemen zijn de nabestaanden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een waardig afscheid voor iemand die het zelf niet zo nauw nam met de waarden van andere mensen.
Voor zijn nabestaanden, niet voor hem.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een gofundme voor een crimineel. Je verwacht het niet.
Het staat je vrij die te beginnen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er ook een gofundme voor het jochie dat een pistool op zijn kop gezet kreeg en onder dwang zijn fiets moest afstaan? Want dat lijkt me ook aardig traumatisch.
Staat je vrij om die te openen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er ook een gofundme voor het jochie dat een pistool op zijn kop gezet kreeg en onder dwang zijn fiets moest afstaan? Want dat lijkt me ook aardig traumatisch.
Wat ontzettend mooi om te zien, dat ze zich zo bekommeren om elkaar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
rechts is dus de kant van roeptoeteren en nooit een echte oplossing geven. Ik ben wel links, maar ik vind ook dat Nederland vol is. Ik zou hier liever met 12 miljoen mensen wonen dan met 18 miljoen. Maar ik zal nooit op zo'n kneus als Wilders stemmen, want die heeft nog nooit een fatsoenlijk voorstel gedaan om iets te verbeteren. Nog afgezien van het feit dat ie met ongure figuren omgaatquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een zeurantwoord, kan niet, lukt niet, hoeft niet.
Links op zijn best.
alsnog kansloos. Belonen voor het geven van een slechte opvoeding.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Voor zijn nabestaanden, niet voor hem.
Ken jij de nabestaanden? En hoe precies is het een beloning als je een naaste moet begraven?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alsnog kansloos. Belonen voor het geven van een slechte opvoeding.
het is geld uit hun eigen sociale kring, critici zullen er niet aan meebetalen. Ik als groen links stemmer ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alsnog kansloos. Belonen voor het geven van een slechte opvoeding.
ik ken ze niet, moet dat dan? Je ziet het product toch?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Ken jij de nabestaanden? En hoe precies is het een beloning als je een naaste moet begraven?
Dit lijkt me een scamquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
Meteen beslag op leggen voor een schadevergoeding aan het slachtoffer van de overval.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
En psychische hulp voor de agentquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meteen beslag op leggen voor een schadevergoeding aan het slachtoffer van de overval.
Precies genoeg voor een fatbike.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijna ¤10000,-
Vergeet zijn mededader niet, degene die wel stopte toen de politie dat vroeg en gearresteerd is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En psychische hulp voor de agent
Je kent ze niet maar je weet kennelijk wel hoe het komt dat ie ontspoord is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ken ze niet, moet dat dan? Je ziet het product toch?
jij denkt dat ie een goede opvoeding heeft gehad? Hou op hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Je kent ze niet maar je weet kennelijk wel hoe het komt dat ie ontspoord is.
Ik zou het niet weten. Ik ken die mensen niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jij denkt dat ie een goede opvoeding heeft gehad? Hou op hoor
quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Waarom schakelt dan de familie een (top)advocaat in om de schuld in de politie (agent) haar schoenen te schuiven?
Een normale, rustige en nette familie zou zich de ogen uit de kop moeten schamen om wat hun kroost geflikt heeft.
Die zoon waar ze al zo'n 13 jaar niet naar omkeek... Goed verhaal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet meer dan normaal om een advocaat in de arm te nemen als je zoon wordt doodgeschoten. Alhoewel de kans aannemelijk is dat de agent een goede beslissing heeft genomen, is het best normaal dat je hier een gedegen onderzoek naar wil laten doen toch?
Ies kulturquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die zoon waar ze al zo'n 13 jaar niet naar omkeek... Goed verhaal.
Nee, het is al druk genoeg voor echte zaken die wel een kans maken.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet meer dan normaal om een advocaat in de arm te nemen als je zoon wordt doodgeschoten. Alhoewel de kans aannemelijk is dat de agent een goede beslissing heeft genomen, is het best normaal dat je hier een gedegen onderzoek naar wil laten doen toch?
Als dat een criterium wordt gaan we heel snel richting een bananenrepubliek. Het is een recht en dat recht gebruiken ze.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, het is al druk genoeg voor echte zaken die wel een kans maken.
zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, het is al druk genoeg voor echte zaken die wel een kans maken.
Nutteloze zaken zorgen juist voor wachtlijsten.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als dat een criterium wordt gaan we heel snel richting een bananenrepubliek. Het is een recht en dat recht gebruiken ze.
Dat onderzoek is standaard. Ze doet aangifte, dus hoewel ze er niet bij was weet ze al dat het een strafbaar feit door de agent was. Zo normaal is dat niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel om haar kind. Iedereen in NL heeft het recht om ergens aangifte van te doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat onderzoek is standaard. Ze doet aangifte, dus hoewel ze er niet bij was weet ze al dat het een strafbaar feit door de agent was. Zo normaal is dat niet.
Als baby al onhandelbaar?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel om haar kind. Iedereen in NL heeft het recht om ergens aangifte van te doen.
En een onderzoek gaat er zeker komen naar deze situatie.
Verder lees ik hier reacties dat ze een slechte moeder was en niet goed op haar kind heeft gelet, maar we weten niks verder van de situatie. Voor hetzelfde geld was deze jongen onhandelbaar en was een uithuisplaatsing niet te voorkomen geweest.
Dat boeit niemand,quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vergeet zijn mededader niet, degene die wel stopte toen de politie dat vroeg en gearresteerd is.
Die zag zijn maat afgeknald worden.
Geen idee wat het verhaal er achter is, jij wel?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als baby al onhandelbaar?
Moeder woont al 10+ jaar op Curaçao
Is gewoon algemeen al bekend toch.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee wat het verhaal er achter is, jij wel?
Je vergeet de groepsdruk op die leeftijd. Daar loopt nu een flinke reclame-campagne op tv op.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat boeit niemand,
Als je op gewelddadige roversjacht gaat met omgebouwde vuurwapens dan is het eerder gek dat er geen gewonden vallen.
Goddamn wat n verstand.
Klopt, maar hij viel door de mand bij de verdediging van Jos B.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen al bekend toch.
Moeder van in Capelle doodgeschoten Jerryson (15) doet aangifte van doodslag - https://nos.nl/l/2583931
Verder in andere kranten dat hij als baby al een pleegmoeder heeft omdat de echte moeder heimwee had, maar dat is premium en mag ik hier niet delen.
Maar dat kun je zelf ook wel vinden.
Het is ook niet de pleegmoeder die een advocaat heeft genomen.
Die Roethof is gewoon een letterlijke vorm van advocaat van de duivel.
Hoop dat die goed slaapt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 00:50 schreef GerryDV het volgende:
Is er al een gofundme gestart voor de agent, het echte slachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |